9 Eylül 2012 Pazar

A Gentleman's Dignity: Sözde Centilmenler...


F40: Çiçek Acuşiler
Evet, mükemmel bir dizi daha bitti. Daha tanıtıma başlamadan diziyi çok beğendiğimi anladınız ama neyse... çaktırmayın, devamını da okuyuverin, jebal. :D

Şu kadarını söyleyeyim bu dizi sonsuza kadar devam etse sıkılmadan izlerdim. Çünkü ilk olarak ağızlarından çıkan her şey, yaptıkları her hareket saçma ama bir o kadar da komik olan dört tane acuşşimiz var ki sormayın. Evlere şenlikler, insan bunların yanında yaşlanmaz yani. 40 yaşınlarında koskoca adamlar olmalarına rağmen hala ergen ergen takılıyorlor. Yeri geldiğinde lise öğrencileriyle bile kavgadan geri durmayan yeri geldiğinde de yalan söyleyebilen, her dara geldiklerinde arkalarına bakmadan kaçan ama en hassas noktaları kadınlar olan, bizim ''İşte erkek nolucak'' dediğimiz cinsten, kendi tabirleri ile ''Olgunlaşamamış Cins Adamlar'' 

Dizi erkek doğasını o kadar güzel anlatmış ki... Aslına bakarsanız hepsi erkekler hakkında bildiğimiz şeyler ama dizi bu konuyu öyle komik bir dille anlatmış ki hayran kaldım. Erkeklerin asla büyümediğini ve büyüyemeyeceğini, sevgilisi ya da karısı bile olsa gözünün sürekli ama sürekli dışarıda olduğunu... Kendi aralarındaki arkadaşlık bağlarını ve kavgalarını, maceralarını... Genelde ciddi olamadıklarını... her şeyi ama her şeyi çok başarılı bir şekilde anlatmış A Gentleman's Dignity. Sadece ayakta alkışlanır. 
Bayan Tehlikeli Popo, Zuhahaha!
    
 Ve dizinin bir diğer artısı da diğer romantik komedilerden farklı olarak birden çok çiftin ilişkisini konu alıyor olması. Hani öyle baştan savma, amannnnnn zaten asıl çift bunlar değil üstlerinde çok durmayalım, cinsten ilişkiler değil bunlar. Evet, asıl çift var ama diğer üç ilişkininde inişlerini çıkışlarını, kendi içlerindeki sorunlarını ve mutluluklarını çok başarılı bir şekilde işlemiş sevgili ''Secret Garden'' senaristimiz. Bu arada favori çiftim Lee Jung Rok ve Park Min Sok'tu.

Evet, anladınız bu diziye başlama sebebim Secret Garden yönetmenleri ve senaristinin o muhteşem diziden sonraki ilk projeleri olması. Sanırım onlar olmasa ben bu diziye aynı The Greatest Love'da ki gibi önce burun kıvırırdım. ''Hıh, acuşşilerin, ajummaların dizilerinden ne çıkar ki.'' deyip izlemezdim. Zaten The Greatest Love'ı izleme sebebim de bir garip. Şimdi ben 9. bölümde Seung Gi'min konuk oyuncu olduğunu öğrendim ve performansını izlemeyi deliler gibi istedim. Ama gidip sadece Seung Gi'nin göründüğü topu topu beş dakikalık bölümü izlemek yerine gidip bütün diziyi indirdim ve izledim. Çok garip mişim ya? Bakmayın, izleyesim varmış ta bir türlü itiraf edemiyormuşum bunu kendime. Seung Gi'mi de kötü emellerime alet etmişim. Neyse konudan oldukça uzaklaştım ve dönüyorum... Tabii ki başta hor gördüğüm her dizi gibi bu dizide beni çok şaşırttı. Bundan sonra varsa yoksa acuşi ve ajummaların başrolde olduğu dizileri izlemek istiyorum mümkünse. Çünkü zaten orta yaşlı insanlar ve olgunlar. Yeni yetme biz gençler gibi salak salak kaprisleri, nazları, gururları yok. Zaten adamların ikinci baharı gibi bir şey, sanırım evde kalırım korkusuyla ağızlarını kapatıp, önlerine gelene razı oluyorlar puhahaha, çok acımasızım ya! :P
Neyse ben yine koptum olaydan. Nerede kalmıştık? Hımm... Evet, Secret Garden emektarları bu dizide de yine döktürmüşler, tabii o efsane dizi kadar olmasa da bu dizi de kendi türü arasında ilk 3'ü zorlar bence. İkinci bölümde de Secret Garden'ın...
 Rüyanda seni bu kadar rahatsız eden nedir?
Rüyalarımda sen varsın.
Rüyalarında bile benimleyken mutsuz musun?
Öyle olsa bile gel.
Yarın da, öbür gün de. 
...şu meşhur sahnesini, uçakta Colin ve Meahri izlerlerken, Meahri ''Ayy ne kadar güzel. Bu senarist cidden çok iyi.'' diye, senaristin kendini övmesi de çok iyiydi. 

Senarist sadece bununla kalmamış araya küçük detaylar da eklemiş. Mesela dört gentilmenin ilk aşkları olan Kim Eun Hee, bizim senaristin en yakın arkadaşı aynı zamanda da A Gentleman's Dignity ile aynı sezon ve aynı kanalda yayınlanan So Ji Sub'un başrolünü oynadığı Ghost'un senaristiymiş. Yeri gelmişken Ghost'a da bayıldım, bir sonraki projem Ghost hakkında yazmak olucak çingular. Zaten bu sezon ne varsa SBS'nin dizilerinde vardı. Big hariç yayınladıkları iki dizide büyük başarı elde etti. Ah, bir de Gaksital var tabii, o da KBS'nin ama olsun o da süper bir dizi. 
Hatta dizide şöyle bir replik bile var. Seo Yi Soo, Meahri'ye Kim Eun Hee'yi tanıyıp tanımadığını sorunca, saf kızımız ''Ghost dizisinin yazarı mı?'' diye yanıt veriyor. Ve ağzının suları akarak ''Büyüleyici So'' diyor. 
Sonracığıma, Kim Do Jin, Won Bin'in gerçek adıymış. Senarist Jang Dong Gun ve So Ji Sub ile ne kadar çalışmak istiyorsa Won Bin ile de o kadar çok çalışmak istiyormuş. Acaba bu ayrıntılar bir daha ki projede Won Bin'i mi, So Ji Sub'u mu görüceğimiz anlamına geliyor? Acabası? 
Ben kendi adıma ''Büyüleyici So''yu tercih ederim. 

