23 Ocak 2012 Pazartesi

Japonlar Adını Feriha Koydum'u izlerse...






Japonlar Adını Feriha Koydum'u izlerse yetmedi bir de taaaaaaaaaa Japonyalardan kalkıp buralara kadar gelirlerse. Üstelik Feriha için. Yanlış duymadınız Japonlar Adını Feriha Koydum'u izliyolarmış. İnternet üzerinden en çok seyredilen dizi olmuş. Geçen gün Japon Nihontrb kanalı dizi setini ziyaret etmiş. Şu satırları yazarken bile inanamıyorum ama bu olay gerçekten olmuş. Çok merak ediyorum acaba Japonlar neresini sevdiler Feriha'nın. Bence en önemli etken Çağatay Ulusoy olamalı.  :)  Evet evet o olmalı çünkü aklıma başka bir şey gelmiyo.

Çağatay Ulusoy ve Hazal Kaya bu olayı ilk önce şaka sanmışlar. Ee haklılar yani. Ben bile haberi görünce küçük çaplı şok geçirdim. Ne Japonlar mı? Ferihayı mı izliyolarmış? Şaka mı bu? dedim kendi kendime. O ikisinin ne kadar şaşırdıklarını tahmin edebiliyorum. Aslında yabancı bi sitede Türk dizilerine rasgelmiştim. Onlarda aynı bizim gibi dizilerin altyazılarını büyük bi heyecanla bekleyip, yorum yapıyolardı. Feriha'yı da I named her name Feriha diye görünce çok gülmüşütm. Ama ben o siteyi Araplar falan takip ediyodur sanmıştım. Japonlar aklımın en uç noktasından bile geçmemişti. Vay beeeee bi yaşıma daha girdim. Japonlarında bizi takip ettiklerini görmek beni çok çok mutlu etti. Ne diyim inşallah ilişkilerimiz bu sayede çoooook gelişir. Neyse Japon muhabir Hazal Kaya'ya bu nasıl bir aşk, gerçek mi? diye sormuş. Hazal Kaya 'Senaryo çok iyi oyuncular çok iyi olunca gerçekmiş gibi görünüyor aslında bizler bir masal kahramanıyız bir masalı canlandırıyoruz. ' diye yanıt vermiş. İlginç ve güzel bi cevap olmuş. Bir de Japon Muhabir Hazal Kaya'ya Japonca bir kaç cümle öğretmek istemiş ve oldukça komik anlar yaşanmış. Keşke videoyu bulabilseydim ama bulamadım. :(

Japon Muhabir karşısında Çağatay Ulusoy'u görünce oldukça heyecanlanmış. Muhabir Çağatay Ulusoy'un elini tutmuş ve bırakmak istememiş. (Ne akıllı kızmış ama ben olsam bende aynını yapardım :) )Yazık kızcağız bu temastan sonra heyecandan soruları unutmuş. :) Hatırlayınca da Çağatay Ulusoy'a bu kadar çok bayan hayranları ile nasıl baş ettiğini sormuş, Çağtay Ulusoy ise bu sevginin kendisini çok mutlu ettiğini ilginin hoşuna gittiğini söylemiş. Bayan muhabir ise Çağatay Ulusoy'un çok seksi olduğunu ve kendisini çok beğendiğini Japonya'da bir filme oyuncu olarak gelebilirmi diye sormuş. Çağatay Ulusoy ise tekliflere açık olduğunu söylemiş. Vayyyyyyyyy bi Hallyu dalgasıda bizim ülkemizden mi çıkcak acaba. Allahım eğer öyle birşey olsa ne güzel olurdu.

