11 Mayıs 2012 Cuma

Blogger Ödülleri (MİM)



Şu an çok mutluyum neden diye sorarsanız sevgili rosa beni mimlemiş. Yani bana ödül vermiş. 
 Nomu nomu nomu komavo çingu. 

1)Sizde 11 arkadaşınıza vereceksiniz bu ödülü;
Bugünlerde de sürekli ödül veriyoruz canım. Ne bereketli bi yıl. 

Geçenlerde kore dizilerine verdiğimiz ödüllerden farklı olarak bu sefer kendimiz ödül alıyoruz ve blog arkadaşlarımıza ödül dağıtıyoruz. 
Evet mimi paslamak için sorry ödüllerini almak için bütün bloggerlarımızı sahneye davet ediyorum.

rosa,canlina,narsistprenses,kaktüsçiçeği,madampatapuff,guzzisworld,Voodoo Baby,Masal Evi,be-pu,bez-cadilari,Kore Delisi

Hepinizi teker teker yazmak çok yorucuymuş canım, parmaklarım koptu resmen. 


2)Ödül aldıklarına gidip haber vermeniz gerekiyor.
Okey oldu bil.


3)Kendimizle ilgili yedi gerçek paylaşıyoruz.
Hımm... Sanırım en zor kısım bu. Neden ödül gecesinde hakkımızdaki gerçekleri paylaşmamız gerekiyo ki? Ödül verenlere, aileme, eşe, dosta teşekkür yeterli değil mi? Sadece ödüllerimi verip gitsem. Böyle soruncada aklına gelmez ki insanın.

Daha önce yazmıştım ama çorapsız dolaşamam.
Daha önceden sevmediğim BİGBANG'ın hayranı oldum şu sıralar. Hemde öyle böyle değil sabahtan akşama kadar şarkılarını dinliyorum. Bütün albümlerini indirdim. Yetmedi katıldığı programları indirip, izlemekteyim. Son olarak üyelerin hepsini ayrı ayrı seviyorum.
Kar kürelerini çok severim.
Film, dizi indirmek hobimdir. O dizileri indirince bir rahatlarım bir rahatlarım ki anlatamam. Terapi gibi iyi gelir bana. Hard diskim dolmuş vaziyette şu an ama daha izlemediğim bi dolu dizi, film var içinde.
Çok üşengeç bi insanımdır. Bu huyumdan çok nefret ediyorum. Ama bazende kendimden beklemediğim bi şekilde hızlıyımdır.
Kararlaştırılan zamandan 5-10 dakika geç giderim her yere karşı tarafın ya da tarafların geç kalma olasılığına karşı. Çok bencilim dimi?
Bu huyumdan da nefret ediyorum ama çok şüpheci bi insanım ben ya offff... Heralde akrep olmamdan kaynaklı.

Oh be bitti. Şimdi şöyle bi baktımda sevmediğim özelliklerimi yazmışım genelde. Yanlış anlaşılmasın kendinden nefret eden bi insan değilim ben. Aniyo, aniyo... öyle değilimdir, severim ben kendimi.

4)Size ödül veren kişiye teşekkür edin.
Bir daha nomu nomu nomu komavo çingu rosa.


5)Versatile Blogger Ödül fotosunu paylaşıyoruz?
Niye demek istiyorum. Ama neyse onuda yaptık.

20 yorum:

  1. oo bu güzel ödül için çok teşekkürler canım, bu sene bol ödüllü geçti valla çok bereketli süper :)

    demek çorapsız dolaşamıyorsun, yazın da mı yani? öyleyse şaşırırım bak :) oo bi kpop grubunun fanı olmak ne zordur bilirim, tüm kliplerini, konserlerini, canlı performanslarını izleyeceksin falan oy oy :) ama zevki her şeye değer valla :)
    şüpheci olman çok doğal yau tüm akreplerin ortak özelliği bu, kişilik özelliğiniz yani :) bende de tam tersi ölümüne şüphelenmeme huyu var mesela bu da kötü, bi gözünü aç etrafına bak kızım dimi ama :)

    eline sağlık canım, görüşmek üzere^^

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim. :)
    Yazında evet :( ama napim çorapsız kendimi çıplakmış gibi hissediyorum ve çok üşüyorum. :) Bi yatarken çıkarıyorum işte. :)
    Çok zahmetli bi iş gerçektende ama dediğin gibi her şeye değiyo izlerken, dinlerken o kadar eğleniyorumki bütün dertlerimi unutuyorum. :)
    Bendeki şüphecilikte, sendeki şüphecisizlikte aşırı sanırım. Azı karar,çoğu zarar diye boşuna dememişler. :)
    Yorum için senin ellerine sağlık by: )

