16 Şubat 2012 Perşembe

Ey Ahali!....



Bugün komşuların haremlerine bir göz atayım dedim. Bir de ne göreyim çingu Canlina ve çingu Patapuff tarafından mimlenmişim. (^_^) O zaman bana kolay gelsin dedim ve başladım harem kurmaya.


Bir varmış bir yokmuş 21. YY'da hala padişahlıkla yönetilen ve bütün dünyaya hakim olan Türkiye'de cesur mu cesur, güzel mi güzel bir Sultan varmış. Sultanın adı Hoi hoi imiş. Bu Sultan devlet işlerinden başını kaldırabildiği zamanlarda Kore filmeleri,dizileri izlermiş. Kore'ye gidip sevdiği oppaların konserlerine, dizi-film setlerime gitmeyi çok istiyormuş ama  gezmeye, eğlenmeye vakti yokmuş Sultan'ın. Her kız gibi o da oppaların büyüsü altında buluvermiş kendini. Sultan o öyle şeylerle ilgilenir mi demeyin Sultan'da olsa o da bir bayanmış. :) Günlerden bir gün yine böyle Kore dizileri izlerken aklında bir ampul çakmış. 
''Eğer ben Kore'ye gidemiyorsam, onlar benim ayağıma gelir.'' 
Ve bu düşünceyle hemen hizmetkarlarına emir vermiş. Harem ağalarının eline bir liste tutuşturduğu gibi Kore'ye yollamış elçilerini. Harem ağaları o vakit Kore'ye uçup, oppaları kollarından tuttukları gibi Türkiye'ye Sultan'ın Sarayına getirmişler. Tabi bu sırada sarayda da gerekli hazırlıklara başlanmış; oppalara layık harem kurmak için. Güzel güzel yemekler hazırlatmış Sultan çünkü dizilerde bir deri bir kemik kalmış oppaları görünce çok üzülüyormuş. Hayırlısıyla ülkeye ayak basan oppalar memnuniyetle haremdeki odalarına yerleşmişler. Sultan gelen oppalara şöyle bir bakmış ve ''Alâ, alâ...'' diyerek bir iç geçirmiş. Vakit kaybetmeden Sultan bir ferman hazırlamış. Ülkede ki pardon dünyadaki bütün televizyon kanallarında programlar o an durmuş Sultan'ın fermanını yayınlamak için. Ekranda beliren adam elindeki uzun kağıt rulosunu yavaş yavaş açarak, gür ve insanları etkileyen sesiyle başlamış Sultan'ın fermanını okumaya...
Ey ahali! 
Duyduk duymadık demeyin.
Tüm cihana duyurulur. 
Duyanlar duymayanlara anlatsın.
Bu Sultanımızın fermanıdır ki kendileri harem kurmaya niyet etmişlerdir. 

 Ben Sultan Hoi hoi Han!
Bütün dünyaya ilan ediyorum ki; kendilerine harem gözdeleri adı verilen Uzakdoğulu,baby face,yakışıklı mı yakışıklı oppalar himayem altındadır ve emrediyorum:
Hiç kimse bu adı geçen güzel insanları, rahatsız etmesin ve zarar vermesin. Haremimde huzur içerisinde yaşasınlar.
Ve bu göçmen durumuna düşen insanlar, özgür ve güvenlik içerisinde yaşasınlar.
Ne sultanlık eşrafından, ne vezirlerden veya memurlardan, ne hizmetkarlarımdan, ne de vatandaşlarımdan hiç kimse bu insanların onurunu kırmayacak ve onlara zarar vermeyecektir.
Hiç kimse bu insanların hayatlarını ve mallarını hor görmesin veya tehlikeye atmasın.
Hatta bu insanlar başka ülkelerden haremime yeni yeni oppalar getirirse onlar da aynı haklara sahiptir.
Kuşandığım bu kılıç adına yemin ediyorum ki; emrime uyarak bana sadık kaldıkları sürece teb’amdan hiç kimse bu fermanda yazılanların aksini yapmayacaktır.

