22 Eylül 2012 Cumartesi

MİM: Favorilerin...


Çingum sessizgemi yakın bir zamanda şu yazısında mimlemişti beni. Bende arayı soğutmadan yazdım. (Ahahaha, bugünlerde çok çalışkanım sanki, bir sürü mim yazdım vakit geçirmeden :D )
Uzun lafın kısası, çinguma çok teşekkür ederek favorilerimi saymaya başlıyorum.


1) Favori rengin? 
Aslında bütün renkleri severim ben. Hepsinin bambaşka anlamları, güzellikleri var. Ama illaki birini seçmek zorundaysam beyazı seçerdim. İyiliği, saflığı, temizliği, huzuru simgeler beyaz, bu yüzden evet, beyaz diyorum.

2) Favori hayvanın?
Hayvanları severim, hepsinin doğaya yararı olduğu bir gerçek. Ama hiç evime hayvan alim de besliyim gibi dertlerim olmadı ya da sokakta gördüğüm şirinlik timsali bir hayvanı elime alıp mıncıklamak gibi isteklerimde olmadı. O yüzden favori hayvanım ne bilmiyorum. Ya da durun, son anda aklıma geldi: At. Asil hayvan ne de olsa. 



Favori hayvanımı çok düşündüm ama bu soru en nefret ettiğin hayvan olsaydı tereddüt etmeden tek bir isim söylerdim: Böcekler. 

3) Favori sayın?
Tek sayıları severim ben. Ama favori sayım 9. 
5,7 ve 8'i de çok severim ama. (8 çift sayı ama, istisnalar kaideyi bozmaz değil mi?)

4) Favori içeceğin?
Su, ice tea, nescafe, vişne suyu, elma suyu, meyveli sütler, ıhlamur çayı.
Bu arada sessizgemi çingumdan nar ekşisi şerbeti tarifinide aldım, azıcık diyetteyim de o bitince hemen denicem. :D

5) Facebook? - Twitter?
Sadece facebook'um var ona da ayda yılda bir girerim.

6) Tutkunuz? 
Sorular zorlaştı mı ne? 
Pek çok tutkum var benim. İnanın bazen bende ne istediğimi bilmiyorum. 
Hayatta her şeyi öğrenmek, bütün kitapları okumak, istediğim enstrümanları çok iyi bir şekilde çalmak, çok başarılı bir ressam olmak, 10'a yalın dil öğrenmek, kitap ve senaryo yazmak, müzik yapımcısı olmak (GD ve Teddy gibi mesela :P), beste yapıp, şarkı yazmak... bu liste uzar mı uzar böyle. Çok şey istiyorum değil mi? Bende farkındayım bunların hepsini yapamayacağımı ama istiyorum işte, elimde değil.

Galaxy çingumun yardımlarıyla fark ettiğim üzere birde Kore'ye gitmek istiyorum tabii ki ben. Hatta galaxy çingumla gitsem daha bir güzel olur. :) Bigbang ve Beast konserlerine de denk getirebilirsek gidiceğimiz zamanı, ohhhh... süper olurdu. :)



7) Hediye almak mı vermek mi?
Hediye verirsin, karşındakini mutlu edersin. O mutlu olunca sende mutlu olursun. Hediye alırsın, önemsendiğini bilip mutlu olursun.  O yüzden, ikisi de tabii ki. 

8) Favori gün? 
Perşembe ve Cuma.

9) Favori çiçeğin?
Orkide severim ben ya, ama çok pahalı. He, bir de kiraz çiçeklerine bayılrım. :D

Şimdiiiiii, bu mimi sevdiğim bir dongsengim olan Sümeyye'ye paslıyorum. İstediğin zaman yazabilirsin canım. ;)

20 yorum:

