2 Temmuz 2012 Pazartesi

The King 2 Hearts

Spoiler yoktur!


The King 2 Hearts biteli neredeyse 1,5 ay oldu farkındayım ama bir türlü yazamamıştım ve içimde kalmıştı. Bende araya daha fazla şey girmeden yazayım dedim. :)

Konusu
1945 yılında Amerika ve Sovyet Rusya'nın oyunları yüzünden ayrı düşen kardeş ülkeler Kuzey ve Güney Kore'nin düşmanlığı 21. yy'da bile halen sürmektedir. Bir tarafta komünist Kuzey diğer tarafta kapitalist Güney... Birbirlerinden farklı ama aslında aynı iki ülke... Farklı ideolojilere sahip aynı soy ağacından gelme insanlar... 

Geçmişten günümüze düşmanlık hala devam ederken sadece tek bir şey farklıdır. O da: Güney Kore Kraliyet Ailesi... Meşhur Lee soyundan gelenler hala hüküm sürmektedir. Ancak onlar artık her sözleri emir kabul edilen Joseon Kraliyet Ailesi değil sadece 21. yy'da sembolik olarak bu ünvana sahip kraliyet soyundan gelme insanlarıdır. Ne İngiliz Kraliyet Ailesi gibi ünlüdürler ne de kraliyeti ''Allah'ın Emri'' gibi gören Japonlar gibidirler. Sadece ''Ulusun Resmi Mankenleri''leridir onlar...  Siyasette pek bir sözleri geçmese de tahtaki kral Lee Jae Kang'ın kafasına koyduğu bir amacı vardır: Kuzey ve Güzey Kore'yi birleştirmek. Her ne kadar göstermelik kraliyet ailesi olsalar da kral halka olan borcunu bu şekilde ödemek istiyordur çünkü halkın vergileriyle yaşamlarını sürüyorlardır. Kral, bu hayalini gerçekleştirmek için 2 yılda bir düzenlenen WOC (World Officer Championship) denilen yarışmaya Kuzey ve Güney askerlerinden oluşan 6 kişilik bir ekip yollamaya karar verir, tabii Kuzey'inde yardımlarıyla. Birleşmenin ilk adımı olan bu girişimin amacı, hem iki ülke arasındaki buzları eritmek hem de turnuvada ''Kore Devleti'' yarışmayı kazanamasa bile beraber bir şeyler yapabileceklerini tüm dünyaya göstermektir. Kral amacının samimi olduğunu halka göstermek için de kardeşi veliaht prens Lee Jae Ha'yı da Güney tarafından yarışmaya dahil eder. Tabii bizim prens tembelin teki olduğundan ve askerlik ya da siyaset işlerinden hiç hoşlanmadığı için, abisi de bunu bildiği için Jae Ha'yı kandırarak kendi istediğini elde eder.


Lee Seung Gi
 Lee Jae Ha veliaht prenstir. Prens dedik ya hayalinizde asil, iyi kalpli, güler yüzlü kısacası mükemmel bir adam canlandı değil mi? Üzgünüm ama hayalinizdeki prens imajı buysa hemen kurtulun bundan çünkü hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz, benden söylemesi. 
Lee Seung Gi'nin bundan önceki dizilerini ve yapmış olduğu programları izlemiş biri olarak zaten onun doğal oyunculuğuna bayılıyordum ama bu dizideki oyunculuğu birçok usta oyuncuya taş çıkartır cinstendi. Benim düşüncelerim böyle olmasına böyle fakat film şirketleri ne düşünüyor, önemli olan bu değil mi? Onlarda benimle aynı fikirdeler tabii ki! Dizi yayınlandığı süre boyunca Seung Gi'min ajansı olan Hook Entertainment'a telefonlar yağmış. Ve yeteneğiyle herkesi büyüleyen Seung Gi'ye bir sürü film teklifi gelmiş.

Lee Seung Gi'm gerçekte 25 yaşında olmasına rağmen dizide 30 yaşında bir karakteri canlandırıyor. Ve gerçek hayatta çocuk gibi hareketlerde bulunmasına rağmen 30 yaşında bir adamı oynarken gereken olgunluğunu gösterebiliyor. (Alkış: şak, şak, şak!)
Prens Lee Jae Ha gibi zor bir karaktere başarıyla hayat vermiş Seung Gi. Prens alaycı, haylaz ama aynı zamanda ciddi olmayı da  başarabilen bir karakter. Birden sakinken hemen sonra parlayabilen biri. Lee Seung Gi'de prensin bu anlardaki geçişlerini teklemeden, yapmacıklığa düşmeden büyük bir başarıyla canlandırmış. (Alkış: şak, şak, şak!)

