30 Ocak 2012 Pazartesi

The Snow Queen Replikleri


Kar kraliçesi dünyanın en zarif insanıdır
aynı zamanda en yalnız kişisidir soguk bi yerde yalnız başına yaşar.
Bo ra sende sogukta ve yalnızmısın?

BÖLÜM 1

Lapland.
Bana bir defasında Kar Kraliçesinin
burada yaşadığını söylemişti...
Bütün seneler boyunca
harikalar diyarının......kuzey bölümünde beyaz Kıvılcımlar
saçan bir yerdeydi. Lapland'de.
Kar Kraliçesinin sarayı, o en
derin, en soğuk yerdedir. Duvarlar, ışıldayan kardan yapılmıştır.  Pencerelerin, soğuk sert
rüzgarlardan yapıldığı sarayda...Kar kraliçesi, dünyanın tüm sıcağından
soyutlanmış olarak tek başına donar. 
O dünyanın en zarif insanıdır......ama aynı zamanda en yalnız kişisi.
Kay’ı almaktan başka seçeneği yoktu.
Bir defasında bana sormuştu...Sen de... Kar Kraliçesi tarafından
alındın mı? 
Greta Kay'ı arıyordu ve Kar Kraliçesi'nin
Lapland'ta yaşadığı yere geldi. 
Ben de... ben de...
Bu dünyadaki en yalnız ve en
sevimli kraliçem,  Seni burada arıyorum.

BÖLÜM 2
Han Tae-Woong / Han Deuk-Gu : Bu inci çiçeğidir. Bu çiçeğin anlamını biliyor musun?
''Eminim ki mutluluğu bulacaksın.''

BÖLÜM 3 
Han Tae-Woong / Han Deuk-Gu : Sana neyin yanlış gittiğini sormayacağım veya neden bunu yapmak zorunda olduğunu. Ama sana yaşamanı söylüyorum. Ölmek yaşamaktan daha iyi görünse bile, yaşa. Yaşamak güzeldir. Yaşa ve üzül, yaşa ve acı çek. 

BÖLÜM 7
Han Tae-Woong / Han Deuk-Gu : Bo-Ra. Kar Kraliçesi bir keresinde Kay'a şunu söyledi.
''Herkes benden nefret ediyor. Hiç kimse arkadaşım olmak istemiyor. 
Neticede bedenim soğuktur dondurur ve nefesim çok keskindir acı verir.'' 
'' Ama, neden sen arkadaşım olmak istediğini söyledin?''
Kay hemen cevap vermedi. Hayır... cevaplayamadı.
Kar Kraliçesi Kay'a yine sordu.
 '' Ama, neden sen arkadaşım olmak istediğini söyledin?''
Kay tereddüt etti... bir süre sonra cevap verdi.
 '' Aşk yüzünden... çünkü... seni seviyorum.''

BÖLÜM 15
Kim Bo-Ra : Asal sayılar mı?  Üzerinde çalıştığın problem asal sayılar hakkında mı?
Han Tae-Woong / Han Deuk-Gu : Evet.
Kim Bo-Ra :  Asal sayılar...  daha önceden biliyordum.  Tekrar söyle.
Han Tae-Woong / Han Deuk-Gu : Kendisinden ve 1 den başka böleni olmayan sayılar  asal sayılardır.  Bunları çok gururlu ve yalnız sayılar olarak düşünebilirsin. 
Ne var?
Kim Bo-Ra : İlk defa bir sayının yalnız olarak adlandırıldığını duyuyorum.
Han Tae-Woong / Han Deuk-Gu : Bu tuhaf mı?
Kim Bo-Ra : Hayır...  bu oppanın yaptığı bir şey.  
Ama oppa...  benim tarafımdan bakarsan bence asal sayılar yalnız değildir.  
Sahip oldukları bir şey var.  Eğer dünya üstünde seni anlayabilen tek kişi varsa bile bu iyisin demektir.
O zaman yalnız değilsindir.  
Bu durumda!  Beni anlayan biricik bölenimin, sen olduğunu düşünebiliriz.






SPOİLER
Kim Bo-Ra :  Geon-Woo!  Ölmüyorum, değil mi?   Ölmüyorum, değil mi? 
Geon-Woo!   Ölmek istemiyorum.  Eğer ölürsem,  oppam yaşayamaz.  Daha yeni mutlu olmaya başladı...  Hayatını tekrar berbat etmek istemiyorum.  
Geon-Woo!  Geon-Woo,  sen doktorsun!  Kurtar beni!   Kurtar beni, lütfen!  Lütfen beni kurtar!  Lütfen!  Lütfen!
Kim Bo-Ra :  Baba!  Baba...  Benimle ilgilen, baba.  Senin içinde üzülüyorum, ancak...  babamsın. Senin kızınım, bu yüzden benimle ilgilen , baba.

BÖLÜM 16
SPOİLER
Han Tae-Woong / Han Deuk-Gu :   Tanrın eğer varsan...  Eğer gerçekten varsan Tanrım...  Tanrım...  Lütfen onu benden alma.  Bu kadar güzel bir kızı.  Bu kadar sevimli bir kızı.  Tanrım...   lütfen onu benden alma.  Eğer onu alman gerekiyorsa...  Eğer gerçekten onu almak zorundaysan...   O zaman... O zaman...  Lütfen beni de...  onunla birlikte al.
Kim Bo-Ra : Oppa, benim… Oppa, bu mesajımı ne zaman dinleyeceksin? O zaman ben nerede olacağım? Ben… Evet, ben muhtemelen Lapland’te olacağım. Orada buluşmak için sözleşmiştik... ama ben sözümü yerine getiremeyeceğim. Üzgünüm… Ama suçluluk hissetmeyeceğim. Çünkü bir gün yeniden karşılaşacağız. Ayrıca bana söylediğin tüm sözleri sana geri vermek istiyorum. 'Sorunlardan kaçmak istesen bile, asla gözlerini kapatma.' 'Kaçma'. Ve 'Sadece yaşa.' 'Yaşamak her zaman en güzelidir.'




Han Tae-Woong / Han Deuk-Gu : 
Lapland.
Burası görmek için can attığın yer.
Bo-Ra görebildin mi?  Seninle buluşmak için gelen beni görebildin mi?

Profesör: Ancak yaşlı insanlar ansızın ölebilirler. Bu yüzden bugün karşı karşıya olsak bile yarın için kimse  görüşebileceğimizin garantisini veremez.

Kim Bo-Ra : Yaşa, yaşamak her zaman en güzelidir.
Han Tae-Woong / Han Deuk-Gu : Bazen birlikteyiz, bazen de tamamıyla yalnız. Ama her zaman birlikte olamayacağımızı biliriz. Ama...  Ama...  Seni çok özledim.  Seni...

Han Tae-Woong / Han Deuk-Gu : Seni...  görebilir miyim?
Tekrar gözlerimi kapatırsam...  açtığımda orda olur musun?  
Bo-Ra. 
Zaman hala duruyor.

0 yorum:

Yorum Gönder