16 Şubat 2012 Perşembe

You're My Pet

Sana bir oda versem köpeğim olur musun?



Ji Eun-Yi (Kim Ha Neul ) Bazaar dergisinde çalışan bir yazardır. Karşı cinsle olan ilişkilerinde başarısızlık üstüne başarısızlık yaşamıştır. Sorun şudur; Ji Eun-Yi daima ilişkide maddi yönden daha güçlü taraf olmuştur. Eğitim seviyesinin erkek arkadaşlarından daha yüksek olması da cabasıdır. Biraz da mükemmeliyetçi bir tiptir. Eee böyle özelliklerde  bir kadına da tahammül edecek bir erkek bulmak oldukça zordur. 

Kang In-Ho (Jang Geun Suk) gelecek vaat eden bir balettir. İki yıl önce paratik yaparken eşini kazayla düşürmüştür ve kızın hayatı boyunca dans edemeyecek şekilde yaralanmasına neden olmuştur. Bu yüzden kendini suçlayan In-Ho, asla bir kadınla dans etmemeye yemin etmiştir. In-Ho'nun hayali müzikal koreografı olmaktır. Ama maalesef başını sokacak bir evi yoktur. Bir gece arkadaşı Eun-Soo onu ablasının evine getirir. Tahmin edebildiğiniz üzere bu abla Ji Eun-Yi'den başkası değildir. Kendinizi hazırlayın bir 'Nuna Sendromu' daha yaşanıcak çünkü.


Ji Eun-Yi'ye iş ve özel hayatındaki stresini azaltması için evcil hayvan beslemesi konusunda arkadaşları tarafından tavsiyeler verilir. Ama Ji Eun-Yi biraz tereddütlüdür çünkü çocukken çok sevdiği köpeği Momo gibisini bulmak ister. Derken Kang In-Ho ile bir anlaşma yaparlar. Eğer köpeği Momo gibi davranırsa Ji Eun-Yi onun evde kalmasına izin verecektir. Ve saçmalıklarla dolu olaylar zinciri burdan sonra başlar.


Tahmin edildiği gibi bu ikisi çok iyi anlaşırlar. Birbirlerine karşı gayet rahattırlar. Ta ki Ji Eun-Yi'nin ilk aşkı Cha Woo-Sung ortaya çıkana kadar... 


NOT: Ateşle barut yan yana durmaz. Bu seferde öyle oldu ve onlar daha farkına bile varamadan bir patlama yaşandı. 


Bildiğiniz gibi bir Japon mangasından uyarlanan yine bir Japon dizisi olan Kimi wa Petto'nun  Kore Şubesi You're My Pet. Yılın en çok merak edilen filmlerindendi. İlk başlarda oyuncuların kimler olacağı belli değildi. Hakkında o kadar çok yazıldı, çizildi ki çoğunu hatırlayamıyorum bile. Soo Ae , Han Ye Sul, Kim Jae Joong, Kim Hyun Joong... ve daha niceleri. Ama sonunda Jang ve Kim Ha Neul'de karar kılındı. Ne yalan söyleyeyim bende çok merak ediyordum filmi ve beklentilerim  yüksekti. Ee ne de olsa Jang oynuyordu. (Eski oppam olurda kendileri ancak kendini hoş hoş etmesinden dolayı biraz soğudum ve zaten Lee Seung Gi'ye kayan gönlüm iyice Jang'ı unuttu. )Çıkalı da bayağı oldu ama bir türlü izlemek nasip kısmet olmadı. En sonunda izledim ve beğenmedim. Baştan sona saçmalıklarla doluydu. Yer yer gülümsetti. Ama sıkıldığım sahneler gülümsediğim sahnelere oranla bir hayli fazlaydı. İlk bir saatinden sonrası gereksizdi bence. Aynı şeyleri ikinci sefer izliyormuş gibi bir hisse kapıldım. Konuyu alıp farklı ortamlarda, değişik versiyonlarda çekmişler gibiyidi. Sırf geriye kalan zamanı doldurmak için çekilmiş sahneler gibi geldi bana. 10 üzerinden 5 vererek orta geçer notla o da sırf Jang'ın hatırına geçiriyorum You're My Pet'i. 


En eğlenceli sahnelerden biriydi.

Bir kez daha soğuma sebebi... 

NOT: Kim Ha Neul'un kıyafetlerini çok beğendim.


Sadece iki sahnesi vardı ama şu ufaklığı boğmak istedim. 


4 yorum:

  1. O kadar çok çıkıyor ki karşıma bu film ve izleyenlerin çoğunun düşüncesi seninkiyle aynı..hem merak ediyorum hem de gereksiz buluyorum.Zamanımı boşa harcamayı kabul ettiğim sadece gülmek istediğim bi sıra izlerim diye bekletiyorum bu filmi.Bakalım ne zaman izlicem:)

    Ve ayyy o gif ne öyle :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canlina eğer gülmek istiyorsan başka arayışlara geç derim çünkü o kadar komik sahneler yoktu. Ama merak ediyorum dersen bilemicem. :)Tabi şöyle bi durumda var ben beğenmedim ama belki sen beğenirsin. :)
      Gif konusunda yorum yapmak istemiyorum ama yapılmıcak gibi de değil ki yaaaaa... Böyle hareketleri yüzünden, giyim tarzından falan soğutmuştu zaten kendisinden hala akıllanmamış anlaşılan. Maalesef bizim Jang öyle hareketler yapmaya meraklı ne yapalım :(

      Sil
  2. yıllardır o kadar çok Kore filmi izledim ki artık mnrede ne olacak ezbere biliyor gibi oluyorum izlerken. bu yüzden de sadece sevdiğim aktörlerin filmlerini izliyorum. You are my pet de öyle oldu, JGS olduğu için izlettirdi kendini, çocuğu izledim gibi oldu yani.. ama asla bir bbay amd me gibi olamadı, onu tadını veremedi maalesef.. yorumlarına katılıyorum bu yüzden.. ellerine sağlık^^

    not: wordpress hesabımla yorum yapamadım bu gider umarım..

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin masalevi :)
    Evet Baby and Me'yi bende çok beğenmiştim. DoReMiFaSolLaSiDo'yu da tabiki :) Ama bu filmi diğerleri gibi değildi haklısın ama en azından izledik ve tadına baktık :D :D Umarım gelecekte güzel filmler yapar,bizde o zaman güzel yorumlar yaparız. :) Yorumun için teşekkürler bu arada. :)

    YanıtlaSil