31 Aralık 2012 Pazartesi

Mim Torbasından Çekiliş Yaptım...


Yılın son postunu yazıyorum şu an. Yılbaşı çekilişi yaptım ve torbadan kaderime dört tane güzel mim çıktı. Dört mimi birleştirdim, ilk defa yaptım bunu. :) Mim yollayan çingularımı çok teşekkür ediyorum. Uzun zamandır yazmamıştım ve yazarken keyif aldım. İlk iki mimim sessizgemi çingumdan. Hadi bakalım neler sormuş bana, cevaplayalım. 

Mim 1) Blog Listemde Görmek İstediklerim ve İstemediklerim..?

Görmek istediklerim:
Daha çok yazı görmek istiyorum, hem kendim için hem de blog arkadaşlarım için diliyorum bunu. Çünkü bazen buralar öyle bir sessiz oluyor ki hiç çekilmiyor. Çoğumuz yazamasak bile en an azından birkaç tane yeni yazı görmek sevindiriyor beni. 

Daha çok takipçi ve okuyucu diliyorum bütün bloggerlar için. Çünkü bu bloggerı daha çok motive ediyor bence. Doğası gereği insan takdir edilmeyi seven bir yaratıktır, hal böyle olunca yazdıkları beğenilince seviniyor.

Bu isteğimi sessizgemi çingumdan kopya çekicem ama beni de çok rahatsız eden bu durum bu. O da şu ki: Yorumlara cevap verilmemesi. Çok fazla başıma geldiğini söyleyemem ama birkaç kere oldu bu. Bir yazıyı okuyorsun, beğendiğini dile getirip, düşüncelerini yazıyorsun ama karşındakinden bir tepki alamayınca durum değişiyor. Ben kendi adıma o bloggerın yazılarını ne kadar beğensem de bir soğukluk oluşuyor. Bir daha yazılarını okumaktan geçtim bloga girmeyi bile istemiyorum. Yapılan yorumlara cevap vermemek takipçiye yapılan bir saygısızlıktır bence. Ha, bu durum bazen değişebiliyor. Çok yoğun olduğunu bildiğim arkadaşlarım için söylemiyorum bunları yanlış anlaşılmasın ama yinede bir post hazırlıyorsan en azından bi ''Teşekkür ederim'' cümlesini esirgememek lazım diye düşünüyorum.  Kısacası yapılan yorumlara cevap veren bloggerlar görmek istiyorum yeni yılda.

Görmek istemediklerim:
Yukarıdaki dileğimle bağlı olarak yorumlara cevap vermeyen bloggerlar görmek istiyorum.
Ve yine yukarıda belirttiğim şeylerin tam zıtlarını görmek istemiyorum. 

Temalar... Tamam, herkesin kişisel zevkidir bu ama göz yoran temalar görmek istemiyorum bloglarda. Özellikle arka plan siyah renk; yazılar ise buz mavisi, beyaz, cırtlak yeşil falansa hiç çekilmiyor. İçim kararıyor okurken. (Bunu da sessizgemiden kopya çektim, kusura bakma çingu fakat benimde çok rahatsız olduğum bir durum bu. Hem biz ruh ikizi olduğumuzdan istediklerimiz ve istemediklerimizde benzer, ne yapalım?)

Kopya demişken kopya içerikli yazılar görmek istemiyorum. Ben kendi yazdıklarımı kopya eden birilerini görmedim şu ana kadar. Hoş yazdıklarımın çok ta kopya edilicek bir tarafları yok ama başka bloggerların yazılarının kopyalandığını gördüm ve hiç hoş değil bu. O konuda bir bilgin yoksa yazma o zaman daha iyi. İllaki yazmak istersen de içinden geçenleri yaz. Bende bazı konularda yeterli olduğumu düşünmüyorum ama içimden ne yazmak geliyorsa onları yazıyorum. Mesela müzik temalı yazılarımı, müzik hakkında çok bilgili olduğumdan yazmıyorum. Eminim şu şarkının türü bu, şu şu enstrüman kullanılmış derken hatalarım oluyordur ama ne hissediyorsam onu yazıyorum. Ya da film, dizi yazılarımda belki filmde anlatılmak istenenden bambaşka bir anlam çıkarmışımdır ve tamamen zıttır senaristin vermek istediği mesaja ama ben böyle anlamışımdır ve anladığımı yazmışımdır. Saçmalamış olsam da bunlar benim düşüncelerimdir. En güzeli de budur bence: Kendinize ait düşünceleriniz, fikirleriniz olması.
Merry Christmas, Ho ho ho!

