23 Eylül 2012 Pazar

G-Dragon Yıktı, Geçti!



Evet, GD aylarca çalıştı, albümü çıkardı, beklendiği gibi albüm all-kill yaptı, ilk iki günde 50.000 'in üzerinde kopya sattı, bu da yetmedi 200.000 kopya şipariş verildi, çok geçmeden albümün daha fazla satacağı tahmin ediliyor, ama ama ben yine üşengeçliğim yüzünden şu kadarcık yazıyı yazamadım, ancak bugüne nasip oldu. Okullar açılmadan Strong Heart My Girlfriend is a Gumiho'yu çevirmeyi planlıyorum ama bendeki bu tembellikle sanırım biraz zor olucak. Aman neyse canım sizi çok fazla sıkmak istemem dertlerimle, hemen albüm hakkında düşüncelerimi ve duygularımı paylaşmak istiyorum sizlerle.


İlk olarak albüm kapaklarını beğenmedim. Evet, garip biliyorum. GD bir şey yapıcakta, ben beğenmicem. Kabul ediyorum biraz zor, hatta imkansız. Ama o albüm kapaklarını sevemedim. Birisi, altın olanı İncil gibi yapılmış. Ne gerek vardı? Tamam, diğer dinlere düşman değilim ama bence olmamış. Sonra bronz olanı, onu da çok beğenmedim, çok basit olmuş. Birde zaten ne gerek vardı ki iki şekilde çıkarmaya, sonuçta aynı şarkılar yok mu içinde. İki tane çıkardık bari bir şeyleri farklı oldun demişler, bu seferde albüm resimlerinin değişik açılardan çekilmiş versiyonlarını koymuşlar sanırım. Sadece altın olanda fotolar daha GD odaklı, that's it. Başka bir fark göremedim ben. Albüm resimlerinden de birkaçını beğenmedim. 
Ayy! Tamam, yeter artık bu kadar eleştiri. Şimdi, övme faslına geçiyorum o zaman.

Ben bu albümdeki bütün parçalara bayıldım, harika olmuşlar hepsi birbirinden güzel. G-Dragon'un ilk albümünden tamamen farklı bir tarzda, yeri gelmişken ilk albüme birkaç parça hariç pek ısınamamıştım ama bu albüm bir başka. Heartbreak albümü daha bir asi, sert bir albümdü. One of a Kind ise genel olarak daha duygusal. GD bu sefer deyim yerindeyse kalbini açmış bize. Damara bağlamış resmen. :P 
Tüm duygusallığını dökmüş ortaya, gerçi burda GD'den bahsediyoruz bize ne kadarını istiyorsa o kadarını gösteriyor ama işte bu albüm GD'nin bize sunduğu kadar duygusal tarafı bence. Bir programda GD'yi keşfeden adamlardan biri, GD'nin kendini sakladığını söylemişti. Yani, yeteneklerini tam anlamıyla göstermediğinden, insanların beklentileri altında ezilmekten korktuğunu falan söylemişti. Çünkü, insan doymak bilmez bir yaratıktır. Ne versen tatmin olmaz, her zaman daha fazlasını, daha da fazlasını ister. İşte tam da bu sebepten GD'nin kendi kabuğuna çekildiğini düşünüyorum ben. Ve sonra diyorum ki, bize gösterdiği sadece buz dağının görününen kısmıysa, o buz dağının denizde kalan kısımında daha ne gibi cevherler var acaba. Belki de bu yüzden biz her seferinde daha fazlasını yapamaz derken, lafı boğazımıza tıkıp şaşırtıyor bizi GD. Çünkü, sakladığı daha ne yetenekleri var kim bilir. Her zaman farklı olan, yeni tarzlar denemekten korkmayan, bitmez tükenmez bir yetenek kendisi. ''Gizemli Çocuk'' işte, daha ne diyebilirim ki.

YG sanatçılarının kendi müzisyenleri hariç başka müzisyenlerle düet yaptıkları çok fazla görülmemiş bir şey. Bu albümde YG ve YG tarzıyla uzaktan yakından ilişkisi bulunmayan şarkıcılarla çalışmış GD. Ve bu şarkıcılar çok kalıplaşmış idoller bile değil. Pop'un hakim olduğu Kore'de kendi çabalarıyla ayakta kalan, çok sevdiğim indie rock grubu Nell ile düetlerinden biri. Sonradan öğrendiğime göre de Kim Yuna, eski bir rock grubu olan Jaurim üyesiymiş. 

Dün , GD'nin pazar günkü yani bugünkü Inkigayo performansında That XX şarkısını söylerken ona eşlik edecek isimin genç yetenek, gitar virtüozu Jung Sungha olduğunu öğrendim. Wuuuuuuuu! Harika bir haber! Jung Sungha, That XX'i coverladığı zaman çok hoşuma gitmişti, şimdi buna bir de GD'nin sesi eklenecek oohhh, değmeyin keyfime. 