Sonra Seo Yi Soo'nun öğretmenlik yaptığı okulun adı Joo Won Lisesi imiş. Joo Won, tanıdık geldi mi bir yerlerden? Evet, bildiniz! Secret Garden'da sevgili Hyun Bin’ciğimizin rol adı: Kim Joo Won.
Ah ah! Şafak 3 ay... :) 
Go So Young yani Jang Dong Gun'un gerçek karsı da dizinin bir sahnesinde görünmüş te haberimiz yokmuş. Sekizinci bölümde hani Kim Eun Hee'nin varlığından bihaberlerken üç tane birbirinden rezil kızlardan kurtulma çabaları vardı ya, işte o kızlardan Jang Dong Gun'un karşısında oturan kız karısıymışşşş... dermişim! Ahahahaha! Şaka ya çingular, şaka yaptım. Hemen kızmayın. :)
O sahnede olmasa bile aynı bölümde Do Jin'in sesiyle 'Sene 1993'le başlayan biz X kuşağıydık'la biten cümlesinde arada bir gazete gösteriyorlar ya, hah işte o gazetede Go So Young'u gösteriyorlar. O zamanlar yıldızı yeni parlayan oyuncuyu gazete ''Yeni kuşağın yıldızı Mother’s Sea'nin Go So Young'u'' diye tanıtmış. Sanırım o zamanlar Mother's Sea çok meşhur bir diziymiş. 

CN.Blue'nun Jung Yong Hwa'sı konuk olarak geldiğinde senarist Kim Eun Sook'un Hyun Bin'le ilgili düşüncelerini de Do Jin'e söylettirmsi çok komikti: ''Bin'im askerde rahat mıdır?'' Dizinin en komik sahneleriden biriydi Yong Hwa ve Do Jin'in atışmaları. Do Jin'in ''I'm singing my blues...'' diye Bigbang şarkısına başlaması, Yong Hwa'nın bozulması, ''Rahat konuşun babamla aynı yaştasınız.'' demesi, Seo Yi So'ya tavsiye verip ''Sem, boşuna zaman kaybetmeyin. Bir adam ötekini bir bakışta tanır.'' demesi... her saniyesi çok komikti o sahnenin. Yeri gelmişken Colin rolündeki CN.Blue'dan Lee Jong Hyun'da ilk oyunculuk deneyimine göre gerçekten iyiydi.

Bigbang'in adı da, şarkıları da birçok kez geçti dizide. Mesela Do Jin ve Seo Yi Soo arabadayken GD ve T.O.P'nin ''Jibe Kajima'' şarkısı çaldı. Ve Im Tae San gençleşmek için giyim tarzını değiştirdiğinde, Choi Yoon'un ''Sen G-Dragon musun?'' demesi.. Bir VIP olarak böyle şeyler duymak, önemli şeyler olmasa da sevindirik yaptı beni.

Son olarakta bazı sahneler de Secret Garden izlerini görmek mümkündü, karakterler de bile... Do Jin ve Yi Soo sarılarak her uyuduklarında aklıma Kim Joo Won ve Gil Ra İm'in sahnesi geldi. 
                              
 Ah!.. unutmadan 15. bölümde Sekreter Kim'i görmekte çok güzeldi.

Kimse mükemmel değildir tabirine cuk oturan karakterlere hayat vermiş senarist. Dıştan bakıldığında yakışıklı, sağlıklı, parası pulu olan, hiç evlenmemiş (ikisi hariç), çoluk çocuk zahmeti olmayan hali vakti yerinde acuşiler topluluğu... (oh, oh maşallah izdivaç programlarına çıksalar talip üstüne talipleri gelir valla) F4'ün 40'lar versiyonu, iç eriten acuşşiler... bu lakapları böyle uzatmak mümkün. Ama her şey göründüğü gibi midir, gerçketen de bu kadar mükemmeller olmaları olası mıdır, derseniz izleyin, kendi gözcağazlarınızla görün derim çingular, spoiler yok bizde. 

Kim Do Jin, Im Tae San, Choi Yoon ve Lee Jung Rok... liseden beri beraber olan ve hayatlarının ileriki bölümlerinde bile asla ayrılmayan dört iyi dost. Yedikleri, içtikleri ayrı gitmez. Çapkınlığı bile beraber yaparlar. Çoğu zaman Lee Jung Rok tek başına çapkınlık yapar orası ayrı ama yine de onun pisliklerini örtmek için beraber çalışırlar.
Birinin başına istenmeyen durumlar geldiğinde beraber ağlarlar. İş görüşmesine giderken aniden çalan telefonla gelen kötü haber, koşarak arkadaşına teselliye gitmeye sebeptir. Boşanma tehditlerine rağmen karısına başkaldırarak, çok önemli bir iş toplantısnın ortasındayken kontratı imzalayamamak pahasına olsa bile arkadaşlarının acısına ortak olurlar. 

Kavgada beraberdirler, sevgiliden ayrıldığında tesellide beraberdirler, sigarayı bırakırken, yeni yetme çocuklar karşısında rezil rüsva olurken, saçma sapan muhabbetler yaparken, Batman mi, Superman mi, Spiderman mi yoksa Tae Keon V'mi daha güçlü gibi sudan bir sebepten kavga ederlerken beraberdirler, yatağın içinde delicesine dizi izlerken yine beraberdirler. Öğretmenden dayak yerken beraberdirler diyemeyeceğim için üzgünüm, sanırım bir tek dayak yerken satarlar birbirlerini.