Mim 2) Yeni Yıl Dilekleriniz..
Noel babadan isticem çok fazla şey var ama ne yazık ki kendisi bu yıl güney kutbundaki yazlığına yerleşmeye karar verdi. Olsun napalım hala axess var değil mi? :P

Yapmacık insanlar etrafımdan uzaklaşsın istiyorum. İnsanlar birbirlerinin açıklarını gözetmek ve yaptıkları hatalardan kendilerine eğlence çıkarmak yerine duyarlı olsunlar ve o kişilerin açıklarını kapatsınlar istiyorum. Egosu tavan yapmış insanlardan nefret ediyorum ve onların düzelmelerini istiyorum. Allah herkese ne düşünüyorsa onu versin istiyorum: Kötü düşünene kötü, iyi niyetliye güzel şeyler, mutluluk versin istiyorum. İnsanların birbirlerine karşı daha dürüst olmalarını diliyorum. Herkese sevdikleriyle beraber hem yeni yılda hem de seneyi takip eden diğer yıllarda mutlu seneler diliyorum. Derslerimde başarılı olmak istiyorum. Daha bol zamanım olsa da yapmak istediklerimin hepsini yapabilim istiyorum. Artık savaş, kavga, gürültü olmasın istiyorum. Dünyanın dört bir yanında boş yere dökülen kanlar dursun istiyorum. Açlık son bulsun istiyorum. Sağlık sorunlarını olanlara acil şifalar diliyorum. Piyango bir kişiye ya da birkaç kişiye değil ihtiyacı olanlar arasında güzelce dağılsın istiyorum. Değeri bilinmeyen güzel ülkemin bütün topraklarını karış karış gezmek sonra da dünyaya açılmak istiyorum. Korece ve Japonca öğrenip, ingilizcemi ilerletmek istiyorum.
Game of Thrones'un yeni sezonu bir an önce çıksın, 31 Mart hemencecik gelsin istiyorum.

Şimdi de çok uçuk dileklerime gelelim:
Bilim adamları artık ışınlanmayı bulsunlar,
Uçan arabalar icat edilsin,
İnsanların süper güçleri ortaya çıksın ama bütün süper güçlerin hepsinden bende olsun istiyorum. 
Ve sessizgemi çingum çok güzel bir post hazırlamış bu konuda mümkünse onu okumanızı da istiyorum ve aynılarını bende diliyorum özellikle Hogwarts'ın varlığı ortaya çıksın istiyorum, çok istiyorum hem de ya, çoooook. 

Mim 3) Karakter Soruları
Üçüncü mimin Asiruh çingumdan. Gerçekten güzel sorular vardı. :)

Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plandadır?
Mantığım.

İnsanlar niye mutlu değiller? Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?
Komşunun tavuğu komşuya kaz görünür hesabı. İnsanlar hep ulaşılmazı severler nedense sahip olduklarını önemsemezler. Halbuki sahip oldukları da bir gün onların değildi. Amaçları ulaştıklarında ise bir süre sonra hevesleri geçtiğinde umursamalar bile artık. Bu belki insanların sahip olduklarının daima kendilerinde olduklarını sandıklarındandır. Ne olursa olsun sen ona sahipsin ya, onun sahibisin ya o hep orda seni beklicektir. Bu bi insan da olabilir, bir obje de. Gözünü uzaklara dikip yanındakilerin farkına varmazsan bir süre sonra başını döndürüp o tarafa baktığında sahip olduğunu da göremezsin artık. Çünkü gitmiştir. Ve elinde bir hiç kalmıştır. Bu sefer önceden farketmediğin mutluluk sana dünyanın en güzel şeyiymiş gibi gelir. Neticede gözün hep sahip olamadıklarında olur. 

Çok para harcayıp keşke almasaydım ya da harcamasaydım dediğin bir şey var mı?
Çoook.

Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?
Açıkcası karşımdaki laftan anlıcak biriyse hakkımı savunmaya çalışırım. Ama cahil ve sadece konuşmak ya da muhalefet olmak için tartışan bir insan varsa karşımda, Mevlana'nın ''Bir lafa bakarım laf mı diye bir de söyleyene bakarım adam mı diye'' felsefesini uyarak susarım.

