28 Temmuz 2012 Cumartesi

Mim: K-POP'un Enleri


Çok değil tam iki gün önce dongseangim küçük filozof, bugün de bir diğer dongseangim ırmak tarafından mimlendim. Mimin konusu güzel olunca geciktirmeden yazayım dedim. 


Bi kere BIGBANG'i listemde görmeye hazır olun. Herkes en az bi kere bile olsa BIGBANG'i en'leri arasına koymuş, ee benim ne eksiğim var, ben de BIGBANG'lerimizi aldım listeme. 


K-pop demişken öğrendiğim bir bilgiyi siz sevgili okuyucularımla paylaşmadan edemeyeceğim. (Bilenleriniz vardır mutlaka, olsun  ben bilmeyenler için yazayım o zaman) Şu sıralar Dream High'ı izliyorum ve orda bahsedildi bundan, meğer K-pop'un kökeni Amerikan müziğine dayanıyormuş.
Trot yani K-pop'un en eski hali olan tarzın kökeni aslında Amerikan foxtrotun'undan başka bir şey değilmiş. K-pop, Amerikan müziğinin türevi olsa da 1900'lü yıllardan bugünlere kadar gelişip, kendini aşan bir süreci var. Geçmişten günümüze bambaşka bir tarz ortaya çıkmış ve bence şu an K-pop'un bulunduğu konum çok üst sıralarda bi mevkide, hala da gelişmeye devam ediyor. Trot tarzı en son 2NE1 - I Love You şarkısında kullanılmış. Neyse biz konuya dönelim...


K-pop'un en yetenekli grubu hangisi?
B to the I to the G B to the ANG!!!!!! 
BIGBANG!!!
Onların yeteneklerine diyecek lafım yok, zaten kendilerini kanıtlamışlar. Müziklerinin yanında en büyük yetenekleri dünyanın dört bir yanından insanları kendilerine çekebilmeleri bence. Ee boşuna kazanmadılar değil mi MTV'nin ''En İyi Hayran'' ödülünü...

K-pop'un en kaliteli grubu hangisi?
Bu kategoride ödülü iki grup paylaşıyor.
NELL... Onları ilk 'The Time Of Walking On Remembrance' şarkılarıyla tanıdım ve gittikçe daha da sevdim. İnsana huzur veren müzikleri var bence ve diğer gruplardan ayrı bir yerleri var bende. 



Ve BIG, BIG, BIGBANG!
Yaptıkları her müzik kalite kokuyor, arkadaş. Her dinlediğimde  daha çok beğeniyorum, daha da çok seviyorum şarkıları, aynı ölçüde BIGBANG hayranlığımda artıyor. Albümlerindeki her şarkı birbirinden güzel. Bi, iki güzel şarkı yapalım, onlara da klip çekelim, diğer şarkıları salla zihniyeti yok onlarda. Bütün şarkılarına değer verip, aynı özeni gösterdikleri için yaptıkları işler tıpkı adları gibi büyük bir patlama yaratıyor alemde. İşte bu yüzden çok kaliteli bir grup benim gözümde.





K-pop'un en içi dışı bir grubu hangisi? 
Seungri sağolsun grubun sırlarını ifşa ettiği için tabii ki BIGBANG.

Çok BIGBANG'li bir liste oldu ama napim. :)

Bu mimi yazmak isterlerse RosaSessizgemi,Kore Delisi, Harmony, Pofuduk, Tayfun,Ezgi ve meslektaşım galaxy kiki'ye paslıyorum, kolay gelsin çingular. :)

27 yorum:

  1. zaten bigbang'ı sevdiğini biliyordum fakat gerçekten çoook seviyormuşsun :D....Eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok seviyomuşum. :) Başta hepsine Bigbang seçmeyeyim diye kendimle anlaşmıştım. Bittiğinde hepsine Bigbang'i seçtiğimi farkettiğimde iş işten geçmişti. :D
      Neyse hak ediyorlar. :) Mim için teşekkürker bu arada küçük kardeşim. :)

      Sil
  2. Benim de hepsine BIGBANG diye cevap veresim vardı ama olmaz agasshi deyip tuttum kendimi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende hepsine BIGBANG olmaz dedim kendime. :) Mimi bitirdiğimde hepsine Bigbang'i seçtiğimi farkettiğimde iş işten geçmişti çoktan. Bende boşver dedim nolucak ki. :))

      Sil
  3. wow :D ne kadarda çok kişiyi mimlemişsin :D Ben bu mimi yazarsam millet bir daha bloguma gelmez hea şimdiden söyleyeyim ^_^ Tamam sen yaz biz geliriz merak etme diyorsanız yazarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii gelirim niye gelmiyim. ^^ Ama niye kimse gelmez çok eğlenceli bi mim bana kalırsa. Herkesin ilgilendiği bi konu üzerine, gelirler gelirler merak etme. :D

