6 Eylül 2012 Perşembe

Lee Seung Gi&PSY - Asak Style

Oppan Asak Style... 
Puhahaha!... Şimdi merak ediyorsunuzdur. Lee Seung Gi ve PSY düet mi yapıcaklar diye. Hayır, efenim. Düet falan yaptıkları yok, sadece reklam filmi çekiyolar. Lee Seung Gi yıllardan beri Samsung Zipel Asak kimiçi buzdolaplarının reklam yüzüydü. Daha önce Cha Seung Won, nam-ı diğer Dok Go Jin ve tombul yanaklı Ding Dong'da Seung Gi'me reklamlarda eşlik etmişti. Son olarak ta Gangnam Style'la ününe yüz milyon kere daha ün katan PSY... 

PSY, Seung Gi'nin büyük bir patlama yaparak ünlenmesine sebep olan ''Nuna, Sen Benin Kadınımsın'' şarkısının söz yazarıdır ayrıca. Bu ek bilgiyi de verdikten sonra reklamın yapım aşamasını ve birkaç resmini ekleyip çıkıyorum. Daha fazla yazamıycam çünkü elim yandı çingular. Kendinize iyi bakın, görüşürüz.





8 yorum:

  1. chinguuu öncelikle çok ama çoookk geçmiş olsun gerçekten bu aralar birşeyler oldu herkes ya hastalanıyor ya sakatlanıyor bu ne yaa >:I

    Ve reklam acayip komedi olucak gibi duruyor çok tatlı duruyor seung gi :)

    gerçekten elin için çoook üzüldüm meslektaşıımm :( inş biranönce geçer :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol çingu ama çok önemli bi şey değil Allah'tan. :) Ama dün bütün akşam acı acı yandı şimdi iyiyim. :D

      Yorumun için teşekkürler çingum. :) Çok ayıp oldu sana da,
      gerçekten çok özür dilerim. :(

      Sil
    2. önemli değil tatlım :)

      ay bilirim o acı acı yanmaları benim eller yana yana bağışıklk kazandı bir ara :) tekrardan çook geçmiş olsun ^.^

      Sil
    3. Çok sağol çingum. :D

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun çingu.Güzel yazılarını okuyabilmemiz için o eller sana lazım.
    Psy ve Lee Seung Gi'de çok tatlı görünüyorlar.Psy'nin bu önlenemez dünya yükselişi ise ayrı bir olay ya;hadi neyse:)
    Tekrar geçmiş olsun çingu;dikkat et kendine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende anlamadım orayı millet ing albüm çıkarır, promosyonlarına bir dolu para dökerler ama adam bi şarkıyla ünlü oldu. :) Ama çok eğlenceli bi şarkı. :)
      Güzel sözlerin için çok teşekkürler çingum. :D :D

      Sil
  3. Çingu üzüldüm şimdi çok geçmiş olsun umarım önemli bir şey değildir çabucak düzelir elin.Zaten iş işten geçmiş çok zaman olmuştur doktora da gitmişsindir ama yine de söyleyeyim dedim silverdin iyi geliyor yanıklara.

    Psy için ne söylesem bilemiyorum şarkı oldukça saçma ama evde sürekli dinleyen bir kardeşim olunca kulaklarım alışmaya bile başladı.Reklamda güzel olmuş eğlenceli :)

    Tekrardan geçmiş olsun kremlerini düzenli sürmeyi unutma!Kendine dikkat et çingu;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok çingum öyle doktorluk bir şey değildi şükür ama endişelenip, tavsiyeler verdiğin için çok çok mutlu oldum. Sağol. :D :D
      Klibinde şarkınında saçma olduğu kesin ama çok eğlenceliler. :D Bende ilk dinlediğimde bi yadırgamıştım ama sonradan dilime dolandı. :)
      Tekrar tavsiyelerin için teşekkür ederim çingum. :D

      Sil