1. LEE SEUNG Gİ

 Tatlı, şirin, güzel, yakışıklı... Bütün güzel sıfatları hak eden gözdem. (^_^) Harem ağları onu almaya gittiklerinde ''Durun, bırakın beni! Ben kendim giderim Sultanıma.'' diye inletmiş ortalığı. ''Sultan'ın hareminde olmak benim için büyük bir onurdur.'' demiş ayrıca. Gelirkende eli boş gelmemiş hediyeler, çiçekler getirmiş bana. 
Lee Seung Gi'yi ilk My Girlfriend is a Gumiho'da tanıdım. Başlarda hiç beğenmemiştim yani dizinin afişinde, hakkında daha hiç bir şey bilmezken. Ama diziyi izlediğim ilk an ''Kalbimin sahibi......'' diyerek başladığım cümleyi   ''.......sensin be oppa.''  diyerek bitirdim. Sonra LSG büyüsüne kapılmış biri olarak Brilliant Legacy'i izledim. Kendilerini çok sevmeme rağmen ben bile o dizide boğmak istedim Seung Gi'yi. Bir insan hem bu kadar tatlıyken hem de nasıl bu kadar gıcık ve  itici bir karakteri oynayabiliyor diye şaştım kaldım ayrıca. Derken bir bakmışım 1 Night 2 Day ve Strong Heart programlarını izliyorum. Allah'ım hangi insan evladı bu kadar doğal ve şirin olabilir ekran karşısında. Alışmış olmama rağmen olaylara verdiği kendine has komik tepkileri beni her seferinde gülme krizlerine sokuyor. Bir insanın yüzünden gülücük hiç mi eksik olmaz ya? Aman aman maşallah diyelim. Tü, tü Maşallah. Nazar değmez inşallah. Kırk bir buçuk kere maşallahhhhh... 


Of of yaz yaz bitiremiyorum Seung Gi'ye olan aşkımı of... Hele o dudağının altında sol tarafta oluşan küçük gamzesi yok mu offfffff.... of ki ne of...  öl, bit, geber yani... tamam tamam bitiriyorum. Anladınız zaten bu dehşet-ül vahşet insan LSG'yi ne kadar sevdiğimi bu kadar yeter kanımca.


Son olarak Lee Seung Gi'yi ''Haremimin Gözdesi'' ilan ediyorum. Yakın zamanda da Hürrem gibi ala verelerle dala verelerle nikahıma almayı planlıyorum. Gerçi ala vereye gerek falan olacağını zannettmiyorum ya neyse... Sonra da gelsin şehzadeler... (^_^) 


2. Hyun Bin

Bir gamzeli daha... Ah ah kendisini A Millionare's First Love'da şımarık, zengin züppesi olaraktan izledim ilk. Daha orda bile bu çocukta iş var demiştim. Sonra The Snow Queen'i izledim ve bittim. İşte budur dedim. Ama sonra Secret Garden'da sürekli 6 kilo kasım var deyip bir kere bile aynaya bakam zahnetine girmeyen ve iskelet yığınına dönmüş hali beni bir hayli hayal kırıklığına uğratmıştı. Ama yine de sevdim ben bu oppayı da be. Biz daha ona doyamamışken gitti vatani görevini yapmaya. Bana da şu şarkıyı armağan etti giderken.
''2 sene asker oldum; nazlı yarim ağlamasın''
Ağlamamak mümkün mü be oppa? Ben ağlamayayımda kimler ağlasın. (T_T)
Neyse sayılı gün çabuk geçer diyip 3 numarama geçiyorum. 

3. Jensen Ackles
Bu sefer ki adayımız biraz uzaklardan... Uzak Doğulu oppalar'dan önce o vardı benim için. Jensen Ackles... İrlanda, İskoç ve İngiltere kan karışımının ortaya çıkardığı mükemmel örnek. 
Kapat gözlerini kimse görmesin, 
Yalnız benim için bak yeşil yeşil.
Gözlerin kimseye ümit vermesin,
Yalnız benim için bak yeşil yeşil.
Amam haremimdeki diğer oppalar duymasın, isyan falan çıkmasın.