Neyse, sadede gelelim tek tek albümdeki parçalar hakkında düşüncelerimi yazdım bu yazımda, umarım beğenirsiniz.


01. One of a Kind: Sizi şöyle alalım. 

03. Eventually (Feat.  of YG New Girl Group)
Çok derin anlamı olan bir şarkı, Eventually. Biten bir ilişkinin ardından peşi sıra gelen pişmanlıkları anlatıyor. Sözleri çok üzücü gerçekten, duyguyla dolu ama nakaratı duydukça, mantıksız bir şekilde oynayasım geliyor benim. Nasıl bir çelişkidir anlayamadım yani. Her neyse, en sevdiğim sözler de şunlar oldu:
Ama bu acı güzel, aynı senin gibi.
-------
Umutlar hayal kırıklığına dönüşür, istekler çaresizliklere.
Aşk derinleştikçe, acı daha da derinleşir.
--------
Sonunda kaç yıl geçti, ''sonsuzluk'' diye bir şey yok.
-------
Sonunda, yine başkaları vardır.
--------
Kalbim en başından beri hiç değişmedi, fakat şimdi yaralarla dolu senin yüzünden.

Bu şarkıda G-Dragon rap'ten ziyade şarkı söyleyebildiğini de kanıtlamış. Açıkcası GD'nin sesinin bu kadar güzel olduğunu bilmezdim. Evet, ben bir V.I.P.'yim ama bilmezdim. Çünkü, liderimizi çoğunlukla rap yaparken dinledik biz. Bize bu tarz da yetenekleri olduğunu göstermemişti. Bundan sonra sırf şarkı söylese bile seve seve, öle bite dinlerim yani, o kadar çok beğendim. Ama tabii, tarzından da vazgeçmemiş araya rapte sıkıştırıvermiş. Olsun, süper olmuş o da. Şu lider kesinlikle işini biliyor.

Bir programda yüksek vokalleri Daesung'a vermeyi tercih ettiğini çünkü Daesung'un sesinde hiçbir çatlama olmadan çok yükseklere çıkabildiğini söylemişti. Ama bu şarkıda görüyoruz ki, kendisinin de Daesung'tan aşağı kalır bir yanı yok. O öyle incecik sesiyle bağırdıkça benim burada her seferinde fangirllüğüm tavan yapıyor. Normalde ince sesli bir insan bağırdığında cırtlak bir ses oluşur değil mi? Ama liderimizin sesinde tek bir kusur bile yok. Yüksek vokallere başarılı bir şekilde çıkabildiği gibi alçak ve kısık sesle şarkı söylerken, o şarkıya kendini vermesi yok mu? Tek kelimeyle ha-ri-ka! 

GD ve adı belirsiz kızın ses uyumlarına diyecek laf bulamıyorum. Çok, çok iyi olmuş. Kızın sesini de beğendim. Buğulu bir sesi var. Diğer üyelerin sesleri de böyle güzelse, YG'nin yeni kız grubunun kaliteli olacağını tahmin edebiliyorum şimdiden.




05. Missing You (Feat. Kim Yuna of Jaurim)
Yine bir aşk şarkısı, yine bir ayrılık, yine bir pişmanlık şarkısı. Ve yine mükemmel bir uyumla albümdeki düetler içinde bana göre en iyi olan şarkı. Şarkıyı ilk defa dinlediğimde, tanıtımda adam akıllı sadece Kim Yuna'nın kısmını vermişlerdi ve daha o an dedim ki ''Bu şarkı kesinlikle favorim olucak.'' Yuna'nın sesi de aynı GD gibi ince ama dolu dolu. Sesinde bir hüzün var, belki de şarkıyı bu kadar etkileyici yapan budur. Kendi kısmını öyle güzel söylüyor ki, ben zaten daha ilk kelimelerinde sesine de şarkıya da aşık oldum. 
Kalbim çok üzgün hissediyor ama konuşacak kimse yok.
Bazen gülümsemek istiyorum ama yanımda kimse yok.
Belki de seni özlüyorum.

