14 Şubat 2012 Salı

KoREklamlar!

Şimdi Reklam Zamanı
Dramalar, filmler, kilpler... derken bugünlerde kore reklamlarına takmış durumdayım. Dizi gibi seri seri reklamlar... Klip gibi şarkılı, türkülü 2'şer,3'er dakikalık reklamlar... Eğlenceli mi eğlenceli, renkli mi renkli reklamlar...  O kadar çok hoşuma gitti ki anlatamam. Koreliler estetiğe olan meraklarının üstüne bolca hayal gücü serpiştirip, masalsı bir anlatımla da süsleyince ortaya şirin şirin, cicili bicili reklamlar çıkarmışlar. Çok fazla söyleyecek  sözüm yok buyrun kendiniz izleyin ve tadına varın... :) Şimdiden söyleyeyim sanırım biraz abartacağım. :)

IU - SamSung Galaxy S Hoppin


 Jang Geun Suk&Go Ah Ra - Etude House Mascara



BIG BANG - LG Optimus (feat Smurfs)

Rain&Goo Hye Sun - Tous Les Jours


Goo Hye Sun - SKY IZAR Smartphone

Moon Geun Young - Bulgaris


Sung Yuri - Skin Food



Jeon Ji Hyun - The FACE SHOP

Jun Ji Hyun - 17茶 CM

Jun Ji Hyun - Elastine


Han Hyo Joo - Mr. Pizza

Han Hyo Joo - Yoplait

Han Hyo Joo - Lotte Card

Rain - SK Telecom 

Lee Seung Gi - Pizza Hut

Lee Seung Gi - The Saem

Lee Seung Gi - Samsung Zipel

Lee Seung Gi - Seoul Milk

Lee Seung Gi - KB Card



4 yorum:

  1. Aslında izlemek isterdim reklamları ama sanki cidden biraz fazla olmuş sadece bir ikisine baktım :D :D Bende mimin var deyip kaçıyorum^^

    YanıtlaSil
  2. Evet farkındayım ama o kadar güzeller ki ekledikçe ekleyesim geldi.Bunlar koymak istediklerimin yanında az kalır elenmiş hali yani düşün. :D :D Neyse reklamların hepsi bir arada izlenmez zaten ara ara izlersin sende :)

    YanıtlaSil
  3. Son 3 Lee Seung Gi reklamı haricinde hepsini izledim. Özellikle Skin Food reklamlarında cinnet geçirip laptop'u kemirmeye başlayacaktım :D Çok acıktırıcı reklam xD O ürün türkiyede olsa tüm reklamdakileri alırdım. O.o Hasta kaldım!

    Ekstra olarak bu Korelilerin reklamlara olan düşkünlüğü tartışılmaz. Hele ünlü oynatma sevdaları :D Yalnız böyle eğlenceliler dışında oldukça aksiyonlu reklamları da var. Geçenlerde ben de bu tarz en sevdiğim reklamı paylaşmıştım blodumda ^_^ Görmediysen bi bakabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle bloguma hoşgeşdin Voodoo Babby :) Skin Food reklamları benimde favorimdir o yüzden eleyemedim hepsini koydum :)
      Reklamlarında ünlülerini çok iyi kullanıyorlar haklısın :D Bizim reklamlarımızda ben son zamanlarda görüyorum ünlü yüzlerimizi o yüzden korelilerin bu tarzı hoşuma gidiyor :) Şİmdi hemen senin bloguna gidiyorum reklamları izlemeye :)

      Sil