23 Ağustos 2012 Perşembe

Coffee Prince: Kafeini Bol Bir Dizi


Dikkat Bağımlılık Yapar!
O kadar kafeinli ve lezzetli bir diziydi ki bir oturuşta tam 17 bardak kahve içtim. :D
Hemen herkesin izlediği ama benim çok geç kaldığım bir dizi Coffee Prince. Ne zamandır izlemek istiyordum. Bana göre şimdilerde K-Drama'nın bu kadar popüler olmasının sebebi olan dizilerden. Aynı tarzda bir dolu dizi yapılmıştır bu diziden sonra. You're Beautiful, Sungkyunkwan Scandal benim izlediklerim ama yanlış bilmiyorsam The Ultimate Audition ve To The Beautiful You'da aynı konuyu işliyor. Kızın erkek kılığına girmesi. Ama burda bir duralım... Coffee Prince'te de kızımız erkek kılığına  mı giriyor? Hayır, aslında kızcağızın erkek kılığına falan girdiği yok, insanlar öyle zannediyorlar sadece. Çünkü Eun Chan'ın konuşmasından yürümesine, giyinme tarzına; oturuşundan kalkışına her şeyi tam bir erkeği çağrıştırıyor. Elinde değil, kızın yapısı bu.
    
 Yoon Eun Hye 'ye hayran kaldım, bayıldım, bittim. Allah'ım yok böyle bir oyunculuk ya! Cidden ama cidden süperdi. Kızı övmek için kelime bulamıyorum. Bir insan rolüne ancak bu kadar yakışır ve rolüyle bu kadar bütünleşir. Kendisini daha önce sevip sevmemek, beğenip beğenmemek arasında kalmış bir insan olarak şu an hayranım ya, hayran! Yeteneğine büyük saygı duyuyorum. Ayakta alkışlayarak ta ''Kore'nin En İyi Kadın Oyuncusu'' ödülünü veriyorum. Şu ana kadar yapılmış ya da yapılacak kızın erkek kılığına girdiği dizilerin içinde erkeği en güzel canlandıran Yoon Eun Hye olur bence.



Bu dizinin başarılı olmasındaki en büyük etken kesinlikle oyuncular arasındaki uyum. Daha önce kimyaları bu kadar iyi uyuşan bir çift görmedim ben. Evet, çok çok yakıştırdığım çiftler oldu  ama bu ikisi bir başka. Bir kere en rahatsız edici sahneleri çekerlerken bile o kadar rahatlardı ki...  İşte, bu yüzden en iyi çift seçtim Go Eun Chan ve Choi Han Kyul'u. 
Senaryo da tam kıvamındaydı ama en önemlisi uyumdu kesinlikle.


Gereksiz, vıcık vıcık öpüşmelerden, koklaşmalardan, okşamalardan vs. midesi aşırı derecede bulanan ben bile bu dizideki sahneleri çok sevdim. Hiçbiri saçma değildi, gereksiz değildi , çok doğal ve şirinlerdi. :) :) <3 (Kalp bu çaktırmayın...)



Ve Gong Yoo... Acuşi sende bir harikasın, oyunculuk olmasa bile karizman yeter. Ama karizman gibi oyunculuğunda muhteşemdi. Sadece o bakışların için bile izlenir bu dizi. Herhalde duygularını tek bir bakışıyla bu kadar iyi ifade edebilen nadir insanlardansındır. 



En sevdiğim sahnelerden... Nomu nomu çuha! ^.^

Bu sahnede koptum ya. Her gördüğüne ''O bir kız, o bir kız.'' demesi yok muydu, sevinmeye bak... 


Kızı öldürücek sandım her sarıldığında, kendine çektiğinde ya... :D

Kıssadan hisse ben bu diziye hasta oldum! Söylenecek pek bir şey bulamadım, o yüzden bir  sürü gif ekledim ama çok beğendiğimi söylemek istedim. Zaten dizi kendini kanıtlamış, izlemeyen bir ben kalmışım ve çok pişmanım bu kadar geç izlediğime çünkü bu zevkten bu zamana kadar mahrum kalmışım, inanamıyorum!.. Yine de hala benim gibi izlemeyeniniz varsa vakit kaybetmeden izleyin derim, çingular!


