12 Aralık 2012 Çarşamba

The Innocent Man


En çok, sevdiğinden gelen darbe yakarmış insanın canını derler. Gerçekten de öyle ama sevdiği kadından hiç ummadığı bir darbe yiyen Kang Ma Roo kadar iyi hiç kimse bilemez bunu. Geleceği çoğu insandan daha parlak olan Ma Roo, sırf bir insanı kendinden daha çok sevdiği için üstelikte hasta ve ona muhtaç bir kardeşi varken, saflığı yüzünden kendi elleriyle hayatını mahveder. Yıllar geçip te aslında bir hiç uğruna gençliğinin, hayallerinin ve hayatının altüst olduğunu anlayınca ve ondan beklentileri olan insanları hayal kırıklığına uğrattığını fark edince intikam yemini eder en can yakıcısından. 
İntikam soğuk yenen bir yemektir, değil mi?
Peki, bunun doğru olup olmadığını Kang Ma Roo ile birlikte tecrübe edelim mi?
Kang Ma Roo, genç, dahi ve geleceği parlak bir Tıp öğrencisidir. Gözünü açtığından beri komşu kızı Han Jae Hee'ye aşıktır. Dünyada insan kalmamış gibi en yanlış kişiye aşık olması ona çok pahalıya patlayacaktır. Masum, sevecen, altın yürekli bir genç adam isterse taş kalpli ve duygusuz bir insana da dönüşebilirmiş. Her şey ne yaşadığına bağlı. İntikamın onu nasıl değiştirdiğini görünce gözlerinize inanamayacaksınız. 

İlk baş rolünün altından şükür başarıyla kalkan Song Joong Ki beni cidden şaşırttı. Kendisini severdim zaten ve bu diziyi izlememde ki en önemli etken oydu ama benim izlediğim yapımlarda hep tatlı, uçarı tipleri canlandırmıştı. Bu dizide ise tam zıt bir karakterle çıktı karşımıza. O tatlı, bebek suratlı Song Joong Ki'mizden eser yoktu. Böylesine şeker bir insanın nasıl o kadar soğuk bakabildiğine şaştım kaldım resmen. 


Seo Eun Gi, Taesan Grubun uzun zaman boyunca tek varisi olmuştur. Babasıyla iyi mi, kötü mü olduğunu bir türlü anlayamadığım bir ilişkileri vardır. (Sonradan anladım ama) Kaba, kendini beğenmiş, zayıf yanlarını kimseye göstermeyen, dıştan sert içten yaralı (tipik esas kız ya da esas oğlan karakteri) ama inandığı şey uğruna sonuna kadar savaşan ve onu elde edene kadar vazgeçmeyen bir tiptir. Kızdan çok bir erkek gibi yetiştirilmiş olması giyimine ve karakterine yansımıştır. Sağlığıyla bir türlü barışık olamamış, sürekli sorunlar yaşamıştır. Hastalıklarından birinin olmadık zamanda kendini göstermesiyle de hayatı kökünden değişecektir. 


Song Joong Ki ve Moon Chae Won arasındaki uyumu sevdim. Zaten kamera arkasında da bayağı bi sıkı fıkılarmış resimlerden gördüğüm kadarıyla. İkisini de severim, yakıştırdım da.  Birbirlerine bakışları bile farklı bence. Aralarında bir şeyler yoksa benim adım da Hoi hoi değil.

Şirret, şeytana pabucunu ters giydiren, suya getirip susuz döndüren kötü mü kötü kadın Han Jae Hee. Dişiliğini sonuna kadar kullanıp erkeklerin aklını çelmekte üstüne yoktur. Amacına ulaşmak için hiçbir şey yapmaktan çekinmez. Para hırsıyla sevdiği adamı bile gözünü kırpmadan harcar. O zaman, o adamı gerçekten sevmiş mi oluyor? Bence, hayır ama o sevdiğini iddia ediyor. 