Kim Yuna ismini ilk duyduğumda ''Şu patenci kız mı? Bu da her yerden çıkıyor ama bu ne ya?'' demiştim neyseki sonradan öyle olmadığını öğrendim. Rahat bir nefes aldım. Çünkü patenci Yuna, Seung Gi'mle Smile Boy şarkısında düet yapmıştı ve bence Seung Gi'min güzelim şarkısını berbat etmişti. Neyse, konumuz bu değil. G-Dragon bu şarkıyı yazarken Kim Yuna'dan ilham almış, Yuna'yı jazz barda bu şarkıyı söylerken hayal etmiş, sonra da onunla çalışması için Kim Yuna'yı ikna etmiş. Tanıtımda, bu şarkıda geçmiş nesillerin duygularını yakalamak için çalıştığını ve anne babaların dinlediği zamanlardaki pop şarkıları gibi sıcak bir duygu vermesini istediğini söylemişti, bunun için şarkıya ıslık sesleri koymuş. Eskilerin havasını yakalayıp yakalamadığını bilemem ama bence şarkı amaçladığı gibi sıcak bir duygu veriyor insana. Bunun yanında Missing You'da bolca elektro gitar ve bateri sesleri de duymak mümkün. 

Bence GD ve Yuna'nın kısımlarından farklı iki şarkı yapılsa bile olurmuş aslında. GD'nin rapiyle Yuna'nın yumuşak sesi sanki hiç birbiriyle uymazmış gibi geliyor ama sonra bir dinliyorum ve şaşkınlıkla hayranlığı birlikte yaşıyorum. GD'nin rap yaptığı kısımlarla Yuna'nın şarkı söylediği yerler hiç bağlanamaz gibi geliyor ama GD'nin rapinden Yuna'nın şarkı kısmına, Yuna'dan GD'ye geçişler öyle güzel olmuş ki, öyle mükemmel bağlamışlar ki hayran kalıyorum resmen.
Kim Yuna'nın kısmı olna nakaratı sonra GD'den de duyuyoruz, o da kendine has bir havayla harikalar yaratıyor yine. Liderin, Eventually'de şarkı söylerken ki yumuşak sesi, Missing You'daki çatallı sesi... Hepsini büyük bir zevkle dinliyorum. 



06. Today (Feat. Kim Jong Wan of Nell)
Today... Today... Benim için hakkında yazması en zor şarkı bu oldu. Nedense bir türlü şarkının vermek istediği hissi alamadım, yani şöyleki demek istediğini anlamadım. Karışık bir şarkı... Evet, melodiyi, enerjiyi, aynı zamanda burukluk hissini, kafiyeleri, nakaratı, Jong Wan'ın kısımlarını, kelimeleri heceler gibi söyleyiş şeklini, GD'nin rap yaptığı ve çoştuğu bölümleri çok çok sevdim. Şarkıda mükemmel ama türkçe anlamına baktığımda önce ne demek istediğini anlamış gibi oluyorum, sonradan da aslında hiçbir şey anlamadığımı farkediyorum. Ruh'un ikiye bölünmüş şekli mi desem, bir ilişkiden ne istediğini bilmeyen bir insanın yüreğindeki karmaşıklık mı desem, bilemiyorum. 

Missing You gibi, bu düetten de iki farklı şarkı çıkabilirmiş bence. GD nakaratı söylerken oturduğum yerden kalkıp, koltuğun üstünde zıplaya zıplaya, hayatta hiçbir şeyi umursamadan onun kısımlarını söylemek isterken, Jong Wan şarkı söylerken anında zıplamayı kesip, kendimi koltuğa bırakıp, oturarak, sakince, beynimdeki herşeyi bir kenara atıp, gözlerimi uzaklara dikerek sadece Jong Wan'ın o huzurlu sesini dinlemek istiyorum. Karışık duygular yaşatıyor bana, her dinleyişimde Today.

GD'nin albümümde Nell'den Jong Wan'la  düet yapıcağını duyduğumda havalara uçtum deyim yerindeyse. Böyle bir şey nasıl olmuştu yani? Hem Cidi'yle aynı grubu mu dinliyordum ben, aynı grubu mu seviyorduk biz? Allah'ım sana geliyorum!!! İkimizde Nell'i sevip, başarılı mı buluyorduk yani? Nasıl mutlu olduğumu anlatamam. Sanırım beni hem V.I.P.'ler, aynı zamanda Nell severler anlayabilir bir tek. Böyle içim içime sığmamıştı, çok süper bir duyguydu ki, hala da öyle. Demek ki GD'de Nell'i dinler ve başarılı bulurmuş ki, albümünde sunbeannim dediği Nell'in solisti Kim Jong Wan'la düet yapmak istemiş. Neyse, neyse satırlarca yazı yazsam şurda, içimdeki sevincin nasıl bir şey olduğunu anlatamicam için susuyorum ve değerlendirmelerime devam etmek istiyorum ben. 

