28 Şubat 2013 Perşembe

Mim: Ajans Kuruyoruz












Rosa ve küçük filozof çingumlarımın da yaptığı beni de unutmadıkları bir mim ile karşınızdayım bu sefer. Herkesin yapmış olması lazım bu mimi çünkü ben çok uzun zamandır bekletiyorum. O yüzden mim hakkında bilgi vermeme gerek yok, herkes bilgi sahibidir zaten. Neyse efendim ben kendi şirketimi kurmaya başlıyorum. Adı logodan anlaşıldığı gibi Pumpkin Entertainment olacak.
 
 

Benim müzikle ilgilenen tayfam bellidir. YG’nin bütün artistlerini topladım araya başka şirketlerden birkaç kişi de kaynattım. Daha doğrusu YG şirketi el değiştirdi desem daha iyi olur. YG Papa emekli olunca şirketi ben almaya karar verdim. ''Ama benim çocuklarım var, hem bu şirketi abimle kurduk,'' dedi ama sonunda ikna ettim kendilerini. Neyse ilk olarak vokallerden başlayayım; hüzünlü ve mucizevî sesiyle Kim Jong Wan, yüksek notalara kusursuz çıkma özelliği olan pürüzsüz ve dolu dolu sesiyle Daesung, R&B şarkılarında en sevdiğim ses olan ve o türe sesi cuk diye oturan Taeyang, sesinin farklı bir karakteristiği olan şarkı söylediğinde bir anda sesi kısılacakmış izlenimi bırakan dalıp çıkmalı sesiyle Seungri. 

 


Rapperlara gelirsek; pes ve tırtıklı sesiyle aynı zamanda delici bakışlı T.O.P, farklı tarzıyla göz dolduran tiz sesli G-Dragon, ağzını açtığı anda onlarca davul aynı anda çalınıyormuş gibi hissettiren, yine pes bir arkadaşımız P.O. 






Kız grubuma iç titreten güçlü sesiyle Lee Hi kızımız girmeye hak kazandı. Park Bom’un grubuma girmesi de aynı Lee Hi gibi güçlü sesi sayesinde oldu. İndie tarzıyla benim kanatlarım altına girmek ister mi bilmem ama eğer isterse fantastik bulduğum sesiyle kapım her zaman açıktır Taru’ya. Genelde ince sesleri pek sevmem ama sesi ince olmasına rağmen farklı bir havası var bu kızın. Çok içten söylüyor şarkılarını bir kere. Son olarak Minzy’ide güçlü vokaliyle aldım grubuma. 


 
   

Rapper olarak ta CL’i tercih ettim. Ayrıca kendisinin rap yapma yanında şarkı söyleme özelliği de hoşuma gitti. Birde kendisinden pek haz etmezdim ama Just Follow şarkısını dinleyince fikrim değişti. Benim grubumda bu kıza şarkı söylemek kesinlikle yasak, sadece rap yapacak. Kimden bahsettiğimi anlamış olmanız lazım. Evet, Hyuna’dan bahsediyorum.


 (CL, Hyuna'yı şirkette görünce şaşırdı hahaha! Bir tek rapperın kendisi olacağını sanıyordu sanırım.)

Benim sanatçılarım arasında dansçı ya da lider yok. Yapmadım öyle bir şey. Herkes dans koreografisini ezberleyecek ve dört dörtlük yapacak, o kadar. 
Bir de şarkıcılarıma şirkette istedikleriyle karma grup yapma imkanı verdim. İsteyen istediğiyle, özgürce düet yapabilir. 

Benim 'Dört Yapraklı Yonca'larım ise Jun Ji Hyun, Song Hye Kyo, Shin Min Ah ve Yoon Eun Hye. Hepsi birbirinden güzel, birbirinden yetenekli oyuncular maşallah. Teklif üstüne teklif alıyorlar.



 

 Erkek oyunculardan Hyun Bin, So Ji Sub, Shin Hyun Joon ve Kang Dong Won'da ajansımın medar-ı iftiharları.Öyle asker yolu beklemek falanda yok bizim şirkette. Çünkü hepsi aslanlar gibi askerlerini yaptılar. 




 Bu mimi Sümeyye ve Buse'ye paslıyorıum, güzel bir ajans kuracaklarına olan inancım tam. =) 
Şimdilik benden bu kadar.