4. Yoo Ah In 
 

Kepçe kulaklar ancak sende bu kadar güzel dururdu zaten Çılgın At. Geol Oh naptın sen ya sadece Sungkyunkwan Scandal'ı izledim ve büyük bir başarıyla kendine haremimde yer edinmeyi başardın. Asi, burnunun dikine giden, belalı, eli havada, uykucu Geol Oh'um benim. Köfte dudaklı Yoo Ah In merak etme sende vazgeçilmezlerimdensin. 

5. Song Joong Ki



Haremimde en şık sen olacaksın şimdiden görebiliyorum bunu. Herşeyi bilir, her köşeden çıkar halinle , kimsenin gizli kapaklı işler çevirmesine müsaade etmeyen meraklı karakterinle her saraya lazımsın diyorum Yeorim. Bundan sonra seni sağ kolum ilan ediyorum! Bu insan nasıl 26 yaşında olur soruyorum size dostlar...
                                                                   6. Jung Il Woo


Of Ruh Bekçisi... Kendine has tepkileri olan orjinal bir karakter daha. Ayyy ne tatlı, ne şirin ya. Öldüm, bittim, eridim, gittim resmen... Aklıma geldi tekrardan en yakın zamanda 49 Days'teki şirin hallerine bakarım heralde. 

7. Kwon Sang Woo
More Than Blue'da izledim ve yakışıklılığıyla haremime girmeye hak kazananlardan. (^_~) 

8. Jang Geun Suk
Daha önce eski oppam olduğundan bahsetmiştim. Sırf eski günlerin hatırına alıyorum haremime... İnşallah aşağıdaki şahış onu kendine getirecek. (^_~) 

9. Recep İvedik 
Assolisti en sona sakladım. O bir Anadolu Kaplanı... O bir mert, dürüst biraz da kıro içimizden biri... O bir agresif, kompleksli... O bir Recep İvediiikkkk. 

O kadar kılsız tüysüz, baby face oppaların yanına İvedik'i attım iyi mi? \ (^_^)/ 
Yandılar ne diyim. Biraz eğlence olsun haremimde dedim napim. Ama iyi mi ettim kötü mü bilmiyorum. Oppalar için iyi olmadığı kesin ya neyse. Bildiğiniz gibi İvedik perdelerini kaldırınca kedi gibi bir insan. Narin oppalarımla çok iyi bir ekip oluşturacak eminim. İvedik onları biraz adam eder gibime geldi. Anlayacağınız İvedik'i kendim için seçmedim sırf oppalarım için... Allah oppalara sabır versin diyorum. 
Bö höhöhöhöhöyttt böööö höhöhöyttt....


Ben haremimi kurduğuma, mutlu mesut yaşadığıma göre bu mimi Kar Kraliçesine yolluyorum. :D Hadi kolay gelsin sana...

36 yorum:

  1. :D recep ivedikten şehzade düşünemiyorum :P neyse sen seçimini yapmışsın :P ama benim bebeğem song joon ki ile aşk böcüğüm jung il woo orada ne yapıyor anlamış değilim :D dağılın lan onlar benim sarayın gözdeler koğuşunda :P neyse güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. Kız İvedik benim için değil haremimdeki oppalar için onları adam edicek :D Sırf o yüzden koydum haremime :) Bu arada bloguma hoşgeldin sefalar getirdin Kar Kraliçesi :) Okuyup yorum yaptığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Okurken yazacağım yorumu da düşünüyordum. Ama Recep İvedik'i gördüğüm zaman donup kaldım! Bütün düşüncelerim bir anda silindi üstelik. :D
    Hatırlayacağımı umarak tekrar başlıyorum okumaya. :D
    Girişine bayıldım, ben de bu tarz yazmıştım ama fermanı yazmak hiç aklıma gelmemişti. Gelse bile 'Amannn, ne uğraşacağım daha' diye düşünecektim kesin. :D Bir Hyun Bin, Ah In gördüm sanki orada? :P Şaka bir yana dediğim gibi adamları tapulu almıyorum, istersen bütün haremi yazabilirsin. Ama ortalarından bölüp paylaşacağukk, bu konuda hassasum. :D
    Ellerine sağlık çingu.^^ Haremini çok beğendim. Üstelik, bu mimi paslamakla çok doğru bir karar verdiğimi anladım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep İvedik'i kullanmak nerden aklıma geldi bende bilmiyorum...:D Ama sanırım doğru bir karar oldu :)
      Beğendiğine memnun oldum, senin hareminde çok şıktı, eğlenerek okudum. Benim Hyun, Ah In senindir, seninki de benimdir ne demek çingu aramızda lafımı olur. :D

