28 Ağustos 2012 Salı

MİM: Devam Etmesini İstediğiniz Diziler/Filmler...


Yine, yeni, yeniden bir mim ile karşınızdayım çingularım. Bu mimin konusu ''Devam etmesini istediğiniz diziler/filmler nelerdir?'' Beni mimlediği için küçük filozofa çok teşekkür derim. :)

Konuyu görünce aklıma direk ne geldi biliyor musunuz? Nerden biliceksiniz canım, benim kide soru işte. Neyse, eminim sizlerde bu dizilerin devam etmesini en az benim kadar istiyordunuz. Ah, ah ne kadar isterdik devam etmesini ''Yaprak Dökümü ve Doktorların'' değil mi? Bittiklerinde ne kadar üzüldüğümü bir ben bir de Allah bilir. Üzüntüden hasta oldum, yataklara düştüm çingular. Ali Rıza Bey, Doktor Levent diye sayıklayıp durdum. Ama her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi bu mükemmel ötesi hiç ama hiç sıkıcı olmayan diziler de bitti. İnanın Yaprak Döküm'lü beş senenin nasıl geçtiğini hiç anlamadım. Neyseki Doktorlar özlemimi bir nebze olsun hergün, her saat verdikleri için giderebiliyorum.



Mimin cıvığını çıkardım valla, biyane küçük filozof. :) Şimdi, gayet ciddi bir şekilde gerçekten devam etmesini istediğim yapımları söylicem çingular. Are youuuuu readyyyy?! Hehehe, gene cıvıtık moda bağladım heralde. :D


The 4400

Tom ve Diana'nın başlarda birbirlerine aşık olucağını, Shawn'ın haksız muameleler gördüğünü, Kyle'ın hak etmediği şeyler yaşadığını düşündüğüm, Maia'nın onca yıl sonra kendisini seven bir anne bulduğu içn sevindiğim, Richard'ın sevdiği kadının, ona tıpa tıp benzeyen torunuyla mutlu oldukları kadar benimde mutlu olduğum, Jordan Collier'ın ne olduğunu anlayamadığım karakterine, işleri kendi yöntemleriyle çözme çabalarına ve kendine olan güvenine saygı duyduğum, Lily'nin acı sonunu garip duygularla izlediğim, sonradan içimde oluşan boşluğu tarif edemediğim ve son olarak melek gibi bir anne babadan nasıl o kadar BENCİLLLLL! (kendi yaşamı için annesini göz göre, kendi elleriye öldürdüğü, şırıngayı yere boşalttığı sahne hala gitmez gözlerimin önünden, o sahnede çalan Thirteen Senses'in mükemmel şarkısını vido eşliğinde burdan izleyebilirsiniz ve ne zaman bu şarkıyı dinlesem, içimi bir hüzün kaplıyo ) ve kötü bir insanın ortaya çıktığına aklımın hala ermediği Isabelle'li The 4400 dizisi benim için Amerikan TV tarihinin asla unutamayacağım efsane dizilerinden biridir. Her sezon sonunda çıldıracak derecede heyecanlandığım, kaçırdığım bölümlerin gece bilmem kaçta verdikleri tekrarını nasıl gözlerim fal taşı gibi açık bir vaziyette beklediğimi hatırlıyorum da, Ah ah!.. Çok seviyordum ben bu diziyi ya, açılış şarkısı da bir başka güzeldi. The 4400'e dair aklımda kalan en duygulandığım sahnelerden birisi de Tom Baldwin ve Jordan Collier'ın ölüceklerini bile bile, bir elleriyle elektrik kablolarını kavrayıp sonra da el ele tutuşup işbirliği yapmaları... 
Eyşşş! The 4400 aşkımı depreşti ama ya... 

Bir de Harry Potter'a olan aşırı sevgimi bilirsiniz. İşte bu yüzden onun da devam etmesini isterdim. Ve sanırım devam edicekte çünkü J.K.Rowling'in küçük kızı ''Anne, bizi bu hikayeden mahrum edemezsin. Lütfen, Harry Potter'a devam et.'' demiş. Kızının ısrarların dayanamayan Rowling, Harry Potter efsanesini devam ettirmeye karar vermiş yalnız bu sefer Harry'ciğimiz baş kahraman olmayacakmış, ilginç. Neyse, inşallah Mrs. Rowling yine güzel bir hikaye çıkarır ortaya. 

Mimi galaxy, rosa ve çiçeği burnunda yeni blogger Yoon Hee Shin'e paslıyorum, kolay gelsin. :D

18 yorum:

  1. ahahahha puhahhaa nihahhahah :D ay saf ben chingu başta ciddisin sandım yaaa :D valla yüreğime indi inicekti :P :D

    Şimdi ben bilmiyorum o diziyi ama sen madem beğendin hatta devam etsin dedin eee ben girer bir bakarım o diziye :D

    harry potter ' ı bende merak ettim bak şimdi ortaya karışık bişiler mi olucak ki :P :D

    chingu ya izninle bir sualim olucak sınır var mı yapım için şimdi benim azıcıkın fazla olabilirde bende cıvığını çıkartmayayım mimin zaten böle sayılı olan mimlerde pek sayıyı takmıyorumda ama ben yinede bileyim sayı varsa :D :D bu arada kamzammidaaaa mim için vee ellerine sağlık yine yeniden müthişşş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Puhahaha alemsin çingu ya, espri yapim demiştim biraz çünkü The 4400 konusuna girince drama bağlıcağımı biliyodum. :D Neyse, gece gece iyi şok olmuştur hehehe. :D