Genelde filmlerde çok güzel dedikleri kadınları hiç beğenmezdim. Hani bütün erkeklerin akıllarını başlarından alacak kadar güzel derler ya, işte o kadınları çok da beğenmezdim. Ama bu kadın bütün tabuları yıktı. Cidden bir erkeği baştan çıkaracak kadar seksi, kendine aşık edecek kadar güzel bir kadındı Han Jae Hee diğer bir deyişle bu karaktere can veren Park Si Yeon. İlk defa filmde gerçekten güzel diye lanse edilen bir bayanı beğendim. Tam karakterinin kadınıydı cuk diye oturmuş yani. Ama ben Park Si Yeon'u My Girl'de hiç beğenmezdim. Ah, hatırladım orda da böyle bir kadındı. Çok güzel denilen, herkes tarafından beğenilen bir karakterdi. Ama dediğim gibi o kadınlar hoşuma gitmezdi neyse The Innocent Man'de çok beğendim. Ne yaptırmış anlayamadım ama gerçekten güzel olmuş.



Han Jae Hee'nin sürekli olarak ve sonuna kadar Seo Eun Gi'ye ''O benim kızım. Ben onun annesiyim.'' demesi beni öldürdü, cidden o kadın öyle söylerken ben burda öldüm, öldüm. ''Lan, kimi kandırıyon sen! Aşağılık kadın. Azıcık ufak atta civcivler yesin. Nerde görülmüş üvey ananın kocasının çocuğunu sevdiği. Tamam, sever belki ama sanki öz annesiymiş gibi davranman beni deli etti. Hem sizin aranızda kaç yaş var ki kızım. Anne-evlat olucak kadar aranızda kaç yaş var sizin.''



Eğer entrikalarla dolu bir dizi izlemek istiyorsanız kesinlikle kaçırmamanız gereken bir dizi The Innocent Man. Satranç oyunu gibi sonunda kimin kazanacağını tahmin edemeyeceğiniz, rakibinizin bir sonraki hamlesini önceden tahmin etmeniz gereken olay örgüsü ile insanı bir anda etkisi altına alıveriyor. 


Bu diziden neler öğrendik? İntikamın çok kötü bir şey olduğunu, sevgisiz kalan insanların ruhlarında yaralar kaldığını ve paranın her şey demek olmadığını, sevgi, aşk gibi yüce duyguların paradan daha önemli olduğunu, bir insana güvenirken ya da onun için kendimizi feda ederken gerçekten buna değer mi emin olmamız ve hissettiğimiz şeylerin gerçekten aşk mı yoksa başka bir şey mi olduğuna karar vermemiz gerektiğini öğrendik.


Demek ki neymiş; intikam sadece düşmanımıza değil, aynı zamanda bize de zarar verirmiş. İntikam alıcam diye aklını kaybedersen arada kalan masum insanlar da zarar görürmüş. İntikam ateşiyle yanıp tutuşurken fark etmezsin belki ama sonradan düşününce yaptıklarının ne kadar geri dönülmez hatalar olduğunu görürsün. Başkasına çamur atıcaksan önce kendi ellerini pisletmen gerekir, bunu da anlayamazsın uzunca bir süre. İntikam alıcam diye kendini alçaltırsan senin onlardan ne farkın olur, bırak Allah'a havale et, öteki dünyada hesaplaşırsınız. (Öhöm, Öhöm! Öyle dediğime bakmayın karşındakinden ufak bir şey görse bile insan bazen çok sinir olabiliyor, kaldı ki Kang Maro'ya yapılan şey azımsanıcak gibi değil di. Onun yerinde olsaydım sanırım bende aynı şeyleri yapardım. Çaktırmayın. Öhöm, Öhöm! ) Neyse, ne diyorduk kısaca intikam kötü bir şeydir. Evet, soğuk yenen bir yemektir ama mideyi de rahatsız eden bir yemektir. Midede yaralar açar, gastirt, ülser ve reflü yapar önemli olan bu hastalıklar kansere dönüşmeden önce doktora görünmektir. (Saçmaladım, değil mi?)

Son olarak, sevgi görmemiş insanların sevgiyle yapılan bir kase sıcak çorba karşısında nasıl değişebildiğini gösterdi bize bu dizi. 

Dizinin tek eksi yanı, başlangıçla son arasında neredeyse 15 yıl fark olmasına rağmen oyuncuların yüzlerinde tek bir kırışıklık bile olmamasıydı. 


!!!Spoiler!!!

