13 Ağustos 2012 Pazartesi

MİM: Kötü Hissedince...


Sessizgemi çingum beni mimlemiş. Demiş ki: ''Kendini kötü hissettiğinde ne yaparsın?''
Öncelikle Allah'ım öyle kötü günler göstermesin, diyorum ve çinguma teşekkür ederek başlıyorum yazmaya.

Kendimi kötü hissetiğimde iki türlü davranırım. Ya şöyle en acıklılarından Ballad tarzı K-Pop dinler, daha da dertlenirim. Ya da hiç bir şey olmamış gibi davranmaya çalışıp, bir de totem yapıp  ''Yavaş müzik dinlersem ve sürekli beni kötü hissettiren şeyi düşünürsem moralim hiç düzelmez, hep böyle kalırım,'' deyip kafamı dağıtmak için hareketli bir şeyler dinlemeye çabalarım ve beni kötü hissettiren şeyi düşünmemeye çalışırım. Ama iki türlüde her şeyi geride bırakıp yanımda sadece para ve mp4'üm, alıp başımı uzaklara gitmek isterim.

Sanırım yazdığım en kısa post oldu bu mim. Ama ne yapabilirim ki? Kötü anımda hissettiklerim kısa ve öz.
Tekrardan sessizgemi çinguma teşekkür ediyorum beni unutmayıp mimlediği için ve bende rosa, galaxy, canlina, küçük filozof, ırmak, pofuduk ve Harmony sizleri mimliyorum, yazmak isterseniz kolay gelsin, yazmak istemezseniz de sağlık olsun, canınız sağ olsun. :)

28 yorum:

  1. teşekkürler unniciğim :D Hemen yazıyorum! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım bende hemen bakmaya geliyorum o zaman. ^.^

      Sil
  2. Benziyoruz seninle, bak sahiden ikiz olmayalım biz?
    Ballad tarzı K-Pop olsun, neşelenmek için hareketli K-Pop olsun, alıp başını gitmeyi istemeler olsun ^^

    Resim çok hoşuma gitti alıp masaüstüme koydum :)
    Cevapladığın için teşekkür ederim çingum ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahiden de ikiziz sanırım benimde resim çok hoşuma gitti, masaüstü yaptım bende. :D :D
      Rica ederim, ben teşekkür ederim çingum mimi gönderdiğin için. :D

      Sil
  3. hoihoi meslektaşım canım chingum çok teşekkür ederim beni unutmayıp da mimlediğin için sen hiç yazmak istemiceğim bir mim de mimlesen bilem yazarım ben ki ^.^ sabah 'n 6 sı ama olsun ben yarın işe gece gidicem o zaman hemen yazıyorum mimi :D :D
    Veee müzik her zaman yaşam sevincimiz ve yaşam sevincimize dahil olan koreliler kamzammida :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakma çingum, sen mimi hemen yazdın ama ben yorumu bile çok geciktirdim, çok mahcup hissettim şimdi ama. :( :( Hemen senin mimi okumaya gidiyorum o zaman. :D
      Hem güzel sözlerin içinde çok teşekkür ederim çingum. :D
      Gerçekten de müziksiz bir hayat düşünemiyorum, elimde olsa sürekli kulaklık kulağımda dolaşıcam da evdekiler laf ediyolar. :D Ama her gün mutlaka dinlerim, tabii kide K-pop dinliyorum, zaten birkaç yıldır kore hariç bişey dinlemez izlemez oldum, kamzammida koreliler. :D :D

      Sil
    2. annem bana bu huyumdan dolayı sokak serserisi diyordu nihahah :D çünkü önceden mp4'm yokken evde telden açar dinlerdim kulaklık ta takmadan oda elimde gezerdi ben nereye gidersem cidden tam apaçiler gibiydim ahahahah :D
      Nolcak canım sonunda geldin ya özledim valla ya ^.^

      Sil
    3. Bende özledim çingu ama bu sıralar hem yazmak istiyorum hemde yazmak istemiyorum, sanırım burçsal bunalımlarımızdan birine girdim. :P
      Hahahaha seninkide iyiymiş çingu, annen artık kulak takmana şükrediyodur heralde. :D

