17 Ağustos 2012 Cuma

Big: Mucize mi, Hayal Kırıklığı mı?

Spoiler yoktur!


İşte, sevgili çingularım... gelenekselleşmiş, sonu berbat edilmiş bir Kore dizisi ile karşınızdayız tekrardan. Kimdir bu ''Biz''den kastım: Big ve ben...

Üstelikte beni bu sefer sırtımdan bıçaklayan senaristler çok sevidğim Hong Sister'lar. Kendilerinden hiç beklemediğim bir performansla dizinin içine ettiler. Ne büyük beklentilerle başlamıştım oysa ki... Ee, Hong Sister'lar yani. Bu iki kız kardeşin adı geçti mi durucaksın bi, saygıyla eğileceksin önlerinde. Lİstemdeki favori dizilerimin çoğu onların kalemlerinden çıkmadır çünkü. Yazdıkları bütün diziler, yarattıkları bütün karakterler şöyle kalbimin en güzel köşesinde yer edinmişlerdir: Zengin züppe Cha Dae Woong mu diyeyim size, et düşkünü Gumiho mu, burnu havada Hallyu starı Dok Go Jin acuşi mi demeliyim. Fedakar doktorumuz Yoon Pil Joo mu, her daim gözlerinde kocaman dolar işaretleriyle gezen, yalancı Joo Yoo Rin mi yoksa büzüşük dudaklı Hwang Tae Kyung mu?

İşte bu yüzdendir ki Hong ablalarım yeni bir dizi yazmışlar diye çok heyecenlanmış bir o kadar da mutlu olmuştum. Emindim; listeme favori olaraktan bir dizi daha eklenecek, efsaneleşmiş karakterler edinecektim yeniden. Fikir çok güzeldi: Beden değiştirme. Oyuncular harikaydı: Gong Yoo, Lee Min Jung. Her şey çok güzel gidiyordu, ta ki dizinin ortalarına kadar. Ben hayatımda bu kadar güzel bir fikrin bu denli berbat edildiğine hiç şahit olmadım. Oysa ortada bu kadar güzel bir malzeme varken bu dizi efsaneleştirilebilirdi. Adını televizyon dünyasına altın harflerle yazdırabilirdi. Ama olmadı, yapamadılar. Hong'ların tarzını bildiğimden dedim ki ''Tamam, son 15 dakikada her şeyi bağlarlar. Ha şimdi oldu, ha şimdi olacak.'' derken bi de baktım dizi bitmiş. Ne bağlaması arkadaş, tabii aslında düşünürsek çok güzel bağladılar, beynime bir sürü kördüğüm attılar, kafamda bir sürü soru işaretiyle mal gibi kaldım ortada. 

İnanmak istemiyorum. Hayır, bu kız kardeşler böylesine berbat etmezler bir diziyi, işlerini bu kadar savsaklamazlar. Onların tarzlarına ters bu. Hayır, yapmazlar. Bu dizinin onların elinden çıktığına inanmak istemiyorum. ''Big'i onlar yazdılarsa sevdiğim diğer dizileri kimler yazdı?'' ya da ''Favori dizilerimi onlar yazdıysa, Big'i hangi senaristler yazdı?'' Bu kişiler kesinlikle aynı insanlar olamazlar, inanmak zor geliyor. Ama maalesef ki gerçek bu. Hong ablalarıma öyle sinirliyim ki kendilerine affettirmek için bir daha ki dizileri kesinlikle çok süper bir şey olmalı, konu, oyuncular, çekim, replikler her şey harika olmalı ancak öyle affederim onları. 

Güzel başlayan sonlara doğru raydan çıkan ama son bölümde tamamen tepetaklak olan bu diziden geriye sadece boşa geçen saatlerim, Gong Yoo'nun mükemmel oyunculuğu ve çok sevdiğim OST albümü kaldı hafızamda. Başka da bir şey hatırlamak istemiyorum. Şiro, şiro...
Konuyu uzun uzun yazmak istemiyorum sadece şunu bilin ki 30 yaşındaki  Seo Yoon Jae ile 18 yaşındaki Kang Kyung Joon'un beden değiştirmelerine dayanıyor dizi ve bu kadarla da bitiyor. Başka bir atraksiyon beklemeyin.


