29 Ağustos 2012 Çarşamba

Never Ending Story

Bitmeyen Hikaye...





Kang Dong Joo (Uhm Tae Woong) boş gezenin boş kalfası diyebileceğimiz tipte bir adamdır. Hayatı boyunca doğru dürüst hiçbir işte çalışmamıştır. Evli olan erkek kardeşinin yanında sığıntı gibi yaşamaktadır. Eğlenceli, saf ve iyi kalpli ama aylak bir insandır. Gülmeyi sever ve hayata karşı olumludur. Romantiktir. Hayattaki tek amacı lotoyu tutturup zengin olmak olan bu adamın yaşamı, kötü huylu beyin tümörü tanısı konulduktan ve 6 ay ömrü kaldığını öğrendikten sonra değişecektir.

''Hayatım boyunca o kadar loto oynayıp bana hiç çıkmaması hiç mantıklı değildi, ama seninle karşılaştığımda anladım lotonun bana bu zamana kadar neden çıkmadığını.''

Oh Song Gyung (Jung Ryu Won) hayatındaki her şeyi titizlikle planlayan bir tiptir. Şöyle ki daha ortada ''damat'' adayı bile yokken kızımız gelecek yıl evlenmeyi, bir yıllık evlilikten sonra güzel bir yerde ev almayı, evlilikten iki yıl sonra bir kız bir erkek çocuk doğurmayı, 40 yaşından sonra yurt dışına taşınmayı ve daha doğmamış çocukları için birikim yapmayı kafasına koymuş garip bir insandır. Gelinlik bile almadan düğün ayakkabıları hazır, giyilecekleri günü beklemektedir. Bir bankada müdür yardımcısıdır ve kazanmanın kendisinin bir huyu olduğunu söylemektedir. Song Gyun'un hayatı da beyin tümörü teşhisinden sonra oldukça değişecektir. 
Yaşamında bile hayatının her ayrıntısını ayarlayan bir insan ölüceğini öğrendiğinde boş durur mu? Biz olsaydık ne yapardık? Ah, şimdi hatırladım da böyle bir mim yazmıştık değil mi? O zaman şöyle diyeyim, Song Gyung bu sefer de kendi cenazesini planlamaya başlar.
Dong Joo: Düğünle cenazeyi nasıl bir tutarsın?
                                        Song Gyung: İkisinde de baş oyuncu benim. 
                                                                  Yani, ikisi de aynı.


Uzun zamandır çok merak ettiğim bir filmdi hatta Pain filmini izledikten sonra sırada bu filmin olduğundan bahsetmiştim. Ama bildiğiniz gibi evdeki hesap hiçbir zaman çarşıya uymaz. Benimkide öyle oldu ve 5 ay önce izleyeceğim dediğim filmi ancak dün izleyebildim. Olsun, izledim ya sonunda, o da yeter. 



Neyse, film hakkında ki yorumlarıma dönersek zaten Uhm Tae Woong ve Jung Ryu Won sevdiğim oyunculardı, en çok ta bunun için izlemek istiyordum filmi. İkisi de çok başarılılardı, hissettikleri duyguları iyi yansıtmışlardı. Bunun haricinde birlikte çok hoş gözüküyorlardı. Yalnız bu kızın son zamanlarda hasta rolleri oynaması dikkatimi çekti. Acaba kendi mi öyle istiyori, yoksa sadece tesadüf mü? Neyse, sonuçta başarılı bir şekilde canlandırıyor mu, canlandırıyor. O zaman sorun yok. Uhm Tae Woong, film gösterime girdiği zaman ''Eğer filmimizi 2.5 milyon film sever izlerse, o zaman Jung Ryu Won'la evlenirim.'' demişti. Ama sanırım film o kadar tutmadı Kore'de. Keşke, iyi bir gişe hasılatı yapsaydı da evlenselerdi. :P 
Şu sahneyi çok beğendim. Normalde avazları çıktığı kadar ağlayanlara dayanamam filmlerde ama bunlar çok şirinlerdi. Hem kahkahalarla gülmüştüm bir yandan da Dong Joo ve Song Gyung'un duygularını hissedip hüzünlenmiştim. Kısacası çok sevdiğim, en akılda kalıcı sahneydi. 
Filmin sonunda çalan şarkıyı oyuncular beraber seslendirmişler, onu da çok sevdim. 


Filmin süprizi benim için My Sassy Girl'in saf oğlu rolüyle sevgimizi kazanan Cha Tae-Hyun'un küçük bir rolde karşımıza çıkmasıydı. Bu sıralar hiç filmi yok ama bence komedi filmlerine çok yakışıyor, keşke yeni bir film çekse de izlesek.