Nell adını duyduğumda çok sevinmiştim ama sonradan kafama bir şey ''dank'' etti. İyi, tamam seviniyorum ama bu iki grubun tarzları tamamen farklı, eee o zaman nasıl olucak ki bu iş, dedim kendi kendime. Bigbang genellikle elektronik tarzda müzik yapan, Nell ise genellikle estrümanlarla harikalar yaratan bir rock grubu. Ama yine de liderimizin ve GD gibi yetenekli, söz yazarımız, solistimiz Jong Wan'ımızın bizi hayal kırıklığına uğratmayacağından emindim. Ve sonuçta haklı çıktım ve de bu kadar güzel bir düet dinlediğime çok mutlu oldum.

Jong Wan'ın sesine bayılıyorum, o şarkı söylediğinde yukarıda da dediğim gibi hafızamdan her şeyi silip, uzaklara dalarak onu dinlemek istiyorum sadece. Transa geçmek gibi bir şey benim için Jong Wan'ı dinlemek, dünyadan soyutlanmak gibi. Birde sanki söylemek istediği çok şey varmışta, bir şey konuşmasını engelliyormuş gibi bir his alıyorum. Böyle hüzünlü bir şekilde şarkı söylerken benim yüreğim ağlıyor ama gözlerimden yaş akmıyor gibi oluyorum. Şarksını bitirdiğinde de derin bir iç çekme gereği duyuyorum. Omo! Omo! Neler yazmışım ben öyle. Çok fazla damara bağladım sanırım, bu gereksiz duygusallık için kusura bakmayım çingular ama böyle hissediyorum ben. Nell'i de Jong Wan'ın sesini de çok seviyorum. O zaman, Today'e dönersek... 

''Nan oneul-do... '' diye şarkıya girişine bayılıyorum, tabi sonradan kelimeleri heceleyerek söylemesine de, GD'ye de, GD'in bölümü bittiğinde müziğin davulun tek vuruşuyla kesilip, sıranın Jong Wan'a geçmesine de, Jong Wan'ın aralarda ''Ah, ah, ah, ah, ağah, ağah, ağah, ağah!'' nidalarına da, GD'nin ''Rapapampampam'' diyişine de, şarkının sonunda kullanılan çocuk korosuna da hepsine bayıldım.
Bence Jong Wan'ın bölümlerinde Nell'in tarzlarını yansıtmışlar. GD'nin kısımlarında da liderimiz bu şarkı da farklı bir tarz denemiş ve çok yakışmış. Melodi de çok hoş. Kısacası, bir daha kolay kolay, ele böyle bir fırsat geçipte düet yapılamayacak, değerinin, kıymetinin çok iyi bilinmesi gereken bir şarkı Today. 



Evet, albüm harika, GD bizi yine hayal kırıklığına uğratmadı, kendisi de şarkıları da çok konuşuldu, biz böyle olacağını biliyorduk zaten ama ben en çok GD'nin albüm çıkardığını öğrendiklerinde kimlerin comebacklerini ertelediğini merak ediyorum, nihahaha! :P

26 yorum:

  1. yaşasın ilk yorum benden olacak herhalde çok mutluyum.bu yazıyı sabaha karşı uyusam mı uyumasam mı diye düşündüğüm saçma sapan bir zaman da yazını okumakla birlikte yazmaya karar vermek başlıyorum.yazın baştan sona muhteşem:))))))))her cümlesin esonuna kadar katılıyorum.heartbreaker albümünde bende butterfly ve a boy dışında diğer şarkılarına pek ısınamamıştım.ancak albüm bugünlerin habercisiydi.şunu söyleyim g-dragon 2009'da çıkardığı ilk solo albümünden sonra bu albümüne epey çalışmış ve özen göstermiş.kendisinin dediği gibi bu albümde hip-hop tarzı ağırlıklı; ancak ben sadece bir kaç hareketli şarkısı dışındabu tarzı duymadım ve iyi de oldu.albümü mevsimler arasında geçiş gibi....eventually sonbaharın o hüzünlü havasında pişmanlıkla karışık bir ruh halinden ;that xx kış mevsimi gibi 3 kişilik bir ilişkinin kabullenilmeyişinin soğuk serzenişinden ;missing you ise sanki bir bahar da yeni açacak çiçekler gibi hep sevgiliyi bekleme umuduyla ;crayon ve one of akind ise yaz kadar neşeli ve insanı hep hareketli tutan cinste şarkılar...ama today onu nereye konduracağımı bilememdim.onun için de bu şarkıyı için hem hareketli hem duygusal havası yüzünden mevsimlerin toplamı demeyi yerinde buldum.şarkılar hakkında genel olarak bunları söyleyebilirim.vokalleri harika seçmiş gerçekten...profosyonel bir şarkıcı zaten hangi tür de şarkı söylerse söylesin farklı tarzlardaki sanatçılara ve şarkılara açık olmalı.bi de teddy teşekkür etmek lazım yine ve yeniden g-dragon'un arkasında ...son olarak şunu söyleyim.g-dragon bir programda nasıl bu kadar fazla sayı da iyi şarkı yazabildiğini sormuşlardı.o da bunu 6 senelik bir eğitim hayatına borçlu olduğunu söyleyip her hafta bi şarkı yazdığını anlatmıştı.yani şarkı bestelemek ve söylemek yalnızca bir duygu işi değil sıkı bir eğitimden de geçermiş.g-dragon'a son sözüm azmin sonu selemattir diyorum ve yaşının daha genç olduğunu belirterek(aynı yaştayız;ancak keşke bende onun kadar yetenekli olsaydım)daha iyi işler çıkaracağını umut ederim demekle bitiyorum.teşekkürler g-dragon:))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuğa ilk albümünün hevesini doya doya yaşatmadılar ki. Yok çalıntı bilmem ne. :( Öyle olunca da sanırım bu albüm onun için daha bir anlamlıydı ve çok çalıştı. :D Açıkcası iki şarkıdaki, özellikle Butterfly'daki benzerlikleri göz ardı edemiyorum ben ama GD'de o yetenek varken çalmak gibi bir şeye tenezzül ediceğinede katiyen ama katiyen inanmıyorum. Sadece etkilenmiş olabilir, ilk albüm heyecanıyla da bunu farketmemiş olabilir. Bence sadece bu. :) Dediğin gibi hem çok çalışıyor hem de çok yetenekli, başkalarının başarılarından pay almaya, hazıra konmaya asla çalışmaz. :)

