4 Mart 2012 Pazar

Pain

Pain / Pained / Tong-Jeung /통증



Nam-Soon( Kwon Sang-Woo) genç yaşta ailesini bir trafik kazasında kaybettikten sonra analjezi (tıpta acıya karşı duyarsızlık, acı hissetmeme durumu)hastalığına yakalanır. Fiziksel ya da duygusal hiç bir acı hissedemez, tat alamaz. Bu durumunu avantaja çevirerek bir tefecinin yanında çalışmaya başlar. Adam borç aldığı kişilerin karşısında Nam-Soon'u döverek alacaklılarına göz dağı veriyor ve parasını vakit geçmeden alıyordur. 


Joo Dong-Hyun'da (Jung Ryeo-Won) Nam-Soon gibi ailesini genç yaşta kaybrtmiştir ve o da hastadır. Ama vücudundan kan ve morluklar eksik olmayan Nam-Soon'un aksine onun tehlikeden uzak durması gerekiyordur çünkü o bir hemofili (pıhtılaşma bozukluğu yaratan bir kan hastalığı) hastasıdır. Geçimi sokakta sattığı el yapımı şeyleri satarak sağlar. Bir çok kişiye borcu olan Dong-Hyun ve Nam-Soon'un tanışmalarıda borçlu-alacaklı ilişkisine dayanacaktır.




Bir gün Nam-Soon, Dong-Hyun'un evinin önünde pusuya yatmış beklemektedir. Dong-Hyun karşısında gördüğü garip, hiç bi surat ifadesi olmayan adamı görünce şaşırır. 'Borcunu öde','Param yok' muhabbetlerinden sonra bildiğiniz kavga etmeye başlarlar ta ki polisler gelip  Dong-Hyun'u kurtarana kadar. Ama Nam-Soon kaçmayı başarır. Daha sonra Dong-Hyun, işine geldiği gibi uzun vadeli bir şekilde borcunu ödemeyi teklif eder ama bu Nam-Soon'un işine gelmez. Kızın ev sahibine gidip zorbalıkla depozitoyu alarak borcunun bir kısmını karşılamış olur. Artık başını sokacak bir evi olmayan ve bunun için Nam-Soon'u suçlayan, kendisine borçlu olduğunu iddaa eden Dong-Hyun saunalarda kalmaya başlar. Çok geçmeden borçlu olduğu diğer adamlar tarafından kaçırılınca, Nam-Soon ilk onun borcunu ödemesini söyleyerek kızı diğer adamlardan kavga gövüş kurtarır. Sonunda da kızın çok çaresiz olduğunu, gidecek bir yeri olmadığını anlayan Nam-Soon evinde kıza bir oda verir böylece beraber yaşamaya başlarlar. Beklenildiği gibi ikili birbirlerine giderek yakınlaşırlar ve kendilerine bekleyen süprizlerden habersizdirler.



Hayatta kendilerinden başka kimseleri olmayan,yapayalnız ve zorluklarla, hastalıkla mücadele etmeye çalışan iki çaresiz insanın birbirlerinde kendilerini bulmasını anlatan güzel bir filmdi. Ben sıkılmadan izledim. Komik sahneleride vardı, acıkılı sahneleride. Hele sonu... of çok şansız bir durumdu. Hani 'Olacakla öleceğe çare bulunmaz' derler ya o hurda arabada tam bozulacak zamanı buldu yani. Tam her şey yoluna girdi derken yine en sonunda bi felaket bombası patlattılar. Yine karakterlerin ellerini kollarını bağladılar. Yine insanları istemedikleri şeyleri yapmaya zorladılar. Ve tabi ki istenmeyen olayların olmasına ortam hazırladılar.  


 Hikayeye göre öyle olması gerekiyodu ama Nam-Soon'un dayak yerken tepkisiz halleri komikti. Tamam acı duymuyorsun anladık ama keşke biraz tepki gösterseydin. İnsan çaktırmamak için acıyormuş gibi rol yapar biraz. :) :)


Kwan Sang Woo'yu sevdiğim için filmi çekim aşamasından beri takip ediyordum, altyazı çıkıncada vakit kaybetmeden izlemek istedim. Herkesin beklentilerini karşılayacak bir film değildi ama bana göre hoş bir yapım olmuş. Jung Ryeo-Won'u ilk Two Faces of My Girlfriend'de izlemiştim. Bana göre diğer Koreli bayanlardan farklı bir yüzü var. Şimdide sırada Jung Ryeo-Won'un son filmi, biricik Seung Gi'min 1 Night 2 Day'den sevgili hyung'u Uhm Tae Woong'la olan Never Ending Story filmini izlemeyi düşünüyorum. Filmi indirdim amma daha altyazısı çıkmadı, çıkınca inşallah sıcak sıcak izleyeceğim. 


