28 Nisan 2012 Cumartesi

MİM... Ne Olurdun?


Uzun zamandır bloguma ve de komşu bloglara giremiyordum. Bu yüzden Voodoo Baby ve narsistprenses 
tarafından mimlendiğimi ancak bugün blogları gezerken görebildim. Kendilerine beni mimledikleri için teşekkür ederek ve mimi bu kadar geç yazdığım için af dileyerek     yazıma başlıyorum.

1 - Yemek olsan hangisi olurdun?
Tavuğu çok sevdiğimden tavuklu bir yemek olurdum.
2 - Müzik aleti olsan hangisi olurdun? 
Piyano olurdum. Bayılıyorum o dinlendiren, huzur veren sesine. 
3 -Araba olsaydın hangisi olurdun?
Kesinlikle ve kesinlikle klasik araba olurdum ben ya. Aslında hepsini seviyorum hepsinin ayrı bi havası var ama bir tanesini seçmem gerekirse Supernatural dizisinden beri çok sevdiğim 1967 model Chevy Impala olurdum.
4 - Aylardan hangisi olurdun?
Bütün mevsimleri ayrı ayrı severim. Hepsinin ayrı bir güzelliği verdır ama uzun günlerinden dolayı en çok sevdiğim yaz mevsiminden bir ay olurdum.
5 - Ayakkabı olsan hangisi olurdun?
Spor ayakkabı olurdum ondan daha rahatımı var be. 
6 - Kıyafet olsan ne olurdun?
Çorap. Evet yanlış duymadınız çorap olurdum çünkü yaz-kış ayağımdan çıkarmam, çıkaramam. Ayaklarım hep üşür. Çorap giymezsem kendimi çıplak gibi hissederim. Çorap bir nevi bana güven verir o yüzden çorap olurdum. 

Lee Seung Gi çorabı 
7 - Renk olsan hangisi olurdun?
Bunu hiç düşünmemiştim. Çok zor bir soru oldu şimdi bu. Hımm... bakalım ne olurdum? Ne olurdum? Bilemiyorum ama sanırım siyah olurdum kendime daha yakın hissediyorum.
8 - Hayvan olsan hangisi olurdun?
Keçi olurdum. Hep çok inatçı olduğumu söylerler.
9 - Şu an okuduğun kitabın 137. sayfasında ne var?
Okuduğum kitabı İstanbul'da unuttuğumdan üzgünüm yazamıyorum. 
Ben sıramı savdım bu mimi zamanları varsa yazmaları için canlina ve rosa çingulara paslıyorum.  

6 yorum:

  1. Keçi çook şirin *-* Bende muhtemelen döner olmasam tavuk olurdum ehehhe :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şirin vallada. :) Bende döneri çok severim ama tavuk döneri. :)

      Sil
  2. Hoi;uzun zaman oldu sanki yazmadığın.Mimlerde olmazsa hiç okuyamayacağız seni bugünlerde.Senin yazılarını okumayı seviyorum ve özlüyorum.Arada bir bir şeyler yaz da okuyalım:)
    Mimde değişikmiş.Bende spor ayakkabı olurdum rahattlığın simgesidir.Ama çorap olmam;herkesin ayağında olmak istemezdim kokardım sürekli iyi olmazdı:)
    Mimi pasladığın için de teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç fırsatım olmuyo maalesef bende yazmak istiyorum aslında. Senin blogada uğrayamadım uzun zamandır kusura bakma canım. :)
      Mimine gelcem ama. :)

      Sil
  3. Mim için teşekkür çingu eğer şu üşengeçliğimi yenersem yazmaya çalışacağım;)
    anında korkan bi tip olduğum için izlemiyorum tabi ben o diziyi ancak araba cidden güzelmiş :D LSG çoraplarını da pek sevdim^^

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim. :) Blog dünyası bu aralar çok sessiz mi ne? Yoksa banamı öyle geliyo? Bi kaç arkadaş hariç çok yazan yok gibi. :( Neyse yaz gelsinde şenlenir buralar öyle umuyorum. :D Yazarsan seve seve okumaya, yoruma gelirim. :)
    Artık o kadar korkunç bi dizi değil ama ilk sezonda bende korkmuştum. :D
    LSG'nin her şeyi şirin ya. :D

    YanıtlaSil