31 Temmuz 2012 Salı

MİM: Acayip mi Acayip Sorular

Gördüğünüz üzere ne zamandır istediği her bloglata dolaşıp dolaşıp duran ''Acayip Sorular'' mimi sonunda benimde kapımı çaldı. Tanrı misafiridir, kapıdan geri çevirmek olmaz dedim bende bloguma misafir edeyim dedim. Geldi, konuştuk, anlaştık, kaynaştık. Anlayacağınız gibi konu bendim. Sohbetimiz sürekli benim etrafımda döndü. O sordu; ben cevapladım.
Yeni edindiğim çingum aynı zamanda da meslektaşım galaxy dün beni mimlemiş. Bu aralar çok hızlıyım sanırım çünkü hemen yazdım mimi. Galaxy'e çok teşekkür edip, jet hızıyla mime başlıyorum. 

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz . Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?
Aslında aniden ölmektense ne kadar ömrüm kaldığını bilerek ölmek daha iyi olurdu sanırım. Ama yine de Allah korusun diyorum. Ve 1 yıl ömrüm kalsa okulu falan bırakırım ben. Yapmak istediğim şeylere odaklanırım; başta Kore olmak üzere gitmek istediğim ülkeleri gezerdim, resim ve keman eğitimimi geliştirmek isterdim, Kore'ye gidince de şu kısacık hayatımda ilk ve son kez BIGBANG ve Lee Seung Gi konserlerine gitmek isterdim. Türkiye'ye döndüğümde de kalan ömrümü ailemle geçirirdim. 

Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?
Bu soruya benzer bir mim yapmıştım, isterseniz burdan okuyabilirsiniz. Fobi olarak böcek fobim var. Böceğin adını duyduğumda ya da gördüğümde sanki üstümde gezmeye başlamış gibi kaşınıyorum.

Bir sabah kalktının ve dünya da hiç bir insan olmadığını öğrendiniz napardınız ? 
Ooooo! Değmeyin keyfime... Yalnızlığı seven bir insan olaraktan çok hoşuma giderdi bu durum. Ama şu sorgulamadan da edemeyeceğim. Neden ben? Dünyadaki bütün insanlar yok olmuşarda neden bir tek ben kalmışım? Ne özelliğim var ki benim? Nolmuş dünyada, kıyamet mi kopmuş, nükleer patlama mı olmuş ama ben neden kurtulmuşum o zaman? Koskaca insanoğlundan geriye bir tek ben kalmışsam müzeye konup sergilenmem gerekir herhalde, altına da şöyle yazsınlar: Ademoğlunun Son ve Yegane Örneği. (hoş onu kim yapıcaksa)

Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?
Omo! Ne biçim soru bu böyle, sanki cevabı belli değilmiş gibi. Tabii si oppaların anavatanı Kore'den başlardım. Sonra Büyük Britanya'daki dört ülke, Polonya, Asya...

İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbapa öptünüz ?
Önüme gelen bütün kurbağalarda test ettim bunu hatta ve hatta bütün hayvanlarda... Söylemesi ayıp zoofili hastasıyım da. Tövbe tövbe...

En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?
Yani hatırlayamadım şu an kusura bakmayın, sori... 


Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?
Cüzdanım, kulaklığım (özelilkle uzun yolculuklarda) ve telefonum. 

Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ?
 Harry Potter tabii kide. Ah Hogwarts, ah Quidditch, ah büyücü asası, ah...





En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz ne yapardınız ? 
''Sadece bir kere söyleyeceğim, o yüzden iyi dinle.
Erkek ya da bir uzaylı olman umrumda değil.
O yüzden bir şans verelim birbirimize ve nereye kadar gidebilirsek gidelim,'' derdim. 
Hehe şu sıralar Coffee Prince'i yeni izleidğimden olucak ki hala Coffee Prince modundayım da.

İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapıcağınız ilk şey nedir ?
Şimdi yine soruyorum ama neden ben? Dünyada herkes yok olur bir tek ben kalırım, İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını bulur, ilk ben kullanırım. Vay be ben neymişim demek istiyorum izninizle. 
Neyse içmeden önce sorardım bi kere ''Bunu iyice test ettiniz mi? Sonunda yanlış bir şey olmasın bana. İşler ters gider de sonsuza kadar görünmez olarak kalmam, değil mi?'' vesaire vesaire sorularım böyle uzar giderdi. Eğer İsviçleri bilim adamları beni ikna etmeyi becerirler de içersem gider o hapların hepsini çalardım. Ahaha istemem yan cebine koy gibi oldu bu da. Off... neler yapmazdım ya... Bi kere sevmediğim insanları delirtirdim, gider bi yumruk bi tokat, sonra nesneleri alıp havada uçuyomuş gibi yapardım. Hocalardan sınav sorularını çalardım. Bana bu mimi paslayan galaxy gibi gizlice Kore uçağına atlar, Seung Gi'min yanına gider, ne yapıyo ne ediyo gözetlerdim. 
Evet, okuduğunuz gibi biz bunlardan konuştuk misafirimle. Sohbetimiz bitince de zengin kalkışı yaptı. Dedim ki ''Aa, nereye? Daha karpuz kesicektik.'' 
O da dedi ki: Misafirin az oturanı makbuldür, ben kalkayım.
''Eh, tamam o zaman ama sen nerde kalıcan en iyisi ben seni arkadaşlarımdan birkaçına yollayayım birazda onlarda kal,'' dedim. O da seve seve kabul etti umarım sizlerde onu kabul edersiniz çingularım...

39 yorum:

  1. ne demişler anacım tokum ben ve yapamam ben diyen den korkucaksın :D senin kadar güzel cevaplar veremem ben galaxy dedin dedin ama benide koparttın gecenin 5inde saolasın chingu :D :D
    bu arada unutmadan söliyim ben acele yaparken mimi başlıklarda birkaç harf hatası yapmışım sende benden soruları alırken öle almışın çok utandım :( ben düzelttim chingu sende düzelt senide rezil etmiyeyim ben :D
    coffeee prince <3 ayy o cevabına koptum muhteşem ama aklımda şöle bir cümle oluştu ' omo omo hoihoi o yakın arkadaşın erkekmi yoksa wwaooow :D ' nasılda yanlış anlıyorum yazılanları dimi takdire şayan bir yeteneğim var nihahah :D
    bide bide şu soruları sorgulama yeteneğine bayıldım ben hiç sorgulamadan önüme konan görünmezlik nimetini hemen kaptım gittim kwang'mın yanıma :D bence gel anlaşalım aynı anda yutalım hapları beraber gidelim koreye , koreye gidince yolları ayırırız sen seung gi ye gidersin bende kwang a türkiyeye dönerken (tabii dönebilirsek eğer :D ) yine buluşur beraber döneriz :D ne uzun yorum yaptım be yuh istediğin zaman bloğundan kovabilirsin beni meslektaş ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten olmuş mu ya çok sevindim beğenmene. :D Okey düzeltirim hemen. :)
      Yeteneğin cidden takdire şayan çingu. :D Ama hımm hiç düşünmedim ben onu, sen söyleyince benimde aklımda soru işareti oluştu ama sanırım yakın arkadaşım erkek, kız, uzaylı fark etmez. Ne olursa olsun o da bir canlı sonuçta değil mi?. :D
      Sen heyecandan ne yapacağını şaşırdın sanırım ee kolay değil Kwang'ına kavuşucan. Dünya gözüyle bi kere de olsa görücen. Ben biraz paranoyak bir kişilik olduğumdan yaptım bütün o sorguları. :))
      Bence çok iyi bir fikir çingu, yoldaş oluruz birbirimize. :) Bak şimdi aklıma geldi Türkiye'ye dönerken bizimkileri de kaçıralım, benim çaldığım görünmezlik haplarından onlarada verelim ve bayıltalım onları gözlerini açtıklarında şok.. Türkiye'deler. Ay ben çok sevdim bu senaryoyo. :D :D
      Olur mu öyle şey, kovar mıyım hiç? Gelip istediğin kadar yorum yapma hakkına sahipsin. :D

