11 Şubat 2013 Pazartesi

Strong Heart My Girlfriend Is A Gumiho Special 2 Türkçe Altyazılı

Strong Heart  My Girlfriend Is A Gumiho Special Kısım 2


Herkese merhaba, unuttuğum blogumun okuyucuları… Çok uzun zamandır buralara uğramadığımın farkındayım. Oysaki okul biter bitmez sayısız yazı ve mim yazacağımdan o kadar emindim ve hevesliydim ki… Ancak okul kapanınca bir anda hevesim kaçtı. Aslında hevesim başka ilgi alanlarına kaydı desem daha doğru olur sanırım. Bu ilgi alanı ne diye merak ediyor olmalısınız. Çok gizemli bir şey değil, hepimizin severek yaptığı ilginç bir hobi; Kitap okumak. Evet, kendimi kitaplara verdim. Okul varken yeterince kitap okuyamıyorum. Hiçbir şeyi doğru düzgün yapamıyorum aslına bakarsanız. Neden bilmiyorum ama arkama dönüp bakınca o kadar zaman boyunca kendimi tam olarak derse de vermediğimi ama sevdiğim şeyleri yapacak zamanı da bulamadığımı görüyorum. Nedense ben zamanımı verimli kullanamıyorum. Off… Neyse çingularım sizleri sıkmak istemem. Bu arada tabii, başka şeyler de yaptım; anime izledim, film izledim vs… Yeni yıl miminde Death Note ile ilgili bir soru vardı:     Death Note 'u sen bulsaydın ne yapardın? 

 O sorudan sonra bir karar verdim. Desu Noto’yu izleyecektim. Hemen indirdim ve başladım izlemeye. Anında bağımlısı oldum. Ve fark ettim ki, benim o soruya verdiğim cevap Kira’nın yapmak istediğiyle aynı. Sonra kafamda sorular uçuşmaya başladı. O deftere sahip olsaydım, bende Kira gibi çığırımdan çıkar mıydım? Güç delisi olup bana engel olmaya çalışan insanları, değer verdiklerim ve vermediklerim diye ayırt etmeden öldürür müydüm? Yapar mıydım böyle bir şeyi? Bunu yapmazdım, ama defteri kullanır mıydım, kullanmaz mıydım bilemiyorum. Kullanmak istemezdim tabii ki. Çünkü ne cennete ne de cehenneme girmeye hakkım olurdu. Ruhumu satmak zorunda kalırdım. Ve sonunda bende bir Ölüm Meleği olurdum.
Yine de kullansam da Kira gibi olmazdım, diye düşünüyorum. Çünkü o çocuk bence o deftere sahip olmadan önce bile kendini beğenmiş, narsist bir insandı. Eline tehlikeli bir güç geçince de tamamen kendini kaybetti. Biri fedakârlık yapmalı deyip, kendisini Yeni Dünya’nın Tanrısı ilan etti. Yok, canım ya ben onun gibi olmazdım.

O zaman bu soruyu cevaplayacak yeterli bilgiye sahip değilmişim, ama şimdi Desu Noto hakkında yeterli bilgim var. Şimdi diyorum ki: Defteri kullanıp kendimi feda edebilirdim belki, ama asla Kira gibi olmazdım.

Neyse çingularım, blogtan uzaklaştığım bu süre boyunca bir şeyi unuttuğumu fark ettim. Ben blogumun doğum gününü unutmuşum. İki hafta sonra dank etti valla. Artık napalım seneye dillere destan bir doğum günü partisi verip telafi ederim hatamı. Ve yeni yıldan beri hiç yazmadığımı fark ettim. Bu yazıyla da siftahımı yapıyorum o zaman. 