      Evet, hakılısın bende birkaç parçası hariç pek hip hop tarzı hissini alamadım. :)
      Wooow! Nasıl açıklamışsın şarkıları öyle. Hayran kaldım resmen. :D :D
      Profesyonellik hakkında dediklerinde de haklısın ve Teddy hakkında da. :))
      Beğenmene çok çok sevindim ve her seferinde bu güzel ve uzun yorumlarını esirgemediğin için çoooook teşekkür ederim. :D :D

      Sil
    2. asıl ben sana teşekkür ederim hoi hoi...benim için ortaklıklar önemlidir.ortaklıklar kastım senin benim gibi bigbang ve g-dragon hayranlığı...bi de sevgilerimizin benzer olması...bu daha önemli...sonuçta bigbang ve g-dragon fanı olan başka blog sahipleri var;ama sevgilerini ifade tarzları bana yakın gelmiyor.sanki albüm tanıtımı yapıyorlar.ben ise şarkılar hakkında duygu ve düşüncelerini bekliyorum.bunu sen de yakalıyorum.kendiniyazılarında saklamıyorsun.çok şanslıyım.farkettim de sende benim gibi nice guy takip ediyorsun.bittince onun hakkında da yorumlarını okuyunca çok mutlu olacağım.yine uzun yazdım herhalde.uzun yorumlarım için bana teşekkür etmişsin.önemli değil herşey senin sayende..birazda edebiyatçı olduğum dolayı olsa gerek klavyem de hız tanımıyorum:)))))))))))))

      Sil
    3. Omo! Omo! Çok mutlu oldum gerçekten böyle düşünmene. :D İçimden ne geliyorsa yazıyorum öyle. Benim için bir Bigbang var bir Nell bir de YG sanatçıları ve son zamanlarda bir de Beast (çokmuş be :P Ama en çok Bigbang'i seviyorum tabii kide ), bunlar haricinde pek fazla grup dinlemem, hepsi birbirinin kopyası gibi geliyor, özellikle kız grupları. Belki çok fazla K-Pop dinleseydim Bigbang'i bu kadar sevmez ve haklarında yazmazdım. Dikkat ettiysen blogumda Bigbang'den başka bir gruptan bahsetmemişimdir. :)) Yazılarımı sevdiğine göre Light it Up hakkında da yazmayı düşünüyorum türkçe anlamı çıktığında. :))

      Nice Guy bitince yazıcam, belki biter bitmez olmaz sınavlar falan başlayabilir o sırada ama yazıcam. O zamanda yorumlarınla beni mutlu edersin yine. :D
      Olsun ben uzun yorumları seviyorum ve tekrar teşekkür ediyorum. :D Edebiyatçısın demek ne güzel, bende Kimyacıyım. :) Bölümlerimizin birbiriyle alakası olmasa da severim ben edebiyatı. :D :D

      Sil
  2. Albümün tasarımını bende sevmemiştim, ne yalan söyleyeyim BigBang albümlerinin tasarısına hayran biri olarak bu albümü almak hiç içimden gelmedi. (Şu sıralar iki üç albüm sipariş etme olasılığım var da... :D )
    Ama önemli olan içinde ki şarkılar tabii ki. :P
    Nell'i ben de çok seviyorum, GD ile düet yaptığını duyunca bende havalara uçmuştum sevinçten. :D