Kang Ma Roo'nun ameliyattan sonra beyninde hasar kalmasını, yüz körlüğü olmasını ve hafızasını kaybetmesini sevmedim ama çok büyük bir ameliyattı ve sapasağlam çıksaydı saçma olurdu ve en önemlisi sonuçta Ma Roo'nun tek istediği yeni bir hayata başlamaktı, mutlu olmaktı. Geçmiş hayatında yaptığı ve ona yapılan bütün kötülükleri unutması başına gelen en güzel şey olmuştur sanırım. Ma Roo adına sevindim. 
Ama Seo Eun Gi'nin olayını anlayamadım: Şirketi bırakıp oraya mı yerleşmiş? 
Ve Han Jae Hee, hapishaneden çıkınca altındaki son model arabayı alıcak parayı nasıl bulmuş? İşlediği suçlardan sonra Seo Eun Gi ona zırnık koklatmamıştır diye düşünüyorum.
O doktorun da ellerinden öpmek istiyorum yaww! Ne mübarek adammış. Sayesinde Ma Roo hayallerine kavuştu. Ait olduğu yere döndü. İlk bölümde biraz gıcık olmuştum ama son bölümde sevdirdi kendini doktor amca.

İyi ki doğdun Seungri...
 Bildiğiniz gibi bugün şahane grubumuzun biricik pandasının doğum günü. Nice yıllara maknae, iyi ki doğmuşsun, iyi ki varsın demek istiyorum. Sen olmasaydın kim güldürürdü bizi o kadar, kim olayları en son raddesine kadar saçmalardı? 
İyi ki varsın V.I.




26 yorum:

  1. Ben diziye SJK ve MCW için baktım açıkçası evet güzel bir dram entrika dizisi ama uzun bir süredir bu tarz şeylerden uzak duruyorum durmaya çalışıyorum ;)İkisinin de oyunculuğuna ve kendilerine hayrandım zaten birlikte görmek nasıl olur ki dedim.Çok da güzel olmuş bence ama umarım kamera arkası için söylediklerin tutmaz çingu :D Ya da neyse ya izin veriyorum el alacağına bunlar ikisi mutlu olsunlar^^

    Spoiler kısmında söylediklerine cidden ben de takıldım ama ölümle bitmeyen bir son ancak bu kadar iyi olabilirdi.Onca acının arkasına..

    Dün Seung Ri'nin doğum mu günüymüş kutlu mutlu oldun bakalım:) Ne zamandır bunların videolarını da izlemiyorum bi ara baksam çok güzel olur.Gastrite ülsere reflüye iyi gelir deyip ben de saçmalayarak bitireyim!
    Not: saçmalamak çok güzel şeydir çingu günde 3-5 öğün yapmak gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada dramda izlemek iyidir çingum. Romantikmiş, komediymiş, melodrammış, aksiyonmuş vs. izlicen ama hepsinden kararınca almak öenemli nokta. ;)
      Sevdiğimiz kişilerin gıcık olduğumuz kişilerle olmasından iyidir çingum ya. :D Bırakalım mutlu olsunlar, birbirlerinden iyilerini nerde bulucaklar. :D

      Bu reçetenin üstüne günde 3-5 öğün saçmalıcam çingum. :) Gerçi daha fazla saçmalama kapasitesine sahibim ama azaltmaya çalışıcam tavsiyen üzerine. :D

      Yorumun için teşekkürler çingum bu arada. :D

      Sil
  2. Ben bu diziye ğaşa paşa başladım ilk 6 bölümü geçe geçe seyrettim 6.böklümde unnim sana aşığım flan diyodu kapadım dayanamadım unnime çok üzüldüm dedim bunlar birlikte olsa bile kesin ölcek etcek hastalanacaklar falan filan yine beni boğcaklar dedim ve 6.bölümde bıraktım aslında ne heveslerle başlamıştım bu diziye valla yazın sayesinde devam edecek gibi gözüküyorum ama sana da güven olmaz çirkin diziyi bile Muhteşem gösterebilirsin.Yine yazın bi haika olmuş hem bilgilendirici hemde tebessüm ettirici..Ve buy aralar bloğa da sana da uğrıyamadım çok ama çok özür dilerim..Ben bu diziye devam etmeye karar verdim fakat facebookta son sahnesini paylaşmılar o yüzden adamın ölmiyeceğini bilmek içimi rahatlattı seyrettin mi bilmiyorum Bad Guy'u seyrettin mi? Ne güzel ve ne çirkin bir diziydi..Aman anmıyalım ismini sonra gider birisi başlar ne güzel gidiyo falan filan neyse ben bu diziyi bıraktığımda ve seyrederken çok gıcık kapmıştım ha Bad Guy ha Nice Guy ikisininde Allah...... falan filan işte :D Ama bu yazın sayende devam etmeye karar verdim hem oyuncularda 10 numara konu da...Eline Çok ama çok sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devam ettirmelisin kesinlikle de. :) Sana spoiler kurdu diyorum ben kendimce, izlediğin ya da izlemekte olduğun dizilerin spoiler'larını okuduğun için. :D Ben beyazla yazıyorum izlemeyenler bir şey öğrenmesin diye ama sen okuyorsun. :D :D Bu sefer okumamış, bir şey öğrenmemiş oh dicekken bi baktım son sahnenin resmini gördüm dedin. :D Neyse, sonunu bilmek sanırım seni rahatlatıyo. :) Ben olsam sinir krizlerine girerdim. :D O zaman resimden de anladığın gibi gönül rahatlığıyla izleyebilirsin diziyi. Sonu çok iyiydi. :)
      Yazımı beğenmene çok sevindim ve çirkin bir diziyi bile güzel gösterebilirsin demişsin ya nasıl gururum okşandı anlatamam. :D Gerçekten o kadar güzel yazıyor muyum ya? :D