Dizi başlamadan yapılan basın toplantısında Ha Ji Won: ''Daha önce de kendimden küçük partnerlerim olmuştu ama Seung Gi kadar aramazda çok yaş farkı olan biriyle ilk defa oynuyorum. Bu da ona karşı biraz sorumlu hissetmeme ve endişelenmeme sebep oluyor.'' gibi bir cümle kullanmıştı. Benim anladığım Seung Gi'den umudu yoktu herhalde ama şükür kadının yüzünü kara çıkarttı. Oyunculuğuyla onu bile solladı, Seung Gi'nin performansı daha çok konuşuldu, dizide Genel Sekreter ve de annesi rolündeki oyunculardan övgüler aldı.
Ha Ji Won
Ha Ji Won! Kendisi hiçbir zaman sevmediğim, sevemediğim ve sevemeyeceğim bir oyuncu. Bu kadın bana her zaman soğuk, itici, kibirli ve kendini beğenmiş aynı zamanda yapmacık gelen bir insan. Kimilerine göre taş gibi hatun olan Ha Ji Won benim hiç te güzel bulmadığım bir kişi. Estetiklisin tamam, diğer oyuncularda estetikli ama estetiğin bu kadar yüzüne oturmadığı bir insan daha görmedim. Secret Garden'da tahammül edemediğim şirin olma çabaları yine bu dizide de vardı. Hiç ama hiç sevimli olmuyor, yaptığı hareketler mimiklerine uymuyor, olmuyor Ji Won ol-mu-yor! Zaten itici olan Ha Ji Won Kuzey Kore aksanıyla konuşurken daha bir itici hale bürünüyor. Ben kuzeylilerin aksanını bilmem, eminim kore severlerin çoğu da bilmez kuzeylilerin nasıl konuştuğunu. O yüzden Ha Ji Won'un kuzeyli bir vatandaşı canladırırken ki konuşmalarını hiç beğenmedim. Ha, diyecekseniz eğer kuzeylilerin aksanını bilmiyorsan nasıl böyle konuşuyorsun? Han Ji Min Cain and Abel'de gayet güzel bir şekilde konuşuyordu ama. Güney aksanından daha kaba olan kuzey aksanını son derece tatlılıkla konuşabiliyordu sevimli Han Ji Min'ciğimiz. Ama HJW zaten kaba  olan kuzey aksanına daha da bir kabalık katmıştı. Oyunculuğunu da beğenmiyorum, kendisinide. Rol yaparken çok donuk geliyor. Neden bu kadar beğenildiğini de anlayamıyorum.
Şu konuda hakkını yemek istemem bu dizide her zamanki halinden biraz daha güzeldi.

Ha Ji Won'a olan nefretim bu diziden sonra bin hayır, on bin, yüz bin hayır, hayır, sonsuz kere bin kat daha arttı. Neden mi? Seung Gi'ciğim yıllardan beri ideal tipi olan Yoona'dan bir çırpıda vazgeçti. Kim için peki?! Ha Ji Won!!! Ben bunun böyle olacağını baştan sezmiştim zaten.
Jo Jung Suk
Eun Shi Kyung'u canlandıran oyuncunun ismi Jo Jung Suk. Daha önce bende dahil birçok kişi, belki de hiç kimse, kendisini tanıma şerefine erişememişti. İlk önemli çıkışını The King 2 Hearts dizisiyle yapan başarılı oyuncu herkesin kalbinde taht kurmayı başardı. Dizin kralı farklıydı ama o bizim gönüllerimizin king'iydi. 
 Lee Yoon Ji
Lee Yoon Ji dizi başlamadan, resimlerden gördüğüm kadarıyla, ısınamadığım ama dizi başlayınca çok çok sevdiğim bir oyuncu. Jo Jung Suk gibi bu diziyle onu da ilk defa izleme şansı elde ettim. Aslında kendisi daha önce tanınmış dizilerde rol almış bir oyuncuymuş ama ben tanımıyormuşum, ne diyelim kısmet. Kendisini sevince hemen araştırdım, eski resimlerine baktım ve dizide 10 yaş gençleştiğini fark ettim. Oyunculuğuna gelirsek ağladığı sahnelerde beni benden aldı.
Yoon Je Moon
Yoon Je Moon psikopat bir karakteri canlandırırken bile oyunculuğuyla kendisine hayran bırakabilmeyi başarıyor. Onun canlandırdığı karakter de çok zor. Ani ve saçma geçişleri var. Sakin bir anında birden gözü dönüyor ve deli tarafı gün yüzüne çıkıyor. Ama kendisi büyük bir ustalıkla rolünün altından başarıyla kalkabilmiş. Dizide en çok beğendiğim Yoon Je Moon  ve Lee Seung Gi'nin performanslarıydı. Tamam, tamam! İtiraf ediyorum dizideki en başarılı performans Yoon Je Moon'unkiydi. Ama yine de beğendiğim bu oyunculuğu son bölümlerde kendisinden nefret etmeme engel olamadı!!!
Dip not: Yoon Je Moon, Lee Seung Gi'nin büyük bir hayranı olduğunu açıklamış.
The King 2 Hearts politika ve askeriye konularının işlendiği şimdiye kadar kimsenin konuşmaya dahi cesaret edemediği bir sorunun ele alındığı, belki de türünün tek örneği olan bir dizi. Üstelik bu cesur diziyi kaleme alan iki bayan senarist. Yine de böylesine güzel bir dizi ortaya çıkarmış olmalarına rağmen 19. bölümde senaryonun içine etmekten kaçamadılar.  
Çukaye Hong Jin Ah, Hong Ja Ram, çukaye! 