Seo Yoon Jae/Kang Kyung Joon
Tahmin ettiğiniz gibi  Seo Yoon Jae'de Kang Kyung Joon'da Gong Yoo, dizinin tek artısı sadece. Eğer Gong Yoo'nun hem karizmatik hallerini hem de çocuksu triplerini izlemek isterseniz, ben bununla yetinirim derseniz açın izleyin diziyi, hiçbir şey beklemeden. Aksi takdirde başlamayın bile. Big'i izlerken Gong acuşimizin içli bakışları, beni henüz izlememiş olduğum efsane Coffee Prince'i izlemeye itti. Big aralarında açtım, izledim. İnşallah Coffee Prince hakkında da bir yazı yazıcam. Neyse Gong'cuğumuz yine mükemmeldi ama iş berbattı. 


Şunu da söyliyim, ben şu yukardaki çocukcağızın yerinde olsam hayatta bu rolü kabul etmezdim. Ne göründü, ne rol yaptı, full yattı dizide. Kariyerine ne gibi bir artısı olucak bu dizide oynamasının çok merak ediyorum valla. Sette geçen saatlerine yazık yemin ediyorum ya...
                                                Gil Da Ran

Lee Min Jung BOF'ta beğenmediğim ama sonradan kendini sevdiren bir oyuncudur. Ama bence oynadığı karakter hiç olmamıştı üzerine. Bana kalırsa Lee Min Jung daha aklı başında, ayakları yere sağlam basan karakterleri oynasa daha güzel olur. Gil Da Ran karakteriyle çoğu zaman malca hareketlerde bulundu. Rolünü çok abartıya kaçarak oynamıştı bana göre. Bir de keşke saçı kısa ve o renk olmasaydı, yapma bir bebek havası yarattı bende. Uzun ve doğal görünümlü koyu renk saçı her zaman daha çok yakıştırırım kendisine. (Resimde saç rengi güzel çıkmış ama dizide böyle değil ne yazık ki)

Jang Ma Ri
Bu kızı ikinci kez izleyişim, yaşı çok küçükmüş öğrenince yuh dedim. Ama bence oyunculuk adına gitmesi gereken daha çok yol var. Big'i izlerken Dream High'ıda izliyordum, orada soğuk, ifadesiz bir karakteri canlandırdığından rol yapışı çok gözüme batmamıştı ama aynı ifadesizlik Big'dede mevcuttu. Sonradan anladım ki Dream High'ta bu kadar başarılı rol yapmasının nedeni aslında rol yapmıyor oluşuymuş. Big'de daha iyiydi ama yinede çok çok iyi değildi. Kız çok güzel, sesi de güzel ama oyunculukta da kendini geliştirmeli. Jang Ma Ri karakterini sevdim, çok ilginç bir kızdı. 

Gil Choong Shik

Şu dizide Gong Yoo'yu elersek sanırım favori karakterim bu çocuk. Dizi boyunca cool olmaya çalışırken hep rezil olması, Ma Ri'ye yaranma çalışmaları ve kız tarafından her fırsatta ezilmesi ama pes etmemesi, komik mimikleri ve süper(!) ingilizcesi beni gülmekten bitirdi. Jang Ma Ri'nin nazını da sözünü de hep bu çocukcağız çekti, napsın kızın bi tek sözü bu zavallıya geçiyodu.



Diziyi sevmeme nedenlerime gelirsek Gil Da Ran ve Kang Kyung Joon arasındaki aşkı hissedemedim. Evet, Lee Min Jung ve Gong Yoo birlikte çok hoş gözüküyorlardı ama karakterleri arasında aşkı yaşayamadım, o hissi bana veremediler.

Gil Da Ran gibi bir kız kurusunun sevdiği adamın bedeninde, üstelikte bu adamın mükemmel bir yaratık olduğunu göz önüne alırsak, bir çocuğa aşık olmasını anlayabiliyorum. Hem sürekli yan yanalardı ve onları birbirlerine bağlayan sadece ikisinin bildiği bir sır vardı ortada. Ama bizim mal Kang Kyung Joon, öğretmenin nesine aşık olduysa... bakın orasını çözemedim işte.

Aslında konu çok ilgi çekici. Başka bir senaristin elinde belki de yeri geldiğinde gözümüzden yaşlar gelene kadar gülebileceğimiz yeri geldiğinde de üzüntüden hüngür hüngür ağlayabileceğimiz bir dizi olabilirdi. Tamam, kabul ediyorum ilk 6 bölüm falan çok komikti, çok sevmiştim ama dediğim gibi geri kalan bölümler tam bir fiyaskoydu. 
Biri çok fazla beklenti içine mi girmişti?
Kang Kyung Joon o meşhur nidasıyla cevap verir: Ah,oh!..