Açıkcası bu centilmenlerin dostluk bağları beni derinden etkiledi, gerçek hayatta bu kadar güçlü bağlarla birbirlerine bağlanan dostluklar edinmek çok zor, hem kızlar hem de erkekler için. Neyse, kısacası bu acuşilerin birbirlerine olan sevgileri ve sadakatları bir başka. Herkesin böyle dostlukları olmasını istediği cinsten, imrenilecek türden bir ilişki. Dizi arkadaşlık bağlarını sımsıcak bir şekilde anlatmış ve erkek doğasını inceleyen bu senaryoyu bir bayanın yazdığına inanmak ta çok güç ama doğru. Kim Eun Sook'u erkek doğasını, arkadaşlıklarını, aşklarını kusursuz bir dille izleyiciye yansıttığı için tebrik ediyorum. Bir kadının gözünden ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi erkekler. 


Ahahaha, Gangnam Style'da Macarena dansı...
                              
 İşlerine gelmeyen bir durumda ve çoğunlukla üçü, dördüncü acuşiye yüklenirlerken hep bir ağızdan aynı şeyi söylemeleri ve ''Eyyşşşşşşşş!!!'' diye bağırmaları çok hoşuma gitti. Bu nidayı çok sevdim, dilime fena dolandı şimdilik kendi içimde kullanıyorum ama günlük hayatta da kullanmaya başlamam yakındır.
Ve yine işlerine gelmeyen bir durumda çocukça kaprislerini izlemek çok keyifliydi. Mesela yemek yerlerken kızdıklarında ''Eyş, iştahım kaçtı. Yemiycem işte.'' demeleri bana küçük bir çocuğu anımsattı bana. 
Kim Do Jin'in ceketlerinin yakasında 2 tane çatal iğne vardı hep. Sanırım Kim Joo Won eşofmanlarından sonra yeni bir trend yaratmak istediler.
                              

Bu dizide bir sürü oyuncuyu ilk defa izledim. İçlerinden sadece Kim Ha Neul ve Lee Jung Rok rolündeki Lee Jong Hyuk'u daha önceden izlemiştim. Ve Jang Dong Gun'u bilmeme rağmen hiçbir dizi veya filmini izlememiştim. Ama hep merak ederdim çünkü Kore'de oldukça saygı duyulan bir isim olduğunu biliyordum ve çoğu dizide, filmde ''Jang Dong Gun gibi yakışıklı...'' ya da ''Jang Dong Gun dünyanın en yakışıklı erkeği ve benim ideal tipim.'' gibisinden cümleler duyardım. 
''Vay canına neyin nesiymiş şu Jang Dong Gun, bi bakalım bari.'' diye merak etmiştim. Ama o kadar övüldükten sonra resimlerine baktığımda hüsrana uğramıştım. ''Bu mu yani dünyanın en yakışıklı adamı!!'' diye kendi kendime söylenmiştim. Yine de adamın oyunculuğunu merak ettiğimden dizide oynayacağını öğrendiğimde memnundum. Diziyi izledikten sonra ''Benim resimlerde gördüğüm şahsiyet bu mu?'' dedim ya, uzaktan yakından alakası yoktu yani. Adam zaman geçtikçe bi yakışıklılaşmış yani, hani derler ya şarap gibi, işte Jang Dong Gun'da öyle, yıllandıkça güzelleşen cinsten. Tabii ki giyim tarzının falanda etkisi var ama, hakkını yememek lazım malzeme sağlam şimdi, giyinince bi şeye benzemeyebilirdi de. Özellikle gözlerini çok beğendim ben, bir başka bakıyo. Ve en önemlisi tabii ki oyunculuğu da süperdi. Şimdi anlıyorum ki dedikleri kadar varmış ve bir şeyi tekrardan farkettim ki, insanı çekici yapan sadece suratı falan değil karakteri ve yetenekleriymiş te. Saygı duydum, Acuşi. 
 Bana geldiğinde bu ayakkabıları giy. Güzel bir günde, güzel bir şekilde.

Lee Jong Hyuk'tan bahsetmek istiyorum birazda. Tek kelimeyle özetlersem, kesinlikle beni şaşırttı. Daha önce Green Rose'da izlemiştim ve ordaki kötü rolüyle hafızamda kalmıştı. Daha sonraki projelerini izleme fırsatım olmadı, arşivimde izleyeceğim günleri beklerler hala ama böyle bir rolde oynadığını zannetmiyorum önceden. Ben Lee Jong Hyuk'un kötü bir adamdan başka bir rol oynayamayacağını düşünürken karşıma tam zıt bir karakterle çıktı. Ve karşımdaki adamı çok sevdim ben! Mümkünse hep böyle megaloman ve çapkın rollerde oynasın, çok yakışıyor. Ayrıca Lee Jung Rok'ta Oska'nın izlerini görmek mümkündü. Kendini beğenmişliğini, egosunu Oska'ya benzettim ben. 