Bunlarda videolar
http://www2.dizifilm.com/video/detay.asp?kat=209373
http://www2.dizifilm.com/video/detay.asp?kat=209371

10 yorum:

  1. Ayyy çok güldüm yaa :D :D
    Biz onlarınkini onlar bizimkini izliyorlar :) Türk dizilerinin altyazılı izlendiğini ben de biliyordum ama feriha'nın bunların arasında olduğundan haberim yoktu :)

    YanıtlaSil
  2. Türk dizileri hangi sitelerde alt yazıyla var acaba?ben bir tek viki'yi biliyorum, bol bol Türk dizisi var orda :D
    Japonlar üşenmemiş kalkmış gelmiş buralara kadar. Şimdi iadei ziyaret yapma vakti geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bi tek viki'yi biliyorum ordan izlemişlerdir sanırım. :) Geçenlerde de yabancı bir sitede dolaşırken imzasını Feriha ve Emir'in resmini yapan ve bir de youtube linki verip dizinin yabancı bir şarkıya coverlanmış klibine bile rasgeldim. :) Biz onların dizilerini ayıla bayıla izlerken onlarında bizden haberlerinin olması çok mutlu etti beni. :) Yorumun için teşekkür ederim ayrıca bloguma hoşgeldin diyorum. :) :)

      Sil
  3. sabahın dokuzu işten geldim uykusuzum nette ne işim var bende bilmiyorum ve bu haber gözlerim bana oyun mu oynuyor dedirtti ne japon lar ve feriha aynı cümle içinde mi geçiyor .o.O.

    Ben bile feriha yı izlemiyorken hahaha cidden çok güldüm kahkaha atmamak için zor tuttum kendimi :D Biz onların dizilere güzel diyoruz bizde neden böle diziler çekilmiyor böle oyuncular yakışıklılar yok diyoruz onlarda türk dizileri ve oyuncuları için mi böle diyor hadi canım valla hala inanamıyorum :D

    cidden ama cidden çok güzel ve eğlenceli bir bloğun varmış ellerine sağlık :) benimkine de beklerim :) :)

    canee ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumu beğenmene çook sevindim galaxy. :D Seninde yorumuna sağlık. :)
      Dokuzda işten mi geldin O.o Mesleğin ne acaba sormamın sakıncası yoksa doktor falan mısın? :)
      Evet, hakılısın biz onlara hayran onlarda bize. :) Haberi ilk duyduğumda küçük bir şok geçirdim, gözlerime inanamadım ama doğruymuş. :) Aslında bizim dizilerimizi beğenmeleri çok güzel bir şey. Bir tek Feriha'da değil Ezel, Aşk-ı Memnu ve daha birçok dizi çok seviliyor dünyada hatta Aşk-ı Memnu'yu İspanyollar kendilerine uyarlayıp çekmişler. Bizim bin türlü laf söylediğimiz dizilerimizin takip ettiğimiz ülkeler tarafından beğenilmesi ne kadar garip değil mi? :)
      Evet, yorumumu yazdığıma göre senin bloguna gidiyorum. :D

      Sil
    2. :) ah ne doktoru keşke :) ben bir kimya müh. öğrenciyim ve yazı değerlendirip mesleğimi öğrenmek için ( staj dışında bir istektir bu arandım resmen kendimce :D ) fabrikada laboratuvarda çalışıyorum da arada gece çalışmamız gerekiyor :) :)

      bak şimdi ezel i izlesinler tabi şimdi yani kenan var sever onlar öle sert guyları :D

      gerçekten çok tuhafıma geldi ya bi ara bende şu yabancı sitelere girip akıcam bakayım ne diyorlar bizim hakkımızda :D ahaha :D

      bekliyorum :)

      Sil
    3. Çalışkan meslektaşım tebrik ettim valla. :D Yazın tatil yapmak yerine çalışmayı tercih etmişsin cidden bravo. :))
      Evet haklısın severler kesin sert guyları biraz da bizimkiler gibileri lazım onlara dimi ama. :D
      Benimde tuhafıma geldi araştırma sonuçlarını benle de paylaşırsan çok memnun olurum çingu. :)

      Sil
    4. teşkkür ederim meslektaşım hayaller büyük olunca biryerden başlamak lazım diye düşündüm kendi çapımda :)
      Bİr başlıyım araştırmaya hemen ileticem sanada chingu :) :)

      Sil
    5. Gerçek mi bu? Öyleyse harika. :D Nesine sevmişler ama anlayamadım cidden. :D

      Sil
    6. Gerçek, gerçek. :))
      Bende çözemedim işin o kısmını ama bence izleyip, beğenmeleri güzel bir şey. :D

      Sil