      Sil
    2. Tabi güzel yazıyosun ve aslında sonunu öğrenmek beni sinir eder fakat spoileri görünce dayanamam okurum.Bu da benim içimdeki bir çelişki.

      Sil
    3. Tekrar teşekkür ederim canım. :D <3 <3
      Bundan sonra spoiler yazmıcam o zaman. :P :))

      Sil
    4. Yaz yaz çok iyi oldu ben daha demin diziyi bitirdim.Ve spoileri okuyunca daha iyi anladım şimdi Kang Mo Ru Öldü de 2.hayatında mı öyle oldu demiştim ne de olsa kızda neden orda değil mi ama sonradan senin yazını okuyunca anladım Kang Ma Ru ameliyattan sonra hafızasını kaybedince eğitim gördü o köye yerleşti kızda arkasından gitti.Onlar orda ilk tanışmış gibi oldular dedim ama yine bir eksik var lan o sonadaki yüzükler Kan Ma Ru'nun daha önce aldığı yüzükler değilmiydi der ve yine puff moduna girerim ama O Teknik eksikler dışında harika bir final harika bir dizi..Choco ve onunki.O dewli ağabeyi bile sevdim sonda sekreterle ne kadar da tatlıydılar...Yine senin spoiler'de de belirttiğin gibi O kadın ne çabuk çıktı ve güya yani kadının polislere söylediği gibi o emir kolu adam neden o kadından daha sonra hapisten çıkıyo.Ne ara o son model arabayı altına alıyo hadi ben demiştim kız affeder öçünkü bizim ''kanguru''nun hasta ölecek olduğunu o söylemişti ve ve ve Ben bile uzak çekimden adamın elinin belinde tuttuğunu ve elinin kanlı olduğunu gördüm orda benim tyahtalar kablolar her bişey koptu o anki mod''lan gerizeklaı karı ben bile görüyorum burdan kör müsün? ha kör müsün? Ne oyalıyosun adamı konuşup duruyo ahhh bide adamı öpüyo ben bile görüyorum ya adamın suratı bembayaz kesildi kör müsün ha kör müsün?'' dedim valla aslında unnime bu kadar hakaret ettiğimden mian...Neyse çok uzattım yani kısasa kısas spoilerini okudum iyiki, yazmışsın bir dahakine de yazmanı dilerim bak bu sefer diziyi bitirdikten sonra spoileri okudum.

      Sil
    5. Evet, önceki yüzükler onlar. :) Sanırım yavaş yavaş hatırlamaya başladı ya da sadece Seo Eun Gi'yi hatırlıyordu yanlış hatırlamıyorsam. :)
      Ayyyy evet ya bendede o sahnde her bi şey koptu. Adam can çekişiyo sen adamı oyala, öp bilmem nap. Çok sinir oldum nasıl göremiyosun nasıl nasıl?
      Orda Kang Ma Roo'da bi salaklık yaptı hayır öldün ölücen bi taksi döndür hastaneye git. Yok ama bizim oğlumuz vuruldum ama yıkılmadım ayaktayım dicek son dakkaya kadar.
      Önemli değil canım ben seviyorum uzun yorumları. :)) Artık ara tatilde yazarım dizi tanıtımları inşallah. :) Bol bolda spoiler eklerim altına. :) Fark ettim bu sefer diziyi bitirdikten sonra okudun spoyu tebrikler spo canavarı. :P :D :D