      Sil
    2. Ne kadar ben yazmamış olsamda mimin yyazılmıştır :)
      http://tayfunkamit.blogspot.com/2012/08/en-iyi-k-pop-grubu-mim-k-popun-enleri_5.html
      Ben yazmış olsaydım zaten tüm kategorilerde sadece T-Ara olurdu :)

      Sil
    3. Hemen bakmaya gidiyorum. :)
      Olsaydı valla güzel olurdu, bende de hepsinde Bigbang var gördüğün gibi. :))

      Sil
  4. Ahahh! En'lerini sevdim çingum ^^
    Sanırım her kategoride ben de BB demeden geçemeyeceğim ;D
    En yakın zamanda cevaplayacağım mimi, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe çok güzeller En'lerim di mi? :D
      De çingum her kategoride BB de hak ediyolar keratalar. :)
      Rica ederiiim her zaman. :)

      Sil
  5. Unni yazdığın için çok teşekkürler ^^ Ne büyük V.I.P.'mişsin bu arada unniciğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel mim olur da yazılmaz mı? ^^ Yolladığın için ben teşekkür ederim. :)
      Geç V.I.P. oldum ama tam oldum sanırım. :D

      Sil
  6. Vay canına, sanırım sıkı bir V.I.P ile karşı karşıyayız ^^ Ama na diyeyim, gerçekten de her kategoride birincilik alabilecek bir kapasiteye sahipler. Şarkıları çok güzel ve her ne kadar son kliplerinde korkutucu gözükseler de en sevimli ve içi dışı bir grup onlar ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, haklısın bende aynı şekilde düşünüyorum her kategoride birinci olabilecek kapasiteye sahipler ayrıca birincilik çokta yakışıyor kendilerine. :D :D
      Bu arada bloguma ilk yorumun sanırım hem hoşgeldin hem de yorumun için teşekkür ederim Sümeyye. ^^

      Sil
    2. Hoş buldum ve bir şey değil. Güzel yazıların her zaman hakkının verilmesi gerektiğini düşünüyorum ^^ Aslında daha önceden sayfanıza yorum atmak istemiştim ama yeni yazınızın çıkmasını beklemek gibi bir karar aldım sonradan, çıkıncada hemen yorum attım zaten ^^

      Sil
    3. İltifatın için çok teşekkür ederim Sümeyye. ^^ Bu yazıya kısmetmiş demek ki yorumun. :)

      Sil
  7. En'lerin şahaneymiş çingu:)Sanırım benim enlerim de hemen hemen aynı olacak.Ama yapacak bir şey yok en iyiler belli olunca seçecek bir şey kalmıyor gibi:)
    Teşekkür ederim mim için,en kısa zamanda yazmaya çalışacam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın en iyiler konusunda ve birinci belli ikinci kim olsaydı mimin konusu kesin daha farklı olurdu liste. ^^ Rica ederim çingu en'lerini bilsemde dört gözle bekliyorum yazını. :))

      Sil
  8. Mim için teşekkür ettim canımcım K-pop sevdiğim bir konu olduğu için seve seve cevapladım. Elimden gelse bende bütün kategorilere BigBang yazıcaktım ama kendimi zor tuttum valla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe ben tutamadım kendimi gördüğün gibi hepsine Bigbang yazdım valla. :D Rica ederim çingu hemen senin en'lerine bakmaya geliyorum. :)

      Sil
  9. haha :) çok güzel bir mim olmuş bol big li bang li :D bende severim bigbang i ama V.I.P değilim daha :) Ahh ben de bambaşka liste oluşur ama senin listenide sevdim :) Bu arada bloguna ilk girişim ve bir k-popseverle karşılaştığıma sevindim :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoşgeldin. :) Beğenmene çok sevindim umarım sende V.I.P. olursun yakın zamanda. :) Bloguna girdim ve sende sıkı bir K-pop seversin sanırım. İstersen mimleyebilirim seni merak ettim listeni. :))

      Sil
    2. hemde ne sıkı k-pop sever onları takip etmekten dizi izleyemez oldum ben :) aslında bende merak ediyorum neler çıkar ortaya die :D

      hb bu arada :) :) sende benim bloğuma hg :)

      Sil
    3. Hoşbuldum meslektaşım. :D Ee K-pop'ta ayrı bi dünya ya... Klipleri bile ayrı güzel bazıları mini drama gibi, şarkılar desen öyle. :D Hayatım koreden, kore dizi ve filmlerinden, kpop'tan ibaret oldu son bi kaç senedir.:)
      O zaman mimliyorum seni yazıma ekliyorum. :D

      Sil
  10. bambaşka bir dünya hemde meslektaş valla :D Benimde öle olmuş durumda hepimis yakalandık o hastalığa :)

    vee tabikide bekletmeyi hiç sevmediğim için yaptım bilem mimi :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo çok hızlısın ışınlanıyorum senin bloga hemen. :D

      Sil