Kim Ha Neul, bence o da rolüne çok yakışmıştı. Zaten hep beğenmişimdir bu kadını. Oyunculuğunu da fiziğini ve yüzünü de. Giydikerini çok yakıştırırım. Ama bence etek pantalondan daha çok yakışıyor. Bacakları çok düzgün hep etek giysin bence. Kısaca taş diye tabir edebileceğim kadınlardan. Hayranlığın sınırlarını daha fazla aşamadan kapatim bari bu konuyu. Oyunculuğu iyiydi, hoştu da, ağlaması sinirlerimi bozdu yalnız benim ya, yırtına yırtına böyle, hiç haz etmediğim bi şekilde. Dizide aynı bu şekilde avazı çıktığı kadar ağlayan başka bi tip daha vardı. O da İm Meahri'ydi. Hayır, kızın ilk dizisi ve ilk performansına göre oldukça başarılıydı. Bizim Eve Düşen Yıldırım dizisindeki Muazzez gibi sadece güzel olduğu için o role seçilmemiş belli, yetenek var kızda. Muazzez gibi sürekli yapmacıklığa düşmüyor. Ay, çingular içimi dökmek istedim, dün Eve Düşen Yıldırım'ı veriyolardı, rasgeldim iş yaparken, gözümün ucuyla baktım. Bakmaz olaydım. Kızı her gördüğümde oyunculuğuna sayıyorum. Ya varya kızın oyunculuğu beş para etmez! Biraz eğitim alıp sonra televizyonda görünmeye başlasaydın kızım. Ünlü olmak adına o rezil oyunculukla her seferinde sinirlerimi zıplatmasaydın keşke. Bu hem senin hem benim yararıma olurdu, inan. Neyse, genel olarak Meahri'yide beğendim ama yine de kendini geliştirmeli biraz daha.

Acuşilerin isimlerinin sonuna ''Pal'' eklemeleri güzeldi. Kim Do Jin yerine Do Pal, Choi Yoon yerine Yoon Pal demeleri güzel bir ayrıntıydı. Pal'ın ne demek olduğunuı bilmesem de sanırım sıkı arkadaşlık bağlarını ifade eden bir terimdi.

Dizide kesinlikle en uyuz olduğum karakter Kim Eun Hee'ydi. Günümüzde gelişen olaylarda bir suçu olmasa da geçmişte yaptığı şey sinirimi bozdu. (Spoiler:  Kadın resmen kaşarmış. Dört tane adamda çocuk benden mi acaba, diye şüpheye düştüler. Bu demek oluyor ki dördünü birden idare etmiş. Pis şey nolucak! Spoiler bitti)


Kim Do Jin'in aşık olduğunda kendini yeşillikler içinde hayal etmesi, Seo Yi Soo'nun da etrafında baloncuklar uçuşması çok hoş görüntülerdi.
                     










Lee Jong Hyuk'u Lama'ya benzetmişler saçlarından dolayı. Bizim Halil Sezai'den haberleri yok tabii. Yoksa asla Lee Jong Hyuk'a bu benzetmeyi layık görmezlerdi.



Genelde dizi tanıtımlarım uzun olur ama sanırım bu benin için bile bir rekor. Çok fazla yazdım farkındayım. Açıkcası bu kadar şeyi nasıl yazdım bende çok şaşırdım. Bi dizi hakkında bu kadar yazıcağımı söyleselerdi inanamazdım heralde. ''Hadi ordan, sende!'' derdim ama üşenmeden sonuna kadar okuduysanız nomu nomu nomu çuha. Zaten A Gentleman's Dignity'nin methini duymuşsunuzdur ama diziye karşı hala önyargılı bakanınız varsa  önyargılarınızı yıkın ve hemen izlemeye başlayın. Çünkü dört acuşimizin olgunlaşma yolunda emekleyen adımlarını ve bir erkeğin arkasından itekleyen bir kadın olmadıkça asla uslanmayacağınıve büyüyemeyeceğini çok güzel bir dille anlatıyor A Gentleman's Dignity.



                                                                                                                           Bölüm 2
Konfüçyüs demiş ki:
40 yaşına gelince hiç yanılgım olmadı.
Konfüçyüs yanılmış.
Biz hala erkeğiz ve erkekler hayvandır.

Bölüm 6
Şimdi bir bilardo salonu açmak için yeterince çok paramız var 
ama hala birbirimize küfredip hayatımızı tek atış için riske ediyoruz.
Neden mi? 
Çünkü ergenler olgunlaşmazlar, saddece büyürler. 

Bölüm 8 
Im Meahri: Sadece yerine bantladın diye kesilmiş resmi kesilmemiş yapamazsın. 
Sadece daha eski görünür.
Birinden kalbini geri almak ona hiç vermemişsin gibi yapmaz.
Bu sadece bir yalan olur.
Seo Yi Soo: Ondan hoşlandığım gerçeği yüzünden hoşlandığım kişinin sıkıntı yaşamasını istemedim. 
Tek taraflı aşkın yan etkisi bu.

Bölüm 11
Tek taraflı aşk kullanma klavuzu:
1. Bütün gün beni düşün.
Yemeden içmeden ve uyumadan.
2. Şayet aradığında açmazsam ya da mesajını cevaplamazsam,
moralin bozulsun ve endişelen.
3. Evimin ya da ofisimin etrafında turla,
bana rastlamayı umaraktan.
4. Beni görsen bile, uzaklaşana kadar seyret beni. 
Sevgiyle.
5. Başka bir kadınla konuşursam kıskançlıktan çatla
ve o kadının arabasına, arabanla toslamayı düşün.
6. Benim ilkokul, orta okul ve lisedeki resimlerimi
nasıl olursa olsun ele geçir ve cüzdanına koy.
7. Ara sıra ansızın evime gel ve kalbimi gümbürdet.

Bölüm 12
Seo Yi Soo, benimle yaşa.
Bir dahaki hayatında kimle
yaşarsan yaşa, karışmam.
Bu hayatında benimle yaşa.
Mutlu oluruz.
Söz veriyorum.

Bölüm 14
Seo Yi Soo: Hayattan öğrendiğim bir şey var.
Mutluluğun ne zaman geleceğini bilemezsin ama mutsuzluğun geldiği zamanı tahmin edebilirsin. 

Park Min Sok'tan Hayat Dersleri;
Bölüm 15
Park Min Sok: Zenginler samimiyetle anlaşmazlar birbirleriyle. Para dolayısıyla ilgilidirler birbirlerine. 
Bu sebepten fakir insanlar okumak zorundadırlar.

