18 Mayıs 2012 Cuma

Mim: İzlediğim Diziler


Bir mim ile yine karşınızdayız sevgili blog okurları. Bu güzel ve kolay mimde beni unutmadığı için sevgili Voodoo Baby'e çok teşekkür ediyorum. Şu ana kadar gelen mimler arasında zorlanmadan yazdığım tek mim. Bu yüzden bu mimi ayrı bi sevdim. Lafı fazla uzatmadan yazıma başlamak istiyorum. Başımızda okul gibi bi bela olduğu için çok fazla dizi izleyemiyoruz hepimiz. Yinede araya şıkıştırdığımız bi kaç bi şey var işte. Bunlarda benimkiler...

The King 2 Hearts

Evet Lee Seung Gi'm dizi çekerde ben izlemem mi be? :D
Güney Kore Veliaht  Prensi Lee Jae Ha (kendisi  Lee Seung Gi olur) ile Kuzey Kore Ordusundan Kim Hang Ah'ın (Ha Ji Won) aşkını anlatıyor. Dizimizin senaristleri Hong sisterlar. Hong Jin Ah ve Hong Ja Ram. Aman sakın yanlış anlaşılmasın dizinin türü romantik-komedi falan değil 'Kara Mizah' Dizi başlamadan önce üye olduğum sitede Hong Kardeşler denilince çoğu kişi tarafından yanlış anlaşılmıştı bu Hong kardeşlerin aslında bizi çok güldüren Hong Kardeşler (Hong Mi Ran, Hong Jung Eun) değilde benim çok sevdiğim Beethoven Virus dizisinin senaristleri olduğu. Yani anlatmak istediğim eğer diziye başlıcaksanız bu dediklerimi unutmayın, çok fazla kahkahalarla gülmeyi falan beklemeyin çünkü dediğim gibi bu dizi kara mizah. Yani komik ama kara mizah. :)
Konuya devam edersek prensimizin abisi var kral .Melek gibi bi adam. Kralımızında bi hayali var. 50 yıl önce ayrı düşen Kuzey ve Güney Kore'yi birleştirmek. Bu hayalini gerçekleştirmek içinde 2 yılda bir düzenlenen WOC (World Officer Championship) denilen yarışmaya Kuzey ve Güney askerlerinden oluşan 6 kişilik bir ekip yollamaya karar verir. Birleşen Kore devleti yarışmayı kazanamasa bile beraber bir şeyler yapabileceklerini tüm dünyaya göstermek ister Kralımız. Ve tanmin edin Güney tarafından katılanlarda kim var. Prens Lee Jae Ha! Kuzeyde'de tabiki Kim Hang Ah. Allah'ın emri birbirlerine aşık olucaklar tabi. Sonrasınıda anlatmıyorum, izleyin. 

Başlarda reytigleri sallayan The King 2 Hearts, çok geçmeden rakipleri Rooftop Prince ve Equator Man'e yenildi. Tabiki bu duruma üzülsemde bu demek olmasın dizi beş para etmez. Entrika üstüne entrika, heyecan, tahmin edemeyeceğiniz herşey var bu dizide. TV reytinglerinde çok iyi olmasakta internetten canlı izleme reytinglerinde yeri yerinden oynatıyoruz. İnternet reytinglerimiz %30 civarlarında.

Neyse şunuda söylemeden geçmek istemiyorum. Dizide tatlımı tatlı ikinci çiftimiz var. Prenses Lee Jae Shin ve Kraliyet Muhafızı Eun Shi Kyung. Dizinin konusu beğenmediyseniz bile bu çift için izlemelisiniz. Bir kişinin bile bu çifti sevmediğini görmedim çünkü.


Queen In-Hyun's Man

Başrolde Secret Garden'da Gil Ra İm'in oda arkadaşı olan Yoo In Na, Choi Hee Jin karakterini canlandırıyor. Bu kız Kore dizilerinde gördüğümüz kızlara hiç benzemiyor çok gözü açık. İzlediyseniz ya da izleyecekseniz ne demek istediğimi anlıcaksınız. Kızımız Miss Korea'da derece yapmış sonrada oyuncu olmaya karar vermiştir. Ve ilk dizisi olan Leydi Jang'da,  Kraliçe In Hyun karakteriyle başrolü kapar. Fakat küçük bi sorun vardır. Çapkın mı çapkın eski sevgilisi Han Dong Min'de aynı dizide Kral rolü için seçilmiştir. Ve esas oğlumuz Alim Kim Boong Do  ise Joseon zamanında yaşamaktadır. Kraliçe In Hyun zamanında yani günümüzden 300 yıl geçmişte. Bir Ginseng'in verdiği tılsımla kendisini gelecekte bulur. Choi Hee Jin ilede karşılasınca dizi başlar işte.

