7 Nisan 2012 Cumartesi

Korean Drama Awards

Öncelikle beni mimlediği için sevgili rosa'ya çok teşekkür ediyorum. Bu yazı başta kolay gibi görünsede hiçte öyle olmadığını  yazarken anladım. İzlediğim dizilerin hepsine ödül vermek isterdim ama en beğendiklerimi bile birbirleriyle kıyaslamak zorunda kaldım. :( 

Bu yıl ilki düzenlenen Korean Drama Awards'a hepiniz hoşgeldiniz! Şak,şak,şak... 
Bugün huzurlarınızda büyük bir heyecan ve mutluluk yaşıyorum. Çünkü,bu gece tadları damağımızda kalarak izlediğimiz, bizi hem ağlatan hem güldüren,bin bir emeklerle yapılmış, çok sevdiğimiz ve bir türlü kopamadığımız kore dizilerine ödül dağıtacağız.
Değerli konuklar, lafı çok fazla uzatmadan geceyi başlatmak istiyorum.
Ve 2012 Korean Drama Awards başşşşşşlıyooooooooooor!

EN ŞAŞIRTICI: Hiç beklemediğim bir sonla bittiği için bu ödül 49 Days'e gidiyor.


EN SIKICI: Gong Yoo ve Sung Yu Ri hatrına izlmeye çalıştığım ama ancak 7. bölüme kadar dayanabildiğim One Fine Day ile aynı ödülü paylaşan bir diğer dizide oyuncularına rağmen Peronal Taste...
   

EN ŞEKER: My Girlfriend is a Gumiho... Nomu nomu nomu nomu nomu nomu nomu nomu kiyopta!


EN SÜRÜKLEYİCİ: A Love to Kill'dir üstünede tanımam. Çok heyecanlı olduğundanmıdır artık bilmiyorum geçen ramazanda kardeşimle birlikte izlemeye başladığımızda saat 1-2 civarlarındaydı. İlk bölümün sonu acayyip heyecanlıydı. Neyse sahur yapmak için ara verdik ama sahurdan sonra da uyumadık. Sonra bir bölüm bir bölüm daha derken bakmışız güneş doğmuş, hava aydınlanmış daha da abartarak bi bakmışız uyumadan geçen bir günün sonunda iftar gelivermiş farkında olmadan.(arada bazı ihtiyaçlar için mola verdik tabi :D )
İftarımızı yaptık. Hooop bir daha ekran başına... Öyle böyle bir azimle bitirdik diziyi bi günde ard arda izleyerek. Dizi bitti, tabi bizde... Artık uykumuz gelmiş, bitmişiz, tükenmişiz. Kolay değil 16 bölümşük diziyi her bölümü yaklaşık 1 saat 10 dakkadan hesaplarsak yaklaşık 18 saat...  Bir de o geceden önceki gün var, biz nerden baksan bir 30 küsür saat uykusuz kalmışız. Dizi bitti yatalım dedik buraya kadar her şey gayet normal. İşte ne olduysa bundan sonra oldu çingular...

Bize sonradan anlatılanlara göre, biz derin bir uyku çekerken içerde, dışarda da şunlar yaşanıyormuş;

Annemler o akşam iftara davetlilerdi. Evde kardeşimle ikimiziz sadece. Annemlerde  anahtar almamışlar evdeyiz diye. Biz yattık ama ne yatış... Yatış o yatış yani.... Annemler gelmiş kapıyı çalıyolar açan yok. Sonra yumruklamaya başlamışlar, içeriye doğru bağırmaya... O gürültü kıyamete komşularda çıkmış..... Allahım ne rezillik.... Ama biz uyanır mıyız? Uyanabilene aşkolsun.Komşular bizimkileri rahatlatmaya falan çalışmışlar. En sonunda çilingir çağırmaya karar vermişler ve kapı açılıp annem, babam, diğer kardeşim bizi görünce ve en önemlisi yaşadığımızı anlayınca rahat bir nefes almışlar. Son olarak dışardaki kalabalığada müjdeyi verince hepsi bir elden alkışlamaya başlamışlar! Evet yanlış duymadınz tam olarak böyle olmuş. Tam rezillik yani... Çok utanıyorum bu hikaye aklıma gelince ama paylaşmadanda edemedim. Benim için A Love to Kill'in bu derece trajikomik bir hikayesi olduğunu öğrenin istedim.
EN KLİŞE YIKICI: Konusu çok sıradan olmasına rağmen bunu hiç hissettirmeyen My Girl.
EN KOMİK: Han Ji-Eun ve Lee Young-Jae'nin tatlı atışmalarıyla Full House, 40 yaşına gelmiş bir adamdan hiç beklenmeyen tarzda hareketlerde bulunan Dok Go Jin ve The Greatest Love, gözünü para hırsı bürümüş, yalancı mı yalancı Joo Yoo-Rin'li My Girl ve son olarak  bu ödül töreninde sıklıkla karşınıza çıkacak olan süper güzel My Girlfriend is a Gumiho bu ödüle layık gördüklerimden.
EN ACIKLI: The Snow Queen... Aklıma her geldiğinde içim parçalanır.