Kadınlar düşünmüşler ''Kuzey-Güney gibi ciddi bir sorununu işeyeceğimiz, insanlara cesaret ve mesaj verecek bir dizi yapalım. Ama türü ne olsun? Romantik komedi olursa politikayla alakasız olur, bizde vermek istediğimiz mesajı veremeyiz. Dram olsun, o da olmaz çünkü biz insanların moralini bozmak için değil, onlara Kuzey-Güney birleşmesini kötü bir şey olmadığını göstermek için yani cesaret vermek için dizi yapıyoruz.'' demiş olmalılar ki dizinin türünün kara mizah olmasında karar kılmışlar. ''Hem istediğimiz konuyu alaycı ve komik bir dille anlatmaya çalışırız hem de gerekli yerlere de göndermeler yaparız.'' diye düşünmüşler. Güzel de yapmışlar bana sorarsanız. İlk defa kara mizah türünde bir dizi izledim ve çok hoşuma gitti. 

Yönetmen Lee Jae Kyu, sana da bir çift sözüm var. Sen aksiyon sahnelerinden uzak dur, emi! Günlük hayat çekimlerinde çok göze batan bir şey yok ama mümkünse action sahnesi çekme ya da beraber çalıştığın aksiyon yönetmenini çok iyi seç bundan sonra. Normalde aksiyon sahnelerinde heyecandan içi içine sığmayan biri olarak senin çektiğin sahnelerde bastım kahkayı. Bu kadar mantık hatası dolu, abartılı ve komik aksiyon sahneleri izlediğimi hatırlamıyorum. Kim Hang Ah'ın lunaparktaki sahnelerde resmen uçması sanırım bir süre daha aklımdan çıkmayacak.

Dizide ne senaristleri ne de yönetmeni beğendim anlayacağınız. Bu üçlünün tek sevdiğim ortak düşünceleri ise gereksiz öpüşme sahneleri yoktu. Hatırlıyorum da üye olduğum forumda millet öpüşme sahnesi yok diye yönetmene demediklerini bırakmamışlardı ama ben bu durumdan çok memnundum, zevkten dört köşeydim, puhahahaha! The King 2 Hearts'ı bu kadar başarılı yapan tek şey oyuncuların başarılı performansları. Tek söyleyebileceğim bu.

Politik bir dizi ve gereksiz öpüşmeler yok dediysek de hiç romantizm yok demedik canım. İşte bir kralın devlet meselelerinden zaman ayırabildiği kadar ormantik sahneler vardı. Bir çok diziye rakip olabilecek tarzda hem de. Sarılmalar falan o biçimdi yani. :(


Yan karakterlerinde başarılarını unutmamak lazım tabii. Dizideki bütün karakterlerde biraz absürtlük vardı ama yan karakterler hepsinden absürt ve komikti. Bir tane Kuzey'den 'Tipani acuşi' var ki SNSD lafı geçince bile adam kendinden geçiyordu anladığınız gibi kızlardan en çok Tifanny'i seviyordu ama ismini korelilere özgü ingilizceyle ancak Tipani diye söyleyebiliyordu, çok komikti.

Lee Jae Shin ve Eun Shi Kyung çiftinin asıl çiftten daha çok sevildiğini ve yıldızlarının, başrollerden daha çok parladığını söylemek istiyorum. Benim de favorimin ikinci çift olduğunu söylememe gerek yok sanırım. Ne yazık ki prenses ve yüzbaşının aşkını gereği kadar izleyemedik. Birbirlerine o kadar çok yakışıyorlar ki bu ikili romantik bir dizi çeksin de güzel güzel izleyelim istiyorum.
Daha önceki dizi tanıtımlarımda bahsetmiştim başroller arasındaki yaş farkını hiç sevmiyorum. Hele ki arada 9-10 yaş gibi bir uçurum varsa işte buna daha da sinir oluyorum. The King 2 Hearts'ta işte böyle bir durum söz konusuydu. Seung Gi daha 25'lik bir çıtır olmasına rağmen karşısına 40'ına merdiven dayamış 34 yaşında kart Ha Ji Won'u getirmişler. İzlerken gözüme çok battı bu durum belki de yaş farkını bildiğim için böyle oldu ama sonuç olarak sevmedim. Ha Ji Won 34 yaşında gösteriyor fakat Seung Gi'nin 25 yaşında, kendi yaşından bile daha küçük göstermesi bu farkın gözüme bu kadar batmasının başka bir sebebi de olabilir.
Zaten dizideki en küçük oyuncu Seung Gi'ydi. Prensesin abisini oynuyordu ama gerçekte prensesten küçüktü. Yine de sevgiliyi oynamadıkları için buna pek takmadım.