Sadece bu sahneleri hatırlamak istiyorum Big aklıma geldikçe...


 












Bende böyle resimler çektirmek istiyorum evlenirsem...


P.S. Bir tanıtım yazısından çok şikayet etme, nefret kusma yazısı gibi oldu farkındayım ama napim çok sinirlendim, bu seferlik böyle olsun, idare ediverin çingular. 

!!!SPOİLER!!!

16 bölümlük bir dizide birkaç saniye bile olsa Se Yoon Jae'yi görmek isterdim. Yani kazadan sonra kendi bedenine dönmüş halini... o kadar çok fırsat oldu ki bunun için, o kadar çok! Her seferinde ''Yaşasın bizim doktor dönecek heralde,'' diye nasıl heyecenlandım anlatamam ama hep hevesim kursağımda kaldı. Seo Yoon Jae'nin kendine gelmiş halini, Gil Da Ran'la evlendiğini öğrendiğindeki tepkilerini, beden değiştirme şokunu falan her şeyi izlemek isterdim anlıcağınız, eminim sizde isterdiniz. 
Bide sanırsam o hastanedeki küçük çocuklar ''Miracle'' kitabındaki resmi yırttılar ya, tam meleklerin ortasından ayrıldı ya resim herhalde o yüzden mucize bozuldu, Yoon Jae ve Kyung Joon tekrar bedenlerine dönemediler. 
Ve 18 yıl önce Kyung Joon'un Yoon Jae'yi kurtarnasının bedelini de, Yoon Jae'nin bedenine dönememesiyle ödettiler, ne saçma ya...

O annelerine de uyuz oldum zaten, taşıyıcı anneye vermiş olsan bile o senin çocuğundu. Nasıl yıllarca reddettin be cani kadın!

Son olarak başlarda Yoon Jae'yi ahlaksız, namussuz bir adam gibi gösteripte sonradan tabiri caizse bir meleğe dönüştürmelerine de çok sinir oldum, bu sayede Yoon Jae'nin bedenine dönemeyişi daha çok içime oturdu. 

31 yorum:

  1. kaç tane big eleştirisi okuduysam hepsi aynıydı: fazla bir şey beklemeyin! Aslında izleyecek listemde öylece duruyor kaç zamandır bu dizi ama bi türlü izleyemedim. Bundan sonra da izleyemem galiba :D fakat içten içe de merak ediyorum ne yapsam bilemedim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoşgeldin ve yorumun için çok teşekkür ederim ayss. :D
      Kore'de de kimsecikler beğenmemiş reytingler yerlerde, cidden kötü bir diziydi. Ama ben gördüm biraz beğenenler. Eğer merak ediyorsan izle derim ama dediğim gibi çok bir beklentin olmasın. Yine de belki sen beğenirsin sonuçta zevk meselesi. :D :D

      Sil
  2. Sende benim gibi nefretini kusmuşsun (^_^) Bende bu diziyi Hong kardeşlere yakıştıramadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzgün bir dizi yazsalardı oklarımızın hedefi olmazlardı, ne yapalım. Bizde suç yok, bütün suç onların. :D :D

      Sil
    2. Bencede suç onların! Resmen hayal kırıklığı...

      Sil
  3. benim herhalde bu sefer ilerigörüşlü yanım ortaya çıkmış ki 2 bölümden sonra olmamış gong yoo bu hemde hiç olmamış diyip bıraktım .
    O tatlımı tatlı çocuk doğru düzgün hiç gözükmedimi valla ağlarım hemde bir idol ken çocuğu harcadılarmı ? cidden benim de sövesim geldi senaristlere çocuğu harcamışlar cidden ha gidip dans mans çalışaydı daha iyiymiş en azından idol geleceğine yarardı ha .
    Suzy sevmedim sevmiyorum bu kızı miss a ne kadar seviyorsam bu kızı o kadar sevmiyorum çok kendini beğenmiş bir kız bence ııh ııh sevmiyorum ya içimden gelmiyor bide şımarık şey sürekli ideal erkek tipini değiştiriyor bir arada yoseobie mize sarmıştı neysee :D