EN YAKIŞIKLISI BOL: Shining Inheritance / Brilliant Legacy
Biricik aşkım Lee Seung Gi ve ikinci adam rolünde karşımıza çıkan 49 Days'in gıcık Kang Min Ho'su Bae Soo Bin, bu dizide bambaşka bir karaktere bürünüyor. Park Joon Sae... Bir dizide nefret sınırlarını aştırıp bir daha bu adamın dizisini falan izlemem dedirten ama öteki dizide aşık olunası bir karakteri canlandıran insan evladı. O gülüşü hangi kadının kalbini eritmeye yetmez ki? Park Joon Sae'yi o kadar sevdim ki başrol kızımızın Seung Gi'yi bırakıp bu meleğe gitmesini bile istedim. (Çaktırmayın Seung Gi'yi kendime ayırmak istememden)
                  
Sungkyunkwan Scandal  Song Joong Ki ve Yoo Ah In bu diziyi izlememdeki en büyük sebeplerden hiç şüphesiz.
EN GÜZELİ BOL:  Tabi ki de A Love To Kill. İki taş aynı dizide Shin Min Ah ve Kim Sa rang.
EN KLASİK: Çok kötü diziler olmadıklarını kabul ediyorum, izlerken eğlendiğimide hatırlıyorum ama yine de BOF ve Cinderella Man en klasik ödülünü almaktan kurtulamadılar.
EN DEĞİŞİK: 49 Days şimdiye kadar izlediğim diziler arasında hiç birine benzemediği için bu ödülü fazlasıyla hak etti.
EN FELSEFİK: Yine ve yine, yeniden 49 Days. Dizinin verdiği mesaj bu ödülü almasındaki en büyük etken.
Gerçek sevgi nedir? Herkesin sizin için ağlaması mı?...
EN UMUT VERİCİ;GAZA GETİRİCİ: Herkesin, en umutsuz insanların bile hayallerinin peşinden koşmasını anlatan güzel bir diziydi Beethoven Virus.

EN TATLI ÇİFT: 
                                                         Cha Dae Woong   Gumiho 
                                                     Han Ji-Eun   Lee Young-Jae
                                                        Seol Gong-Chan   Joo Yoo-Rin

EN TATLI BİRİNCİ ERKEK: Jung İl Woo (49 Days) & Rain (Full House)

EN TATLI BİRİNCİ KIZ: Shin Min Ah (Gumiho) & Lee Da Hae ( My Girl)


EN TATLI İKİNCİ ERKEK: 
Bae Soo Bin (Brilliant Legacy) 
 Yoon Kye Sang  (The Greatest Love)
Lee Hong Ki (You are Beautiful)
Song Joong Ki (Sungkyunkwan Scandal)
EN TATLI İKİNCİ KIZ: BOF'daki Chu Ga Eul rolüyle Kim So Eun & Secret Garden'ın Yoon Seul'u Kim Sa Rang.
EN AKILLI KIZ: Sung Yu-Ri (The Snow Queen) Dizilerdeki kızların saflıklarına, salaklıklarına alışmıştm artık yadırgamıyordum ama Kim Bo-Ra'yı izlerken rahat bir nefes aldım işte bayan dediğin hem böyle güzel hemde böyle akıllı olur dedim. :)
EN KATİL OLUNASI KADIN:  HA Jİ WON 
Iyyyy!... Mümkünse bu kadın hiç bir dizide oynamasın. Secret Garden'ı söylenerek izledim HJW yüzünden. O yetmezmiş gibi şimdide The King 2 Hearts'ta katlanmak zorunda kalıyorum. Mümkünse şirinlik yapmaya falanda kalkmasın sevimli olacağım derken aksine ne kadar itici olduğunun farkında değil herhalde. Tam boğmalık, öldürmelik off... Resimini falan koymuyorum tadımız kaçmasın.
EN GÜZEL KOSTÜMLER:  The Snow Queen... Aradan 6 yıl geçmesine rağmen elbiseler, ceketler, paltolar vs. günümüzün modasıyla aynı gibi.