      Sil
  4. Sevgili Sultan Hoi hoi Han!
    Nasıl bir harem bu gül gül bitirdi beni :D :D
    Neredeyse hepsininde gülen hallerine dayanamıyorum pat diye çok datluuuu tepkisi dökülüyor ağzımdan :D :D LSG nin çiçeklerine ve İl Woo'nun tüm giflerine bayıldım :D :D
    Yalnız o recep ivedik ney hoi hoi han :( Tamam burda acayip güldürdü beni o ayrı :D ama yapma bunu o yakışıklılara onu görünce psikolojilerine nasıl sahip çıksınlar.Ben uyarıyım hepsine terapi gerekir valla :D :D terapi paraları için çalışmaktan gidemezsin hareme :))

    Ellerine sağlık çok güzel bir yazı muhteşem bi harem (ben ivediki görmedim orda di mi^^) olmuş..Birlikte uzun uzun yıllar dilerim hareminle iyi eğlenceler :D :D

    YanıtlaSil
  5. İyi dileklerin için çok teşekkür ederim Canlina :) Beğenmene sevindim benim haremi, güldürebildiysem de ne mutlu bana :D
    İvedik işin eğlencesi, benim casusum o... :) Oppaların aklına zarar ama sonradan alışırlar canım ne olacak. :) :)

    YanıtlaSil
  6. hoi hoi beni yeppuda'da arkadaş olarak eklemişsin teşekkür ederim. sonra bloguna bir göz atayım dedim ki yazılarını çok eğlenerek okuyorum. kesinlikle hyun bin ve jan geun suk gelmeli :D tabi lee sung ki de gelsin ama adamı hiç tanımışlığım yok >*_*<
    İzmir'de akşam olduğu için iyi akşamlar diyorum ve yorumuma noktamı koyuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Faika.:)
      Kusura bakma yorumunu biraz geç yayınladım ama neden olduğunu bende bilmiyorum. Bir an yorumlara bakim dedim ve senin yorumunu spamda gördüm ama ben daha önce ne yorumunu gördüm nede spam olarak işaretledim. Sebebini gerçekten bilmiyorum tekrar kusura bakma. Yazılarımı beğenmene çok sevindim, umarım takip etmeye devam edersin. :)
      Gelsin, gelsin hepsi gelsin :D Kapımız her zaman açık onlara :) Yorumun için geç olsa da teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  7. herkesi geçtim de recep oppayı nassı unuttum listeme koymayı, yanarım yanarım onlara yanarım, ivedik varsa haremde gerisini at gitsin hatta :D :D :D

    YanıtlaSil
  8. O da benim farkım olsun Makino :D :D Sende çok üzülme bi dahaki sefere artık inşallah :)

    YanıtlaSil
  9. bu harem de çok hoşmuş:))) en alttaki şahsı görmeden söylüyorum tabi bunu:D ama çoğunlukla sevdiğim adamlar var hareminde:)) mutlu mesut zamanlar geçirmen dileğiyle.. esen kal:))))

    YanıtlaSil
  10. Güzel dileğin için teşekkürler şizo-mizo :D O şahısı eğlenmek için araya kaynattırdım :D Bu arada bloguma hoş geldin :)

    YanıtlaSil
  11. %50'lik kısmı beğendim :) Fena bir rakam değil hatta gezdiğim bloglar(haremler) arasında ortalamanın üstünde :) Bu arada blogunda çok fazla resim olduğu için geç açılıyor. Kayıt sayısını sınırlayıp sayfa hızını arttırmalısın bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Neo :) Haremim ortalamanın üstündeyse iyi o zaman sevindim. :) Tavsiyeni aklımda tutucam teşekkürler :)

