4 Kasım 2012 Pazar

MİM: Hayalinizdeki Ev



Geçenlerde rosa çingum şu yazısında beni mimlemiş hayalinizdeki ev nasıldır diye. Herkes kendine ait bir evi olsun ister tabii ama ben bu zamana kadar nasıl bir ev istediğimi hiç düşünmemiştim. Daha doğrusu kafamdaki düşünceleri toparlayamamıştım. Her tarz evi severim aslında ben; modern ya da victoria tarzıyla döşenmiş, antika eşyaların olduğu, malikane gibi evler, ortaçağdan kalma taştan kaleler, kumsalda olan filmlerde gördüğümüz harika evler, orman içindeki klübeler, güzel bir apartman dairesi... Güzelse beğenirim yani. Evim hayale kalırsa koskocaman olsun, yüzme havuzu, saunası, basket ve tenis kortu olsun, olmazsa olmaz cinema salonu olsun gibi çok lüks şeyler hayal edebilirim yani. Ama bu kadar zengin olamayacağımı biliyorum tabi, bu sadece hayal. Aslında bu kadar lükse de gerek yok, gelip geçici şeyler sonuçta. Küçük şeylerle mutlu olmayı da biliriz biz. Neyse ister apartman dairesi, ister rezidans, ister çatı katı, ister villa olsun ama huzurlu olsun. Yanımda sevdiklerimle birlikte mutlu bir yuva olsun. Yani ev değil de gerçek bir yuva benim hayalimdeki. 


Ah! Bu arada rosa çinguma teşekkür etmeyi unuttum. Komao çingu. :D
Yapmak isteyen olursa mimi paslayabilirim. 

Bide bugün T.O.P'nin doğum günü.  Burçtaşım olur kendileri bu arada. Kore saatiyle kaç saattir doğum günü aslında ama ben bizde de gelmesini bekledim tarihin. Neyse, Taeyang ve GD'nin doğum günlerinde yazdığım yazılarda küçük bir kısımda doğum günlerini kutlamıştım. Tiovpi'nin ne eksiği var dedim ve yazdığım kısacık postum altına ekliyim dedim. Kırom;


Doğum günün kutlu olsun ''Yürüyen Karizma'', ''Mr. Spock'' kısaca T.O.P. ^^

10 yorum:

  1. Çok haklısın çingum önemli olan evin nasıl olduğu değil içindekilerin ne olduğudur. Her zaman sevdiklerimizle beraber mutlu ve huzurlu bir evde yaşarız inşallah:)
    Seviyom bu çocuğu ya bakışlara bak hele;beş dakikadır gife kilitli kaldım ayrılamıyorum:)İyiki doğmuş garip hareketlerin etkileyici bakışların insanı:)İyiki doğmuş biricik T.O.P'miz:)
    Mim içinse rica ederim çingum;ne demek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çingum. :D
      Gif benide benden aldı zaten çingum ya, cidden çok fena. :D

      Sil
  2. Ben "Secret Garden" daki gibi bir evim olsun isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa, evet süper olabilir. :D

      Sil
  3. http://www.youtube.com/watch?v=qWl5vZ2phsk

    normalde yani normal insanlar buraya bir happr birthday yada seigiçukkahamnida şarkısı koyarlar ama chingucuğum biliyorsun ki yazın beni tanıdın ki normallik pek bana göre değil :P Ben olduğumu anla chingun burda tüm içtenliğiyle doğum gününü kutluyor bunu bil diye tüm şapşallığımla cıvıtık hallerimle başladım hahah ^^


    Öncelikle neden ego yu koydum başa ? çünkü çünkü dediğim gibi seni ve bloğunu tanıdığım andan itibaren içimdeki v.ı.p olma isteği arttı arttı büyüdü valla :D VE ne dinleceğime karar veremdiğim zamanlar yan sekmeden senin bloğu açardım ordan bigbang çalardı :) Özelilkle hep başta ego nun çalması bir daha nerde ego yu duysam seni düşünmeme neden oldu :) :)