Dizinin OST'leri de çok güzel K.Will'in söylediği 'Love is Crying' şarkısı favorim fakat Tae Yeon'un seslendirdiği 'Missing You Like Crazy'de çok çok severek dinlediğim bir parça. Bir de prensesin söylediği 'First Love', J-Min'in  'l can't Say a Word' ve Boyfriend grubundan Hyun Seong'un seslendirdiği 'Only You' şarkıları da çok beğendiğim şarkılar. Birde bir kaç tane enstrümantal parçalar var onları da çok seviyorum.
Ama gelin görün ki OST'lerden kim sorumluysa çok ayıp ettikleri bir şey var. Ya dizide Lee Seung Gi gibi bir şarkıcıya başrol verilmiş ama çocukcağıza bir kuple şarkı söylettirmemişler ya cidden ama cidden çok ayıp etmişler. Dizinin sonuna kadar bekledim bir umut belki söylettirmişlerdir de sona saklıyolardır diye ama yok nerde! 
Ha Ji Won'u sevmesem de 2. bölümde söylediği bir Kuzey Kore şarkısı vardı ve sesi hoşuma gitmişti. Ona da şarkı söyletselerdi fena olmazdı.
Bir de Eun Shi Kyung var tabii. Kendisi oyunculukta olduğu kadar şarkıcılıkta da beğenimi kazandı. Yukarıda bahsettiğim 2. bölümde, aynı sahnede Eun Shi Kyung'cuğumuz almış eline gitarı şarkı söylüyordu. Keşke ona da bir tane şarkı söyletselerdi OST albümünde. 
Gördüğünüz gibi yönetmeninden senaristine OST sorumlusuna bu dizi ekibinde hiç iş yok!

Dizide en sevdiğim sahnelerden biri Türkler'den bahsedildiği sahnelerdi. WOC seçmelerinde kendilerine en zayıf rakibi seçmeye çalışırken ki Jae Ha ve Tipani acuşi arasında geçen konuşmada:
Kore'nin arkasındaki masaya bakın :)
Tipani acuşi: Türkiye nasıl olur?
Jae Ha: Onlar bizim sıkı müttefiklerimiz. Kore savaşında bize çok yardımları olmuştu.
Ah, sen Kuzey Kore'liydin. Bilmezsin tabii.

Konusunu duyunca herkesin ilgisini çekecek bir dizi değil belki ama izleyince eminim sizi kendisine bağlamayı başaracak. Eleştirilecek birçok detayı olsa da benim çok sevdiğim ve bir sonraki bölümleri heyecanla bekleyerek izlediğim bir diziydi. Umarım bu diziye bir şans verip izlersiniz, eminim pişman olmayacaksınız. :)


!!!SPOİLER!!!
19. bölümde bitti bu dizi benim için. Sevgili yüzbaşını pisi pisine öldürdüler ya işte o zaman bitti bu dizi benim için. Hayır Bong Go'yu yakalamışsınız niye o kayalıkta bekletiyorsunuz hala, niye tutuklayıp hapise götürmediniz. Hem hangi insan ensesinden silah çıkarıp ta, üstelikte iki yanında ajanlar varken (İksinden biri demi görmedi ya) ensesinden silah çıkarıp ateş edebilir ve kurşunu istediği yere yollayabilir. Eun Shi Kyung'un ölmesi bence sadece senaristlerin ''Biz en sevilen karakterlerden birini öldürelim de bu sayede dizi akıllarda kalsın.'' mantıklarından başka bir şey değil. Hadi tamam anladık. Kafaya koydunuz Eun Shi Kyung'u öldürmeyi ama daha mantıklı bir şekilde öldürseydiniz, inanın bu kadar üzülmez, sinir olmazdım. Adi senaristler bittiniz benim için!
Ve neden prensesin hiç bir suçu yokken en çok acıyı çeken o oldu? Bunun cevabını da verin bana. Bong Go'nun asıl hedefi Jae Ha değil de Jae Shin olsaydı çok merak ediyorum kızcağızın başına daha neler gelirdi. Kız hem sakat kaldı, hem abisini kendi elleriyle öldürüp travma geçirdi hem de sevdiceği hain bir kurşunun hedefi oldu. Zavallı masum ama acıların en büyüğünü yaşayan prensesimiz. 
Dizi mutlu sonla bitse de, dedim ya benim için 19. bölümde bitti bu dizi, kabul etmiyorum. Eun Shi Kyung'suz mutlu sona mutlu son demem ben. Hayır asla!

28 yorum:

  1. Vov!! İzlemek istediğim yeni dönem dizilerinden, gerçi halen My Girlfriend Is a Gumiho izlemekteyim, Seung Ki'yi yeni yeni tanıyorum. :D
    Ama eminim konuşturmuştur oyunculuğunu, siz de baya övmüşsünüz zaten, eminim öyledir yani. ^^
    Ha Ji Won'sa... ~ Cıks, çok hatalı bir seçim.. Ne yani, bu ikisi? :S Şaka yapıyorlar değil mi? (Dizi bitmiş, hâlâ ümitlenip soruyorum :P)

    İzleme isteğim bu yazınızdan sonra alevlendi. Da... daha birçok dizim var, yavaş yavaş izleyeceğim hepsini. ^^ QIHM'i de izleyeceğim daha :P Onu bile izlemedim, evet.. ^^"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin bloguma Harmony :)
      Demek My Girlfriend Gumiho'yu izliyorsun benim favori dizimdir. Seung Gi'yi tanıdıkça seversin şeker gibidir. :)
      Bir de hala Gumiho'yu izliyorsan Strong Heart My Girlfriend Is A Gumiho Special bölümünüde izle derim çok eğlenceli bir bölüm. :)
      http://hoi--hoi.blogspot.com/2012/06/strong-heart-my-girlfriend-is-gumiho.html