Ve bu sırada da çeviri yaptım. Aslında buraya gelip çeviriyi yayınlamaktı amacım ama fazla uzattım. Yazdan beri beklediğinizi biliyorum. Çevireceğim diye de söz de vermiştim. Ama yukarıda bahsettiğim gibi zaman göz açıp kapayıncaya kadar geçmiş ve ben farkında değildim. Öncelikle sizleri beklettiğim için özür dilerim. O kadar çok yorum geldi ki çeviriye sabırsızlıkla beklediğini ve ne zaman hazır olacağını söyleyen, artık kolları sıvayıp başlamalıyım, dedim kendime. İşte sonunda bitti. Sizleri daha fazla bekletmemek için hızlıca yapmaya çalıştım. Mükemmel olmadı farkındayım, ama elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz. Hem çeviriyi yapıp hem de zamanlama yapmak kolay olmadı. Bu yüzden hatam varsa affınıza sığınıyorum ve şimdiden iyi seyirler dilerim.
 Oh be, sözümü yerine getirince gerçekten rahatladım. :D


Hotfile indirme linki



43 yorum:

  1. merhaba canım ben meşhur adsız:))))seni tekrar bloğunda görmek çok güzel bir duygu.hele ki bu çeviriyi ben de sabırsızlıkla bekliyordum.şimdiden teşekkür ederim.kendine zaman ayırmakla harika bir karar almışsın.yeni yazılarını ve çevirilerini de sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba adsız, seni görmekte çok güzel. :))Rica ederim canım umarım beğenirsiniz. :))

      Sil
  2. Çinguu :)
    Kitap okumak bence zaman geçirmek için en güzel yöntem. Ben de tatilde listemdeki filmleri dizileri izleyecek ve kitapları okuyacaktım sözde ama hiçbir şey yapamadım öylece geçti tatilim, vahim durumdayım değil mi..

    Bu arada Desu Noto'yu izlemişsin sonunda çok sevindim :) İlk fırsatta filmini izlemeni de öneririm, üç filmi var (:

    Bu arada iyi ki doğmuş blogun nice senelere ^^

    Çeviriden haberim yoktu benim, ilk fırsatta indirip izleyeceğim eminim güzel olmuştur özenerek yaptığından eminim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede harika bir yöntem çingu ama şu an elimden bırakmak istemiyorum. Bu da iyi mi kötü mü bilemiyorum valla. Sende bir daha ki tatilde yaparsın yapmak istediklerini çingum, üzülme. :)
      Filmleri de izlemeyi düşünüyorum kısa zaman sonra çingu. Hatırlattığın için teşekkürler. :) Ama ben L'i unutamayacağım ya... :(
      Umarım beğenirsin çingu. Bunun birinci kısmı da var. Yazının altına ekledim. :))

      Sil
    2. Bırakamamak iyidir herhalde kitapları :) İnşallah :)
      Ah ben de L'i unutamayacağım :( Ben hala onun ölmediğine inandırıyorum kendimi, ölmedi o yaşıyor çingum :( Ben de yakında mangasını okuyacağım inşallah bulabilirsem.

      Bu gün izleyeceğim çingum :))

      Sil
    3. Unutulacak gibi değildi ki. Ah, ah... Hiç hak etmedi ya. :(( Bu kadar kısa sürmemeliydi bence öyle bir karakter. :(
      Aaa, ne güzel çingum. Ben hiç manga okumadım ama eminim güzeldir. Hele ki söz konusu manga Death Note ise. :)) İnşallah bulursun en kısa zamanda, inşallah. :))
      Umarım izleyince beğenirsin çingu. :D

      Sil
    4. Bence de öyle bir karakter bu kadar kısa sürmemeliydi :( Near'a hiç alışamadım hiç onun yerini tutmadı..
      Ben de pek fazla okumadım manga ama zevkli oluyor, bu seriyi de mangasını okumazsam eksik kalacak gibi hissediyorum :)
      Bir indiremedim ttnet sağolsun indirmeyi başlatıyordum iptal oluyordu az önce indirdim, yemek işlerini falan halledeyim izleyeceğim :)

      Sil
    5. Near'ı bende hiç sevemedim. Hele o görüntüsüyle zıt kaba sesi... :/ Kira'nın işini de L bitirmeliydi. O küçücük çocuklar değil. :( Ayyy, bak yine sinirlendim şimdi. :(
      İyi izlemeler o zaman çingum. :D