Tok gözlü müsün yoksa her şeyim olsun diyenlerden misin?
Ortası diyelim. 

Mim 4) Rehberlik Soruları
Son mimim Galaxy çingumdan. Bu sefer bana 'Rehberlik Soruları' yollamış, zevkli bir mimdi. :)

Kendini seviyor musun? 
Bazen evet, bazen hayır.

Yapmaktan hoşlandığın şeyler ... 
Film ve dizi izlemek, müzik dinlemek, kitap okumak, resim çizmek, birşeyler yazmak, yemek yemek, yemek yapmak, puzzle yapmak, internette gezinmek, sabah olduğunda alarm çaldığında alarmı susturup uykuma en güzel yerinden devam etmek.

Hedeflerin nelerdir? 
Çok var ya! Şimdi say say bitiremem ama hepsini de gerçekleştiremem.

Kendini bir cümleyle anlatır mısın?
Bilmem ki... Sanırım ev kuşu olduğumu söyleyebilirim.

Nefret ettiğin şeyler nelerdir?
Gözlerimin içine bakıla bakıla yalan söylenmesi, bi halt olamayan ama kendini bir şeyden sayan insanlar, kendi başarası olmayıp başkalarının başarılarıyla övünen insanlar, boş konuşanlar, benciller, düşüncesizler. 

Favori şarkıların , filmlerin , kitapların nelerdir?
Acayip var ya, hepsini yazsam emin olun sığmaz buraya.

İlham aldığın kişiler?
Herkesten ilham alırım ben.

Death Note 'u sen bulsaydın napardın? 
Valla bu animeyi izlemedim henüz ama izlemeyi çok istiyorum. Ne yapıcağımı gelirsek sanırım dünyaya bir yararı olmayan daha çok zararı olan bütün kötü insanların ismini yazardım.

Çingularıma çok teşekkür ediyorum mimler için. Yazarken çok eğlendim. Yapmak isteyen varsa mimleyebilirim. :) 
Ve herkese mutlu yıllar diliyorum, yukarıda dilediğim her şey gerçekleşir inşallah. Ve son olarak o iğrenç espiriyi yaparak, veda etmek istiyorum sizlere :
1 yıl sonra görüşürüz!

36 yorum:

  1. espriyi de yapmışsın hani insanlar bu espriye niye gıcık olur hiç anlamam :) 4ü bir arada mim... vay canına tek taşla 4 kuş... mitolojide böyle bişe var mı ya?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mitolojide böyle bir şeyin olduğunu zannetmiyorum ama bizde var. :P :D

      Sil
  2. Bloglara yapılan yorumlara cevap verilmeme olayı konusundaki düşüncelerinin hepsine katılıyorum çingu:)Sonuçta hiç tanımadığın bir insan senin yazdıklarına değer vermiş ve yorum yapmış. Ona cevap vermemek ona değer vermediğin anlamına gelir.Yani ben böyle düşünüyorum ve bende sevmiyorum.

    Ve yeni yıl dileklerin gerçekleşir umarım çingum. Daha iyi ve güzel bir yıl geçiririz inşallah:)
    İyi seneler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu yorum konusunda herkes dertliymiş anlaşılan ya. :) Cidden sinir bozucu bir durum ama. Karşındakine değer vermemek, saygı duymamak anlamına geliyor ve bir daha da giresim gelmiyor o bloga. Sen öyle yaparsan bende böyle yaparım yani. Yorumuma ihtiyacın yoksa bir daha da yapmam zaten, değil mi yani?
      Umarım çingum hepsi gerçekleşir ama hepimiz biliyoruz ki bu dileklerin hepsi birer hayal. :( Yinede hayal etmesi bile güzel. Yorumun için teşekkürler çingum, sana da iyi seneler. :D

      Sil
  3. Görmek istediklerine ve istemediklerine tamamen katılıyorum. :)) Yeni yılda tüm dileklerin gerçek olur inşallah. Mutlu yıllar! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım Sulli hepsi gerçekleşir ama maalesef bu dileklerin hepsi birer hayal hepimizin bildiği gibi. :(( Teşekkür ederim canım, sana da mutlu yıllar. :D