      Sil
    4. aynen aynen hatta kulaklıklarıma bir yığın para bayıldığımı duyunca olsun kızım sen çok kullanıyorsun diyor :D
      aman chingu dikkat bende girdim gircem gibi madem beraber bunalım takılalım ahaha arabesk paylaşıyormuşuz bloglarda ne gülerim ha :D

      Sil
    5. Bu gidişle o da olur çingu ama artık bloglarımıza uğrayan olurmu orasını bilemicem. :P :D
      Benim annemde bir şey demiyor artık hehe. :D

      Sil
    6. birbirimize bunalım yorum yaparız tüm müslüm severleri de toplarız bloglara ahahahah :D :D
      sanırım annelerimizi bıktırmışızz nihahah ^.^

      Sil
    7. Bıktırmışız valla. :D
      Aman aman müslüm severleri toplamak mı? Boşverelim biz en iyisi, yol yakınken dönelim bu fikirden. :P :D

      Sil
    8. şimdi izleyici olsun ne olursa olsun derdim ama bizim de bir kriterimiz var demi ama :D ben hemen u yaptım chingu :D :D

      Sil
    9. Ahahaha öyle oldu valla çingu. :D :D

      Sil
  4. Uzaklara gtimek hiç fena fikir değilmiş çingum:)Ya da müzik dinlenmek,ben müzik dinleyince daha da kötü olabiliyorum malasef:)
    Mim için teşekkür ederim çingum:)En kısa zamanda yazarım:)
    Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman senin yazıcaklarını merakla bekliyorum çingum. Ama ben birkaç gündür bloga girmeyince yazmışsın bile o yüzden hemen senin mimi okumaya gidiyorum. :D
      Rica ederim çingum, her zaman yollarım biliyosun. :D

      Sil
  5. mimimi aldım şimdi yazmaya gidiyoruuuum^^ (teşekküreler mim için:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım, okumaya geliyorum. :D :D

      Sil
  6. Çingum mixpod sorununu çözdüm ben sana da haber vereyim dedim :)

    İphone görünümü çalışmıyormuş, benim blogun en altına yerleştirdiğim çalışıyor chrome da bir tek. İphone görünümünü de olduğu gibi bıraktım başka tarayıcılardan gelenler dinleyebiliyor çünkü.. İphonenun altına not yazdım, diğerini de en alta yerleştirdim :)

    Kendi anlatımımdan ben bir şey anlamadım bu nasıl yorum oldu ya o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun olsun ben anladım. :D Aynı sorunla belalı olduğumuzu unutmayıp haber verdiğin için nomu nomu komao çingum, bak görüyo musun, bi şekilde bağlıyız biz boşuna demiyosun ikiziz diye sorunlarımız bile aynı. :P :P

      Sil
  7. Kurtaeıcımsın!Bende kara kara ne yazacağım diye düşünüyordum..
    Senin metodunda iyiymiş..Kulağımda müzik.takmam kimseyi modu ne güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmana vesile olduysam ne mutlu bana. :D
      Müzik her derde deva, kulaklığı tak dünyadan soyutlan, gerçekten harika bi yöntem... :P

      Sil
  8. Az çok aynı şeyleri yapıyormuşuz mim için teşekkürler.Ve bence de Öyle günler görmeyelim hiç :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, amin. :D :D
      Rica ederim çingu, evet benziyoruz biraz. :D

      Sil
  9. Unniciğim mimlendiin :D http://ifeelgoodman.blogspot.com/2012/08/3-mim-devam-etmesini-istediginiz.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, hemen geliyorum. :D

      Sil
  10. daha önce geldi mi bilmiyorum ama bir mim'in var bende ^.^

    http://safirmavisi.blogspot.com/2012/08/mimhatrladgm-en-eski-anlarm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mimi 3.kez alışım en kısa zamanda yazıcam çok teşekkürler. :D

      Sil