    GD ve Sunghaaa! Yeeey! Face'de ilk görünce şoka uğramıştım. :D Sungha'nın YG ile bağlarını koparmaması beni o kadar mutlu ediyor ki. *-*

    Çok güzel bir yazı olmuş canım, ellerine sağlık. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çok haklısın Bigbang'in kapaklarını bende çok seviyorum. :) Ama bu sefer yapamamış GD, olsun canım o da nazar boncuğu olsun. :) Oooo hayırlı olsun Ezgicim, güle güle dinle güzelim albümlerini, çok sevindim senin adına. :D :D

      Dimi ya, bende çok seviniyorum bu işe. Hatta YG bu çocuğu kanatları altına falan alsa iyi olur. :) Neyseki çok beklemicez performansı izlemek için. Aaaa yayınlamışsın bile, gerçektende çok beklemedik, ay çok sevindim şimdi, hemen senin bloga geliyorum hemen. :D Beğenmene çok sevindim canım, seninde yorum yapama ellerine sağlık. :D

      Sil
  3. wuhu bir cidi yazısı daha karşımızda chingucuğumla beraber :) :) Kesinlikle ama kesinlikle albüm kapakları ve konsepti hakkında sölediklerine katılıyorum chingum :)
    evetually <3 <3 <3 ağlıycam o ne . niye cidi benim elimi ayağımı dondurur oldu niye ben bu çocuğun sesini duyduğumda böle oluyorum yaaa valla bunu daha öne b2st 'n midnight sun albümünü ilk dinlediğimde hissettim başka da hissetmedim ama cidi bu nu bana kaç oldu yaşatıyor :S :S
    itiraf ediyorum missing you yu ilk dinlediğimde hiç beğenmedim farklı geldi alışamadım ama yılmadım dinledim ve şuan kalbim hüzün doluyor cidi naptın bana neyin etkisindeyim bilmiyorum :) Yorumlarını okurken yandan da hangi şarkıysa açtım dinliyorum ve duygu seli içinde boğuliciğim as sonra :D
    Today in anlamını bilmiyordum tatlım :( bir ilişkiden ne istediğini bilmeyen bir yürek mi ben anlarım bu şarkıyı bence :D :D dur bir bakayım anlmlara :D
    Tam anlayamasamda ne hissettiğini yinede çok mutlu olduğunu hissettim chingum :)
    o duyguları şuan çok iyi anlıyorum ki bende chingu :/ valla boğlucam şu selin içinde cidi yüzünden
    Ahahah chingu koparttın beni sondaa allahım o kadar duygusallıktan sonra :D Cidden kimler iptal etti acaba bende merak ettim allahtan beast bu aralar değil de yıl sonu albüm çıkartıcaktı ondan ben rahatım :D
    çukayye chingu uzun bir yazı yazmışsın ben v.i.p olduğum halde böle uzun bir albüm yazısı yazamazdım yorumu almıştım ben bir aralar bir chingum dan bilmem hatırlarmı o chingum bu yorumunu :D :d Çok ama çok güzel bir yazı olmuş çünkü hem eleştiri hem övgü var hemde yüreğin var ortada çok etkilendim şahsen yazından ve çok beğendim :)
    Ah bak bu arada çevirimi yapcaksın chingum waoooaaa ww muhteşem :) İnş bitirirsin chingum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Omo! Çincucuğum benziyoruz biz birbirimize işte, bende hangi şarkı hakkında yazıyorsam onu açtım, şarkı eşlik ederken duygularımı yazdım. :D

      Eventuallay gerçektende insanın yüreğine dokunuyor, hele GD'nin o bağrışları, çığrışları... of, en çokta orada kötü oluyorum, duygu seline kapılıyorum. Aslında albümdeki şarkılar içinde şu favorim demek benim için çok zor olurdu eğer baştan Missing You diye kararımı vermemiş olsaydım. Missing You favorim ama diğer düetlerde vazgeçilmezim çingum. :) Çingum GD bu baştan beğenmesek bile, beğenene kadar yolumuz var. GD etkisi. :D Oh My God! Bak sen bizim şu liderin yaptığına, sana Beast'le aynı duygularımı hissettirdi. O.o Helal olsun ya, başka bir şey diyemiyorum ama çok sevindim. :D
      Yakında teker teker albümlerini çıkarmaya başladıklarında anlarız kimler iptal etmiş çingum. :) Beast değil o belli ama kimler bakalım. :))