Bölüm 16
Park Min Sok: ''Seni Seviyorum'' demiş bir adam hangi sözcükleri asla söylememeli, biliyor musun?
''Özür dilerim''

 Kim Do Jin: Bizler Seo Yi Soo'nun abileriyiz.
Bu, herhangi birinden daha iyi söven abisi.
Im Tae San: Bu köpek enikleri bir kadına şiddet mi kullanıyor. Hwak! 
Be sizin *********!
Heyt! ****** Öldüreceğim*****! 
Bunu yapabilirdim. Ben Im Tae San.
Kim Do Jin: Ve bu, herkesten daha çok parası olan abisi.
Lee Jung Rok: Ben Lee Jung Rok, para s****.
Kim Do Jin: Bu, her şeyi çözebilen abisi.Yasal olarak ne yapabilirsek.
Choi Yoon: Ben avukat Choi Yoon. Myung Yul Hukuk Bürosundan.
Kim Do Jin: Ve ben, Seo Yi Soo'yu seven oppa.
Bu bir uyarı.
Bir daha bu kızı görmeye gelirseniz ya da ararsanız bu kadar beyfendi olmayacağız.
Her yoldan çözümlerimiz var çünkü. 
Şiddet, mali, yasal ya da şahsen.

Bölüm 18
Kim Do Jin: Kaza yaptıktan sonra sigorta şirketini aramak bilmediğimiz bir şey değildi.
Ancak o gün, biz 20'lerimizdeyken, yaşlıların o nefret ettiğimiz gençleri hor görme yolunu seçtik. 
Sağduyulu davranarak meseleyi çözmek, zor yoldan gitmekti ve blöf yaparsan bir şey elde edeceğini sanırdın.
Ne yazık ki sonunda sende o çürümüş yaşlı adamlardan ya da hor gördüğün amcalardan birine döneceğini bilemiyorsun. 

Bölüm 19

   
   
Dördümüz de güzel kadınlara sahibiz yine de her şeyden önce erkeğiz ve erkek cinsinin güçlü örnekleriyiz. 
Biz kadınlarımızın kendilerini sergilemelerinden hoşlanmıyoruz ama
başkalarından beklenmedik teşhirler görünce sevindirik oluyoruz.
Mantıksız ve ironik bir şekilde
olgunlaşmayan cins erkekleriz.

Bölüm 20


  Delikanlılar bazen hiç neden yokken kavga ederler ve hiç neden yokken birden ''biz'' oluverirler.
Ergenler ''biz'' oldukları zaman, başka bir deyişle ''arkadaş''ta olurlar.
Yalnızca o zaman özel olurlar ergenler.

Delikanlılar asla olgunlaşmazlar.
Sadece yaş alırlar.
Ancak yaşlı delikanlılar bilirler.
Farklı bir yoldan nasıl gidileceğini
ve farklı bir renkle nasıl parlayacağını.

Alelade adamlar olmak yerine bizlere beyfendi olma fırsatı verdikleri için 
teşekkürler bu kadınlara.
Bu yüzden ''Goodbye Boys'' diyebiliyoruz.

P.S. Adam gerçekten çok iyi sövüyor ama ya. :P

36 yorum:

  1. öncelikle merhaba:) İzledim ben bu diziyi çok beğenmiştim,şarkılarıda çok güzeldi,hepsini indirdim:) her bölüm ayrı güzeldi, hatta en çok sevdiklerimin arasında "platonik aşk kuralları " vardı :D bu arada çok güzel post hazırlamışsın :) tşkler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah! Şarkılar... tabi ya onlar hakkında yazmayı unutmuşum. :( Bende bir şeyleri unuttum sanki diyordum. :( Neyse ama postu değiştirmeye de üşendim şimdi, o da eksik kalsın canım zaten çok uzun oldu. :)

      Bu kadar uzun bir yazıyı okuduğun için asıl ben çok çok çok teşekkür ederim denizmavisi. :D Beğenmene çok sevindim. :D Ve ben hemen konuya daldım afedersin. Hoşgeldin demeyi unuttum. :(
      Hoşgeldin ve merhaba. :D :D

      Sil
    2. :D Hoş bulduk ...:) ama gerçekten güzel post hazırladın yinede :) çok beğendim:)

      Sil
    3. Eksikliklerine rağmen beğendiğin için çok mutlu oldum denizmavisi. :D :D :D Tekrar teşekkür ederim. :D :D

      Sil
  2. Ne kadar dikkatli izlemişsin ya. Yazdıklarının çoğunu izlerken farketmemiştim. (Secret Garden'la benzerlikleri falan. ) Ellerine sağlık çok güzel bir yazı olmuş. ^^

    Bende bu dizinin ostlarına bayıldım. Uzun bir süre dilimden düşmeyecek gibi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok çok sevindim Sulli. :D Gerçekten OST'leri de mükemmeldi. :) Secret Garden emektarlarından başka daha azını beklemek olmazdı zaten. :) Oyuncular, senaryo, çekimler, giyim kuşam, müzikler vs her şeyiyle mükemmeldi. :D
      Yorumun için teşekkürler. :D :D

      Sil
  3. Ellerine sağlık unnie çok güzel yazmışsın. Bende bayıldım bu diziye ^^ Secret Garden'la bu dizi kardeş mi yani? o.O Çok şaşırdım doğrusu... Bende diyorum bu dizi niye Secret Gadendan izler taşıyo diye, meğersem sebep buymuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım kardeşler, aynı senarist ve yönetmenlerin elinden çıkma. :D
      Beğenmene çok sevindim canım, yorumun için de teşekkürler. :D

      Sil
  4. Çingu ben nasıl izlemişim bu diziyi böyle nerdeyse senin farkettiğin hiçbir ayrıntıdan haberim yoktu O_o Bilerek izleseymişim daha da eğlenirmişim ama olsun geç olsun güç olmasın haberdar ettiğin için kumavoooo :)) Sen baştan sona sevmişsin sanırım ama ben Colin'in baba mevzuları döneminde çok sıkıldım sanki biraz fazla uzattılar o kısmı onun dışında gerçekten güzel bir diziydi.