      Sil
  12. Hoi Hoiciğim ; Haremin çok hoş olmuş. Hepsi birbirinden yakışıklı yahu! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmene sevindim. :) Ama sakın göz dikeyim deme benim onlar :P :P
      Yorum için teşekkürler. :)

      Sil
    2. Ama istersen İvediği alabilirsin :D :D

      Sil
  13. Kayıp Ülkenin Prensesi5 Mart 2012 20:41

    sevgili hoi hoi han haremin beni benden altı gül gül gül gül bir hal oldum :) ay ne şeker bir haremdir bu yarabbim :)tanrım bana 1 tane 1 de yetmez 2 tane 2 de yetmez 3 tane verr ver ver verrrrrr ver Allahım ver :)))))

    YanıtlaSil
  14. Öncelikle hoşgeldin Kayıp Ülkenin Prensesi :) Gerçektende öyle bi tane yetmiyo insan hangisini seçiceğini bilemiyo. :) Yorum için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Hoi Hoi LSG'yi ve gamzesini nasıl anlatmışsın öyle...Aynı tabirleri ben de hep kullanırım...öl,bit,geber..:D Haremini gayet beğendim..:D Hyun Bin Ve Il Woo yakışır haremine...fakat o da nesi Recep ivedik...At onu at :D

    YanıtlaSil
  16. Tamam tamam almıcam onu haremime ama resmi kalsın hatıra diye. :D Aslında öl,bit,geber benim tabirlerim değil arkadaşımdan çaldım. :D Tesadüfe bak onun adıda Elif. :D Yoksa o musun? hehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir neden olmasın belki de oyumdur:D

      Sil
  17. Ben bu haremi yeni gördüm kaçırmışım o_O Ne güzel bir haremmiş bu ya:))(sondaki recep abiyi saymıyoruz)Birinci belli diğerleri kim diye baktım.Gayet yakuşuklu şahsiyetleri toplamışsın.Sonda pek güldüm ama:))Ellerine sağlık çingu:))
    Bu arada kabul edersen bir ödülün var;http://rosadunyasi.blogspot.com/2012/05/blogger-odulleri.html

    YanıtlaSil
  18. Geç olsun güç olmasın derler çingu :D
    Gözdem o benim diğerlerinide formaliteden koydum zaten. LSG benim olduktan sonra ötekileri napim hehe
    Beğenmene sevindim. Yorum için senin ellerine sağlık asıl. :)
    Kabul ederim tabi ödül verilmiş almammı. :D

    YanıtlaSil
  19. Harika bu yazını çok beğendim...Ortak oppalarımız var ve Jensen'i mi görünce mutlu oldum o benim biricik amerikalım.... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. :) Jensen'ı koymazsam ayıp olurdu. Oppalardan önce o vardı 2 kademe gerilemiş olsa da hala gözdem o benim. :D

      Sil
  20. Çok güzel bir mimdi ve oppam Jung Il Woo yu görmekte mutlu etti beni :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim HiLaL :) Bu arada sanırım bloguma ilk yorum yapışın hoşgeldin diyeyim o zaman. :D

      Sil
  21. madem mimlerle uğraşıyoruz bu aralar dedim bir girip bakayım meslektaşım harem kurmuşmu yoksam paslıyım ona merak ettim kimleri beğenirmiş neler izlermiş dedim kendimce ve harem yazını gördüğüm de koptum cidden ya hoi valla alemsin ya :D
    çok güzel bir yazı olmuş ta nasıl 9 kişiyle bitirebildin anlamadım ben de 16 tanecik varda puhahahah :D
    bişey diycem ama kızma lee seung gi den ben hiç ama hiç hoşlanmıyorum bana nedense çok itici geliyor ya ama sırf senin hatırın için bi daha başka bir dizisi falan gelirse karşıma daha pozitif düşüncelere bürünücem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım kızmadım, öyle şeylere kızmam ben aksine bana bi kuma çıkmadı diye sevindim. :P Sadece azıcık şok oldum çünkü şu ana kadar Lee Seung Gi'den hoşlanmayan kimseyi görmemiştim. Fanı olmasa da gördüğüm, duyduğum kişiler hep çok tatlı bulurlardı o yüzden şaşırdım biraz. :) My Girlfriend is a Gumiho'yu izledin mi meslektaşım. :)
      16 tane mi? O.o Olsun, olsun ne kadar oppa o kadar iyi. Biri askere gitse ötekilerle gönül eğlendirirsin. :D
      Genel olarak aslında benim oppalar 8 kişi, İvediği saymıyorum. :D

