25 Ocak 2012 Çarşamba

Lee Seung Gi “Ailem Dışardayken Beni Tanımıyormuş Gibi Davranıyor.”

24 Ocak'ta yayınlanan SBS'nin sevilen programı ’Strong Heart‘ta Lee Seung Gi ailesiyle ilgili gerçeği açıkladı. Bugüne kadar neden ailesinin kameralar karşısına çıkmadığını anlattı.
“Dışarı çıktığımızda ailem beni görmezden geliyor. Kapıdan dışarı adımımızı attığımız an, yollarımızı ayırıyoruz. Ailem TV'de olmaktan hoşlanmıyor bu yüzden asla onları afişte etmedim. Özellikle kız kardeşimin çoğu arkadaşı benim onun abisi olduğumu bilmiyorlar. Aslında evimizdeyken mutlu bir aileyiz, bütün aile üyeleri birbirimize çok yakınız, sürekli kucaklaşırız.”
İnternette Seung Gi'nin ailesiyle birlikte sadece üç fotoğrafı var. İlki Seung Gi anne ve babasıyla küçükken, diğeri LSG liseden mezun olurken, babası ve kız kardeşiyle birlikte, sonuncusu ise LSG üniversiteden mezun olurken anne ve babasıyla birlikte. İşte o fotoğraflar;





Fotoğraflar dışında Seung Gi'nin ailesiyle ilgili bilinenler ;
Kız kardeşi Amerika'da okuyor.
Anne ve babası bankacılar. KB bank'ta çalışıyorlar. (Şu an emekli olmuşlar.)
Kız kardeşine 'Sen gerçekten Lee Seung Gi'ye benziyorsun. Akrabalığınız var mı?' diye sorduklarında kızcağız hiddetlenerek reddediyormuş. Ailesi böyle şeyler duyduğunda hemen o ortamı terkederlermiş.
Seung Gi'nin kız kardeşiyle çok yakın ilişkileri varmış. Kız kardeşinin onun için aldığı Sony kamerasını daima çantasında taşıyormuş.
Seung Gi ünlü olmasına rağmen örnek bi davranış sergileyerek çoğu ünlünün aksine ailesiyle birlikte yaşıyor.
Seung Gi'nin, TV'de ailesiyle bilinen tek iletişimi 1 Night 2 Day programında telefon aracılığıyla olmuştur. O videoyu burdan izleyebilirsiniz. İlk sahnede kardeşiyle, sonra da annesi ve büyükannesiyle konuşuyor. Bu sayede kardeşinin adını da öğrenmiş olduk yanlış anlamadıysam adı Seon gibi bişey.

9 yorum:

  1. sayende bir kaç bir şey öğrenmiş oldum Lee Seung Gi hakkında.Kendisini sadece My Girl Friend is a Gominho'da izlemiştim.Koreli arkadaşımın en sevdiği şarkıcı bu yüzden onun hakkında bir sürü bilgi ediniyorum. bu bilgiler için teşekkürler.
    Blogun hayırlı olsun bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey değil narsistprensesler Lee Seung Gi benimde en sevdiğim ünlü Kore'de o yüzden sürekli hakkında bir şeyler paylaşmayı,ne yapmış nereye gitmiş yazmayı düşünüyorum. Bilgi sahibi olmak istersen beni takip edebilirsin. :) Teşekkür ederim bu arada :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Benim abim olsaydı kesinlikle saklamazdım :)) :)) Tüm dünyaya afişe ederdim :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle. :)) Ama abim olmasını tercih etmezdim. :P :P

      Sil
  4. çok güzel bilgiler paylaşıyosunuz zevkle okuyorum :)))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bilgiler paylaşmızsınız çoook teşekkürler :)))

    YanıtlaSil