                                                 EN GÜZEL MÜZİKLER: 
My Girlfriend is a Gumiho
 You are Beautiful
 49 Days
 A Love to Kill
 My Girl
The Greatest Love
Secret Garden
Brilliant Legacy
The Snow Queen

EN GERÇEKÇİ: Bu ödül çoğu blogta Scent of a Woman'a gitmiş ama ben maalesef o diziyi izlemediğimden benim ödülüm I'm Sorry, I Love You'ya gitti.

EN MASALSI: The Snow Queen, Secret Garden, My Girlfriend is a Gumiho ne de olsa hepsinde masallardan bahsediliyordu.
EN ACTİON'I BOL: Heyecanın hep dorukta olduğu, temposu hiç düşmeyen, bana Lee Min Ho'yu sevdiren City Hunter.

Ve gelelim benim listeme;

                                         EN BAŞARILI DİZİLER,TOP 5;
                                                     1.My Girlfriend is a Gumiho
                                                     2.The Snow Queen
                                                     3.49 Days
                                                     4.My Girl
                                                     5.Brilliant Legacy&Secret Garden&
                                                        The Greatest Love&Full house

                                          EN KEYİFLİ DİZİLER,TOP 5;
                                                    1.My Girlfriend is a Gumiho
                                                    2.My Girl
                                                    3.Full House
                                                    4.Secret Garden
                                                    5.The Greatest Love

Bir ödül töreninin daha sonuna geldik değerli konuklar. Bu gece buradan elleri kolları ödüllerle dolu ayrılanlarda oldu, hüsrana uğrayıp ümitlerini gelecek seneye bağlayıp ayrılanlarda. Gecede ödüllerin yanı sıra adeta bir şıklık yarışı da hakimdi. Güzellikleriyle ödül törenine damgasını vuranlar olduğu kadar üzerine ne bulduysa giyip gelenlerde vardı. Hepinize bizi bu gece yalnız bırakmadığınız için teşekkür ediyorum. Son olarak burdan anneme, babama, kardeşlerime, amcama, halalarıma, dayımgillere, teyzemlere, kuzenlerime...... ve arkadaşlarıma selam yolluyorum. :D 
Evet gecemiz burda sonlanıyor. Esenle, sağlıcakla kalın. :)

Zaman isteyen bir yazı oldu benim için ama eğlenceliydi. Şimdide bana gelen mim'i adet olduğu üzere, eğer zamanları varsa canlina, patapuffnarsistprenses ve Voodoo Baby'e paslıyorum. Şimdiden kolay gelsin çingular. :D
P.S. Canlina tarafından 90'lar popta mimlenmiştim ama vakit bulup yazamadım bir türlü affet canlina.
Bu yazıda da aralarda bir iki tane kendi eklediklerim 'EN'ler oldu.

14 yorum:

  1. Komşular alkışladılar mı:))yazının devamını gülerek okudum resmen:))Ödüllerin hakkında pek yorum yapamıyacam,çünkü izlediklerimiz genel olarak aynı değil.Ama izleyecekler listesine aldım bazılarını:)Yazı için ellerine sağlık:)
    Bu arada blog pek renkli olmuş,tatlı olmuş.Bloğunun yeni hali de hayırlı olsun,çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  2. Evet maalesef öyle olmuş. :( Rezillik resmen bir dizi aşkına ne hallere düştük. :'(
    Bende senin tavsiyelerinden listeme ekledim, tatilde izlerim artık belki onlarında yeni anıları olur. :D
    Teşekkür ederim hem yorum hemde blogu beğendiğin için. :))

    YanıtlaSil
  3. En Başarılı Diziler Top sıralama olarak aynı olmasada hemen hemen aynı olurdu. My Girlfriend is a Gumiho, 49 Days, My Girl, The Greatest Love, The 1st Shop Of Coffee Prince, I'm Sorry I Love You falan olurdu.(Sıralamayla yazmadım) Neredeyse aynı :D

    Demek ki neymiş. Beğendiğin dizileri beğenme ihtimalim çok yüksek ^_^

    YanıtlaSil
  4. Yorum için teşekkürler voodo baby :) Zevklerimizin uyuşmasına sevindim. :) Senin listenide merak ediyorum o zaman mimi sanada yollayayım mı? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolladım bile :D :D

      Sil
    2. Cnm mim'ini gördüm. Ancak o kadar zor ki kategoriye sokmak. Toplasan beğendiklerim bir elin parmaklarını geçmez. xD Bir deneyeyim beceremezsem mazur gör olur mu ;) Ben zaten olabildiğince beğendiklerimi tanıtmaya çalışıyorum XD

      Sil
    3. Mazur görülücek bir şey yok ki ^_^
      Aralarında seçim yapmak zor gerçektende ama eğlenceli. Yine de sen bilirisin. :)