    Benim için ne kadar değerli olduğunu birazcık anlatabildikten sonraaa gelelim günün anlam ve önemineeeeee :) :)

    seigiçukkahamnidaaaaa
    seigiçukkahamnidaaaaaa chinguyaahhh :)


    Doğum günün kutlu olsun benim bir tanecik meslektaşım , burçtaşım :) Çok mutlu bir sene yaşarsın inş :) derslerin çok güzel hatta başlayacak olan vizelerin inş çok ama çooookkk güzel geçer :) :) hep gül hep mutlu ol :) inş birgün yüzyüze de tanışabiliriz :) ki ben seni böylede çok sevdim bunu biliyorsun kendine iyi bak umarım bugün çok güzel bir gün geçirirsin özel olduğunu hissettiğin bir gün yaşarsın :) :)

    umarım birgün gerçeğini de alabilirim sana :) tekrar doğum günün kutlu olsun :)

    http://3.bp.blogspot.com/--hj48T5_IMw/UF8BSWSmKDI/AAAAAAAACfA/bXmku7EL_FM/s1600/orkide.jpg


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çingummmmmm! <3 <3 <3 Çok teşekkür ederim, çok mutlu ettin beni d.günümü hatırlayıp. :D

      Benim gibi odun bir insanı bile duygulandırmayı başardın, gerçekten yazını okurken bir an ağlıcam zannettim. Uzakta olsa bile bir insanla çok yakın olabileceğini öğrettin bana, teşekkür ederim. Yüz yüze görüşmesek bile beni önemsediğini bilmek çok güzel bir his. :D

      Şapşallık mı? Seni hiç öyle görmedim çingum daha çok neşeli, içi içine sığmayan, mutluluğunu sevdikleriyle paylaşmayı seven birisi olarak gördüm. Bu halini de çok sevdim. :D

      Bundan sonra her Ego'yu dinlediğimde benimde aklıma hep sen geliceksin emin ol. :D

      Güzel dileklerin için çok çok çooook teşekkür ederim. İnşallah bir gün yüz yüze de görüşürüz ve hediyen içinde teşekkür ederim. Orkideyi sevdiğimi unutmamışsın, ay bak yine bi fena oldum. Gerçeğinde gözüm yok çingum hatırlaman yeter, daha güzelleri senin olsun. :D

      Gerçekten ama gerçekten beni çok mutlu ettin elifcim. Çooooooooooooooooooooooook teşekkür ederim. <3 <3 <3 :D

      Sil
    2. ayy sevindirdiysem ne mutluu :))) çok mutlu oldum cidden tamda yapmak istediğimi yapmışım birazcık da olsa beni yanında hisset mutlu ol istedim :) ama ağlamak yok :) bak saat te 12 yi geçti artık tam yaşını doldurmuş oldun kaç oldun şimdi sen :P bunu demiycem kesinlikle çünkü benim doğum günümde koca gün yaptılar uyuz oldum :D neyse chingum ben özledim seni koca gce kendi çapımda yazarım burda ben susayım en iyisi :D çok öptüm :* kendine çok ama çok iyi bakk :)

      Sil
    3. Orasına girmeyelim bencede ya da dur ben daha 16'yım aaaa bilmiyo muydun? :P :D
      Çok teşekkür ederim tekrardan çingum sende kendine çoooook iyi bak. :D

      Sil
  4. Ne zamndır da senin yazılarını okuyamıyorum bu kısacık yazı bile beni mutlu etti aynen bende senin gibi her tarzı severim..İnşallah Allah bize bol bol ev verirde istediğimiz gibi döşeyebiliriz :D Neyse canım eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşalalh canım bir sürü evimiz olur. :D Uzun zamandır yazmıyorum şu sınavlar falan hiç fırsat olmadı ama şu an yeni bi yazı yazmaktayım. Birazdan yayınlarım ve umarım hoşuna gider. :D

      Sil