P.S. Afişleri çok beğendiğim için, dört tane buldum, hepsini kullanmak istedim. :D

11 yorum:

  1. Kayıp Ülkenin Prensesi5 Mart 2012 20:48

    woww diyorum başka birşey diyemiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. O kadar beğendin yani :) o zaman bende vay be diyorum. :)güzel filmdi teşekkürler yorum için. :)

    YanıtlaSil
  3. Hoi hoi neden pek emin değilim ama senin sayfanın açılması nerdeyse 20 dakika sürdü,hatta bi önceki denememde bilgisayarım dondu o_O benimki donmaya meyillidir ama genelde bunu fazla video olunca yapar.
    Filme gelince ben niye daha önce hiç duymadım bunun adını diyordum ki yeni çıktığını yazmışsın :) İlginç bir filme benziyor ama şu aralar dramlara (hatta genel olarak filmlere dizilere) eskisi kadar dalamıyorumm.Bi de önce hiç izlemedim ama sevmiyorum ben bu kızı yaaa şöyle dıştan bakınca çok gıcık duruyor :D Vee dediğin gibi afişler çok güzelmiş:)
    Bu arada tekrar mimlemiştim seni canım haberin olsun^^Aslında çoook önce diyecektim ama bloguna girmem uzun sürdüğü için üşendim galiba :D
    tanıtım için ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
  4. Allah allah çok şaşırıdm. 20 dakika bayağı uzun bi süre bende de tutukluk oluyo arada ama taş çatlasa 10 saniye falandır. Uyarın için sağol çözmeye çalışıcam. (^_^)
    Bugünlerde bende çok vakit geçiremiyorum bigisayar başında haliyle bloglada pek ilgilenemiyorum. Hafta sonları kendime 1 film izleme şartı koştum onun haricinde senin gibi bende eskisi kadar izleyemiyorum. Padam padam'ı izliyodum yarım kaldı resmen.: )
    Başka bloglarıda çok fazla takip edemiyorum o yüzden görmemişimdir mimi. Zaman bulursam yazmaya çalışıcam yine de sağol mim için. :)
    Bu arada bu kadar sorunlu bi sayfaya girip yorum yaptığın için teşekkürler çingu. :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün yazdıklarıma inat hemen girdi bugün :D :D :D anlamadım cidden belki benim pc sorunludur zaten bi çok konuda Allah'a havale ettim kendisini beni delirtmekte bir numaradır :D mimi eğer zamanın olursa yaz o kadar çok şarkı var ki baya vakit alıyor seçmek.

      Sil
    2. Sorunun çözüldüğne sevindim. :) Senin pc yede benden selam söyle akıllı olsun. :D :D Şaka bi yana problem bendende kaynaklanabilir. Çünkü dediğim gibi bendede tutukluk yapıyodu nese inşallah bi daha olmaz diyelim. (^_^)
      Yazmayı gerçekten istiyorum mimi, zamanı ayarlayabilirsem emin ol yazıcam. :D

      Sil
  5. Bu senin blogunda görüp izlediğim 2. film. sen bu işi biliyorsun :D bundan sonra film izlemek istediğimde yapacağım ilk şey girip senin bloguna bakmak olacak ^^
    Filmdeki tek sorun afişteki kadar yakışıklı değilde adam filmde :D

    YanıtlaSil
  6. Bu akşam yaptığın güzel yorumların için çok teşekkür ederim narsistprenses. ^^
    Kendimce bir şeyler yazmaya çalışıyorum beğenmene nomu nomu sevindim.:D Her zaman beklerim bloguma. ^^

    YanıtlaSil
  7. bu filmi izlemeyi çok istiyorum sevgili hoi hoi, kwon sang woo severim...nereden indirebilirim acaba

    YanıtlaSil
  8. Bu linkten indirebilirsin hayal :)
    http://www.yeppudaa.com/showthread.php?t=23621

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstersen burdanda izleyebilirsin :)
      http://www.yeppudaa.com/showthread.php?t=23294

      Sil