8 Haziran 2012 Cuma

Mim: Süper Kahraman


Blogumun direk taşı olan mimlerle yine karşınızdayım. Sevgili narsistprenses uzun zaman önce beni şu yazısında mimlemişti. Bu zevkli konuda beni mimlediği için nomu nomu teşekkür ediyorum prensese. Yazmak bugüne kısmetmiş. Mimi görünce çok kararsız kaldım. ''Batman'i mi seçsem, Superman'i mi seçsem?'' diye. İkisini de başka başka sebeplerden dolayı çok seviyorum. Nedenleirme gelirsek;


Batman'in diğer bütün süper kahramanlar gibi süper güçleri yoktur. O gücünü, zekasından ve cesaretinden alır. Eee birde parasından tabii. İlk başlarda, anne ve babasının intikamını almak için bu işlere girişen Batman, sonraları adaletsiz dünyaya başkaldırmaya karar vermiştir. Playboy kimliği altında kötülüklere karşı savaşmaya başlamıştır. Süper gücü olmamasına rağmen bilim ve teknoloji sayesinde o da en sevilen süper kahramanlardan biri olmuştur.


Superman ise hem DC Comics'in hem de dünyanın en güçlü süper kahramanıdır. Uçma, süper hız, süper işitme, süper görüş, süper zeka ve daha bir çok süper yeteneği vardır. Kendisi dünyadan değil Kripton adlı gezenden gelen, Kal-El adlı bir uzaylıdır. İstese bütün dünyayı ele geçirecek gücü sahiptir ama erdemli biri olduğundan,  ''İlk siz güce sahip olursunuz, sonra da o size sahip olur.'' sözüne aykırı hareket ederek, gücün kölesi olmamıştır. İşte Superman'i sevmemi ve onu Superman yapan en önemli özelliği budur bence.


Şimdi, iki süper kahramanı neden sevdiğimi açıkladığıma göre karar verme sırası da geldi. Bana narsistprensesten gelen mimde ''En Sevdiğiniz Süper Kahraman Hangisi ve Neden?'' sorusu sorulmuştu. Ama bu mimin orjinal hali ''Sevgiliniz Bir Süper Kahraman Olsaydı Hangisi Olmasını İsterdiniz?''miş. O yüzden iki soruyu da cevaplamak istiyorum.



 ''En Sevdiğiniz Süper Kahraman Hangisi ve Neden?'' 
En sevdiğim olarak birini seçmek gerçekten çok zor. O yüzden en sevdiğim ikili olarak Superman ve Batman'i seçiyorum. Sebeplerini yukarda yazmıştım.


''Sevgiliniz Bir Süper Kahraman Olsaydı Hangisi Olmasını İsterdiniz?''
İşte bu soruya Superman demek istiyorum. Bir çok sebebim var. Mesela düşünün 1 saniyede dünyanın bir ucundan öteki ucuna gitmek ne güzel olurdu. Superman gibi bir sevgilim olsaydı imkansız gibi görünen bu eylem hiç te zor olmazdı. Uçmak!.. istediğim zaman beni uçurudu. Gökyüzünde bir tur hiç fena olmazdı. Süper işitme yeteneğiyle kim hakkımda ne konuşuyor, öğrenirdim. Hocaların odasına girip, benim için sınav sorularını alabilirdi(bakın çalabilirdi demedim sevgilimi pis işlerime alet etmem ben. :) ) Ve sevgilimin Superman olması halinde sayamayacağım bir çok avantajım olurdu. Ne istediğim sadece hayal gücüme bağlı. :)


İşte benim nedenlerim bunlar. Yazmak isterlerse bu mimi canlina, rosa, tembel agasshi, masalevi ve voodoo baby'e paslıyorum.

10 yorum:

  1. Oy oy çok güzel bir mim. Hem de gündeme çok uygun. Malum Avengers filmi hazır vizyondayken çok iyi oldu bu. Senin cevaplar da çok güzelmiş *-* Ben de uygun cevabı toparlar toparlamaz yazıyorum canım. Teşekkürleeeeer :D

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim beğenmene çok sevindim. :)) Bakalım senin süper kahramanın kimmiş merakla bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. benim hayatımın dizisinin birde tatlı blog yazarı varmış >.< seni takibe aldım hoi hoi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle bloguma hoşgeldin, sefalar getirdin cep venüsü. :))
      Teşekkür ederim canım iltifatın için, beğenmene çok sevindim. Yine beklerim. :)

      Sil
  4. Çok şeker bi mimmiş bu teşekkürler:) ben batman diyeceksin sandım ama uçmak cidden çok zevkli olurdu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim bu mimi, yazarken en çok zevk aldığım mimdi bu sanada kolay gelsin çingu. :)
      Batman'ide çok severim dediğim gibi ama sevgili olarak kesinlikle Superman'i seçerim. :)
      Superman'im benim, biricik sevgilim... :D

      Sil
  5. Mim için çooook teşekkrür ederim. :)) Bende büyüksün sanırım unni demeliyim. :)))
    Eğlenceli gözüküyor mim. :))

    YanıtlaSil
  6. Rica ederim dongsaeng. :))
    Merakla bekliyorum bakalım senin süper kahramanın kimmiş. :)

    YanıtlaSil
  7. Değişik ve tatlı bir mimmiş.Çok teşekkür ederim mim için:)Ben Batman'i seçersin diye düşündüm.Ama Superman de iyidir:)Bakalım ben kimi seçecem.Şu anda aklıma kimse gelmiyor ama.
    Ve tekrar yazmaya başlaman çok iyi olmuş;yeni yazıları görmek güzel.Yeni bannerın da çok tatlı olmuş canım,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  8. Çok eğlenceli bir mimdir, röportaj mimini yazmasan bile bunu kesin yaz derim. :) Teşekkür ederim beğenmene sevindim banneri, seninde dönmen çok iyi oldu. :))

    YanıtlaSil