  1. Favorilerini öğrenmiş olduk iyi oldu. :D
    Gerçekten çok şey istiyormuşsun ama bir şey diyemiyorum çünkü bende çok çok şey istiyorum. :P
    Tüm içecekler favorin mi? :D Ben forever icetea modundayım. :D
    Güzel bir yazı olmuş, zevkle okudum. Ellerine sağlık canım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok sadece su, ice tea, nescafe, vişne suyu, elma suyu, meyveli sütler, ıhlamur çayı favorilerim. :P :D
      Ahahaha yalnız değilim o zaman. :) Şu bizim her şeye sahip olmayı isteme huyumuz yok mu? Ah, napıcaz bilemiyorum Ezgicim. :D
      Beğenmene çok sevindim canım. :D

      Sil
  2. Ahh resim seçimine hayranım her postta o kadar güzel resimler ekliyorsun ki, hep masaüstümü süslüyorlar :)

    Küçüklüğümden beri hep bir atım olsun isterdim, gerçi hala da istiyorum ama evde beslenmez ki :/ Bir yılkı atım olsa ne güzel olurdu :)

    Böcekleri kimse sevmez ööğğ..

    Ben çift sayıları seviyorum çingum :) Simetri sorunumla bir alakası olabilir sanırım :)

    İçeceklerde sahiden benziyoruz çingum :) O tarifi kesin denemelisin ^.^

    Oovv tutkularına bayıldım ama :) Ben o kadar yazmadım ama bak bu konuda da benziyoruz. Hepsini ben de isterdim sahi söylüyorum :)

    Çok güzel cevaplar vermişsin çingum ve cevaplarımız ve seçimlerimiz de sahiden benziyor :)

    Şu resimleri de aldım LastExile biraz renklensin masaüstü günlerdir aynı resimle duruyor :)

    Cevapladığın için teşekkür ederim çingum ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla içime sinmeyen hiçbir resmi koymuyorum çingum, bulamadıysam saatlerce arıyorum, en çokta zamanımı alan iş bu oluyor ama sonunda beğeniliyosa o zaman değiyor demektir. :D Güle güle kullan çingum. :D

      Eve almaktan geçtim hayatımda bir kerecik binebilseydim, o bile yeterdi ama bi kere kaçırdım o fırsatı. Bir daha da elime geçmedi, ah ah yanarımmmm... :((

      Bak bunda uyuşmadık ama ruh ikizim, olsun o kadar farkta napalım. Sen çift sayıları temsil et, ben tekleri. :)

      Denicem yakın zamanda çingu, güzel olucak eminim. :D

      Dimi ama çingum dimi. :D Hepsini başarabilseydik ne güzel olurdu ya, offf ama bunları yapmak için zaman, cesaret ve maddiyat gerekir offfffff... :(

      Beğenmene çok sevindim çingum, ne demek sen mim paslarsın da yazmam mı. ^.^

      Sil
    2. Aynen ben de öyleyim resim seçmek post yazmaktan daha çok zaman alıyor :) Kamsahamnida çingum :D

      Bir gün binebilirsin umarım, gerçekten şahane bir duygu olduğuna eminim, ben de bir kere kaçırdım o fırsatı :/

      Olsun o kadar fark olur çingum :)

      Bence hepsini başarmak elimizde en önemlisi cesaret çingum..

      ^.^

      Sil
    3. Umarım ikimizde binebiliriz çingum. :D :D Bende eminim harikadır, böyle at sırtında hızla, rüzgar yüzüne çarpıcak, özgürce sadece atın gittiği yere kadar gidicen. Ahh ah, canım çok çekti. :D Umarım nasip olur çingum ikimize de. :D
      Ve umarım diğer tutkularımızı da gerçekleştiririz gerekli cesaretle. :D :D

      Sil
  3. Chingucuğum :) Seni daha da bir tanır oldum böle güzel oldu sevdim bu mimi :) :)
    Cidden upuzun bir liste ama hepimizde öle değilmi zaten bu liste :D Daha kore ye gitme isteklerini yazmamışın bak cık cık olmamış :P :D
    Hediye konusunu çok iyi açıklamışsın cidden *.*
    Ahaha beni mutlu etceksen parana kıyıp orkide alıcaksın diyorsun yani chingu iyiymiş ahha :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh chingucuğum!.. Nasıl unuttum ben onu? :( En başta Kore'ye gitmek istiyorum tabii kide. O en büyük tutkum ama unutmuşum ya, düzeltiyorum o zaman hemen. :D