      Sil
    2. ahaha pardon pardon o harem ağası sayi 8tane oppayı izaya sokucak o :D
      Şimdi ben seni şoka sokmaya devam edeyim o zamansa ben bu gumiho nun adını heryerde okudum iltifatlarını duydum dedim nedir bu dizi gir bak kızım izle şunu cahil kalma izlemeye karar verdim açtım diziyi o ne 32 diş sırıtan kocaman ağızlı bir çocuk ıııy dedim şöle bir bakındım ııh diyip terkettim diziyi evet evet yaptım bunu ama ama hala daha ben bu dizinin asıl güzelliğini farkedemedim ve tekrardan izliycem diyorum kararlıyım no min woo için izliycem olmadı çok beğendim o çocuğu :D bu arada lee seung gi yi brilliant legacy de birazda olsa katlanabilir bulmuştum yüzüne oturmuş o 32 dişlik ifadeye rağmen cool man olabildiği için :):)

      Sil
    3. Aaaaa bak No Min Woo içinde izlenir bu dizi. :) Dong Joo Seonsaeng olarak çok çok karizmatikti. :)
      İşte Lee Seung Gi'nin o bahsettiğin 32 diş ifadesine bayılıyorum ben ya. (Yanakları kızaran kız ifadesi) Her daim o yüzünde güller açıyor, hep aynı sevimlilikte, çocuksu hareketleri de yok mu? Offf.. (Yine yanakları kızarmış kız ifadesi)
      Brilliant Legacy'de nasıl uyuz etmişti beni ama sonradan hizaya geldi neyse ki. :))

      Sil
  22. Yoruma kendimi tanıtmakla başlamak istiyorum.Bendeniz Uykucu Gençlik blogunun yazarı ve Sümeyye Kaya'nın (korecinin müzik kutusu)biricik kardeşi Hayrunnisa.Tanıştığımıza memnun oldum.Lütfen bana iyi bakın.Sizin gibi saunbaelerimin desteğine ihtiyacım var^^
    Hareme gelecek olursak,gülmekten karnıma ağrılar girdi.Hareminde Kwon Sang Woo haricinde herkesi tanıyorum.Tabii Recep olmazsa harem olmaz ^^ Oppaları biraz erkeksi yapar ama dikkat et Recep'in eğitimi aşırı kaçmasın mazallah oppalarda kıl çıkar falan yani ^^
    Her neyse gerçekten çok beğendim ellerinize sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sefalar getirdin bloguma Hayrunisa. :D :D Sümeyye yazılarında senden bahsediyodu hep tanışmak bugüne kısmetmiş, memnun oldum ve destek olmak için elimden geleni yaparım. :D :D
      Kwon Sang Woo'nun çok meşhur bi filmi vardır More Than Blue izlemedin mi onu. Kesinlikle en kısa sürede izle derim çünkü filmi izleyipte beğenmeyenini görmedim daha. :D
      Orasını hiç düşünmemiştim ama oppalara kıl kaçmaması için çok çok dikkat edicem bundan sonra ya da dur çok durdu Recep postalıyim ben onu artık. :D
      Yorumun için çok teşekkür ederim canım, beğenmene sevindim. :D

      Sil
  23. Allah'ım bu nasıl bir haremdir >.< Suratım gülmekten kırış kırış oldu resmen... Ellerine sağlık çok güzel olmuş benim harem(ler)e de beklerim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin haremlere de en kısa sürede uğramayı düşünüyorum canım, benim haremide beğenmene çok sevindim. :D

      Sil