      Cidden Ha Ji Won çok fena bir seçim. Kadının bundan sonra dizisini izlemem diyorum ama bir bakıyorum sevdiğim oppalarla dizi çekiyo, eee gel de izleme şimdi. Kadındaki de şans yani.
      Yorumun için teşekkür ederim Harmony, yazımı beğenmene, izleme isteği uyandırmama sevindim.:) Umarım izleyince diziyi de seversin. :)
      Ve QIHM'de nomu nomu nomu güzel bir dizidir. :D

      Sil
  2. Ellerine sağlık çingum:)Sen dizileri böyle güzel yazdıkça,anlattıkça listem kabarıyor bir hayli!
    Bu dizide izlemek istediklerimden.Ben aslında Seung Gi için izleyecektim,sonra prenses ve yüzbaşının aşkı hakkında duyduklarım,okuduklarım ilgimi çekti.Bu iki sebepten de olsa izleyecem bu diziyi:)Bu yazıda sonra kesin izleyecem zaten:)
    Ve itici şahsiyet Ha Ji Won'a gelirsek;tüm söylediklerine katılıyorum.Ben de sevmiyorum bu kadını.Hiçbir zaman bana sempatik ya da güzel gelmemiştir.Bana göre itici ve soğuk birisi.Her ne kadar diziyi henüz izlememişsem de Seung Gi'nin yanına da hiç yakıştıramadım.
    Çok güzel yazmışsın çingum,tekrar ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahım çok sevindim Ha Ji Won'u sevmeyen birilerini bulduğuma. :) Kadının hakkında daha fazla söylemek istediğim şeyler var fakat bu yazdıklarımla bile kendisini sevenlerden tepki çekerim ve de terbiye sınırımı aşarım :P diye içimdekileri tam dökememiştim. Olsun bu kadarı bile rahatlamama yetti. :D Hiç yakışmıyo ya annesi gibi kalıyo resmen ıyyy inşallah bir daha sevdiğim biriyle dizi çekmezde izlemek zorunda kalmam. Bu sefer temkinli davrandım. :P Çünkü Secret Gareden'dan sonra çok büyük konuşmuştum sonra Seung Gi'yle dizi çekti izlemek zorunda kaldım. :(
      Prenses ve yüzbaşı harikalar ya. Dizilerde en sevdiğim, aralarında çok masum bir aşk olan çift olma yolunda ilerliyorlar. <3
      Valla sizlerde böyle güzel yorumlar yapınca benimde bir sürü dizi izleyip anlatasım geliyo. :) Yani listenizin kabarması sizin suçunuz. :P Şaka bir yana yorumun için senin ellerine sağlık çingum. :D

      Sil
  3. benim de çok severek izlediğim bir dizi
    Seung Gi ye bayıldım dememe gerek yoktur umarım
    kore dizilerini çok seviyorum ama hepsinde Seung Gi olsa daha da çok severdim tabi:D
    ayrıntılarıyla çok güzel anlatmışsın diziyi
    ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen sana katılıyorum keşke hepsinde Seung Gi oynasa. :D :D
      Beğenmene çok sevindim. :) Asıl yorumun için senin ellerine sağlık. :)

      Sil
  4. Çok iyi bir yazı olmuş. Yine :D :D izleme listem her yazında artıyor :D Ama ne yazıktır ki hala QIHM'e başlayamadım. İnternetsizim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi bilirim internetsizliğin nasıl bir şey olduğunu. Bir kere benimde internetim yoktu kafayı yicektim. İnsanın hayat damarlarından biri kopmuş gibi olur. :( Allah sabır versin.
      Teşekkür ederim çingu beğenmene çok sevindim. :)

      Sil
    2. Mimlendin çinguu :D http://ifeelgoodman.blogspot.com/2012/07/mim-yaratmak-benim-neyime.html