      Puhahaha bu şekilde anlaşılacağımı tahmin etmemiştim ama sanırım öyle. :D :D Yalnız çok iyi analiz etmişsin beni, ben bile bu kadar maddiyatçı olduğumu bilmezdim. :D Ay çingum öldürdün beni gülmekten, sende çok gül emi. :D :D

      Tüh ya ben gizemli gizemli takılıyodum şimdi, yazmasamıydım acaba bu mimi. :P :D Şaka bir yana normalde kendini çok yakınlarım hariç kimseye açmayan ben burada kabak çiçeği gibi açılıyorum çingum, buranın da güzelliği bu işte. :D

      Sil
    2. aaağğğ hemen bu mimi yazıcam tamda sen benim tutkumu iyice hayal dünyasına çekince :D :D Chingu naptın sen ya :D Koreye gidicem buna ayrı bir heyecanlan üstüne seninle gidicem bunun için amuda kalk sevinçten :D Bide bigbang ve beast konserine mi gidicez beraber bunada kalp dayanmaz :D :D
      Ahahaha :D Tabiki de öle olmadığını biliyorum chingum :) :) Güzel çicek şimdi :) :)
      :P :P Hepimiz açıldık zaten ya burda ben bunu anlayın kıymetini bilen diye başlatmadım mı blog mimi ni zaten :D Ah ben senin bu hallerini çok seviyorum :) :) :)

      Sil
    3. Valla ne güzel olurdu çingum ya. :D :D Hayali bile güzel, ama kısmet bu işler belli de olmaz yani^, gideriz hayallerimizi gerçekleştiririz bakarsın. :D :D
      Merakla bekliyorum çingum, mimlememiştim başta kimseyi dersler falan başladı diye. Yanlış hatırlamıyordam Harmony mimledi seni, bu kadar yazmak istediğini bilseydim baştan mimlerdim seni. ^.^
      Bende seni daha yakından tanımak için sabırsızlanıp, mimini heyecanla bekliyorum çingum, o zaman karar vericem seni sevip sevmediğime bende. :P :D Şaka bir yana bende sevdim seni çingum, çok kanım ısındı sana. :D

      Sil
    4. napsam mim mi yazsam dizi mi izlesem yok mim yazıyım hangisini yazayım ya diyordum ama bu yorumdan sonra yazıcam :D Ne bilim chingum ilk sende gördüm zaten bu mimi :D Ama sorular hoşuma gitti :D Seviyorum ben mim yazmayı ya :D Hemen başlıyorum kısa sürer zaten :D Banane banane mimden sonra karar ver bakalım o galaxy de sevcekmisin :P :P

      Sil
    5. O zaman gelen bütün mimleri paslarım sana bak. :D
      Okey, tamam sevmiyorum seni şimdilik bakalım fikrimi değiştirebilecekmisin. :P :D

      Sil
    6. şimdi hani öle de olmasında işte yani işte yani :D :D :D :D

      Bakalım chingucuğum beni ne kadar sevicek merak ediyorum yayınladım bilem :) :) :)

      Sil
    7. Bende yazdım bilem. :D

      Sil
  4. Unnie ben istiyorum ama çooook sonra yazarım yazarsamda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğin zaman yazabilirsin tabii kide canım. ^.^
      Hemen sana pasladığımı yazıyorum o zaman. :D

      Sil
    2. Rica ederim canım. ^.^

      Sil
  5. Cevapların beni hiç şaşırtmadı.Beyaz,At falan onları düşünebiliyordum zaten..Sadece sayılar,günler falan bilemezdim onu da öğrenmiş oldum Tutkun'u da tahmin etmişliğim var :D Eline sağlık çalışkan unnim benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi? :D Böyle tanınmak çok mutlu etti beni, boşuna demiyorum burası kendim olduğum yer diye. :D :D
      Beni bu kadar tanımana ve bğenmene çok sevindim canım. :D :D

      Sil