23 Ocak 2012 Pazartesi

Lee Seung Gi, Ha Ji Won ve 'The King'




Eveeeeeeeeeet.


Gelelim fasulyenin yararlarına. Öncelikle belirtmek istediğim tek nokta bende çoğunuz gibi KORE DELİSİYİM. :) İlk yazımı da en sevdiğim koreli olan Lee Seung Gi hakkında yazmak istiyorum.


Lee Seung Gi'yi geçen yazdan beri takip ediyorum. İlk önce My Girlfriend is a Gumiho dizisiyle tanıdım onu. Ne yalan söyliyim diziye Shin Min Ah için başlamıştım. LSG'yi dizinin tanıtıma bakarken afişte ilk gördüğümde 'Bu güzel kızın yanında oynatacak başka oyuncu mu bulamamışlar? Bu çocuk ne böyle? Şu tipe bak hiç beğenmedim.'  demiştim. Evet ne yazik ki kullandığım kelimeler tam olarak bunlardı. Dün gibi hatırlıyorum. Çok büyük konuşmuş olmalıyım ki ' Şu tipe bak hiç beğenmedim' deyip mimlediğim LSG,bu sözlerimin üstünden çok geçmeden ve ben tükürdüğünü yalamış biri olarak kendimi  'Şu tipe bak ne tatlı yaaa' derken buldum. Diziyi izlediğim ilk an ne kadar büyük bir hata yaptığımı anladım. Evet, önyargılı olmanın ne kadar kötü birşey olduğunu bir kere daha anlamış oldum. Gerek dudağının altında sol tarafta oluşan küçük gamzesi olsun, gerekse o tatlı mimikleri olsun kendisini sevmeme yettide arttı bile. Sonra Brilliant Legacy derken, bir bakmışım Seung Gi'nin 1 Night 2 Day ve Strong Heart programlarını izliyorum. Ve görüyorum ki kendine has komik tepkileri olan, büyüklerine saygılı, komik, cömert, güler yüzlü, çocuk ruhlu bir genç. Reklam kralı. Sesi güzel, oyunculuğu, sunuculuğu, kendisi güzel estetiksiz şirinlik timsali  insan. Daha ne olsun... :)


Geçenlerde Seung Gi bir röportajında beraber rol almak istediği 3 bayan oyuncunun ismini  vermişti. Song Hye Kyo, Jun Ji-hyun (2 bayan oyuncuyuda severim) ve Ha Ji Won. Nedense bu 3. şahısı hiç sevememişimdir. Kore'de seviliyor olmalı malum dizi ve film listesi bayağı kabarık. 'Acaba oyunculuğumu güzel.' dediğimde bakıyorum ve beni çeken çok mükemmel bir oyunculuk sergilemiyor. Bana sorarsanız abartıldığı kadar güzel de değil. Secret Garden'ı izlerken sürekli 'Neden başka birini oynatmamışlar ki.' demekten kendimi alamadım. Hangi filmini, dizisini izlediysem ısınamadım, olmadı, yapamadım. Neyse Secret Garden mükemmel bir diziydi. Ha Ji Won'la öyle böyle bitti. Ve kendime dedim ki 'Ben bir daha Ha Ji Won'un ne dizisini ne de filmini izlerim.' Sanırım yine çok büyük konuşmuşum. Birkaç gün önce acı haberi aldım. Seung Gi ve HJW yeni bir diziye başlıyacaklar. İlk başta erkek başrolün Seung Gi olup olmayacağı belli değildi. Uzun zamandır Seung Gi'yi yeni bir dizide görmeyi dört gözle beklememe rağmen, o dizinin bu dizi olmaması için çok dua ettim. Çok değil sadece bir gün sonrada LSG'nin rolü kabul ettiği gerçeğiyle yıkıldım. :(((((


Dizinin adı 'The King'. Seung Gi Kraliyet Ailesinden Güney Kore Prensi Lee Jae Ha'yı canlandırırken HJW Kuzey Kore Özel Ajanı Kim Hang Ah'ı oynayacak. Bu ikilinin aşkında bir sürü engel ve gurur olacakmış. LSG'yi tarihi bir dramada, kraliyet kıyafetleri içinde izlemek müthiş olacak eminim ama işte keşke HJW gibi bi faktör olmasaydı. Kadın çok yaşlı kaçmış Seung Gi'nin yanında. Neyse söylene söylene izlicem yinede. Senaristler yine Hong Kızkardeşler ama bu sefer My Girlfriend is a Gumiho, The Greatest Love , You're Beautiful, Hong Gil Dong  ve My Girl'den tanıdığımız Hong Mi Ran ve Hong Jung Eun değil, Beethoven Virus'ün senaristleri Hong Jin Ah ve Hong Ja Ram.  The King, MBC kanalında,The Moon Embracing The Sun bitince yayınlanakmış bu da sanırım 14 Mart'a denk geliyor.


Umarım HJW severler bana kızmaz ama yapıcak birşey yok kadını bir türlü sevemedim. İnanın bende isterdim sevmeyi, iki sevdiğim oyuncuyu aynı dizide görmeyi ama.......

0 yorum:

Yorum Gönder