12 Ekim 2012 Cuma

MİM: Unutulmayanlar, İlkler...

Küçük Filozof dongsengim beni nerdeyse 2 hafta kadar önce şu yazısında mimlemişti. Okullar açıldı, yerleşme, derslere tekrardan uyum, laboratuvarlar falan derken yazamadım ama işte şimdi karşınızdayım. Zaten çok bekledi bu mim, iyisimi ben daha fazla uzatmadan ilklerimi sıraliyim.

1-Dizi yada filmlerde unutamadığınız karakter/tiplemeler?
2- İlk Dinlediğiniz/sevdiğiniz OST?
Joo Yoo Rin
   
İlk izlediğim Kore dizisi My Girl olduğundan Lee Da Hae benim için ilktir. Yani sadece ilk izldeğim dizi olmasının, ilk izlediğim bayan oyuncu olmasının yanı sıra Joo Yoo Rin çok ilginç bir karakterdi şimdi. Absürt bir kişiliği vardı, gerçek hayatta olaylara kimsenin vermeyeceği şekilde tepkiler veren, mimikleri beni öldüren, konuşma tarzı, sesini kullanması, yürümesi, koşması ve yemek yemesi bile insanı kırıp geçiren bir karakterdi. Şu ana kadar izlediğim hiçbir dizide böylesine uç bir karakter görmedim. 

Pisliğiyle benim için ilk olan bir karakter vardır.  Choi Han Kyul'la beraber Coffe Prince'in müdürü olan o pislik adam. Sadece bir mendille bütün temizliğini yapabilir. Ayaklarından başladığı temizliğine koltuk altı, ağzı, yüzü dişleri dahil her yerini tek bir mendille temizler. Yıllardır değiştirmediği pis su bulunan kovada çoraplarını yıkar, aynı zamanda o suda fincanını temizlediğini sanarak afiyetle kahvesini yudumlar. Öğğğğğ! Yemin ediyorum midem kalktı. Adamın daha bir sürü vukuatı vardı ama o iğrençliklerini hatırlamak istemediğimden beynimden silmiş olmalıyım.

 Yeorim ve Geol Oh

Yeorim ve Geol Oh... Ay bu ikisini ne çok sevmiştim. Sungkyunkwan Scandal'ı sonuna kadar izleme sebebimdiler. Aralarındaki samimiyet, uyum süperdi. Bromance ilişkilerine bayılıyordum ya. İkisini tekrar aynı dizide görmek ne güzel olurdu.


İkinci soru da ilk dinlediğiniz ya da en sevdiğiniz OST'ydi. İlk izlediğim dizi My Girl olduğundan, dolayısıyla ilk dinlediğim OST'ler de My Girl şarkılarıydı. Ama en sevdiğim OST, One Litre of Tears'ın Only Human şarkısı.



Gifler alıntıdır.

8 yorum:

  1. Ne zamandır yazılarını ne okuyabiliyorum ne yorum yapabiliyorum bende yazı yazamadım gitti bu sıkışıklılıkta fakat okumadığım bikaç yazını okuyasım geldi..YTine ilk seni açtım yazıların çok keyifli oluyor ellerine sağlık.Ve bende Joo Yoo Rin çok severim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum Irmak gerçekten, gururum okşandı teşekkür ederim güzel sözlerin için canımcım. :D :D :D

      Sil
  2. chingummm !! meslektaşım !! Burçtaşım !!! bogopoşissooooo :) :)

    Ve aynı mimi aynı anda yazdık çok güldüm ya valla :) :)

    Yeorim <3 Geol Oh <3

    Chingu ya ben şu my girl ü yarıda bırakmıştım :) Sanırım bir çok yeni eski ( ama çok eski olmayan :) ) Yapım izledikten sonra o çok eski geldiği için bırakmıştım :) :)

    Ama ama ama şu coffe prince teki adam ancak bu kadar iyi anlatılabilirdi chingum çünkü şuan midem bulanıyor :D sağolasın :D :D

    AAA cidden çok özlemişim seni :) :) Arada gel lütfen :) dicem ben gelebilcekmiyim acaba :) seni gördüğüme çok ama çok sevindimmm :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bogopoşissooo çingum. :D Evet, valla öyle olmuş kalp kalbe karşı derler hehehe. :)

      My Girl konusu klasiktir ama güzeldir çingum ya benim en sevdiğim diziler ilk izlediklerim çoğu da eskidir. Ama sende haklısın belki bende yeni dizilerden başlasaydım eskileri izlemek istemezdim. :)

      Ah çingum keşke... :( Ama zaman yok ya, nasıl oldu anlamadım 1 ay geçmiş okul açılalı offfffff... :( Neyse çingum bende özlemişim seni, blogumu ve çingularımı. :) Yine de yazmaya çalışıcam. :)

      Sil
  3. ahhh çingum yaaa hadi benim her zamanki halim pek yazamıyorum ama sen de yazmayınca hiç konuşamıyoruz.Özlemiş miyim ne yazılarına yorum yapmayı;)

    Joo Yoo Rin cidden ilginç bir tipti.Aslında dizinin gidişatı klasik bir kore dizisi ama ilk izlediğin dizilerden olunca farklıymış gibi geliyor insana.Benim bu dizide unutamadığım kızın çocuğun bahçesinden meyve toplayıp reçel yapmasıydı sanki emin değilim ama onları bir de çocuğa satacaktı di mi?En sevdiğim sahnesi-şarkısı da kızın gong chan için söylediği yıldızlı mıldızlı bir şarkı vardı ya oydu :D

    Yalnız o pislik adamı hatırlatmasaydın iyiydi.İzlerken nasıl kusmadan durdum şaşarım yani :/

    Yeorim ve Geol Oh :D :D :D :D Sadece sırıtsam yeter di mi?Anlarsın sen.Çok şekerlerdi yaa^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çingum şu dersler yine başladı, hiç bi şeye zamanı olmuyo insanın, hafta sonları bile öyle hızlı geçiyo ki anlamıyosun bile. :( Bende yorumlarını okumayı özlemişim çingum ama daha da özlediğim bi şey var o da yazılarını okumak. :)

      Evet, çok haklısın o konuda. :) Bende satıyo muydu tam hatırlayamadım çingum ama Joo Yoo Rin bu para için her şeyi yapar. :D

      Mesajı aldım çingum mereak etme, bende o ikisini görünce aynı durumda buluyorum kendimi. :)

      Sil
  4. Ju Yoo Rin benim ilk izlediğim dizilerden birinin karakteri değil ama benim için her zaman bir numara hatta bu karakter yüzünden mütercim tercüman olmak istiyorum. :D :D Düşünürdüm bu diziyi hep ben mi abartıyorum diye ama şu yazını okuyunca çok sevindim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severim My Girl'ü, beğeneni kadar beğenmeyeni de çok ne yazık ki. :( Bende seviniyorum My Girl severleri gördükçe. :D Umarım mütercim tercüman olursun agashi. :D

      Sil