13 Temmuz 2012 Cuma

MİM:En Sevdiğiniz OST?


Uzun mu uzun bir zaman önce filozof çingum beni şu yazısında mimlemişti. Hemen yazmayı düşünüyordum ama olmadı. Oldukça da zor bir mim olunca biraz daha beklemek kaçınılmaz oldu bu mimin kaderinde. Şu an yazıyorum ama inanın hala neyi seçeceğimi bilmiyorum. Ben izlediğim bütün dizilerin OST'lerini severim ki! Size de öyle olur eminim. Normalde dinlemeyeceğimiz bir şarkıyı bile (hepsi için geçerli değil tabii ki) o an seviyoruz çünkü dizinin atmosferinden etkileniyoruz. Neyse bu kadar ders yeter. :) Ben biraz kolaya kaçmak istiyorum bu yazıda. İzlediğim ilk ve tek J-Drama olan One Liter of Tears'ın kapanış şarksını seçiyorum çünkü kore'ye dalarsam çıkamam. Zannetmeyin ki bu şarkıyı diğerlerinden az seviyorum, ASLA! :) Sadece dediğim gibi kolaya kaçmak istedim. 


rosaırmaksessizgemiharmonynarsistprenses, safir mavisi ve bingle bingle arkadaşlarım sizleri seçtim mimi devam ettirmeniz için. :)

10 yorum:

  1. Haksızlık bu! :( O kadar çok OST var ki, ben seçemem böhüeee.. T_T
    Mimlediğin için sağol, sanırım yaparken bol bol ter akıtacağım, çok zor! :S :D

    Bu arada o diziyi halen izlemedim, arkadaşlar da baya öneriyorlar. Başlayacağım bir ara. ^^ Mümkünse kış, yazın zaten su kaybediyoruz, bir de gözyaşımı akıtmayayım. :D

    YanıtlaSil
  2. One Liter of Tears ağlamayan insanı bile ağlatır misal ben. :D Cidden çok acıklıydı ya. :'( Hehe çok güldüm yorumuna, haklısın kışın izle en iyisi. :D Ben geçen yaz bu zamanlarda izlemiştim hatırladım da. :) Senin OST seçimini de merakla bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. Normalde dinlemeyeceğimiz bir şarkıyı bile (hepsi için geçerli değil tabii ki) o an seviyoruz çünkü dizinin atmosferinden etkileniyoruz. Cümlene çok katılıyoırum.Ben nedense bilirmisin My Girl'in 1.bölümünde kız pop değilde çok çingene müziği söylüyordu kız tatlı geldiği için müzikte bana tatlı gelmişti :D Ve bence çok zor bir mim hepsi birbirinden güzel..Mim için teşekkürler.hemen yazacağım :) Eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, hatırladım o sahneyi benimde hoşuma gitmişti dizinin etkisi işte. :D Rica ederim canım bir mimin lafımı olur aramızda. :D :D Merakla bekliyorum. :)

      Sil
  4. Çingum yorum yazamadım özür dilerim ^^ Anca vakit bulabildim hatta :D O kadar kazık mı olmuş yahu :D Çok teşekkür ederim bu mimi yazdığın için <3 :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben beni unutmayıp mimi yolladığın için çok teşekkür ederim. :) Ehh işte zordu biraz ama güzel bir fikir oluşturmuşsun. :D Nolcak canım yazamadıysan canın sağolsun. :D :D

      Sil
  5. Mimi cevapladım çingu, seçmek zor oldu :)
    Bu arada ben daha önce yorum yapmıştım buraya gitmemiş anlaşılan o.O
    One Liter of Tears'ı hiç izlemedim ama ost güzelmiş. Belki ileride bu diziyi de izlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten zor bi mimdi. :) Merak ettim bakalım sen ne seçmişsin. :)
      Allah Allah niye gelmedi acaba merak ettim şimdi. :/ Neyse sağlık olsun. :)
      Kesin izlemelisin şu ana kadar izlediğim Türk, Kore, Amerikan televizyon dünyasındaki en acıklı dizi. :'((

      Sil
  6. Mim için çok teşekkürler çingu:)Biraz geç gördüm kusura bakma ama en kısa zamanda yazmaya çalışacam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim çingum. :) Önemli değil bende giremedim ne zamandır bloga bende şimdi gördüm yorumu sende kusura bakma. :)

      Sil