    YanıtlaSil
  3. Ödülü be-pu'lar adına alıyorum, çok teşekkür ediyoruz efenim. :)

    Şu Hard diskin dolu olma olayı her Çekik severde var sanırım. :D Benim de izlemediğim sürüyle film ve dizi var diskte. Ve indirmeye devam ediyorum hala :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ediyorum. :)
      Bende bi tek benimdir zannediyodum, tek olmadığıma sevindim. :) Aynı bende indirmeye devam ediyorum hala sanırım yeni bi hard disk almam gerekicek. :D

      Sil
  4. bu mimin en güzel yanı bu.insanlar kendileriyle ilgili gerçeği bi durup düşünüyolar.ben yazarken çok zorlanmıştım mesela :)seninde çorapsız gezme olayın zormuş biras.yazın napıyosun.çok sıcak oluyodur.ama senin ayakların üşüyo belkide.kansızlık falan olabilir hiç baktırdınmı.üff doktor olunca böyle gereksiz yere şu warmı sende bundan olabilir demeye başlıyosun.sorry :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok zorlandım valla ne yaşan söyliyim 10 saat düşündüm diyebilirim ne yazsam diye. Aklıma gele gele bunlar geldi. :)
      Aslında yazında çorapla dolaşmaktan rahatsız değilim alıştım artık vücudumun bi parçası gibi. :) Giymeyince rahatsız oluyorum asıl. :D
      Önemli değil doğru tanı koydun doktor hanım kansızlık var bende. :)
      Yorumun için teşekkürler bu arada. :)

      Sil
  5. Teşekkür ederim kikikikki.
    Daha önce sevemediğin BB hayranı mı oldun??? Güzel işte bu^^ O zaman bir taraflarımdan uydurduğum mim sana da gelir de sen de yazarsın vip oluşunu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. :)
      Evet çok önyargılıydım gruba karşı niye sebebini bende bilmiyorum. :) Ama şimdi fikrimin değiştiğine çoook seviniyorum. Nasıl fan oldun diye sorarsan inan bilmiyorum farkında olmadan fan oluverdim işte. :D

      Sil
  6. Çok teşekkürler çingu ödül için:)Karşılıklı ödülleştik,güzel oldu:))
    Bende bigbang hayranı oldum,deli gibi dinliyorum.Ne varsa izleyip öğrenmek istiyorum.Bir grubu takip etmek Eğlenceli ve zor gibi:))
    Her yere geç gitme durumu bende de var.Ama benim ki tamamen geç hazırlanıp çıkmamdan kaynaklanıyor:)
    Ellerine sağlık canım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım evet güzel oldu bu: :D
      Aynen ya... şu an katıldığı showları indirmeye devam ediyorum şu mesajı yazarken bile. :) Gülü seven dikenine katlanır napalım. :)
      Yorum için senin ellerine sağlık. :)

      Sil
  7. Küçük takıntıların olduğunu düşündüm kendin hakkında paylaştığın bilgilerden dolayı (:

    Kararlaştırılan zamandan kasıtlı olarak geç gitmek ha :D 2 buluşmadan sonra arkadaşlarına da bulaşıyordur bu özelliklik eminim ;)

    Ödül için teşekkür ederim ^^ Daha önce yazdığım bir mimdi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azıck var gibi ama bütün insanlar birazda olsa takıntılı değil midir zaten? :)

      Geç kalma tamammı diye uyarılar alıyorum tabi ama daha geçmedi bu özellik onlara sanırım. :)