14 yorum:

  1. Benimde en sevdigim dizilerdendir ilk 5'e rahat rahat girer.. ayrica dizi muzikleride pek bir hostur yani dinlemeyen varsa dinlesin ..
    Simdi giflere bi baktim da ben izleyeli cok oluyor ozlemisim ya birkac sahnesini acip izleyeyim,ozlem gidereyim bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzikleri hoştu ama böyle bir dizi için biraz zayıf kalmıştı sanki. :)
      Daha bir sürü gif eklemek istiyordum ama bunlar bile sayfayı kastı o yüzden ekleyemedim. :(
      Bu arada bloguma hoşgeldin ve yorum için teşekkürler. :D

      Sil
  2. diziyi yeniden izleyesim geldi ama :)) benim de favori dizilerimden biridir.. ilk kez kore dizilerine başlayan biri bana "hangi kore dizisini izlesem" diye sorduğunda ilk cevabım bu dizi olur hatta :))

    gong yoo'nun oyunculuğu karşısında şapka çıkartılır, hep derim bunu.. adam çok iyi bi oyuncu ama kıymeti bence yeterince bilinmiyor.. daha iyi filmlerde oynamalı ve uluslararası tanınmalı bence..

    onun dışında dizi sadece oyunculuklarıyla değil bir bütün olarak, senaryosuyla, müzikleriyle, yönetmenliğiyle çok çok iyiydi.. bu yüzden klasiktir zaten :)

    evet bence de izlemeyen kalmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra benimde ilk cevabım Coffee Prince olucak, herkese izlettiricem valla mahrum kalmasın kimse istiyorum. :D

      Bence de çok iyi bir oyuncu, yazımda Gong Yoo'dan fazla bahsetmedim çünkü Gong Yoo'nun yeteneği tartışılmaz. :D Ama beni bu dizide en çok şaşırtan Yoon Eun Hye oldu. :D

      Her şey bir bütün olarak çok iyiydi dediğin gibi ama bence bu kadar sevilmesinin sebebi bunların yanında GY ve YEH arasındaki mükemmel uyum. :D

      Yorumun için çok teşekkürler şizo-mizo. :D

      Sil
  3. chinguummm ben yazsam ancak bu kadar olurdu ( yani şimdi ben böle güzel yazamazdım ama :D ) hisler aynı yani aynı şeleri düşünüyorus aynı şeler dşünmüşüz :D bende oyunculuğa hayran kaldım ve uyumaaaa ^^ kesinlikle erkek kılığına girmiş kız rolü bundan daha güzel canlandırılamaz hiç ama hiç zannetmiyorum :)

    veee ben doğrumu okudum bir seferde 17 bölümmü .o.O. Chingu işte ya burçtaşım benim ben bi kendimi böle sanırdım valla sevindim bunu duyduğuma nihahah :D

    ellerinize sağlık hoihoi hanım çok beğendik çok beğendik tekrar izlemeye isteği hissettik :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı hislerle izlediğimize çok çok sevindim çingum. :D Hayran kaldım YEH'ye daha önce bi kaç yapımını izlemiştim ama bu dizide bütün yeteneğini gözler önüne sermiş, cidden çok çok başarılıydı. :))

      Beni bu dizide en çok etkileyen şey zaten uyumları oldu. Yazımda da dedim ama yine diyorum en rahatsız edici sahnelerde bile o kadar rahat, sevimli ve doğallardı ki şaştım kaldım valla, etkilenmemek elde değil.b :D

      Bi seferde 17 bölüm diye lafın gelişi dedim çingum ama bu diziyi de çok kısa bi zamanda bitirdim. Yine de bi seferde bir diziyi bitirmek gibi çılgınlıklarım vardır mesela A Love to Kill'i 2 sene önceki ramazanda sahurdan önce başlayıp iftardan sonra bitirmiştik kardeşimle, çok komik bi anısı vardır hatta. :D

      Beğenmenize bizde sevindik galaxy hanım ve yorum yaptığınız için çok teşekkür ederiz, izleyin tabii izleyin bu dizi tekrar tekrar izlenmeyi hak ediyor. :D :D