    Belki bir ara döner tekrar izlemeye başlarım diyordum ama sağolasın chingum sayende böle bir vakit kaybı yaşamıycam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi yapmışsın çingum ya bende son bölümleri x3 hızla izledim. O derece yani düşün. Hong Sisterlar benim en sevdiğim senaristlerdir ama bu sefer cidden batırmışlar.
      Harcandı valla çocukcağız ama napalım kendi seçimi. :P

      Miss A'nın birkaç şarkısını dinlemeye çalıştım nedense sarmadı beni ama tavsiye edebileceğin şarkıları varsa bi bakarım. :) Suzy'nin oyunculuğu hakkında yorumlarımı zaten Dream High yazımdan ve Big yazımdan da biliyosun, ifadesiz ifadedsiz oynuyo, ben oynasam daha güzel rol yaparım. :P Kızı beğenirim ama karakteri hakkında bir şey bilmiyodum çingu, kendini beğenmiş mi? Hıh öylelerine hiç tahammülüm yoktur, kızı sildim gitti. :D

      Çingum başladım devamını getirim dersen, dön izle (vakit kaybetmeyi göze alarak :P)ama beklentin olmasın söyliyim. :D :D

      Sil
    2. ay yok ben hiç almıyım bundan önce vakit harcamaya değicek bir sürü yarım dizim beni bekliyor bir yazssam roman olur adlarından nihahah :D
      bu breathe : http://www.youtube.com/watch?v=J2xUCNDsFn8
      bu bad girl god girl : http://www.youtube.com/watch?v=1RCYNBCsWuo&feature=fvwrel
      bu da good bye baby : http://www.youtube.com/watch?v=EYKO1za5mX0&feature=related
      böle 1 2 3 diye gidiyor bende bunları biliyorum ama bunları seviyorum :)
      bide touch var idare eder :) :) http://www.youtube.com/watch?v=MzYz9XRWcl8
      buyrun efenim :) :)

      Sil
    3. Dinledikten sonra beğenip beğenmediğimi söylicem çingu, çok sağol. :D

      Sil
    4. En çok breath'ı beğendim şirin bir şarkı, diğerleri de güzel ama her zaman dinleyeceğim tarzda değiller. :) Yine de çok teşekkür ederim çingu o kadar arayıp buldun. :D :D
      Breath'ın klibini çok ucuza mal etmişler yalnız, sürekli aynı yerde dans edip duruyolar. :D

      Sil
  4. Bende ilk bölümlerini izledim ve bıraktım senaristlerinin o kadar güzel diziler yazdığını bilmiyordu...Bu7 aralar devam etsem mi diyordum bu torumlardan sonra devam etmemeye karar verdim.Aslında ne güzeldi fikir güzel oyuncular süper fakat konunun ilerliyişi beni sıkmıştı zaten sende söyledin ne de olsa sonunu berbat etmişler fakat yazını okudum da ne şeker karakterler ne şeker bir diziymiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazımı okuyunca izleyesin mi geldi halbuki nefretimi kusmuştum küçük kardeşim ama beğenmene çok sevindim. :D Ama resimler falan çok şirin farkındayım özellikle o düğün gifleri... O sahnelere bakınca insan çok güzel bir dizi sanıyo ama o kadar güzel sahneler boşa gitti. Benden tavsiye ne kadar güzel anlatılırsa anlatılsın temkinli davran bu diziye karşı. Devam edeceksen bile çok bir şey beklemeden izle. :D

      Sil
  5. Unni Big ile ilgili her blogger çok kötü olduğuna değindi. Ama ben inanmak istemedim aslında :P Hong Kardeşlerdir bunlar yapamaz dedim T.T Ama senin gibi bir Hong fanatiği bile böyle diyorsa... T.T

    YanıtlaSil
  6. Maalesef çok kötüydü canım, bende inanmak istemedim hep içimde sonunda bağlarlar olayı çok güzel biter diyordum ama bi de baktım dizi bitmiş. :( Hong Kardeşlere yakışmadı bu sefer... :(