      Omo! Nasıl hatırladın çingum ya. :) Ne bilim bir anda çıkıverdi işte, sanırım ilhamla alakakı. :P Cidden hiç bu kadar uzun yazıcağımı düşünmemiştim ama yazıyı bitirince uzunluğuna bende şaşırdım. :) Umarım uzun ve sıkıcı bir yazı olmamamıştır çingum. :D
      Aaaaaa! Beğendiğini yazmışsın çingum çok sevindim. :D :D :D
      My Grilfriend is a Gumiho Special bölümü yaptılar taaa 2010 yılında çevren çıkmayınca bende kolları sıvadım çingum. İlk bölümünü Haziranda yayınladım ama o günden beri daha ikinciyi çeviricemi bakalım ne zaman olucak, inş çingum. :))

      Sil
    2. benziyoruz benziyoruz chingum cidden :) bende hep öle yazarım yazıları :) :)

      Gd büyük etki yaptı bana cidden öle oldu :) Tamam b2st çok tutmuyor olabilir ama benim onları ne kadar çok sevdiğimi bilenlerdensin chingum :) Ve onlara olan sevgim benim öle hissetmemi sağlamıştı ama gd şok oluyorum cidden o.o o.o :D :D

      AA chingum çevir ya ne kadar güzel :) :) ah ben bir diziye başlasam bitirsem hemen senin çevirilerini de izliycem :D Ama sıf bunun için bile başlarım diziye :D:D

      Sil
    3. Çingum GD'den bahsediyoruz burda, etkisi altına girersin tabi. :D Beast'i bilmem mi, en büyük fanlarısın sen onların, Beast'i bana da sevdirdin hem de. :D Daha önce söylemiştim ama ben kolay kolay bir şeyin etkisinden çıkıp başka bir şeyi seven bir insan değilim, taktıysam takarım. Gözümün Bigbang'ten başka bir müzik grubu görmediği bir zamanda sen bana Beast sevgisini aşılayabildin, biliyorum tabi senin Beast sevgini. :D Ama GD'yi de hafife almamak lazım. :D

      İzlersen ve beğenirsen çok sevinirim çingum. :D Ama programı izlemek için diziye başlamana gerek yok, madem içinden gelmemiş bi kere ama zaten tanıtım için katılmışlar programa, diziyle çok alakası yok. :D

      Sil
    4. tabi canım cidi bambaşka aa <3 <3 :) :) Ah chingum böle diyorsun mutlu ediyorsun beni :) :) Beast i sevmene o kadar çok seviniyorum ki anlatamam :) :) Keşke bir sürü beauty arkim olsa konuşsak falan filan :D Ama kiki ci olmasınlar mümkünse :D :D hayatımın baharını demir parmaklıklar ardında geçiremem :D :D

      Hmmm :) Ama ben diziyi merak ediyorum ya bakıcam :D :D yapıcam inanıyorum :D

      Sil
    5. Ahahaha katil ederler beni diyorsun yani. :D Tamam ben Yoseobciyim zaten, sorun yok. Hayatım güvende. :D

      O zaman iyi seyirler demek düşer bana çingum, madem merak eidyorsun izle tabi No Min Woo için. :D :D

      Sil
    6. aaağğğ hatırlatma onu chingu dur ben bugün başlıcam şu mim bitsin başlıyorum hemmen ahha :D :D yosebiee candır kandır sevimli şey :D :D

      Sil
    7. Yanaklarını sıkılası şey ya çok şeker gerçekten de: <3 <3
      Gaz verim biraz dediydim de, ondan şey ettim çingum. :D :D

      Sil
    8. :) :) :)

      Elim i need romance 2 ye kaydı ama hemen hemen gumiho ya döndüm şuan başlıyorum :D :D

      Sil
    9. İnşallah beğenirsin çingum. :D :D Benim favorileirmdendir Gumiho. :D

      Sil
  4. Albüm kapaklarını ben de beğenmedim. Sanki tek bir kesime hitap ediyor. Diğerleri görmezden geliniyor gibi.

    Çıkış parçası da beklediğim gibi değildi. Ama geriye kalanlar sahiden de şahane :)

    Haklısın GD her seferinde kendini aşıyor hep farklı şeyler çıkarıyor ortaya, kendini hiç tekrar etmiyor ve dediğin gibi o bir buz dağı gibi hep görünenden daha fazlası var..