Dizinin konusu sanırım Rooftop Prince benziyor. Ben daha RP'yi izlemedim ama ikisi arasındaki fark heralde başroldeki baylarımızın birisinin kontrollü bi şekilde diğerininde kontrolünde olmadan zaman yolculuğu yapması. 

Bigbang'in Katıldığı Showlar 

Geçen mimdede bahsettiğim gibi şu sıralar Bigbang' kafayı takmış durumdayım. Bu sebeple albümlerini indirdim ama yeterli gelmedi. Bigbang'i daha yakından tanımalıyım diyerekten katıldığı showları indirip izlemeye başladım. Şu sıra onlarla meşgulüm yani. Çok zevkli komik programlar. Bir VIP olupta izlemeyen varsa kesinlikle kaçmaması gereken programlar.

Bu arada bugün grubun dans etmeyi en çok seven üyesis biricik Tae Yang'ımızın doğum günü. Her ne kadar bizleri duyamasada burdan Tae Yang'ımıza uzun, mutlu, başarılı, huzurlu bir ömür diliyorum. 

Ve adet olduğu üzere bu mimi yazmak isterlerse diye rosa, kar kraliçesi ve canlina'yapaslıyorum. 

6 yorum:

  1. The King 2 Hearsts dizisini bende merak ediyorum.En kısa zamanda izlemeyi düşünüyorum.Zaten prenses ve muhafız ikilisini br kaç yerde görmüştüm,Çok tatlı görünüyorlar:)

    Ve Bigbang;aynı durumdayız canım.Artık dizi indireceğime onların şhowlarını indirip izliyorum.Ve iyiki doğmuş Teayangcık:)

    Teşekkür ediyorum mim için çingu:)Kolay ve güzel bir mim,yazacağım kısa bir zamanda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The King 2 Hearts gerçekten çok güzel bi dizi favorilerim arasına girdi bile, umarım izleyince beğenirsin. :) Prenses ve muhafız cidden çok tatlılar esas çiftten bile daha çok seviliyolar şu an. :)
      Daha demin Come to Play programını izledim. Sanırım Seungri'ye tutuluyorum. :D
      Rica ederim çingu ne izlediğini bekliyorum merakla :)

      Sil
  2. Mim için teşekkür ederim çingu tam yazılacak bir şey ama ben doğru dürüst dizi izleyemiyorum şu aralar o yüzden bu mimi finallerim bittikten sonra ( 2-3 hafta :// ) yazayım bir sürü diziye başlama hayallerim var o zaman için :D :D

    The King 2 Hearts'ın türü için beni aydınlattığına ne kadar memnun kaldım bilemezsin fragmanı dram gibi tür kısmında komedi yazıyordu hiçbir şey anlamamıştım :D

    Queen In-Hyun's Man'in başrolündeki çocuğa bayılıyorum ben!!yani izlemeyi düşünüyorum kısmetse finaller biter bitmez başlayacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde yaza dair müthiş hayallerim var. :) Ve maalesef benimde finaller başladı. Bugün ders çalışmam gerekirken bu mimi yazdım çünkü rahatsızdım biraz kafamı derse veremedim. Bende fırsat bu fırsat deyip mimi yazdım. :D
      The King 2 Hearts başlamadan zaten dediğim gibi türü, senaristleri baya bi karıştırdığı ortalığı. :D Herşey Kore'de iki tane Hong sister olmasını suçu. :)Fragmanı ilk izlediğimde bende dizinin herşeyini bilmeme rağmen bişey anlamamıştım ama güzel dizi,izlersen pişman olmazsın öyle umuyorum: :)
      Ben Queen In-Hyun's Man'daki 2 çocuğuda ilk defa izledim ama ikisinide çok sevdim.

      Sil
  3. Mimlendiniz :)))
    http://tembelagasshi.blogspot.com/2012/06/mim.html

    YanıtlaSil