    YanıtlaSil
  7. Ben dizinin daha ortalarındayım.Henüz bitirmedim.Yazını bu nedenle okuyamadım.Ama sanırım beğenmemişsin sende.Genel olarak finali beğenilmemiş diye okudum.Bence şimdilik iyi gidiyor dizi.Gong Yoo için başladım ve o da çok güzel oynuyor.
    Bakalım neler olacak ve nasıl bitecek.Diziyi bitirmeden net olarak bir yorum yapamıyorum:/
    Yazı içinse ellerine sağlık çingu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çingu spoiler olan yeri beyazla yazdım üstünü mousela kaplayınca okunyuo, yani yazıda spoiler kullanmadım iç rahatlığıyla okuyabilirsin aslında. :D

      Final berbattı ama ben dizinin ortalarında da çok zevk alamadım, bence 2012'nin en kötü yapımlarından biri. Gong Yoo her zamanki gibi harika zaten ona diyecek lafım yok, onun için katlandım sonuna kadar aslında. :D
      Seninde yorumuna sağlık çingum. :D :D

      Sil
  8. benim de favorim o yine yeniden diyorum artık ben sadece :) :)
    hiç mühim hiç önemli değil chingum :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam o zaman sen öyle diyosan öyledir çingum. :D

      Sil
  9. İlk başladığı sıralarda kesin izlerim diyordum ama sonradan sonraya pek beğenilmediğini okudum şimdi sen de böyle yazınca hiç izleyesim gelmiyor artık çingu hatta o derece ki spoileri bile okudum çok bir şey anlayamasam da :D :D İzlemeyi planladığım milyonlarca diziden birini eksilttiğin için sağol cidden o kadar çoklar ki!Senin üzüntün benim sevincim gibi oldu yalnız.Ama Gong Yoo'yu bir süre daha izleyemeyeceğime üzüldüm ben de olur mu? Coffee Prince de güzel hoş bir diziydi çok büyük bir beklentiye girmezsen seversin.Ve izlemediysen Dogani(Silenced) de baya başarılı ve etkileyici bir film.Tabi izlemeye sabrın varsa :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ben sana diziyi anlatayım çingu kısaca;
      Gong Yoo çocuğun tekiyle çarpışıyo, ikiside denize uçuyolar. Gong Yoo kendinde ve sudan çıkacakken çocuğu fark ediyo. Dönüp kurtarıyo sonra hastanede gözlerini açıyo ama GY'nun bedeninde genç çocuk. Tabii bunu bilen bir tek GY'nun nişanlısı(aynı zamanda o çocuğun lise öğretmeni). Çocukta komada yani GY oluyor bu. Derken bunlar evleniyo birbirlerine aşık oluyolar sonra bu çocuğun GY'nun kardeşi olduğu ortaya çıkıyo. Meğer küçükken GY hastalanmış ve kardeş yapılmış ona ama annesi doğuramadığından taşıyıcı anne tutmuşlar. Sonra annesi bunu görmek istememiş reddetmiş ve taşıyıcı anne de çocuğu alıp Amerika'ya kaçmış. Kardeşi bunu öğrenince annesine babasına cephe alıyı falan. Sonra GY'nun hastalığı nükesidyo ve kardeşi tekrar onu kurtarmak zorunda. Bu sırada o çocuğun GY'nun kardşi olduğu çıkıyo ortaya tabii. Sonra nerden çıkardılarsa ameliyat sırasında ruhların bedenlerine döneceğini sanıyolar ama finalde aradan yıllar geçiyo GY'nun bedeninde kardeşi çıkıp geliyo karşımıza ve bitiyo. İşte böyle çingu. Umarım anlaşılır bir şekilde anlatmışımdır.

      O spoilerda bahsettiğim melek resimleride GY'nun babası oğullarına yaptığı masal kitabından. İki melek var biri altta biri üstte. Parmaklarını birbirine dokundurmaya çalışıyolar.
      Coffee Prince'de Dogani'yide izledim hatta Dogani hakkında yazmıştım bile. CP hakkında da en kısa sürede yazıcam çingu. Ama sağol önerdiğin için. :D

      Sil
    2. Üşenmeden yazdığın için sağol çingu anladım bu sefer :D Konu komediye çok çok uygunmuş ama illa da illa da dram katalım bunun içine demişler.Zaten son zamanlarda oyuncusundan ötürü neye baksam kof çıkıyor sanki.Dün Kang Ji Hwan'ın Runway cop filmini izledim.Afişi falan bayağı komikti konusu da idare ederdi bir bakayım dedim ama beklentimi düşük tuttuğum halde hiç sevemedim.Acayip derecede mantıksız bir ana fikri falan yok hiç birşey anlatmıyordu bence kısaca.Sırf KJH özlemimi giderdim bir iki kez de güldüm o kadar.Umarım Gong Yoo da Ji Hwan da artık iyi diziler filmler bulurlar kendilerine ne diyeyim.