      Rica ederim bi ödülde benden olsun. :)

      Sil
  8. aynen bende çorapsız dolaşamayanlardandım, biraz kilo alınca (galiba kansızlıkta gitti :) ) bu huyumda yavaş yavaş gitti :D
    ödül için de nomu nomu komawo ;) :D hem bu seferki versatile amblemli, taklitlerinden sakınınız mı ne diyor :D :D

    bayaadır düzenli yazamıyorum, yine de ilk 11e koyduğun için ben teşekkür ederim asıl :D çok öpüyorum xoxox

    YanıtlaSil
  9. Genelde çorapsız dolaşamam dediğimde insanlar garip karşılıyolar gelen yorumlardada normal hayatta böyle oldu bu. Bende, bende bi gariplik var zannederdim ama demek ki garip falan değilmişim başkalarıda varmış benim gibi yaşasın. :D
    Rica ederim ödül için, bloguma ilk takip eden sen olduğundan ilk göz ağrımsın diyebilirim. :D Yanlış anlaşılmasın tabi diğer arkadaşalarımıda seviyorum. :D
    Yorum için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  10. Çingu hemen geliyorum demiştim dün geldim okudum ama işim çıktı yorum bırakamdan çıkmam gerekti. Ödül için nomu nomu nomu nomu teşekkürler çok sevindim;) Daha önce yazmıştım ben bu mimi yazmasam olur di mi?

    ''Film, dizi indirmek hobimdir...Hard diskim dolmuş vaziyette şu an ama daha izlemediğim bi dolu dizi, film var içinde '' Ben de aynen bu durumdayım daha tam dolduramadım ama az kaldı dolmasına.Ve izleyemediğim bir sürü de şey var içinde.Ve ve ve hepsini hepsini izlemek istiyorum. Ne yapacağız biz böyle? :):)
    Üşengeç mi? İşte o da tam ben :)
    5-10 dakika geç gitmeye ben de uğraşırım ama nedense hep erken giderim olmadı geç kaldım bu sefer yine bekleyen ben olurum benim arkadaşlarım hep geç hep geliyorlar.Nolacak bu halim!Yine sen 5-10 dakika diyorsun bu normal de yarım saat geç kalır mı bir insan?

    Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
  11. Olur tabi :D Yazdığın şeyi bi daha niye yazasın. Bu mimi yazdığın gözümden kaçmış sanırım neyse yazdıysanda bi ödülde benden olsun. :)

    Bu yaz için öyle planlarım varki hepsini izlicem inşallah hard disktekilerin. Yeni bi A Love to Kill vakası yaşanabilir belki. :D

    Sende yarım saat geç git o zaman hatta bi saat falan zaten onlar ancak gelirler anladığım kadarıyla. Bekletilmek çok sinir bozucu gerçektende. :(

    Yorum için senin ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  12. Omo unni :D dur bakalım ben bu özelliklerin bir çoğunu zaten biliyordum desem :P
    ama üşengeçlikte o kadar değilsin yani beni geçemezsin :D

    YanıtlaSil
  13. Hepsini biliyodun ama Bigbang'a şok olmuşsundur dimi? :D
    Ee öyle diyosan napalım tamam sen 1. ol üşengeçlikte hehe :D

    YanıtlaSil
  14. Bende çorapsız dolaşamam ama saplantı olduğu için değil döt mevsim ayaklarım soğuk olduğu için. Kansızlık ayaklarıma vuruyor napayım:)
    BigBang sevmediğim değil ama önceden pek fazla dinlemediğim bir gruptu şimdi ise fangirl'lük safhasına ulaştım. Adamlar bir numara yahu;)
    Bu arada ödül için çok teşekkür ederim, mimi daha önceden yazmıştım onun için tekrar teşekkür edeip ufaktan gidiyorum;)

    YanıtlaSil
  15. Bendede kansızlık var yani saplantılı olduğumdan değil çorapla dolaşmam yaz kış. Sadece artık alıştığım için çorapsız dolaşamıyorum. :)
    Evet number one'lar. :)
    Rica ederim ne demek: :)

    YanıtlaSil