      Sil
    2. zaten ben mütevazılık olsun diye şeetmiştim yoksa bir yere gittiğim yok arkadan ego çalarken kekekke ^.^
      arkadaşlar kız erkek olsun can can onlar olmasa naparız biz :)
      ay ben o soruyada senaryoyoda bayıldım ay valla hoihoi alalım onlarıda ben yine 32 diş moda bağladım tereyağ kıvamına girmeden yorumumu bitiriyorum ben :P :)
      chingum çok güzel bir yazıydı gerçekten emeğine sağlık ve hemen yazdığın için kumao ^_^ , ^.^

      Sil
    3. Cık cık cık bari niyetini açık etme di mi ama. :D :D V.I.P. olma yolunda ilerliyo gördüm seni hadi bakalım hayırlsı. :)
      Bende bayıldım senaryoya ya son zamanlarda aklıma gelen en iyi hayal sanırım, alalım tabi, bi daha da bırakmayalım. :)
      Sadece tereyağ mıydı o? Yanlış hatırlamıyorsam ''Yüksek sıcaklıktaki tavaya atılan tereyağ gibi erimek''ti. Ahahaha :P
      Seninde yorumların çok eğlenceliydi çingum bende teşekkür ederim. :) Ve rica edrim. :)

      Sil
    4. sanırım sadece favorilerime büyük bir dalış yapıyor bigbang ama v.i.p olurmuyum bilmiyorum bunun için beast e bişiler olması lazım amannn allahım andeee :D olsun olsun v.i.p olmasamda sıkı bir takipçisiyim artık bigbang 'n :)
      ayy nereye kimi nasıl bırakıyorsun zaten chingu ben hiç öle güzel bir hareket yapıcağımızı düşünmüyorum oppa oppa diye gezinir dururuz ama hayatta bırakmayız onları :D
      http://www.youtube.com/watch?v=BA5G2nLy9rs bunu izle anla o sıcak tavanın içinde eriyen tereyağın halini tatlım :D mavi kazaklı olanın kuzucuğum olduğu ayrıntısınıda vereyim ben :D
      rica ederim şekerim :) :)

      Sil
    5. Ay o nasıl bir şeydir öyle kız cidden eridi üstüne yandı bile. :P Herhalde bir yılda anca kendine gelir. Hayranı olduğun 6 oppa etrafında pervane oluyo. Biri ayıcık verir, biri bi buket çiçek, biri öpücük, kucak... Ooo ne şanslı kız ya. :D Zaten sahnede olduğu sürece elini ağzından çekemedi, o da 32 diş modundaydı sanırım, neyse ki foto çektirirken elini ağzından çekebildi. :D Cidden çok sevdim bu çocukları. :)
      Senin Kiki'ye de baktım My Princess dizisinde oynamış yakın zamanda izleyeyim bari çoktandır erteleyip duruyodum bahane olsun bu da. :)) Ona gözümün ucuynan bile bakmıcam ama, sadece performansını değerlendiricem. :D

      Sil
    6. sahneye bisiklet getirip bisikletle kızı gezdirdikleri performans bile var hatta :D her ülkede farklı bir şekilde sölediler bu ' you ' şarkısını :D
      evet ordaki aşçıdır kendileri kızıl saçlı haliyle oynadı orda böle kız kılığına falan giriyor kep falan takıyorlar kikime beğenmessin çok sessiz çocuk zaten yok yok sana göre değil bu chingu hiç cık cık beğenmessin sen onu yok yok :D ahahah allahım sen git bloğuna kwang 'n tüm sevilesi yanlarını içeren yazı yaz biri beğenincede kötüle ahahaahaha :D :D

      Sil
    7. Aa! Öyle bisikletli bir şey Seung Gi'mde yapmıştı. :D
      Ay tesadüfe bak bende çok sessiz bir insanımdır, o sessiz ben sessiz gözlerimiz konuşur artık. :P
      Şaka şaka kalbine falan inmedi değil mi? :D Seung Gi'me sadığım ben başkasını görmez gözüm, duymaz kulağım. :)

      Sil
    8. direk seni var ya seni moduna bağladım allahım ya çok güldüm çok enerji topladım bugün sayende saolasın chingu ve artık çıkma vaktim geldi benim işe gitmem lazım gece 12 de çıkıcam bu sefer :) sana beast li günler diliyorum ahahah öpüldün çok bby :) :)