      Aaa Dogani'ye gelirsek onu da yazdıktan sonra hatırladım sanki Hoi Hoi yazmıştı bunu dedim ama emin olmayınca silmeye de üşendim ;)

      Sil
    3. Aaa!.. gerçekten mi? 2 blogta okudum o filmi ikisi de çok beğenmişlerdi, napsam şimdi ya izlemek istiyodum ikile mi düştüm. :(
      İnşallah çingu bende kaliteli yapımlarda görmek isterim kendilerini. :)

      Rica ederim çingu beş dakika sürdü sürmedi, merakını giderdiysem ne mutlu bana. :D

      Sil
  10. Hoi Hoi chumal chumal haklısın bu konuda sonu tam bir hayal kırıkılığıydı... Ya insan bir dizinin sonunu bu kadar anlaşılmaz yapar. KKJ ve KKJ'i hep araması çok güzeldi ama... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediğim en berbat sonlardandı gerçektende. Hayır yani KKJ hala SYJ'nin bedeninde kaldıysa o zaman SYJ'ye ne oldu? Ay bak aklıma geldi yine sinirlendim. :P
      Yorumun için çok teşekkür ederim Yoon Hee Shin. Bu arada bloguma hoşgeldin, aldım seni takip listeme. :D :D

      Sil
  11. Big'i bir ara herkes övüyordu tam izleyecektim bu kez de herkes berbat demeye başladı, izlemeye korktum haliyle :) Sen böyle söylüyorsan izlememekle iyi etmişim o zaman..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit kaybı çingu izleme boşuna, ilk bölümleri gerçekten çok güzeldi ama sonlara doğru batırdılar. :/

      Sil
  12. Sorun bende mi yoksa dizi de mi hala çözemedim...Bu kadar güzel başlayan dizinin nasıl böyle saçma bittiğini anlamadım.Ayrıca ben zaten dizinin sonunu anlamadım.Evet ruhlar tekrar değişti ama kız neden tekrar Yoon Jae'nin bedenini görüp ona Kyung Joon dedi.Çocuğun kendi bedeniyle geri gelmesi gerekmez miydi?Yoksa bu çocuklar ikizdi de ben mi kördüm.Ya da ruhlar değişmedi de bizi mi kandırdılar..Peki Yoon Jae'ye ne oldu çünkü Da Ran'ı gerçekten seviyordu.Peki kaza olmadan önce Da Ran'a cevabı ne olacaktı?Dizi yapılan yorumlardan birinde şu yazıyordu Kyung Joon'un bedeniyle görünseydi atmosfer sağlanamazmış da boyu kısaymış da....vs...vs...Neyse çok uzatmaya gerek yok Big benim için sadece zamn kaybıydı!Kafam da milyon tane soru işaret bırakan dizimize sonsuz saygılarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın Elif, bende o noktalara takıldım. ''Kyung Joon'un bedeniyle görünseydi atmosfer sağlanamazmış, boyu kısaymış.'' bu kadar da saçma bir açıklama görmedim canım, pes yani. O zaman baştan düzgün oyuncu seçimi yapsalarmış. Cidden saçmalık...
      Hayatımda izlediğim en kötü dizilerden biri diyebilirim, gerçekten vakit kaybıydı... :(
      Yorumun için teşekkür ederim Elif. :)

      Sil
  13. gong yoo u okada kadın oyuncuyu o kadar seven ben bile şoktayım dizi bitti hala arkadan başka bölüm gelecek diye bekliyorum.şok şok bizim senaristlere canım kurban otada hikaye yokken bile bi seneyi 3 sezon uzatıp filme reyting kazandırıyorlar.bunlar olan hikayeyi harcıyorlar.türk senaristler koreye ders vermeye gitsin bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha. :D Haklısın gerçekten. Bizde kızarız bizim senaristlere ama daha beterleri de var. 16 bölümlük bir diziyi neticeye bağlayamayan Kore senaristleri gibi. :)
      Big 2012'nin en güzel dizilerinden biri olabilirdi ama senaristler, ne diyim. :((

      Sil