14 Ekim 2012 Pazar

Blogum ödüllendi... :)

İki haftadır kendisini terk ettiğim blogum ödüllenmiş ben buralarda yokken. Nasıl sevindim anlatamam, terk etmiştim ama yüzsüzlük edip geri döndüm ödüllenince. Öyle bir yüzsüzüm bende. :D 

Heyyt! Sen dur, bu ödül benim hakkım dedim, davet edilen törene katıldım. Törende kimler yoktu ki: Seung Gi'm, tam kadro Bigbang, sevdiğim oyuncular, şarkıcılar ve çingularım. Çok güzel bir geceydi valla. 
Herkes ödüllerini aldı ve sonunda sıra bana geldi. Soul mate çingum sessizgemi, sahnedeyken elindeki zarfı açtı ve ödül aldığımı belli edercesine ismini okumadan önce bana gülümsedi. Sonra o tarihi an geldi, ben sahneye fırladım çıldırmış vaziyette, o anki duruma hiç yakışık kalmayan bir vaziyette. Ama ne yapabilirim sevinçten ne yapacağımı bilemedim. Neyseki, ayağım takılıp düşmek gibi, ödülü kırmak gibi rezillikler yapmadım. Ödüllerimi sessizgemi çingumdan aldım, beni ilk tebrik eden o oldu. Sonra da ben teşekkür konuşmamı yaptım. Hani bilirsiniz şu herkese teşekkür edilen ama o heyecanla akla gelmeyen kişilerden de özür dilenen. Evet, bende bu klasik konuşmayı yaptım. İşte süpriz ödüllerimle karşınızdayım:

Şimdik, benim de ödüllendirmek istediğim çingularım var. Ama hepinize nasıl haber vericem onun derdine düştüm şimdi. :P Neyse, bir yol bulunur elbet. Kırom; canlina, rose, galaxy, ırmak, kore delisi, küçük filozof, ezgisakura


Evet, çingularımı da ödüllendirdikten sonra gitme zamanı geldi:
Güneş batarken ardında tepelerin,
Geldi veda zamanı Teletabilerin ya da Hoi Hoi'nin.
:P


14 yorum:

  1. ahahaha koptum hala gülüyorum yazına chingum :D

    Ödülünü çok ama çok tebrik ederim :) :)

    Bende mi aldım şidmi ödül mü ben mi o.o beast konserindeydim uçtum geldim şaşırdım çünküm :D teşekkür ederim çok ama çok :)
    gerçekten hala gülüyorum hele son da ki cümle kop :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seninkini tebrik ederim. ^^ Rica ederim çingum hemen senin törene koşuyorum. :D

      Sil
  2. Tebrik ederim bu kısa yazında bile beni güldürmeyi başardın...Ve ayrıca ödül için teşekkür ederim...Bu ödülü kazanmama yardımcı olan sadece Ben'e teşekkür ediyorum diye saçma sapan bir konuşma yaparak ödülüde alaraktan blogcuğuma koşuyorum..Öpüşüp koklaştıktan sonra bile halen elim titriyor olacak.
    :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yorumunda beni çok mutlu ediyosun Irmakcım teşekkür ederim. :D
      Merak ediyorum bakalım senin düzenlediğin ödül töreni nasıl olucak. :D

      Sil
  3. Çingum önce seni tebrik edeyim sonra da beni de layık görüp;ödül verdiğin için çok teşekkür edeyim:)Son cümlene çok güldüm;telatabiler ne tatlıydılar ya:)Kardeşimle oturup ne çok izlerdim ben onları.Hele en küçükleri Po çok şekerdi kerata:)Hem güldüm hem hatırladım sayende sağ olasın:)
    Tekrar teşekkür ederim ödül için çingum;çok mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde çok izlerdik kardeşlerimle, çoğu zaman sonuna yetişirdik, ne hayal kırıklığıydı ama. :( Bizde Po'yu çok severdik valla. :D Sonra Lala derken öyle küçükten büyüğe severdik. :D
      Rica ederim çingum, bende seni tebrik ederim. :D :D

      Sil
  4. Tebrik veee teşekkür ederim... :)
    En kısa zamanda ödül yazımı yazacağım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Sakura, merakla bekliyorum. :D

      Sil
  5. Kırom; kumaoooo çingu :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim çingu. :D Korecesini bilmediğimden Türkçe yazdım bunu. :D

      Sil
  6. ahahahhaa :D Çingum yaa alemsin beni yine güldürmeyi başardın :) Son cümlene bayıldım Teletabileri ne severdik küçükken :) Ne törendi ama değil mi :) Sahneye çıkarkenki heyecanın bence çok tatlıydı (:

    Soul mate çingum benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafızalardan silinmicek bir törendi çingum, sayende beni de ödüle layık gördüğün için. :) Tekrardan çok teşekkür ederim soul mate çingum. :D

      Sil
    2. Ne demek çingum rica ederim, her güzel ödüle layıksın bi kere ^^

      Sil
    3. Yapma böyle çingum utandırıyosun beni. ^.^
      Senden bu sözleri duymak çok mutlu etti beni. :D

      Sil