      Sil
  3. Yazıyı görünce çok sevindim ya merakla bekliyordum. Hemen indirdim,teşekkürler. ^^ Öncelikle eline sağlık. Mükemmel olmamış olsa bile bizim için en azından benim için mükemmel çünkü bunu yapmanın gerçekten zor olduğunu anlayabiliyorum. Çevirisi ayrı zamanlaması ayrı dert. Ha bu arada blogunun geçmiş doğum günü kutlu olsun. Nice mutlu yıllara. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Sulli. :) Güzel sözlerin için teşekkür ederim. Umarım izleyince de beğenirsin. :))

      Sil
  4. Şuan indiriyorum ellerine sağlıııııııık :)

    YanıtlaSil
  5. Vay vay vay kimler gelmiş kimler.Gözümüz yollarda kaldı be çingum nerelerdesin? Özlettin kendini vallahi.Dönmene çok sevindim,yazılarını okumayı özlemişim resmen:)
    Bu ara boyunca kendini kitaplara vermeni haklı bir neden görüp neden hiç yazmadın diye sık boğaz etmiyorum. Ama bu kadar çok ara vermesen sevinirim^^
    Ne güzel Death Note'u izleyebilmişsin benim de sınavlarım biter bitmez izleyeceğim şeylerden biri.Çok merak ediyorum.
    Çeviri içinse ellerine sağlık çingum,indirdim bile.Uygun bir zamanda mutlaka izleyeceğim:)
    Ara ara yaz böyle,özleniyorsun çingu:) ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlenilmek güzel duygu çingum hehehe. :D Bende özledim seni, diğer çingularımı, blogumu. En kısa zamanda yazı yazmayı düşünüyorum bakalım kısmet. :))
      İzle çingu, izle. Eminim pişman olmayacaksın. :))
      Mimini de en kısa süre de yazıcam, aklımda merak etme. :)
      Umarım beğenirsin çingu. :)

      Sil
  6. Nerelerde bu kız diye düşünmedim degil yani :D.
    Bunu bekliyordum işte ya :D çok teşekkür ederim eve gideyim ilk işim indirip izlemek eline sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim işte, şimdi buralardayım Elif Seung Gi. :D
      Umarım izleyince beğenirsin Elif. :))

      Sil
    2. Aigooooo:D Çok eğlenceliydi:)Teşekkürler tekrar..Emeğine sağlık canımcım :D

      Sil
    3. Rica ederim canım, beğenmene çoook sevindim. :D :D

      Sil
  7. Çinguum yine bir mimin var bende :) Kitaplarla ilgili :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ovvv! Çok sevindim çingum, teşekkürler. :D

      Sil
  8. Hoi hoi is back! Unniciğim aylardır nerelerdesin böyle, çok özlettin kendini gerçekten. :D Çeviri için ellerine sağlık, kotam gelsin hali hazırda Gumiho'nun bitmesine az kalmışken izleyeceğim büyük bir keyifle. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeah! I'm back. :)) Yazıda da bahsettiğim gibi kitaplara daldım filozofum. :) Bende çok özledim valla buraları ve sizleri. :)
      İnşallah kotan bir an önce yenilenir. Gumiho bitince de sıcağı sıcağına izlersin. :) Rica ederim canım, umarım beğenirsin. :))

      Sil
  9. Çeviri için teşekkürler canım eline sağlık bu ikiliyi görünce mutlu oldum bak ben de hemen indireyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ayss, keyifli seyirler. :))

      Sil
  10. Seni yerim ya. Şu an hayatımın en tatlı insanısın. Eline, emeğine sağlık. Çok çok çok çok teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D :D Ayyy... çok şımardım ya. :)) Güzel sözlerin için ben teşekkür ederim asıl. :)
      Rica ederim sevsentanirsiin, umarım çevirimi beğenirsin. :) Bloguma hoş geldin bu arada. :))