      Sil
  3. Unni-ah ben izlemiştim hatta bir yazı bile yazdım ama senin yazın cok güzel olmuş ayrıca Spoiler bölümünde Han Jae Hee bölümünü bende garipsedim ... Ama güzel sonla bitmesi beni sevindirdi ...Bilirsin Kore dizilerinin sonu biran kaçık olur...Herneyse sonuş olarak Çoooook Güzel bir yazı yazmışsın İzlediğim halde yeniden okudum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim dongseng. :D Eminim senin yazında güzel olmuştur. :) Bilmiyodum yazdığını hemen bakmaya geliyorum. :D

      Sil
    2. Unni-ah bakmışsın ,yorum bile yazmışsın NEOMUUUUUUUUU GAMSAHAMNİDA!

      Sil
    3. Rica ederimin Korecesini yazmak isterdim bu yorumun üstüne ama şimdilik Türkçeyle idare edicez: Rica ederim dongseng. :D

      Sil
  4. Koptum çingum ya yorumları karıştırmışım:))) Aslında bu sıralar o kadar dalgınım ki dalgınlığımı yorum yazarken bile göstermem içler acısı. Doktora mı gitsem ne?:))yorumumu kopyala yapıştır yapıyorum çingum,sende tekrar yazıp yorulma şimdi:)ve kusura bakma bu yanlışlık için:)

    Bu diziyi SJK için izlemek istiyorum. Özellikle ilk başrolü olması ve bunun dram türünde olması nedeniyle de ayrı bir merak ediyorum. Ama yazından anladığım kadarıyla güzel oynamış şimdi daha da merak ettim:)MCW bana nedense hep soğuk gelmiştir,kanım hiç ısınmadı bu kadına. Tabi şimdiye kadar hiç bir yapımını izlemedim,belki de bundan dolayıdır. Bakalım belki bu diziyle birlikde severim:)

    Ri'nin doğum gününü geç de olsa kutlayayım bende. İyiki doğmuş pandamız,iyiki var ve iyiki bu kadar tatlı saçmalıyor:))
    Ve bu gifi çok seviyorum ya:)) yerim ben onları:)))
    Bu arada yazı için ellerine sağlık çingum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok çingu ne kusuru olur öyle şeyler. :)) Doktora gidicek kadar mühim bi şey değildir bence, arada herkese oluyor ama inşallah en kısa sürede geçer bu durum. :)) Tamam o zaman bende kopyala yapıştır yaptım. :D

      Bende MCW'u pek sevmezdim ama The Princess Man'den sonra sevdim. Başarılı bi oyuncu eminim izleyince sende seversin. :) Dizi de çok güzel bence izlemelisin. Dediğin gibi SJK için bile izlenir. :)

      Bende çok seviyorum ya bu gifi acayip samimi değil mi? :)) TOP'un o ifadesi... :))

      Çingum istersen yorumu burdan silip dizi kısmına yapabilirsin. :) Benim için sorun yok ama sen istersen diye dedim. :)

      Sil
  5. Ayrıntılı bır tanıtım olmus =)

    YanıtlaSil
  6. mimin var canım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakıyorum hemen teşekkürler. :D :D

      Sil
  7. Hoi Hoi çingum, mimin var bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çingum bakmaya geliyorum. :D

      Sil
  8. soong jun ki yi bu kadar sevmeme ragmen bu diziye baslayip baslamama konusu artik basimi agritti bu adamin basrol oldugu bi diziyi yarida birakmak istemiyorum cunku ne yapmaliyim bana izlemelisin demen lazim izlemelimiyim sence ?
    bu arada bir cok yerde bu dizinin tanitimina baktim en iyi sen anlatmissin olayi tebrik ederim eline saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle bloguma hoş geldin vikik. :) Ama neden bu kadar düşündün diziye başlamak için SJK'yi madem seviyorsun başla bence, bu birinci sebep. İkinci olarak, güzel bir diziydi izlediğine pişman olmazsın o yüzden diyorum izle. :))
      Çok teşekkür ederim, tanıtımımı beğenmene sevindim, beni çok mutlu ettin sözlerinle. :D :D Diğer dizi tanıtımlarıma da bakmak istersen nerde bulucağını biliyorsun. :P :D :D