      Sil
  4. tüm mimleri bir yazı da yazmak akıllıca :) oku oku bitmedi yalnız :P

    yeni yıldan tüm isteklerin dileklerin gerçek olsun, bloglarda görmek istediklerini görür istemediklerini görmezsin umarım :)

    mevlana'nın sözünü ben de kendime rehber edinmişim haberim yok :P

    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm bunun için. Bende farkındayım uzun olduğunun ama finallerden dolayı bir süre yazı yazamıcam ve başlamışken hepsini aradan çıkarim dedim. :( Biyan. :((
      Güzel söz, Mevlana çok doğru demiş bize de hayatımızın felsefesi edinmek düşmüş. :D
      Yorumun için teşekkür ederim canım. :D

      Sil
    2. Neeeee????!!!!! Death Note izlemedin miiii??!!!

      O zaman yeni yılda senin de Death Note delileri kulübüne katılmanı diliyorum :D Çokşey kaçırıyorsun çünkü. Bundan mahrum kalmanı istemem.

      İyi seneler!!!!

      Sil
    3. Tamam, tamam sakin ol güzzi. :)) Biraz önce bütün bölümler indi, izlemeye başlıcam şimdi. :D
      Sanada iyi seneler. :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmene sevindim. :))

      Sil
  6. ben ancak yorum yazabilsem de çok güzel bir yazı olmuş çingum :D Bende senin dileklerinin hepsinin gerçekleşmesini diliyorum ;)Böyle bir 2013 çok güzel olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çingum bende ancak yorum yapabildim, kusura bakma ama finallerden başımı kaşıyamadım. Umarım seninde dileklerin gerçekleşir. 2013 herkes için güzel bir yıl olur. :D

      Sil
  7. unni mimlendin!! :D

    http://ifeelgoodman.blogspot.com/2013/01/mim-ajans-kuruyoruz.html

    YanıtlaSil
  8. Çingum yazmak istersen eğer bir adet mimin var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsterim tabii çingum, teşekkürler. :) Bide bu kadar geç cevap verebildiğim için kusura bakma. :(

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Teşekkürler, Romanlardaki Prenses. :)
      Ayrıca bu kadar geç cevap verebildiğim için kusura bakma. :(

      Sil
  10. Çinguum :)
    Bloglara bakamadım uzun zamandır, o nedenle geç gördüm biane..
    Mimlerin hepsindeki cevaplarını çok sevdim :)
    Allah'ım ya espriyi de yapmışsın (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bakamadım çingum önemli değil. Ve yorumuna bu kadar geç cevap verebildiğim için kusura bakma. :(
      O espiriyi yapmasam olmazdı. :P Beğenmene sevindim çingum. :))

      Sil
  11. Yazmak istersen mimlendin;http://asyatutkunu.blogspot.com/2013/02/mim-33-soru-22-cevap.html

    YanıtlaSil
  12. ben de mimledim seni yazmak istersen eğer :)
    http://pofudukdunyam.blogspot.com/2013/02/mim.html

    YanıtlaSil
  13. Meraba, uzun bir aradan sonra tekrar okuma fırsatı buldum yazılarını çok güzeller.
    Bi de eğer beni de gelecek mimler de mimlersen sevinirim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim Yoon Hee Shin. :))
      Ooo, tamam mimlerim tabii. :) Bende mimlicek birilerini arıyordum. :D

      Sil
  14. Çok güzel olmuş unni, ellerine sağlık. :) 4ü birlikte çok hoş olmuş, bizim gibi vakit sıkıntısı olanlar için çok akıllıca. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım. :) Gerçekten de vakit dar olunca hepsini toptan yapmak iyi oldu. :))

      Sil
  15. Mimlendin chingum! Hep sen mi mimleyeceksin? :D
    http://birdelininhayaldunyasi.blogspot.com/2013/02/yeni-bir-mim-liebster-blog-odulleri.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çingum, en kısa zamanda yazacağım. :D

      Sil
  16. Çinguu nerelerdesin yahu?
    Bak mimledim seni :)
    http://kavanozdakibeyin.blogspot.com/2013/02/cook-karsk-11li-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni yazımda nerelerde olduğumdan bahsettim çingum, kitaplara dalmakla meşguldum. :D
      Teşekkürler çingu en kısa zamanda yazıcam. :D

      Sil