      Sil
  11. ay çokkk teşekkürler çok uzun zamandır bekliyordum bu çeviriyi çok teşekkürler ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. ay çokkkk teşekkürler bu çeviriyi uzun zamandır bekliyordum çok sevindim ellerine sağlık başka cevirilerinide bekliyoruz canım strong heart çok güzel bi eğlence proğramı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim kübra y. :) Bloguma hoş geldin bu arada. :D

      Sil
  13. Unni çokk teşekkür ederim ellerine sağlıkk :)) bu kısım çok komikti..:D acıklı hikayeleri de vardı tabiki :( tekrar saol bizi unutmadığn için bu arada strong heart ın diğer farklı ünlülerin geldiği bölümlerinide çevirmek istersen herzman takipçinim :D <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik çevirmeyi düşünmüyorum canım ama çevirdiğimde çevirilerimi tekrar izleyecek birilerinin olduğunu bilmek güzel. :D :D <3

      Sil
  14. Çinguumm çok geç geri döndüm çongmal biane..
    Sonunda izledim ve ve çok keyif aldım çok eğlenceliydi, çevirin de çok güzel olmuş ellerine sağlık :) Strong heart daha önce kısa kısa izlemiştim ama ilk defa bir bölümünün tamamını izliyorum sandığımdan daha eğlenceliymiş program :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil çingum. :)
      Strong Heart güzel programdır ama ne yazık ki çok fazla çevirisi yok. Bigbang'li bölümlerin var sonra benimkiler var son olarak ta birkaç tane tamamlanmış başka çeviriler var. Sunucuları değiştiğinden beri hiç izlemedim ben. Seung Gi ve Kang Ho Dong iyi bir ikililerdi. İkisi olmayınca programın ruhu kaçmış gibi oldu bence. Neyse çingum cevap olarak saçma oldu biraz, bir yerden girdim alakasız bir yerden çıktım ama yorumun için çok teşekkür ederim. Beğenmene de çoook sevindim. :D

      Sil
    2. Aaa artık onlar yok mu oO? benim izlediklerim hep eskiymiş o zaman, o ikili süper bence de ^^ Yoo saçma olmadı seninle sohbet etmek güzel :)

      Sil
    3. :))
      Maalesef yoklar. Artık sunucular Lee Dong Wook ve adını sanını bilmediğim bir adam. Lee Dong Wook'u da severim ama eski sunucularla özdeşleştirmiştim ben bu programı o yüzden yeni bölümlerini hiç izleyesim gelmedi.

      Sil
    4. Lee Dong Wook'u ben de severim, my girl izlediğim ilk kdrama olduğu için ayrı bir yeri vardır ama fazla izlemesem de eski sunuculara ben de alışmıştım. Onun olduğu bölümleri de hiç izlemedim o nedenle iyi mi kötü mü bir şey diyemiyorum. Fakat ben izlediğim şeylerin kadrosunun değişmesinden pek hoşlanmam öyle bir takıntım var :)

      Sil
    5. Bende ilk My Girl'i izlediğim için Lee Dong Wook'un ayrı yeri vardır ama dediğin gibi bende kadro değişikliğini pek sevmem. Pek değil hiç sevmem hatta.
      Muhtemelen bölümler eğlenceli ve reytingler iyi ki program hala devam ediyor. Etsin tabii, etmesin diyemem ama biz yokuz. :P :)

      Sil
  15. ahh aylardır bu çeviriyi bekliyorum sayenizde 1. bölümünü izlemiştim 2. bölüm gelmiş çok şükür gülmeye çok ihtiyacım vardı teşekkür ederim ^^ ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  16. ellerinze sağlık buna çok ihtiyacım vardı...

    YanıtlaSil
  17. merhaba programın bu bölümünü izledim her şey çok güzel olmuş emeğinize sağlık :)
    ikinci bölümü sabırsızlıkla beklemiştim izledim emeğinize sağlık :) programın linkini acaba başka bir yerde başkalarıyla paylaşabilir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim adımı ve blogu kaynak gösterirseniz neden olmasın?
      Nerede paylaşıcaksınız acaba. :)

      Sil