      Sil
  9. 13.bölümündeyim umarım sınavlardan sonra bitireceğim :))

    YanıtlaSil
  10. Bloguma hoş geldin Elif. :D Bende vizelerimin bitmesini beklemiştim izlemek için. :))

    YanıtlaSil
  11. merhaba hoi hoi:))))Başta yaptığın yorumlar için çok teşekkür ederim.seni yorumlarını hep beğenmişimdir ve yine fikrim aynı.Ben diziye çoğu kişi gibi song joong ki için başladım.iyi de yapmışım.Oyunculuğu gerçekten harika ve niye bu kadar geç zaman da başrolde ancak görebildik anlamadım.her neyse geç olsun güç olmasın deyim ve bu şekilde daha nice başrollerde görmeyi dileyim her kore fanı gibi...Çünkü bu çocukta farklı bir şeyler var.eğlenceli rollere de hüzünlü rollere de rahatlıkla girebiliyor.bu da beni çok memnun ediyor.oyuncu böyle olunur yalnızca yakışıklılık değil dedittiriyor.(canım benim o da benim gibi başak burcu)kötü kadın rolündeki bayanı ilk defa burada izliyorum;ama bayıldım diyebilirim.kore dizilerin en iyi kötü kadın oylaması yapsalar herhalde oyumu bu kadına veriridim.(en iyi kötü erkek oylamsında ise oyumu the king 2 hearts daki bayat kurabiyeye veriridi.adam harikaydı.ne diyeyim.)başroldaki diğer bayan oyuncuyu da tanımıyorum;ama özellikle hafızasını kaybetmeden önceki halleriyleriyle zor,huysuz bir kadını iyi oynamıştı.tabi dizinin de devamında gayet iyiydi,su götürmez bir gerçek.diğer oyuncularda çok hoştu.dizinin konusunu iyi aksettirdiler ekrana...Çünkü bu tarz konuya sahip diziler de komedi kadar zordur bence.l sorry,l love you dan beri böyle bir dizi izlememiştim.dizi de çoğu sahne beni duygulandırdı;ama çok gariptir en duygulandığım sahne bölüm 19da soong joong kinin o kötü kızla parkta ağlaştığı sahne oldu.ordaki konuşmaları ,gözyaşları o kadar gerçekti ki...lafı yine uzattım.bence izlenmeye değer güzel bir diziydi diyebilirim son olarak.bi de hoi hoi ı miss you hakkındaki yorumları da büyük bir heycanla bekliyorum tabi izliyorsan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba adsız. :D Böyle adsız demek bir garip oldu ama seni gördüğüme sevindim. :)) Rica ederim içimden gelenleri yazdım, beğenmene çok sevindim. :)) Oyuncular hakkında yaptığın yorumlarda çok haklısın özellikle Song Joong Ki hakkında. :) Her role kolayca uyum sağlayabilen bir oyuncu gerçekten de, inşallah daha bir sürü filmini, dizisini izleriz dediğin gibi. :) Baş roldeki kızın The Princess' Man adında tarihi bir dizisi var ben bu kızı o dizide sevmiştim. Güzel dizi tavsiye ederim, eğer dizinin hakkında bilgi edinmek istersen bir şeyler yazmıştım burada. :)) O sahne gerçekten duygusaldı. Bence dizide Ma Roo'nun Seo Eun Gi yerine Han Jae Hee ile daha çok duygusal sahnesi vardı sanki yanlış hatırlamıyorsam. Benim en çok duygulandığım sahne Seo Eun Gi düğünden geldikten sonra avukatın evinde, gelinliğiyle küvetin ya da jakuzinin içinde ağlamıştı ya, dayanamayıp avukatta ağlamıştı hani, bende en çok o sahnede duygulandım. I'm Sorry, l Love You dedin de benimde en çok sevdiğim dram dizisi The Snow Queen'dir. İzlemediysen onu da tavsiye ederim. :))
      Olur mu öyle şey, seviyorum ben uzun yorumları. :)) Ve çok teşekkür ederim hem yazdıklarımı beğenmene hem de yorumuna. :)) I Miss You'yu çok merak ediyorum ama başlamadım daha. Vizeler, finaller varken biliyorum başlarsam aklım sürekli orada olucaktı o yüzden başlamadım. :( Ama ara tatilde izlemeyi planlıyorum, o zaman yazarım büyük bir keyifle. :D

      Sil