      Sil
    2. kardeşin kore dizisimi izledi .o.O. ben orasını okudum kaldım vay arkadaş ablama yalvardım resmen geçen gün be kız kafasını çevirip ekrana bile bakmadı yaaaaa :(

      tabikide yorum yapıcam böle beğendiğim bi yazıya :) o anıyı dinlemek istiyorummmm :)
      gerçekten çok doğllardı bencedeeee ^^

      Sil
    3. Zaten kore dizilerine başlama sebebim kardeşim. :D Yalvar yakar kore filmleri indirtti bana, o da ilk defa izliyodu internette çok güzel olduklarını okumuş ve merak etmiş. Bende burun kıvırdım tabii. :P :D Sonra başladık izlemeye ve bi tane bi tane daha derken baktık hastası olmuşuz. :D :D Başlarda beraber dizi de izliyoduk ama kardeşim artık pek fazla izlemiyo ama izlettircem Coffe Prince'i. :D :D

      O anımı şu yazımda yazmıştım çingum. :D En sürükleyici kategorisinde.
      http://hoi--hoi.blogspot.com/2012/04/korean-drama-awards.html

      Sil
  4. Aslında adamın öğrenmesi çok uzun sürdüğünden sıkılmıştım ve bırakmıştım sonra yine başlayarak bitirdim fakat nedense bu diziden çok keyif almadım...Belki ara verdiğimdendir bi ara önyargısız tekrar seyretmeyi düşünüyorum..Bencede unnim bu rolde harikaydı...Ona sözüm yok ikisi arasında geçen komik sahnelerde harikaydı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araya zaman girince insanın izleyesi gelmiyo haklısın ama bence bigün oturup izlemelisin kesinlikle. :D :D

      Sil
  5. Çok hoş anlatmışsın çingum tekrar izleyesim geldi:)(aslında geçenlerde tekrar izlemiştim.Ama yine izleyesim geldi işte:)
    Söylediğin her kelimeye katılmakla birlikte;benim için dramaların en güzellerinden ve iyi yapımlarından birisi bu dizi.Çok sevdiğimi milyonkere söylemişimdir herhalde:)

    Ben de Yoon Eun Hye'yi çok beğenmiştim.Tam bir erkekti.Hatta ablama izlettirirken söylememiştim kız olduğunu.Öğrendiğinde çok şaşırmıştı.

    Gong Yoo'ya ise söyleyecek lafım yok.Benim için en iyi aktörlerden biri:)
    Neyse çingum izlemeyen kaldı mı bilmem.Ama varsa da;yazını görüp başlarlar umarım:)
    Ellerine sağlık;bu güzel yazı için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok çingum milyon kere değilse bile yüz kere falan duymuşumdur Coffee Prince'i çok sevdiğini. :P :D
      İzle tabii ya milyar kere de izlenilse her seferinde aynı tadı veren dizilerden bence. :D

      Ahahaha koptum çingu. :D :D Ama ablana da hak vermek lazım kız olduğunu bilmeyen birisi ayırt edemez o kadar başarılıydı. Tipi de hareketleri de erkekten farksızdı. :D

      İzlemeyen kaldığını zannetmiyorum, bi ben vardım sonunda ben de izledim hehehe. :D
      Yorumun için çok teşekkür ederim çingum ve beğenmene çok sevindim. :D :D

      Sil
  6. yazıyı okurken çok duygulandım ben yaa.. baya nostalji yaptım ^^

    dediklerine tamamen katılıyorum, kızın oyunculuğu adamın aşkını bakışları ile anlatması falan süperdi.
    gerçekten muhteşem bir dizi ve izlemeyenler çok şey kaybediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coffee Prince'i çok geç izlemiş biri olarak (bende yakın zamana kadar izlemeyenlerdendim çünkü) gerçektende çok şey kaybediyorlar. Senaryo, oyunculuklar harika bi kere. Şu diziyi izlemeyen ben kdrama hayranıyım demesin, o kadar diyorum. :D :D
      Bu arada bloguma hoşgeldin ve yorumun için çok teşekkür ederim. :D

      Sil