24 yorum:

  1. Ooo unnie, dört dörtlük bir yazı daha yazmışsın :D Açıkçası ben sevdim bu ajansı, her yer yetenek kaynıyor :D Başlarında da idollerine iyi davranan bir başkan olduğuna göre tamamdır :D Bu arada unnie hemen yazamam ama ben bu mimi yazmak istiyorum acaba bana paslar mısın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımcım beğenmene çok sevindim. :D İşte o bahsettiğin iyi kalpli, yufka yürekli başkan ben oluyorum hehehe. :P Tamam canım pasladım gitti, hemen ekliyorum yazının altına. :D

      Sil
    2. İyi kalpli, yufka yürekli Başkanım, sevgili unniem, pasladığın için KOMAVO ^^ Çooooooooooooooooooooooooooooooook TEŞEKKÜRLER ^^

      Sil
    3. Bu iyi kalpli başkanın rica ediyor canım. :D

      Sil
  2. Şirketin hayırlı olsun çingum,bol paracıklar diliyorum:)
    Çok güzel bir şirket olmuş,arada bir uğrarım artık senin mekanına maksat başkanlar arası fikir alışverişimiz olsun:)
    Bigbang'in tam kadro olacağından emindim:)
    Hyuna ve CL arasında kavga çıkar şirket karışır. Ortalık kan revana döner bak demedi deme sonra hehe:) ben CL'den yanayım en azından bizim kızlardan diye hehe:)
    Ellerine sağlık çingum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah teşekkür ederim çingum. İnşallah sonunda zengin olucam. :) Yıllardır YG Papa yedi bu işin kaymağını balını sonunda sıra bana da geldi hehehe. :D
      Beklerim tabii çingum, her zaman... Düettir, dizi filmlerde partner eşleştirmesidir hepsini yaparız. :)
      Kim kimi döver diyorsun çingum, ben karar veremedim. :) Ama bir iki kavga derken vallahi tillahi bunları şirketten atma değil piyasadan silmekle tehdit ederim, o zaman iyi iyi geçinirler. :D
      Senin yorumuna sağlık çingum, mimi yolladığın içinde tekrar teşekkürler. :D

      Sil
  3. bu mimi alabilirmiyim nolur noluır :D ben yazmadım da :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alabilirsin tabii, hemen ekliyorum yazının altına. :D

      Sil
  4. hahah Pumpkin Entertainment gelmiş geçmiş en iyi ajans olmaya aday :D İlk defa duyuyorum bu mimi, güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ajansım en iyi olacak tabii ki. Yaptım olacak hahaha. :D :D
      İstersen yollayabilirim çingum. :)

      Sil
    2. Gerçekten yapmayı çok isterdim çingum bu mimi çünkü gerçekten çok sevdim ama öyle kpop idolleri konusunda pek bi bilgim yok, müzikleri dinlerim ama bigbang dışında idolleri pek bilmem o yüzden kuracağım şirkette de bir onlar bir de nell ve 2ne1 olurdu sanırım :) Ben senin şirketten hisse alsam olmaz mı ki ^^

      Sil
  5. Tamam o zaman çingum seni hiç zorlamaya gerek yok. :) Bakma böyle yazdığıma aslında benim de kpop bilgim sınırlıdır. :)
    Şirketten hisse alma konusuna gelirsek cevabım tabii ki evet olur. :) Senin gibi ortaklara ihtiyacım var, o kadar yıldızın bir arada olduğu küçük ama büyük şirketimi tek başıma ayakta tutmak zorlar beni. Seve seve kabul ettim seni, hoş geldin ortak. :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sevindim öyleyse, hoş buldum ortak ^^ Birlikte bu şirketi büyük başarılarla buluştururuz biz :D:D