      Sil
    9. Rica ederim çingu her zaman. :D :D Bugün erken çıkıyosun yani. :)
      Kendine dikkat et, asitlerle oynarken bi yerlerini yakma sakın. :D İyi çalışmalar meslektaşım sende öpüldün by. :D

      Sil
    10. ahaha bugün kazasız belasız atlattım chingu saolasın sayende mi oldu ne hergün bir yarayla gelirdim normalde :D ay ben resmen yorum kısmını muhabbet sayfasına çevirdim ya şu gmailden arkadaş ekleme şeysini bulsam ekliycem seni ama bulamadım bi beceriksiz ben :D

      Sil
    11. Sapasağlam dönebilmene sevindim, o zaman sen işe gitmeden ben sana iyi dileklerde bulunayım her zaman. :D
      Bende bilmiyorum nasıl yapıldığını. :((

      Sil
    12. chingu bir yazını google da +1 lermisin acaba rica etsem ?

      Sil
    13. Ayıp ettin yayınlamam mı? Hemen yaptım. ^^

      Sil
    14. kafayı yicem inad ettim yapıcam seni gmail de arkadaşım :D bir yolunu bulucam yapıcam :D

      Sil
    15. Hehe dur dur sakin ol. :D :D
      Valla hiç anlamam gmailden falan nasıl yapıldığını bilmiyorum, bilsem eklerdim hemen. Ama bekliyorum arkadaşlık isteğini. :))

      Sil
    16. sanırım yaptım bişiler ama sana nasıl gelicek o teklif bilmiyorum ama bak şimdi chingu normal google sayfanı aç orda gmail yazısının olduğu şeritte +hoihoi yazısı olucak tıkla ona orda arama motoruna i am in the world of stars yaz ben çıkıcam galaxy kiki nin üstüne gel ordan arkadaşlarına ekle beni :D bakalım yapabilcekmiyiz :D

      Sil
    17. Yaptım bişeyler ama inşallah olmuştur. :D :D

      Sil
    18. olmuş valla olmuş ben havai fişekleri hazırlıyımmm :D :D

      Sil
    19. Tadına doyulmaz bir görsel şölen bizi bekliyor desene hehe. :D :D

      Sil
    20. daha fazla yorum kısmını kendime özel sohbet sayfası gibi kullanmayı bırakınca atıcam aynı kdramadakiler gbi hemde nihahaha ^.^

      Sil
    21. Çok güzel olacak o zaman eminim. :) Çok zevkli böyle burdan konuşmak çingum. :D

      Sil
  2. Unni bayıldım. :D :D :D Gülmekten öldüm :D :D Süper süper <3

    Sorgulamak iyidir de ben direk atladım :D Vardır bir sebebi, soracak insan yok, napalım kabul etçez (desem de inanma.... :D normal zamanda böyle biri değilim, öğretmenlerim veli toplantılarında aileme "çok soru soruyor" diye dert yandığından beri kendimi düzeltme yoluna gidiyorum :D)

    En çok Coffee Prince alıntılı kısma koptum. :D:D:D Cuk olmuş, sanki bu durum için özel olarak yaratılmış bir replik gibi olmuş! ^_______________^ Ellerine sağlık, mimle arkadaşlık ilişkileri geliştirmen de ayrı hava katmış, çok beğendim. ^^ Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok çok sevindim Harmony, eğlendirebildiysem ne mutlu bana. :))
      Yani şimdi aklıma bin bir türlü soru takıldı. Her şey benim başıma geliyo mübarek, ee dedim ki neden ben? İşte bu noktada sorgulama ihtiyacı hissettim. :) Sende kendini pek kısıtlama bence, soru sormak ta iyidir. Sen osun, öyle kabul etsinler seni de. :D

      Herhalde Coffee Prince'i önceden izlemiş olsaydım aklımın ucundan bile geçmezdi bu cevap ama şu an geçte olsa bu güzel diziyi izledim, bitirdim ve soruyu görür görmez beynimde ampuller ışıldamaya başladı. Evet dedim cevabım bu olsun ve cidden de cuk oturdu. :D :D
      Seninde yorumuna sağlık, güzel sözlerin için teşekkür ederim görüşürüz canım. ^^

