22 Eylül 2012 Cumartesi

MİM: Sevindirik Yapan Sorular


Çingum galaxy beni şu yazısında mimlemişti, nomu nomu nomu arigato :P çingum. (o anladı :P )
Neyseki bu sefer araya fazla zaman girmeden yazabildim, o zaman başlıyorum. Gazamız mübarek olsun...

Günün nasıl geçti ?
Bugün bütün gün evdeydim, dışarı hiç çıkmadım. Ders kaydımı yaptım. Almanca seçmeli alıcaktım ama kontenjan dolmuş alamadım, off ya... Neyse, bende polimer kimyası aldım, ismi çok ilginç geldi de. Bir de fizikle ilgili bir şey. Allah sonumu hayır etsin diyorum. 
Sonra bloguma mim yazısı yazdım. İki gündür giremediğim bloguma girip, yorumları cevapladım. Birazcıkta kitap okudum. Şu an yeni bir mim yazıyorum. 

İsim vermeden bahset...
Adı anılmaması gereken kişi şu an sana güzel kelimeler edecek havamda değilim.



Neden hep cam kenarı ? 
Cam kenarı bahane, hayal kurmak şahane. Yolculuklarda hepimiz gibi benimde cam kenarı tercihimdir. Genelde kardeşim ve kuzenlerimle yolculuk ettiğimde sorun olmuyor ama eğer tek başıma yolculuk ediyorsam, üç beş kere internetten cam kenarı diye aldığım biletin aslında koridor tarafı olduğunu öğrendiğimdeki ruh halimi siz tahmin edin artık. Birde kulaklığımı unuttuysam ve kendisi yetmezmiş gibi kucağında çocuğuyla fazladan yer işgal eden, üstüne üstlük yanımda ''CAK CAK CAK!'' diye sakız çiğneyen kadın kabusumdur. Ve afedersiniz ama birde buram buram ter kokuyorsa... Omo, omo! Hatırlamak bile istemiyorum, kabir azabıydı sanırım. Tek başıma yolculuk ettiğimde hep böyle iğrenç anlar yaşarım. Birkaç tane daha var ama bundan daha nefretlik değiller. 

Neyse, koridor tarafında gittiğimde yolculuk yaptığımı hissetmem nedense. Cam kenarı hem insana huzur verir, hem de güven. Bir tarafında cam vardır, diğer tarafında tanıdık bir yüz... Müzikte varsa tamamdır. Muhteşem beşli: yollar, cam kenarı, müzik, hayaller ve sen...

Bugün kendin için ne yaptın ? 
Ahiretlik sorusu gibi olmuş bu sanki. 
Ders kaydımı yaptım dedim ya. Aaaa! Ama bir kere söyledik, ikiletme dimi ama. :P

Twitter anasayfanı aç ilk gözüne çarpan şey?
Twitter'ım yok. Face'im var ama onu da ayda yılda bir kullarım.

Düşün ki; o bunu okuyacak?
Benim için güzel bir söz söylemezsen, sana tek kelime etmem. Önce sen...

Kahkaha atmana yol açan karikatürler?
Karikatür okumam ama hemen gugul amcadan araştırmaya gidiyorum.


 

Klavyeye bakmadan birşeyler yaz.
ne uazsan bilrmedim l,msi. 
Doğrusu:  Ne yazsam bilemedim şimdi. 

Bir cümle düşün, sonra kelimlerin yerlerini değiştir.
görüşmek üzere dahaki yazıda çingular bir

Mimi Sakura Bahçesi'ne paslıyorum, kolay gelsin canım. ;)

16 yorum:

  1. :) Eğlenceli bir yazı olmuş:D Karikatürlere bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim Elif. :)) Karikatür okuma alışkanlığım yok ama bunları ararken bir sürü okudum ve çok güldüm. :D

      Sil
  2. özlemişim seni hoihoii :) :)
    O çok girmediğin facede ekledim seni haberin olsun sunshine kiki olarak :) :) Daha yeni aldım onuda blogumun da facesi olsun dedim :)