      Sil
    2. Tabii çingum, başka türlü düşünülemez bile. :D Aja aja fighting! :D

      Sil
  6. Baştan söylemem gerekirse yazıyla alakasız bir yorum olacak sanırım :) Yazılarına bayıldım. İlk Music Bank yazını okudum ve çok çok eğlendim konsere gitmeyen gidemeyen ben sanki konseri izlemiş gibiydim tabii biraz Dujun odaklı :P Kısaca yazılarını, tarzını çok beğendim. Yeni yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin bloguma Şems Pare. Geldiğin gibi güzelliklerde getirmişsin hehehe. :D Güzel sözlerin için çooooooook teşekkür ederim. :D
      Olsun yorumun her türlüsü kabulümüzdür. ;))
      Ahh Music Bank! :D Beğenmene çok sevindim. Başta yazmıcaktım ama bi arkadaşım yazmam için ısrar etti. İyiki ona uyup yazmışım çünkü şimdi hatırlamaya çalışsam da güzel bi rüya sonrası gibi bazı yerleri silik silik. Ne demişler söz uçar yazı kalır. Aynısı anılar içinde geçerli sanırım.
      Sayende bende tekrar okudum yazımı ve o anı tekrar yaşadım. :)))))) Bunun için ayrıca teşekkür ederim sana. :D
      Uzun zamandır yazmak istiyorum ama ne hakkında yazacağımı bilmediğimden ya da karar veremediğimden sürekli erteleyip duruyorum. :( Hedefim en kısa sürede bi şeyler yazmak ama ne? Neyse uzun zamandır bloga yazmayınca böyle yorumlarda uzatır oldum kihkihkih.
      Mümkün olan en kısa sürede görüşmek üzere Şems Pare kendine iyi bak. :))

      Sil
    2. Ne kadar samimi bir yazı olmuş bu böyle :) Bayılırım böyle uzuuun uzuuuun yazanlara.. Ellerine sağlık yazın, yazıların çok çok güzel bol keyifle okuyorum hepiciğini :) Yeni yazılarını da bekliyorum hasretle ^^ Ve bence de iyi ki yazmışsın, dediğim gibi resmen yaşatmışsın :) Bende çok yeni bir Beauty olarak bayıldım fangörllüğüne :D Yaz yaz sen hep yaz ^^ Blogum çok çok yeni o yüzden böyle güzel bloglar okuyarak çok güzel örnekler alıyorum kendime ^^

      Velhasıl kelam iyi ki bulmuşum dediğim bloglardansınız pek sevgili Hoi Hoi :) Klavyene, kalemine kuvvet:)))

      Sil
    3. Utandım ama şimdi. :) Sende çok samimi bi şekilde anlatmışsın duygularını, tanımadan ısındım sana valla. :D :D
      Blogunu takip etmek isterim bende ki şimdi bakındım bloguna sen hem Beauty hemde Airensin, aynı ben. :D :D
      Lee Seung Gi'nin yeri de bende başkadır. :)
      Yeni blogger olduğun için hoş geldin aramıza diyorum ve umarım çok çok güzel anılar paylaşırız ilerleyen zamanlarda. :))
      Hemen senin bloguna ışınlanıyorum. :D

      Sil
    4. Utanmayınız lütfen gerçekler bunlar :) Isınma kısmına ise % 1500 katılıyorum :)) Lee Seung Gi demişken kesinlikle benim için de çok farklıdır yeri. Çokça benzer yönlerimiz var anladığım kadarıyla :) Umarım ( aslında eminim) çok güzel anılarımız olur^^ Gel gel, hep gel :) Bu arada da bayağı muhabbet ettik farkettim de :))

      Sil
    5. Cidden baya muhabbet etmişiz hehehe :D
      Bence seninle konuşmak güzeldi. Ya ayıp olmazsa yaşını merak ettim ben senin. :) Ben 90'lıyım da. :D
      Acaba senden çok mu büyüğüm yoksa aynı yaşta mıyız cidden merak içindeyim. :))

      Sil
    6. Bence de seninle konuşmak hem çok güzel hem çok eğlenceliydi :) Yok yok neden ayıp olsun :) Kiminle konuştuğunu merak eder insan :) 94'lüyüm bende, 4 yaş gibi uffacık bi fark varmış aramızda :) Çok da büyük sayıl hissetme kendini yani pek sevgili Hoi Hoi :) İstersen unni diye hitap edebilirim ama :P

      Sil
    7. Hmm... o kadar da fark yokmuş canım. :)) Nasıl istersen öyle hitap edebilirsin, benim için fark etmez. Ama çokta yaşlı sayılmam ya sen iyisi mi bana Hoi de. :D :D

      Sil
    8. Pekala nasıl isterseniz Hoi hanım :D Bundan sonra blogunuzun daimi üyesiyim yeni postlarda, yeni yorumlarda görüşmek dileğiyle^^

      Sil
    9. İnşallah en kısa zamanda :)

      Sil