      Sil
    3. Bakıyorum hemen thanks. :D

      Sil
  5. Uzun uzun anlatmışsın benim gibi tembel birisi hiç okuyasım yoktu ama The King 2 Hearts söz konusu harika bir dizi senin yorumlarını merak ettiğimden okudum inşallah kızmazsın Bong Gu mu Bong Go mu ne karın ağrısıysa bölümünü okumadım(inşallah kızmazsın) sinirlerim iyice tepeme biniyor...Ve benim içinde 19.bölümde biten bir diziydi ben ne zaman birisini öldürseler(iyi adamlar) ağzım açık kalır len senaristler şimdi kurtarırlar bunu ambulans gelir kurtarır diye şok geçiriyorum ve tabi ağlıyorum...Eun Shi Kyung'u okurken bile gözlerim yaşardı...Ve prenses ahh ne acılar yaşattılar ya deli mi bunlar ne kız travma üstüne travma yaşadı :( ...Gerçekten Prenses bu dizide bayağı bir gençleşmiş görünüyordu....Lee Seung Gi oppam yine harika bir iş çıkardı..(şak şak şak) Ve Ha Ji Won valla bende hiç sevmiyorum o kadını o şirinlik yapmaya çalıştığı yerleri şahsen ben geçtim ne kötü ne mide bulandırıcı oluyordu bir de o lunupark meselesi ben okurken bile güldüm o neydi ya....Benim de favorim 2.çift(di)....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kızmadım. :) O adam aslında hakkında yazı yazılmasını falan da hak etmiyor ama işte okuyanlar bu dizide kötü biri yok mu demesinler diye yazdım sırf.
      Eun Shi Kyung hiç hak etmedi ona yapılanları hem de hiç. Onun gibi sadık ve iyi bir dost... of yine içim sıkıldı. :( Daha aşklarını bile tam yaşayamamışlardı hain senaristler. Bu dizinin bahtsız bedevileri prenses ve yüzbaşıydı zaten.:(
      Bende Ha Ji Won'un olduğu sahnelere katlanamadım ve iki üç kat hızlatarak izledim ama Seung Gi'yle beraber oldukları sahnelerde normal tempoda izledim işkence gibiydi. İnşallah bu kadın bir daha sevdiğimiz oppalarla dizi çekmezde bizde katlanmak zorunda kalmayız. :))
      Yorumun için teşekkürler canım. :))

      Sil
  6. Şimdi bu diziye başlamayı düşünüyorduk kız kardeşimle ama biraz kafam karışmadı değil postu okuyunca :D Yine de izleyip bir şans vereceğim diziye belki severiz ve tamamını izleriz belli mi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence izlenilmesi gereken bir dizi. :) İzleyince pişman olmazsınız, beğenip beğenmediğini haberdar edersen sevinirim, çatlarım ben çünkü. :D

      Sil
    2. Haberdar ederim :) Bu arada bir mimin var bende :)

      Sil
    3. Almaya geliyorum hemen. :)

      Sil
  7. Shi Kyung isyanlarına sonuna kadar katılıyorum, hatta o yapım ekibini ortadan kaldırmak da istemiştim, çıldırmıştım resmen o saçma sapan işlerine. Hi Won' a gelince bende onu soğuk buluyorum ama o kadar değil, belki de hep soğuk rollerde izlediğin için öyle hissediyorsundur. Bir filmi var onun ''100 Days with Mr. Arrogant'' adlı filmini izle şayet izlemediysen; mekanik bir kadın değil de bir çıtır olarak izle onu belki de anti-patinden kurtulursun. Seung i'ye gelince çook şebeek :) Allah'ım Allah'ım neler yaradıyorsun ya Rabb'im. Yok böyle bişi.
    Seung Gi My Girlfrend İs A Gomiho'da harika bir oyunculuk sergilemişti; ama bu dizide adam resmen ortalığı ağlattı. O nasıl bir 'pis e yatmak'tır, o nasıl bir sululuktur, o nasıl çir çapkınlıktır, o nasıl bir vurdum-duymazlıktır. Zaten kendi şahsen bir şebek, bir de oynadığı karakterde öyle olunca ortaya tam seyirlik bişi çıkmış. Son zamanlarda en beğenerek izlediğim dizi bu oldu gerçekten. Hem yansıtılmak istenen fikir, alttan alttan politika gerçekten içinde her şeyi bulabileceğiniz bir diziydi. Eun Shi Kyung ve Gungjumuzun mahvettikleri hayatları ve ilişkileri hariç her şey tamam ama onların o sonunu kabul etmiyorum. Ben kendime alternatif bir son buldum; o nalet senaristlerin ne düşündüğüde umrumda değil. Shi Kyung sanırım her kızın hayallerindeki erkektir. Ne kadar soğuk olursa olsun sıcacık kalpli ve sadık bir adamdı. Kafasında sorun olduğunu düşündüğüm o senaristlere ne diyeyim ben.. Ben Prens ve Hang Ah arasındaki aşkın taraftarıyım. Her ne kadar kızımızın o KBB'ye randevu sebebi olabilecek aksanı başta yüzümü buruştursada ona da alıştım. Uyumlu bir çift olmuşlardı; ikisinde de diğerinde olmayan özellikler vardı. Erkeksi halleri pek gözüme batmadı hatunun benim. Sanırım bende erkek fatma olduğum için . Dediğim gibi dizi son derece güzel ve izlenmeye değerdi. Yazında aynı şekilde; keyifle okudum, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Mrym, bloguma hoşgeldin. :D
      100 Days with Mr. Arrogant filmini izledim hatta Ha Ji Won'un ilk izlediğim yapımıydı yanlış hatırlamıyorsam. Zaten ordaki hallerine, oyunculuğuna antipati duymuştum. Bağırışları, ağız-dudak bükmesi, konuşması... ıııyyyğğ aklıma geldi de bi kötü oldum tekrardan. :P Yani yanlış anlaşılmasın hani bir oyuncuyu beğenmezsiniz çok önyargıyla yaklaşıp filmlerini dizilerini izlemezsiniz ya ben uyuz olduğum oyuncuların bile konusu güzelse yaptıkları işleri izlemeye çalışırım. Ha Ji Won'unda birçok dizisini filmini izlemişimdir ama bence en iyi işi BA:BO ve Duelist filmleridir. Yine de bu kadını sevmeyi başaramadım, kendini sevdiremedi.
      Seung Gi'yi bir yıldır tanıyorum, daha ilk gördüğüm an kalbimi çaldı. :D Bu bir yıl içinde hayatını hatim ettim diyebilirim. :P En çok da dediğin gibi o şebek halleri beni kendisine bağladı. Bir insan 25'inde olur ama nasıl hala 5 yaşında bir çocuk gibi hareketler yapabilir, o yaşta nasıl bir sevimliliktir o ayyyy yerim. :D
      Cidden çok güzel bir diziydi ama herkesin sevebileceği türden değildi çünkü diğer dizilerdeki gibi ağır romantizm yoktu verilmek istenen bir mesaj vardı ortada, işin içine politika da girince çoğu insanın tercih etmeyeceği bir dizi. Bu yüzden üzülüyorum ve hakettiği değerin verilmediği düşünüyorum The King 2 Hearts'a, bunu reytinglerinden de anlamak mümkün ne yazık ki. :(
      Ahhhh... prenses ve yüzbaşının başlamamış ve sona erememiş aşkı of hüzünlendim yine. Bunu yapmak zorundalar mıydı? Neden böyle bir son yazdılar hala anlamıyorum. Bu konuda o senaristlere diyecek çok laf var ama burası yeri olmadığından susuyorum ama içimden...
      O delinin prensese yaptırdığı çook çok fenaydı ya hayatta tahmin etmiyordum o şeyi yaptırdığını hem de prensesin elleriyle. Bende diyordum kız kaçırıldı ve öldürülmeye çalışıldı ama o intihar etti tamam çok kötü şeyler yaşadı ama travma geçirecek, hiçbir şey hatırlamıcak ne oldu, o dişi canavardan da neden bu kadar korkuyo anlamıyorum. Prensens zayıf bir insan değil bunu kendini onlara öldürttürmeyip intihar etmeyi tercih etmesinden de anlayabiliriz. O yüzden hemen kendini toparlar diyodum ama o kızcağıza yaptırdıklarını öğrenince dedimki o travma geçirmesin de ben mi geçirim. :((( Çok yazık. :(
      Yorumun için ellerine sağlık, seninde yorumunu okumak çok eğlenceliydi teşekkürler ederim Mrym. :D