Bence birçok filmden güzeldi. Hem güldüren hem ağlatan cinstendi. Başlarda biraz sıkıldım ama sanırım o sırada çok uykumun olmasındandı. Devamını da ertesi akşam izlediğimde daha çok keyif aldım. Yazıyı yazmadan önce tekrardan biraz baktım ve gayet iyiydi. Yani çingular, eğer güzel vakit geçirmek istiyorsanız bence kaçırmayın Never Ending Story'i.

Bu fotoğraflarda Movieweek dergisine verdikleri pozlar... Çok şeker değiller mi?



8 yorum:

  1. ben de fotoğraflarını falan aylar önce görmüştüm hoşuma gitmişti izleyim izleyim diyordum da kaldı gitti.Bakalım ne zaman fırsatım olacak? Şimdi sayende konusunu da tam olarak çözmüş oldum :D

    Cha Tae Hyun'un sadece 3 filmini izledim.Üçü de birbirinden komikti umarım dediğin gibi onu da tekrar öyle güzel filmlerde görürüz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda izlersin inşallah çingu ve inşallah beğenirsin. :D :D Ölmeyi bekleyen iki insanın hikayelerini anlatıyor, değişik. :) Hani sadece çiftlerden biri hasta olur ya burada ikisi de hasta. :(

      Biz, kardeşlerimle Kore sinemasını Cha Tae Hyun'la sevmiştik. Hatta kardeşlerim ilk zamanlar ismini okuyamadıklarından Çetin ismini takmışlar. Hep kendi aramızda Çetin diye bahsederiz. :P :D Özledim valla kendisini ekranda görmeyi, inşallah yakın zamanda yeni film çeker. :D

      Sil
  2. siz beni hep pişman ediyorsunuz yaaa :D

    Bir ara dizilerden sıkılıp film alemine dalmıştım o zaman görüp konusunu beğenip ama nedenini benimde bilmediğim birşekilde izlememiştim ben o filmleri :/ ve şuan nerdeyse hepsini bloglarda görür oldum :D Ah izlemiştim olaydım bende beğendim chingu diyeydim evet öleydi bende etkilendim o sahneden yazaydım nolur du sanki ha nolur du ah ben ah :D :D

    Ama ama thanks to hoi hoi :) izleniceklerde baş listeye alınmış bulunmakta en kısa zamanda yapılcaklar listesindede film izlenicek kutucuğu açmış bulunnmakta ve ben yine saçmalamaya başladım en iyisi susayım ben yine bloğuna yüklendim ya :D

    Kısacası burçtaşım ellerine kollarına netinize bilgisayarına klavyene farene sağlık :P çok güzle bir tanıtım olmuş :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe... çok kötüyüz değil mi? :D

      Keşke çingu izleseydin, şimdi yorumlaşırdık. :) Olsun sende izleyince tanıtım yazısı yazarsın hakkında o zaman yorumlaşırız. :)Bende senin önerdiğin Runaway Cop'ı izledim dün akşam dediğin kadar vardı çingu. Aslında film çok saçma, hiç bi mantığı yok ama cidden çok güldüm. :D

      Rica ederim meslektaşım. :) Aaa, olur mu öyle şey, One of a Kind yorumunda da söyledim istediğin şekilde istediğin kadar yazabilirsin. Çok mutlu oldum. :D :D :D

      Beğenmene çok sevindim çingu. :D :D

      Sil
    2. evet azıcık ölesiniz :P :P

      Tuh bee :( olsun olsun izlycem ben o zaman dediğin gibi yorumlaşırız :)

      aaa çinçaru .o.0. cidden çok saçma ya ama çok gülüyosun bende kuzenime izlettim hatta ilk partı beraber izledik gene gülme krizine girdim ya :D

      bende mutlu olduummm ^.^

      Sil
    3. çingu kusura bakma tam bütün yorumları onayladım cevap yazıcam dışarı çıktık. Annemleri bekliyodum, ben hazırlanmıştım o arada bloga girmiştim senin yorumlara cevap atıcam hadi hadi dediler, yazamadım biyane.

      Zaten en çok ilk partı komikti ama benim favorim çorap sahnesiydi çingu, öldüm bittim aynı zamanda resmen kustum. :P :P

      Sil
    4. ahaha oda çok iyi de benim favorim arabaların üstünde uçuşuydu ya :D Hala hatırladıkça kahkayı basıyorum :)

      Sil
    5. Ay evet ya o da çok iyiydi, orda da çok gülmüştüm, karnıma ağrılar girmişti hehehe. :D

      Sil