    Jaurim'in güzel müzikleri var çingum dinlemelisin :)

    Bak GD'nin sesi konusunda da seninle aynı fikirdeyim. Böyle güzel olduğunu bilmezdim.. Arada bir bu tarz da söylese ne güzel olur.. Rap'leri şahane ama arada böyle de söylese ya.. Valla lider yetenekte sınır tanımıyor bence :)

    Çok güzel bir yazı olmuş çingum, söylediklerine aynen katılıyorum :)

    Yaşasın GD, yaşasın Bigbang!
    ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çingum dediğin gibi, sanki sadece hristiyanlara yapılmış bir kapak gibi. :(

      Aaa gerçekten mi, bakmak hiç aklıma gelmemişti. Hemen dinlicem şarkılarını, nomu nomu kaomao çingum beni aydınlattığın için. :D

      Profesyonelin hali bir başka oluyor, cidden her tarzı deniyor ve hepsini de kendine yakıştırıyor ilginç. :D

      Beğenmene çok çok sevindim çingum, teşekkür ederim yorumun içinde. :D :D

      Yaşasın GD, yaşasın Bigbang! Hehehehe ^.^

      Sil
    2. Hepsi güzel değil ama arada birkaç tanesi güzel özellikle slow olanları :) Playerımda var bazıları dinlemek istersen çingum :)

      Ben teşekkür ederim canım, Bigbang'den bahsedilmesini seviyorum ;)

      Vee, yaşasın VIP! ^.^

      Sil
    3. Aaa tamam o zaman playerını karıştırmaya geliyorum hemen çingum. :D :D

      Hemen dinledim geldim çingum, ben en çok Shining'i beğendim böyle farklı bir havası var. Hem hüzünlü hem fantastik bir hava sezdim. Hani böyle fantastik filmlerin OST'leri olur ya öyle. :D :D

      Onlar böyle mükemmel olurlar da ben bahsetmezmiyim. :D
      Forever VIP! :D

      Sil
    4. Bakalım hangisini en çok seveceksin diye bekliyordum veee, benim de en sevdiğim o şarkıları çingum ^.^

      Sil
    5. Hehehe ruh ikiziyiz işte çingum. :D :D

      Sil
  5. Şuan üşendim hepsini okuyamadım ama söz deaha sonra okuyacağım sadece başları okudum ve bende kapakları pek beğenmedim G-Dragon'un resmini koysalardı daha iyi olurdu ve övme faslı çok uzun olmuş ben içimden dedim zaten G-Dragon olurda unnim övmez mi över hemde çook över demiştim..Koyduğun bir gift var galiba o sensin :D Neyse Eline sağlık devamını okuyacağıma söz veriyorum(and içerim) ^o^ ....Ve yazının sonuna baktı da güzel laf koymuşsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahat bir zamanda okursun canım. :D
      Hehehehe GD deyinece akan sular durur, överim valla, az gelir belki de bu. :D
      Eveti o anki ruh halim o gif benim. :D
      Ahahaha normalde laf koyamam pek ama blogta açılıyorum ben, teşekkür ederim canım. :D

      Sil
  6. Çingu hızına yetişemiyorum.Bu ne yazı bolluğu:)Maşallah deyiyeyim de hep böyle peşi sıra yazıların gelsin:)

    Konumuza dönersek;yazın çok güzel olmuş.Söylediklerin hepsine katılıyorum diyebilirim.GD ve albümü hakkında saatlerce konuşabiletesim var.Bütün bir hafta bu şarkılarla geçti.Hepsi hakkında tek tek yorum yapmayayım şimdi:)

    Kısacası;albüm kapağını bende beğenmedim.Mesaj içeren şeyleri hiç sevmem zaten:(
    Şarkılardan sanırım en çok Missing You şarkısını sevdim.Şahane bir müziği var herşeyden önce.Nell olan düeti bende çok merak ediyordum.Hatta benzer duyguları yaşadık diyebilirim(takip ettiğim iki grup üyesi düet yapıyor sonuçta)Çok sevdim ama ben de karışık duygular yaşatıyor.Şarkıyı dinlerken ordan oraya savruluyorum sanki.Ama çok da beğendim.Yani anlamadım gitti bu şarkıyı:)

    Neyse fazla uzatmayayım.İnşallah bende bir ara yazarım bu albüm hakkında.Söyleyecek çok şeyim var gibi.Sendeki yazı bolluğu bana bulaşsın da karalayayım bir şeyler:)
    Ellerine sağlık çingum.Çok güzel bir yazı olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okullar açılmadan yazmak istediklerimi yazim dedim çingum, okul varken çok fazla yazılmıyo. ^.^

      Today için çok doğru bir tabir çingum ''Oradan oraya savruluyorum'' :D Ben uzattım da uzattım ama sen tek cümleyle çok iyi analiz etmişsin çingum. :)
      Missing You'nun her şeyi bir harika. Islıklar, melodi, Kim Yuna ve tabii ki GD. Beğenmemek elde değil. :) İlk defa ısılık çalmayı bu kadar istedim çingum ama bende o yetenek yok. :/ Azıcık kardeşime dinlettim, çocuk hemen kaptı, çalmaya başladı. O.o

      Yaz tabi çingum, ne güzel olur. :D Beğenmene çok sevindim çingum. ^.^

      Sil