    Rok u lamaya mı benzetmişler vah vaaah :D :D
    Ve giflerde de var ya peçeteyle kızları örttükleri kısım bayıldım oraya :) hele ki Do Ji'nin kızın suratını kapatmasına^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çingum aslında o dediğin Colin mevzuları beni de biraz sıkmıştı. Ama zaten çok uzun yazdım daha da fazla uzatmak istemediğimden ve diziyi genel olarak beğendiğim, aklımda daha çok acuşilerin kırıp geçiren halleri kaldığından girmemiştim oralara. Ama beni de sıkmıştı oralar. :)

      Bende o sahne de en çok ona gülmüştüm çingu, ötekiler gibi bacağını, sırtını falan kapatıcak derken baktım yüzünü kapatıyo koptum cidden. :D :D

      Çok teşekkür ederim çingu bu kadar uzun bir yazıyı okuyup yorum yaptığın için. :D

      Sil
  5. merhaba izleyicinizim bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hemen blogunuza ışınlanıyorum. :)

      Sil
  6. Bu dizi bir harikaydı ya.Böyle bir dizi bir daha gelir mi pek sanmıyorum.Dizide neredeyse sevmediğim kısım ya da karakter yoktu.Seneryosu,oyunculukları,müzikleri,çekimleri,kıyafetleri ve tabiki bu dört acusşinin dostlukları çok güzeldi.En sevdiğim diziler arasında çoktan girdi bile:)

    Secret Garden ile ilgili göndermeler,senaristin kendini övmesi falan çok hoş detaylar olmuş.Ben tabi senin kadar dikkat etmemiştim.Bende büyüleyici So'yu tercih ederim:)

    (Muazzez ile ilgili tüm söylediklerine katılıyorum çingu.Ben de her gördüğümde sövüp sayıyorum.Nasıl başrol olarak oynatıyorlar anlamıyorum.Güzelliği olmasa yan karakter bile zor çıkardı ondan.Hoş ben pek güzel de bulmuyorum ya;hadi neyse:)

    Diziyi çok güzel anlatmışsın çingu:)Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın çingu gerçekten her şeyiyle mükemmel bir diziydi. Aslında ben Colin'in mevzularında biraz sıkılmıştım ama diziyi hatırladığım zaman aklıma acuşilerin ergen halleri geliyo ve Colin'in mevzularını unutuyorum. :)

      İnşallah Büyüleyici So'yu görürüz bir dahaki dizide. Çünkü ben artık SJS'un komik hallerini de izlemek istiyorum. Kim bilir bu senarist SJS'u nasıl komik bir karakterde çıkarır karşımıza. :)

      Dizilerimizin çoğunun kaliteli olmamasının nedenlerinden biri de bu bence çingu. Daha hiçbir dizide oynamamış, deneyimden geçtim yeteneği bile olmayan insanları başrole getiriyolar ya ölüyorum, bitiyorum. Ve bence dizinin bütün işlerini sırtlanan yapım ekibine de hakaret bu, bütün emekleri boşuna gidiyo.
      İşte Kore dizilerini bu yüzden seviyorum çünkü hangi diziyi izlesem oyunculuklara hayran kalıyorum, artık dizi yorumlarına ''Oyunculuğu süperdi. Çok yetenekli vs...'' gibi şeyler yazarken bir kere daha düşünüyorum, çünkü biri çıkıp sende bütün herkesi beğeniyosun, bi şeyeden çaktığın yok der diye korkuyorum. :P
      Ama ne yapim adamlar cidden işlerini hakkıyla yapıyolar ve çok yetenekliler. Yetenekleri olmasa bile çok çalışıp kendilerini geliştiriyorlar. :)

      Bu uzun yazıyı okuyup yorum yaptığın için çok teşekkür ederim çingum. :D

      Sil
  7. sen yazı yazarsın bide üstüne jebal diye başlarsın da yazıya ben okumazmıyım ? chingum ^.^

    ama sonsuza kadar devam etsin dedin izlerim dedim benim devam etsin mimin de bağıra bağıra devam etmeliydi dediğim
    diziyi kaptın meslektaş olmadı hiö cık cık ( meeerong *.* )

    hemen yanında ayakta alkışlamaya bende geliyorum chingum çünkü kesinlikle düşüncelerimiz aynı :)

    ah bak favorilerde farklıyız :) meari <3 yoon :) bayıldım ben bu meariye ne kadar hiç sevmediğim kız tipi olup zırlak olsada :D

    ama onlarda dizide sürekli evde kaldıklarını yandan yandan vurgulamadılar mı zaten chingum sen sölesen nolur söle gitsin
    burası senin köşk değilmi zaten :D :D

    wuaaa chingu ne kadar çok detay a dikkat etmişsin wwuuuhhuu dedim cidden ben ne kadar salatalıktan izlemişim diziyi
    hoş senden sonra ben izledim demeye utanyorum da neyse :D :D

    ahhh Colin ' m Jong Hyun ' m aahhh ahhhhh <3 desem sen anlarsın dimi chingu ? :D



    '' tell me your wishhhh '' yerlere yattığım bir sahnedir ve ben yine gece vakti herkes uyurken izlediğim bölümlerden birindeydi
    resmen kendimi tutucam derken bayılacaktım ha :D

    ahahah chingu dayak sahnesinede deyinmeyi unutmamışsın :D bende hatırladım koptum :D

    aman aman dikkat hoihoi :D eeyyyşş banada acayip takılsada derslerin başlamasına şurda 1 hafta kaldığı zaman
    zarfında günlük hayatımdan uzak tutup bir balliii vakası daha yaşamamaya dikkat etmekteyim sanada tavsiyem odur :D :D

    ah çatal iğne <3 kesinlikle kendi tarzına sahip olduğunu kendi güçlü kişiliğini ortaya koyan bir ayrıntıyı yine ay lav it dediğim
    birşey di :D