      Sil
  8. Mimlendiniz yazmak istersen http://asyatutkunu.blogspot.com/2012/07/mimk-popun-enleri.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm... bu mimi küçük filozofta yollamıştı, sende yolladığına göre fazla bekletmeden yazmak farz oldu. :D Teşekkürler küçük kardeşim. :D

      Sil
  9. Dizi hakkında yorumların için seni tebrik ederim canım.Oldukça başarı bir yazı olmuş.Bende yazdıklarına katılıyorum.le seung gi tanımıyordum.(jang geun suk'dan başka birisini kolay kolay gözü görmeye birisi olarak söylüyorum.)Ama bu dizide onu tanımış olmak çok güzeldi.Oyunculuğunu çok başarılı buldum.Hem sevimli hem ciddi olabilmeyi başaracak başka bir kral seçilebilirmidi bilmiyorum.ha ji won o sevimli bayan olmaya olarak gözükme tavırları gerçekten çok garipti.yapmacık ya da iticiydi değil.Garipti.Çünkü Kuzey kore askeri kuvvetlerinde bir subay normal hayatında nasıl bu kadar cici olabiliyor.Tamam subayda olsa da o da bir kadın hatta hayatında aşkı yaşamamış bir bayan;ama bana sevimli tavırları abartılı derece garip geldi.Evet bi de aşık askerimiz ve özgür ruhlu prensimiz var.Gerçekten onların aşkları asıl çiftlerimiz karşısında gölgede kalmayacak cinstendi.Diziye çok yakıştı.Kötü adamız yanı"bayat kurabiye":))))))))))benim bu zamana kadar tanıdığım en iyi kötü karakterdi.(rooftop princedeki şu kızıl saçlı sekreter kızı es geçersek.bence o da en iyi kötü bayan karakterdi.saçını başını yolmayı çoooook istemiştim.)bi de bigbang şarkıları için çok teşekkür ederim.hele ego dinlerken bi havaya giriyorum anlatamam....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok çok sevindim ve bloguma hoşgeldin. :D :D
      Benimde gözüm eskiden Jang'tan başkasını görmezdi, ta ki biricik Seung Gi'mle karşılaşana kadar. :D My Girlfriend is a Gumiho'da çok güzeldir, Seung Gi ordada çok başarılı, tabii bu dizide bi başkaydı orası ayrı. :) Gerçektende başka biri bu rolün altından kalkabilir miydi bilmiyorum ama iyi kide bu rol için Lee Seung Gi'yi seçmişler. :D :D
      Ama Ha Ji Won'u hiç beğenmedim, hiç bir zaman beğenmedim orası ayrı tabii ama neyse senin yorumuna da katılıyorum. Aslında ben hiç bu yönden düşünmemiştim Kuzey kore askeri kuvvetlerinde kadın bir subay nasıl bu kadar sevimli olmak ister içinde nasıl böyle bir duygu olur. Sevimli dediğime bakma aslında bana göre hiç sevimli değildi sadece rolünden bahsediyorum, o zaman baştan senaryoda bi yanlışlık var Ha Ji Won'un karakteri hakkında. :)
      Benimde en sevdiğim kötü karakterdi ve çok iyi oynamıştı bayat kurabiye, ona da bi alkış yolluyorum. :D :D
      Ben daha Rooftop Prince'i izlemedim ama duyduğum yorumlara bakılırsa o kadında bayağı bi kötüymüş. :)
      Aaa müzik çalarım çalışıyor mu? :D Bende bozuldu zannetmiştim ve her girdiğimde unutmasam kaldırmaya niyetleniyordum açıkcası. Ama çalışıyorsa sorun yok, ben duymasam da olur, yeter ki sizler duyabilin. :D Ee o zaman bana da rica ederim demek düşer. :D :D