      Çingu süper ötesi bir dizi ya, haksız yere bitirdiler diziyi hem de ne bitirmek sezon finali gibiydi sonunu bağlamadılar. Bizler bekliyoruz yayınlanıcak diye bi de bi baktık dizi bitti dediler. :((((( Hiç hak etmedi çingu hiççç. :((

      Bende merak ediyorum Hayri Pıtır'i, Hayricik başrol olmasa bile o büyülü dünya yeter. :D

      Yok çingu, sınır mınır yok istediğin gibi yazabilirsin ister 1 ister 1000 olsun. :D
      Beğenmene çok sevindim ve seninkini de merakla bekliyorum. :D :D

      Sil
    2. Aklımda olan bir iki yazı var onları yazıyım hemmen mim var sırada chingum hiç merak etme sen :)

      Vallahi de merak ettim diziyi bakıcam :D

      Eh baya baya yaşadım sonrada alem kızsın sen yaa ahahahaha modlarına bağladım :D

      Sil
    3. Okey çingu ne zaman istersen yazabilirsin, izin verdim. :P :D

      Bak çingu, bi daha söylüyorum süper bir dizi, eğer benim gibi fantastik şeyleri, deneyli filmleri falan seversen kesin beğenirsin. :D

      Sil
    4. ah deney falan bunlar bizim işler meslektaş :P
      oh iştende çıktım aylak mod pc sıtaylaaa :D :D tamda amerikan yada ingiliz yapımı ararken imdadıma yetiştin kumavoooo ^.^

      Sil
    5. Aaaa bitti mi stajın? Hayırlı olsun canım umarım faydalı olmuştur. ^.^
      Ohh... rahatsın okullar açılana kadar, gel keyfim gel. :D
      O zaman aradığını buldun çingu, hadi iyisin. :D :D

      Sil
    6. aynen chingu aynen :) tatil modum yatmaktan daha çok gezicem ist daki arkim çıktığımı duyduğu gibi bize geliyosun diye tutturdu :D :D

      Sil
    7. Gez tabi çingu, gezmek seninde hakkın bütün yaz herkes yatarken gece gündüz demeden çalıştın. ^.^

      Sil
  2. Güzel bir mim olmuş bende Doktorları özledim :P Eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl özledim anlatamam ya, hele Yaprak Dökümü... internetten açıp izliyorum her gün. :P :P
      Beğenmene sevindim canım. :D

      Sil
  3. bloguna acaba takip kutucugu acabilir misin? böylece yeniyazılarından haberim olur.. internete girdiğimde hangisinde yeni yazı var diye site site dolaşmak çok zamanımı alıyor.. ayrıca hiç yeni yazı bulamadığımda hayal kırıklıgına ugruyrm :(

    YanıtlaSil
  4. Sayende iyi güldüm çingu:)Bende çok özlüyorum o dizileri.Akşamları üzüntüden gözüme uyku girmiyor desem yeridir:)Yaprak dökümü hadi neyse de;o doktorlar yok mu;beni sinir hastası edecek.Sabah gözlerimizi onlarla açıp akşam onlarla kapatıyoruz.Beni gerçek doktorlardan soğuttular.Hasta olsam doktora gitmem;o derece yani:)

    The 4400 ise bir ara izleyecekken vazgeçmiştim.Abim izliyordu bir ara.O da övmüştü.Şimdi sen de böyle anlatınca merak ettim.Bir ara izliyim diyorum:)

    Ellerine sağlık çingum ve mim için de çok teşekkürler.Her ne kadar şu anda aklıma bir dizi ya da film gelmese de(doktorlar hariç:)İnşallah en kısa zamanda yazarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çingum mimi haber vermeyi unuttum ben ya. O.o Çok çok biyane ama görmüşsün neyseki. :)

      Aynen çingu bıkkınlık geldi artık doktorlardan ama şöyle de iyi bir yanı var ki bütün hastalıkları öğrenirsin, boşuna hastane koridorlarında sıra beklemek zorunda kalmazsın, kendi hastalığını bulup tedavi edersin. Bi kaç yıl üst üstr daha verirlerse bakarsın cerrah olup çıkmışsın. :P :P

      Çok güzel bir dizi, hani bir aralar Amerika dizi sektöründe grev vardı ya bu dizi de o greve kurban gitti. Final yapmadan bitirdiler güzelim diziyi. :(( Bence pişman olmazsın izleyince. :D

      Rica ederim çingum her ne kadar haber vermeyi unutsamda, sen görmüşsün. :D Merakla beklemedeyim. :)

      Sil
  5. Kalp krizi geçirdim.The 4400'ü bilmiyorum ama güzel gibi. İzlenecekler listesine girdi. Güzel bir yazı olmuş...ayrıca bu konu hakkında çooook konuşurum. Mim için teşekkürler konuyu süper bulmuşsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Hee Shin, senin yazını da gördüm hemen yoruma geliyorum. :D The 4400 çok güzeldir, bence izlenmeli. :D
      Ama konuyu küçük filozof buldu. :D Yorumun için de teşekkürler Yoon Hee Shin. :D

      Sil
  6. Hahahaha çok iyiydi :D:D:D Mim çok güzel olmuş, ben de artık bekletmeden yazsam iyi olacak, mimleri yığmak hobi haline geldi bende ouvs. ^^" ^^" Görüşmek üzere. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de hobi o mimleri biriktirmek yazmam gereken 1 tane daha var ama kesin daha onu yazamadan bi ikincisi üçüncüsü falan gelir. :P :D Beğenmene sevindim Harmony, yorumun için de teşekkürler. :D

      Sil