    Yazı muhteşem olmuş :) Of chingu bende seçmeli derse pazarlama alıcaktım ama denklik yokmuş ee arkadaşım neden koydun o zaman diye sorsakta cevap veren olmadı ve sırf bu sorun yüzünden gidip boş olan cuma günüme saat 5buçuktan 7 buçuğa kadar olan ( evet gece ve ben 1.öğretimim >:I ) girişimcilik dersini almak zorunda kaldım ama ama senin ki çok eğlenceliye ebnziyor bende istiyorum bende istiyorummm :) :) Bana bir ara anlatırsın dersin nasıl olduğunu olurmu chingum ha olur mu ? çok merak ettim cidden :D Bak bide ben sizin anorganik mi ne o dersinizi merak ediyorum bize göstermiyorlar çünkü :( siz bilim adamıymışsınız bizde mühendis :( bende bilim adamı olmak istiyorum yaaa :D :D
    Yazın çok güzeldi chingum yazdığın için nomu nomu nomu arigato (aldım ben mesajı nihahaha :D ) Aramızda böle özel bir espri olduğu için seni daha da kendime yakın görür oldum aaağğ çok sevindirik oldum :D :D
    Sana burda söz veriyorum bende bugün mimini yayınlıycam ve satırlar dolusu özrümü orda dilemek istiyorum :D :D valla senin yazdığını görünce çok ama çok utandım onu söliyim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende özledim seni kiki. :D
      Hemen girdim, kabul ettim seni. :)
      Ahahaha kafiyeli oldu. :P :D

      Akşam derse gitmek çok sinir bozucu bence, o saate o kadar evde oturunca insanın dışarı hele de okula çıkması gelmiyo hiç. 2 sene önce 15 tatilinde ehliyet kursuna gitmiştim o saatlerde, ordan biliyorum. Eyyşşş! Tam bir işkenceydi. Ama seninki daha kötü çingum ya, boş günün boşuna boşuna dolmuş, üzüldüm. :(((
      Ama girişimcilikte güzel bir şeye benziyor, hayırlı olsun inşallah çingum. ^.^
      Anlatırım tabii çingum, ben anlımın akıyla bi çıkim de şu işin içinden, anlatırım sana. :D :D Ah çingum ben sevemedim anorganiği ya, hocadan ama sanırım. :/ Yine de düşününce güzel ders, bir de anlatabilen bi hoca verseydi... :(

      Bende öyle hissettim çingum, aynı düşünceleri paylaşmamız çok çok mutlu etti beni. :D :D :D
      Merakla bekliyorum meslektaşım o zaman. :D

      Sil
    2. :) :) bende hemen girdim baktım lee seung gi :D :D Aynen aynen süper olmuş :D

      Of bakalım nolucak chingum inş alnının akıyla verirsin dersi tatlım :) :)

      Bende çok mutlu oldum şuan senin de aynı şeleri hissettiğini öğrenince :) :)

      Ay o zaman daha düzgün yazmam lazım eyş heyecanlandım :D Yanlız chingu eyş lere dikkat unutma :D :D

      Sil
    3. Hehehe Lee Ki Kwang. :D Çingum yalnız bizimkilerin isimleri de benziyo. :) Seung ve Kwang isimleri farklı bi ahahaha. :D :D
      İnşallah çingui sende bende. :)
      Eyşşş! Evet, evet hakılısın dikkat etmek lazım. Yoksa fena... :D

      Sil
    4. okudum bi daha okudum valla ha da benziyor chingu ya al bir ortak nokta daha kekekke ^.^
      İnş inş :) :)
      Hem de ne fena :) :)

      Sil
    5. Ortak noktalarımız gittikçe çoğalıyor gerçektende çingum. :D :D

      Sil
  3. Çok güzel karikatürler bulmuşsun bu yazıyı da yazmışsın hemde okul günlerinde ben bile anca haftasonu girip sizin yazılarınızı okuyabliyorum neyse eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım bizim okul daha başlamadı neyseki ama bundan sonra bende çok fazla girebileceğimi zannetmiyorum. :(( Bu sene derslere asılmam lazım.
      Beğenmene çok sevindim. :D

      Sil
  4. Güzel bir yazı olmuş canım, ellerine sağlık. Zevkliydi okuması. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım, yorumun için teşekkürler. :D

      Sil
  5. Bu mimi ben istiyorum, bana paslayabilirsin. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım, hemen düzeltiyorum senin adını ekliyorum. :D

      Sil
    2. Teşekkürler :)
      Zorla mim aldım. :D

      Sil
    3. Aaa olur mu öyle şey, seve seve verdim ben. :)
      Rica ederim, hepimizin sevindirik olmaya hakkı var. :D

      Sil