      Sil
  3. Çok eğlenceli bir yazı olmuş çingu;çok güldüm ellerine sağlık:)Hele ki coffee prince cevabın ve her soruyu sorgulayışın şahaneydi:)
    Çok acayip sorular ama sen eğlenceli hale getirmişsin,çok beğendim:)
    Teşekkür ederim mim için,daha diğer mimi yazmadan bunu da paslamışsın bana.Vallahi bu aralar sıcaklardan tembelleştim;yoksa mimleri bekletmezdim.Neyse tekrar teşekkürler çingum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, hem de çok çingum. :D Rica ederim canım yazarsın bi ara ne demişler fazla mim göz çıkarmaz. :P
      Senin cevaplarında çok eğlenceli olur eminim. :)
      Ah sıcaklar hepimize vurdu, oturulmuyo, yatılımıyo, uyunmuyo. En sevdiğim mevsim yaz olan ben bile bıktım sıcaklardan. Kısa zamanda yağmur falan yağar da şu havalar düzelir inşallah. :))
      İtiraf ediyorum Coffee Prince cevabımı bende çok beğendim hehe. :D
      Senin ceavpları da sabırsızlıkla bekliyorum çingum. ^^

      Sil
  4. Omo ne yapıcam ben şimdi? Bu zaten benim ilk mimim :( Şimdi gerçekten üzüldüm ama olsun, başka mime artık...
    Bu arada yazıyı çok beğendim, ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim Sümeyyea. :)
      Ah şimdi gördüm yapmışsın zaten benim hatam, bi daha ki sefere artık dediğin gibi. ^^

      Sil
  5. geldim, yazını, okudum, gülmekten karnıma ağrılar girdi. Gerçekten çok eğlenceli bir yazı olmuş eline sağlık^^ en kısa zamanda da cevaplamaya çalışiciğiim. belki yarın belki yarından da yakın zamanda yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim pofuduğum, güldürebildiğime de çok mutlu oldum. :D
      Belki yarın belki yarından da yakın bir zamanda bekliyorum yazını o zaman. :D

      Sil
    2. Mimi yaptım sayılır cevaplar bitti ama düzenlenip yayınlanması yarına kaldı :)
      Çok eğlenceli cevaplar vermişsin çingum, okurken gülmekten karnıma ağrılar girdi :) Soruların acayipliğini eğlenceli hale getirmişsin ^^
      Coffee Prince alıntın süperdi (:
      Bu arada mimle sohbet etmen de harikaydı ahahaa :D

      Sil
    3. Dört gözle bekliyorum çingu eminim senin cevaplarda çok eğlenceli olmuştur. :D
      Choi Han Kyul ve Go Eun Chan'ın her türlü engeli aşan aşkları sağolsun süper bir replik çıkmış ortaya, bende ucundan nasiplenim bari dedim. :D :D
      Beğenmene çok sevindim çingum, yorum için teşekkürler. ^^

      Sil
  6. Adamlar sana dünyada kimseye nasip olmayan nimetleri sunuyorlar sen hala sorgulama derdindesin:D Uzaylı kısmına verdiğin cevabada bayıldım bu arada, cidden cuk oturmuş eheheh:) Okuduğum en eğlenceli mimlerden biriydi eline sağlık;) Bu arada mim için teşekkürler inşallah en kısa zamanda cevplamaya çalışcam;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde her şeyi sorgulayan bi tip değilimdir ama bu iyilikleri sorgulama ihtiyacı hissettim neyse ki çok uğraştımadım amcaları, 3-5 nazdan sonra kabul ettim. :P
      Gerçekten okuduğun en eğlenceli mimlerden biri miydi? Vay, çok sevindim, onore oldum. :D
      Rica ederim, beklemedeyim. :))

      Sil
  7. Çok hoş bir mim seve seve yazacağım..Cevaplarına bittim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Irmakcım. :D Seninkileri beklemedeyim. :)

      Sil
  8. Hoi Hoi çingum sanırım ben haber vermeyi unutmuşum yeni bir mimin var bende :) Kötü hissedince mimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım almaya geliyorum şimdi. :)

      Sil