      Sil
  10. çok güzel anlatmışsınız.yazınızı zevkle okudum.ben de henüz 4 bölüm izledim oldukça güzel gidiyor.yaş konusuna da değinmek istiyorum yaş farkının çokluğundan bahsetmişsiniz benim gözüme batmadı hiç bu fark. belki de diğer dizilerden alışmış olduğumdandır.söz konus ha ji won un hwang jin yi dizisindeki rol arkadaşı burdaki oğlumuzla aynı yaştaydı.ama gözüme hiç batmadı.Ne yapalım bu 87 li 88 li çocuklar mecburen kendilerinden büyüklerle başrol oynayacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hwang Jin Yi'yi izlemedim ama sanırım Jang Geun Suk'tan bahsediyorsunuz. Ben Jang Geun Suk'u da severim, oyunculuğunu beğenirim. Konuyla alakasız ama söylemek istedim nedense. :)) Neyse doğru diyorsunuz genç oyuncular genellikle kendilerinden büyük bayan oyuncularla oynuyorlar. Az da olsa genç bayanlar da kendilerinden büyük erkek oyuncularla oynuyorlar. Bir yerde bu durum da gerekli aslında oynarken daha kıdemli olan gençlere işin inceliklerini öğretiyor. Ama arada dağlar kadar yaş farkı olunca beni çok rahatsız ediyor. Söylene söylene izlesem de elimden bir şey gelmiyor ne yazık ki. :(
      Güzel dizidir The King 2 Hearts. Benim 2012'de en sevdiğim dizilerden oldu. Gerçekten kaliteli ve öğretici, boş bir dizi değil yani. Yazımı beğenmenize çok sevindim. Umarım bitirince de düşüncelerinizi paylaşırsınız. :))

      Sil
  11. bence çok iyi düşünmüş yazmışsın ama bence ha ji won iyi bir kişi tabiki bana göre dizi çok güzeldi yazdıklarının hepsine katılıyorum ama ha ji won a biraz fazla tepkilisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. :D Ama istesem de HJW'na sempati duyamıyorum, inan denedim ama olmadı. :((

      Sil
  12. bende bayıldım şimdi 15. bölümü izliyorum ve bende ji wonu hiç mi hiç sevmiyorum yakıştıramadım derdim ama seung gi o kadar tatlı ki ne giydiyse yakıştırdığı gibi o kızda o kadar iğreti durmamış yanında. yani o kadar şeker, ya yerim ben onu onun çok sıkı fanıyım ben. okul yıllığımda o kadar adı geçiyo ki :) neyse ji wonun o kadar büyük olduğunu bilmiyodum. niye onu seçmişler ki? sanki başka insan kalmamış koskoca körede. bence prenses bile ondan daha iyi. daha çok yakışıyolar. mimikler yeterince iyi değil ayrıca bance de çok yapmacık. sevimli görünmeye çalışmış ama eline yüzüne bulaştırıyor bence daha da itici olmuş. bak yine sinirlendim. şey bu arada yukarıda yoonadan ji won için vazgeçti demişsn ya nasıl yani, gerçekte birlikte değiller di mi? bak kalbim sıkışıyo yaa :( :( hiç olmuşmu. ayrıca sung gi 26 yaşında, 87 doğumlu. :)teşekkürler yorumların harika olmuş... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çok haklısın bende aynı şekilde düşünüyorum. :D
      Böyle sıkı bi Seung Gi fanı görmek çok güzel. :D
      Yok hayır Yoona ile beraber değiller ama Seung Gi bilmem kaç bin defa ideal tipinin Yoona olduğunu söylemişti bağıra bağıra, aralarında bi şeyler oldu mu bilemicem ama bence olmamıştır. :) Diziden sonra ideal kadınının değiştiğini ve yeni tipinin Ha Ji Won olduğunu söylemişti. :((
      Şimdilerde de yeni tipi değişmiş sanırım çok ayran gönüllü bizim bu sevimli şey. Beraber dizi çektikleri için yeni tipinin Suzy olduğu düşünülüyo. Sormuşlar buna Suzy mi demişler, sadece gülmüş. O.o

      Sil