5 Haziran 2012 Salı

MİM: Röportaj



Yine uzun zamandır yoktum ve gelince bir sürü mimin beni beklediğini gördüm. Bana mim yollayanlardan biri de sevgili Tembel Agasshi. Sağolsun agaşimiz beni şu yazısında mimlemiş. Bloguma yazmama vesile olduğu için teşekkür edip röportajıma başlıyorum. :)


1.Blog deyince aklına ne geliyor?
Bloggerların kendi düşüncelerini, duygularını, sevdikleri- sevmedikleri şeyleri vs. paylaştığı sanal günlük geliyor.(Daha çok sözlük anlamı gibi oldu ama neyse :D)
Kısacası kendi düdüğünü öttürdüğün kişisel çöplüğün. :D


2. Sence bloglarda en çok ne paylaşır?
Benim takip ettiğim bloglarda en çok filmler, diziler, klipler biraz da kozmetikle ilgili yazılar yazılıyor. 


3.Paylaşımlarda bir sınır olmalı mıdır?
'Kime göre? Neye göre?' diye sorulması gerekir bence. Bloggera ve okuyucuya bağlıdır bu. Demek istediğim hoşa gitmeyen blogun takip edilmemesi gibi baktın absürt absürt şeyler paylaşılıyor ilişkini alakanı kesersin o blogla. 


4.Sence neyi paylaşırsan aşırıya kaçmış olursun?
Bence müstehcen şeyler ama 3. sorunun cevabındada dediğim gibi bir başka bloggera ya da okuyucuya göre bu aşırı değildir belki. Yani hem bloggerın hem de okuyucunun tercihine kalmış bir şey. 


5.Blogunun ismi nereden geliyor ve hangi konularda yazıyorsun?
''Hoi hoi'' bunu duymayan kaldı mı bilmiyorum.
Biliyorsunuzdur yüzde yüz ama adet yerini bulsun diye söyleyeyim. Tabi ki 'My Girlfriend is a Gumiho' dizisinden.
Diziler ve filmler hakkında yazıyorum.


6.Benim blog yazarlığım hakkında ne düşünüyorsun?
Yazılarının birkaçını okudum ve beğendim. Samimi geldi yazdıkların. ;)


7.Blogumu takip ediyor musun ? İtiraf et ;)
Ne zamandır kendi bloguma bile zar zor giriyordum o yüzden blogunu bilmiyordum ama bundan sonra takipçin olacağım. İzlediğim bloglara ekledim seni bile. :)


8.Bloguma 10 üzerinden kaç puan verirsin ? Gelecek için bana tavsiyelerin neler?
Sevdiğim bir rakam olan 9 veririm. :)
Bende yeni sayılırım bu yüzden ne tavsiye versem bilemiyorum ama sen iyi gidiyorsun bence.


Evettt... ben röportajımı bitirdiğime göre yazmak isterlerse bu mimi rosa, canlina ve narsistprensese paslıyorum. 
Bu mimi yazdığıma göre rosa ve narsistprensesten gelen mimleri yazmaya gideyim o zaman ben. Tekrar görüşünceye kadar kendinize iyi bakın. :)

6 yorum:

  1. Rica ederimmm. :))) Bu güzel puan için de teşekkür ederim. :))

    YanıtlaSil
  2. Üşenmediğim ilk zaman yazacağım çingu :))

    YanıtlaSil
  3. Merakla bekliyorum. :)
    Aaa yazmışsın bile hemen gidip yorum yapim. :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler mim için:)Netten uzakta olduğum için çok geç gördüm.Ama en kısa zamanda yazmaya çalışacam:)

    YanıtlaSil
  5. Özlettin kendini valla geri dönmene çok sevindim. :)) Bende senin yolladığın kitap mimini yazamadım daha, bir sürü mim üst üste gelince böyle oldu. Bende onu en kısa zamanda yazıcam. Yeni yazılarını bekliyorum seninde. :)

    YanıtlaSil