      Sil
  5. Hep düşünürdüm şu twitter'ı olmayan bloggerlar mimlendikleri zaman nasıl haber veriyor diye bugün öğrenmiş oldum.Tesadüfler.Facebook'taki arkadaşlık isteğimi kabul edince bir gireyim bloguna dedim ve mimlendiğimi gördüm :)
    Sanırım çoğumuzun zevki aynı bu diziler konusunda :) içimden bir ses bazı kategorilerin boş kalacağını söylese de yazmak keyifli olacak ^^ Bana gelen K-pop mimini biraz bekletip ödüllerimi dağıtacağım sanırım :D
    Teşekkürler çingu ^^

    YanıtlaSil
  6. Aaa!.. kabul ettiğim sen miydin? O_o
    Bakmıştım ama blogunu göremedim facete neyse olay açıklığa kavuştuğuna göre sorun yok. :)
    Yazmak eğlenceli gerçekten ama hiç kolay değil benden söylemesi. :) Ben teşekkür edrim asıl çingu yorum yazıp mimi kabul ettiğin için. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faceteki kişisel hesabım.Blogguma hesap açmadım.Twitterla idare ediyorum şimdilik :)

      o zaman bana kolay gelsin ^^

      Sil
  7. Hangi seçimine ne diyeyim bilemedim ki karar vermek zor olmuş olmalı çinguuuu!Ben nerdeyse bütün dizilerimi bir ayrı seviyorum!!Nasıl karar verip yazcam şimdi bunu diye dertlenmiş canlina konuşuyor^^ Ama ilk fırsatımda yazacağım ödülsüz de bırakamam yaa :D

    O uyku olayı da süpermiş ah A love to kill ah ne yaptın çinguma sen :)) O uyuma olayı bir kez de ben ve kardeşimin başına gelmişti ama annemler uzun bi süre zili çalmış olsalar da uyanmıştım ben :))

    Jong Ki ve Ah İn'in bu fotoğraflarına bayılıyorum yaaa!Çok şekerler!! :D :D arada bir telefonumun duvar kağıdı olmaktan kurtulamadılar hala.Onların bu tipini gördükçe kopuyorum gülüyorum ben ama napiiiim :D :D

    Son olarak bloglarda çalan şarkıları genelde girer girmez kapatırım ama burda kapatamadım yapamadım bunu Taru ve Zitten'e.Çok seviyorum ben o şarkıyı Nell'in parçasını:)

    90larda kısmetine küssün çingu zamanın olmadıysa napalım,mim için de teşekkürler^^

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar zorlandığımı tahmin edemezsin ama ödülleri dağıtırken anlarsın beni.:)
    Demek ki bir tek kardeşimle ben değilmişiz dizi aşkına uykudan fedakarlık eden sevindim buna. Kardeşinle senin uyku olayınızında hangi dizi yüzünden olduğunu merak ettim bak şimdi. :D

    O ikisi ayrı bir olay zaten. :) Bu zamana kadar izlediğim diziler arasında böyle şirin kankalara rastlamadım, bundan sonrada rastlamam heralde. :)

    İlk defa Taru'yu seven, dinleyen birisini buldum. Türkiye'de çok bilinmiyor sanırım ama ben bayılıyorum bu kızın sesine de, şarkılarına da. Nell'ide seviyorsun bir de :) Vay çingu şu işe bak sen ya.:)İşte sevindim buna.:)

    Yorum için bende sana teşekkür ediyorum. Mim içinse lafı bile olmaz diyorum. :D Ve senin kime hangi ödülü vericeğini dört gözle bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düşündüm düşündüm ama niye uyuya kaldığımızı hatırlamıyorum dizi yüzünden mi değil mi diye ama annemler komşuya oturmaya gitmişlerdi bizde evde kalmıştık anahtarları vardı annemlerin ama kapının arkasındaki şeyi(ne deniyor ona unuttum^^)takılı bırakmışız :D :D :D

      Nell ve Taru sevilmez mi :) :) maalesef bilen dinleyenleri çok az evet :/ Taru'nun yanlış hatırlamıyorsam hiçbir şarkısının Türkçe çevirisi yok ingilizcem iyi olsa üşenmeyeceğim ben çevireceğim artık..

      Sil
  9. Kilit sanırım ^_^

    Sevilir tabi ^_^ O kadar aradım taradım bulamadım türkçeleri yok gerçektende bende ingilizcelerine bakıyorum anlayabildiğim kadarıyla ama hazır türkçe çevirileride olsa iyi olurdu yani. :D

    YanıtlaSil