    ah karakol sahnesi hoihoi naptın sen ya valla tekrardan izlemiş kadar oldum nomu nomu arigatooo ( japonca korece wuhhaaa mixer :D )


    ahahah bende bu hafta arkadaşlarım sağolsun tüm türk dizilerine el attım gibi birşey ( bak ben yazısını yazıcam onun sanırım
    baya bir birikim yaptım çünkü :D ) bende hiç sevmedim o kızı çok ama çok uyuz birşey bide türkiye 2. güzeli mi neymiş :/

    ayy elime verseler parçalardım sanırım kim eun hee yi ama colin anddeee galaxy yapma o senin anan olacak dese pısar otururdum o ayrı :P :D

    ahahahhaah hoihoi ya ayy özlemişim cidden altı üstü 10 gün yoktum ve yazını okumak için pcmin yenilenmiş haliyle tamirden
    gelmesini bekledim iyikide öle yapmışım hiç donmadan sorun yaşamadan okuyorum zaten hemen senin yazıya click click yaptım koparttın beni valla :D
    halil sezai ha hay sen çok yaşa :D ama kiki minde böle bir benzetme fotosu var onun için halil sezai ye bakın siz dermisin lütfen cebaall :D


    hawwkkkk ları yokmuydu *.* her seferinde eeyyyşş yine mi dedittirdi :D
    ve diz çekişleri ooohhh olsun sizeee ^.^

    işte sona geldik ve beni tek hayal kırıklığına uğratan kısım :/ o resim çekindikleri kısımda afişte ki kıyafetlerini
    giymelerini o kadar çok isterdim ki anlatamam orda çok üzüldüm ama olsun en azından gentleman lerimize baştaki takım
    elbiselerini giydirmişlerdi *.*


    hoihoiii yukarda yeterince söledim ama bayıldım kesinlikle muhteşem bir yazı olmuş dejavunun alasını yaşadım diyebilirim :)
    şuana kadar okuduğum en iyi tanıtım yazısıydı gerçekten çukkaye chingum acayip güzel bir yazı yazmışsın vallahide bayıldım yaaa *.*


    tekrardan tekrardan ellerine sağlık eh bu sefer yüreğine de sağlık diyesim geldi :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Omo! Omo! Ne güzel, uzun bir yorum bu böyle. :D Blogu açtığımdan beri bu kadar uzun bir yorum almamıştım çingum, çommal çommal komaooooooo! :D :D

      Olsun çingu tescillemiş olduk işte, ikimizde diyelim hatta bağıralım sonsuza kadar devam etsin diye. :P
      Oley, yuppi! O zaman yalnız olmıcam desene çingu, beraber alkışlıcaz ne güzel. :D

      Meahri ve Yoon'da iyiydi hoştu, aslında bütün çiftlerin birbirlerinden çok farklı ve güzel bir ilişkileri vardı ama ben bizim çapkın ve noona karısının atışmalarına, birbirlerinden vazgeçemeyişlerine tek kelimeyle bayıldım. Ne birbirleriyle mutlular ne de ayrı yapabiliyorlar. Karışık ama hoş bir ilişkiydi. :))

      Değil mi çingum benim hiç bir suçum yok onlar verdiler ağzıma lafı bende önüme gelen yerde söylüyorum. :D Evde kalmışlar işte, hıh! :P

      Cidden Yoon'dan hiç beklemiyorduk ne biz ne acuşiler. O uslu adamın içinde nasıl bir fanboy yatıyormuş şatım kaldım. Valla karşıma Bigbang gelse ben o kadar fangirllük yapamam herhalde, tebrik ettim adamı. İki üç taktik öğretsin bana. :)
      Eyşşşş! Oraya günlük hayatta da kullanmam yakındır yazarken sen, fizik lab ve balliii vakan geldi aklıma valla. :D İnşallah bir daha öyle günler yaşamazsın, yaşamayız çingum. :D

      Nomu nomu arigato... asıl sen naptın çingum, koptum burda. :D
      Evet, 2. güzelmiş. :/ Ya tamam oyuncu olmak istiyosun ama bi eğitim al yani dimi. Mankenlikten geldiğine lafım yok ama kendini geliştir. Bizim mankenden oyuncu olan ne oyuncularımız var. Hatta biri geçenlerde Kore'de ödül aldı dizisiyle Kenan İmirzalıoğlu Ezel'le Özel ödül aldılar çingum belki bilirsin. İşte önce geliştir kendini ondan sonra oyuncu ol. Kıvanç Tatlıtuğ'uda beğenirim şimdi. Sonra Muhteşem Yüzyıl'daki Hatice Sultan... var daha aklıma gelmeyenler.
      Yaz valla çingum. Şu an Suskunlar benim favori dizim Türk dizilerinde. :))

      Kaynanayla uğraşmadan olur mu çingum. Colin dese bile dinleme. :P :P

      Demem mi çingu. Hey millet! Kiki eniştemi rahat bırakın. Her haliyle yakışıklı o. Halil Sezai'ye bakın siz. Bundan sonra eniştem hakkında en ufak bir söz eden karşısında beni bulur. Ona göre ha!.. Aklınızı başınıza alın. Sonra bozuşuruz! :D :D Nasıl çingum oldu mu? :))
      Dedim ama çok merak ettim şimdi kiki eniştemin fotosunu. Değişik şekillerde aradım gugul amcada ama bulamadım. :(

      Evet aslında afişteki kıyafetlerini giydirselerdi güzel olabilirdi. :))

      Ay utandım şimdi. Gerçekten çok mu beğendin? Çok mutlu ettin çingu beni, anlatamam. :D :D Şu an 32 diş modundayım. :D :D Nomu nomu nomu arigato! (Böyle dicem bundan sonra hehehe)

      Çingu bende geç cevap yazdım kusursa bakma ama tam senin blogundan çıktım kediminkine girip senin yorumu gördüm cevap atıcaktım ki, benim bilgisayar dondu bu arada. Bi sayfa açmaya çalışıyorum 10 saatte açamıyo bende düzelmesini bekledim. :)

      Bu kadar uzun bir yazıyı okuyup, upuzun bir yorum yaptığın için senin ellerine ve yüreğine sağlık asıl çingum, meslektaşım, burçtaşım. :D :D

      Sil
  8. ah geldim ya ben bide çok özledim ee şöle en uzunlarından yorumlarımı yazdım tam benlik :D
    ilk mi oldum yani ben o.o çok sevindim :D
    evet onlarında o ilişkisi muhteşemdi :D
    bende öle fangirllük yapamazdım ya böle buralarda böğürdüme bakma sen :D sadece gözlerimin içi parlar yüzümde 32 diş bir sırıtış ama ağzımdan tek kelime çıkmaz herhalde kwang ı görünce :D
    bundan sonra nomu nomu arigato bencede bende yeniden okuyunca koptum :D :D
    aman chingu valla dikkat eyşş :D :D
    bilmiyordum Kenan İmirzalıoğlunu o.o şaşırdımm o.o
    Ahaha aynen chingum uğraşıcam kaynanayla :D
    *.* *.* *.* olmaz mı olmaz mı ? muhtşeem oldu sağolasın chingummm arigatooo *.* ah sen istersinde chingum ben seninle paylaşmızmıyım https://twitter.com/#!/B2stGK/media/slideshow?url=http%3A%2F%2Ftwitpic.com%2F94z93h bu benzetilen foto benzeyen hallerinden biri de önceki foto ikisi bir arada olanı bende bulamadım chingum :S

    seni mutlu ettiysem çok sevindim chingum burçtaşım meslektaşım :)

    daha bir çok tanıtım yazısı yazman dileğimle iyi geceler :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu insanların gözleri bozuk yemin ediyorum. Gül gibi çocuğu neye benzetmişler. :( Alakası yok valla. Sen üzülme çingum bundan sonra kimse laf edemez enişteme. :D

      Tekrar teşekkür ediyorum çingum. İnşallah yazarım, bu sene derslerden çok korkuyorum bakalım dizi izlemeye bile zamanım olucak mı?
      Eyşşşş! Çok sıkıntı yaptım. :(

      Sil
    2. meslektaşımm aa yok sıkıntı yok ^.^ bak ben dede var ama yok :P :D olumlu düşüncelerle başlayalım güz dönemimize dimi ama :)

      aa chingum saol sen arkamda olduğunu bilmek *.* heeeeyyytt uleeeyyynn bekle kikim beni :P :P :D

      Sil
    3. ah chingum mimlendin haberin ola dmeye geldim benn :) :)

      Sil
    4. Doğru söylüyorsun çingum, baştan moralimizi bözmayalım. :))
      Aaa! Nomu nomu arigato. :P :D Hemen bakmaya geliyorum çingum. :D

      Sil
    5. kopuyorum şu an cidden :D hoihoi ya :D gel gel :)

      Sil
    6. Geldim de geri bile döndüm çingum. :D :D

      Sil
  9. Gerçkten harika bir diziydi ve harika bir yazı olmuş..
    yazın beni çok güldürdü ve benim düşündüklerimi harika bir şekilde dile yada yazıya dökmüşsün...
    sadece bu diziyi Sacret Garden'le kıyaslama yapman hoşuma gitmedi...ben bu diziyi sacret garden'den daha çok sevdim,beğendim...harika bir yazı yazmışsın eline sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim Irmak, uzun zamandır yoktun seni görmek güzel. ^.^
      Secret Garden'la beğenme ya da beğenmeme açısından kıyaslamamıştım aslında, aynı senarist yazdığından tabii kide tarzından izler taşıcak, ufakta olsa benzerlikleri vardı. :) Yoksa konuları farklıydı ve yazımda da dediğim gibi bu dizi kendi tarzında ilk üçe rahatlıkla girer. :)
      Yorumun için teşekkürler canım, beğenmen beni çok mutlu etti. :D

      Sil
  10. Cok guzel diziydi bir daha bir daha izledim keske hic bitmeseydi hem eglenceli hem anlamliydi.. :( yazinizi da cok beğendim guzel aciklamalar yapilmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim. :D :D
      Benimde tekrar izleyesim geldi bak şimdi hehehe :)

      Sil
  11. Keşke hiç bitme seydii. :(

    YanıtlaSil
  12. Gerçekten harika bir dizi Secret Garden sonra bu diziye başladım bana öneren arkadaşıma sizin gibi gönüllülere ne kadar teşekkür etsem azdır blogunuzdaki açıklamalar çok içten okumak zevk verdi parmaklarına sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D :D :D
      Gerçekten mi? :) Beğenmene çook sevindim canım. :D
      Rica ederim asıl bu kadar uzun bi yazıyı okuduğun için ben teşekkür ederim. Kendime hakim olamadım yazarken bittiğinde ise bu haldeydi. :) Aslında burda yazdıklarım söylemek istediklerimin sadece bi kısmı çünkü dediğin gibi harika bi dizi gerçekten, üzerinde konuşulması gereken daha çok şey var. :)

      Sil
  13. ben buna benzer bi dizi arıyorum. İlk kore dizim de :) Bunun kadar başarılı komik .Lisede geçmezse sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Greatest Love ve Secret Garden'ı izleyebilirsin. :)

      Sil
    2. bu dizi kendi alanında benim 1 numaram..zaman zaman baştan sona tekrar izliyorum. Her izlememde farklı bir ayrıntı bir güzellik yakalıyorum

      Sil
  14. muhteşem bir diziydi Gentleman's dignity

    YanıtlaSil
  15. Benim de favori dizilerimden. Çok güzel bir paylaşım olmuş. Bana da beklerim yeniyim gerçi ama. ^^

    YanıtlaSil