11 Eylül 2013 Çarşamba

Türkiye'den Bir Music Bank Geçti Ama Etkileri Hala Sürüyor...

 Yazı yazmayalı uzun zaman oldu o yüzden nasıl bir giriş yapmam gerektiğini unuttum, bilmiyorum, karar veremiyorum ya da Music Bank'le ilgili olduğundan kafam karışık beynimi toplayamıyorum, cidden. T_T


Hepiciğimiz, biz yani Kore severlerin tek bir isteği vardı sevdiğimiz grupların, şarkıcıların, idollerin bizlerden haberdar olması, onları ne kadar çok sevdiğimizi bilmeleri. Ve bir gün dualarımız kabul oldu, Music Bank’in ülkemizde yapılacağını öğrendik bir yıl kadar önce gerçi ben o zamanlar ne bloga giriyodum ne Kore ile ilgili sitelere bakıyodum o yüzden de bu olaydan ancak konserden 1,5 ay önce falan haberim oldu. Neyse efendim bi şekilde benimde haberim oldu işte ve o heyecanla 7 Eylül’ü bekleyen kalabalığın içine dâhil oldum. Derken biz dört gözle o günü beklerken 6 Eylül’de gruplar ülkemize ayak bastı. Açıkcası bu duruma inanamadım. ‘’Nasıl yani gerçek mi bu şimdi?’’ modundaydım. Çünkü ben son ana kadar konserin iptal edileceğini falan bekliyodum. Bir şeyi çok isteyen ama söz konusu para olduğunda anında kararımızdan vazgeçen bir ülke olduğumuzdan konsere ilginin az olacağı kanaatindeydim. Çünkü biz ne kadar sevdiğimiz idolleri görmek istesekte bilet fiyatları dudak uçuklatıcak cinstendi. Ama konser günü gördüm ki bu Korelilere olan aşkımız millet olarak bizim bütün tabularımızı yıkmış. Arena’ya gittiğimde gördüğüm kalabalığa inanamadım cidden. Orada sabahlayanlar mı dersiniz (konserin bütün balını kaymağını onlar yediler valla akıllı insanlar, çok büyük ders aldım onlardan bundan sonra konser olsun bende aynını yapcam hıh nokta) sabahın köründe gelenler mi, öğleden önce orda olanlar mı dersiniz her cins vardı. Neyse biz arkadaşımla saat 14:00 gibi orda olabildik ancak çünkü Mersin’den geliyordu, uçağı 11.30’ta indi ve biz bir gibi buluşabildik. Falan filan işte buralar çok önemli değil neden yazdığımı bilmiyorum ama yazdım işte. ^^



Bizler dışarıda sırada beklerken içerden sesler geliyodu. Tam o sırada Music Bank instagram hesabından grupların prova yaptıkları resim yayınlandı. Önümdeki ve arkamdaki kızlar hemen tahmin yürütmeye başladı. Bu Suju, bu FT Island falan diye. Ama bana sorarsanız ben bastan başka bir şey duymuyodum. Neyse içeri alınmaya başladığımızda beş buçuğu geçiyordu sanırım, güya kapılar beşte açılcaktı. Bunun üstüne konserde 17:15’te başladı. Geç başlaması sorun değil de kabak bizim başımıza patladı. Neymiş, biz içeri geç girmişiz. Allahım yarabbim siz kapıları geç açarsanız bizde mantıken geç gireriz yani ne yapalım. Neyse o heyecanla kimse bi şey demedi, iyi ki yuhlama falan da olmadı, şükürler olsun yarabbim. Konser başlamadan stadın yukarısındaki camlardan bi kaç birileri çıkıp el salladı ve salon adeta yıkıldı. Ben kim olduğunu anlayamadım, birine sorduğumda o da şimdi el sallayan Suzy’di dedi. Ondan sonra bi baktık kocaman ekranda Beast – Beautiful Night gösterilmeye başladı. O an konser başladı ve ilk Beast çıkcak zannettim hem sevindim hem üzüldüm. Neden bilmiyorum sırf onlar için gittiğim konserde ilk çıkmalarını istemedim. Tabi klip başlar başlamaz bi çığlık tufanı daha koptu. Sonra FT Island gösterildi yine aynı oldu. MBLAQ, SuJu kliplerini de gösterdiler ama en çok Beast klibi gösterdiler.

Ya da klilpler sunucuların konserin geç başlayacağını söylemelerinden önce miydi? Immm… neyse önemli değil herhalde. Konser başlıyo dediler ve bu seferde halk oyunları ekibi çıkıp gösteri yaptı bence çok iyilerdi. Bi ara yanımdaki Koreli acuşiye baktığımda yüzünde hayran bir gülümsemeyle yerel kıyafetler içinde dans eden yurdum gençlerini  izliyodu, gurur duydum yemin ediyorum. Sonra folklor ekibi Korece şarkılarla dans etti, çok güzeldi gerçekten.

Ve en sonunda beklenen an geldi. Grupların hepsi performans sıralarına göre (MBLAQ,  Ailee, FT Island, Miss A, BEAST, Super Junior) sahneye çıktı ve kendi şarkılarıyla kalabalığı selamladılar. Son olarak Tarkan’ın Şımarığıyla da ön sahneye doluşarak fanları öpücük yağmuruna tuttular.
                                                                                        Dujun ve Kyuhun ''güzel'' yaparlarken.

Gecenin sunucuları Dujun, Kyuhun, Suzy ve TRT’den Ayşe diye bi bayandı. Dujun’un sunucu olmasına ne kadar sevindim anlatamam yani bu sayede onu sadece Beast’le performans sergilerken değil sürekli görmüş oldum ve akıl sağlığım da gitti bu arada tabi. O ilk çıkınca zaten gözlerime inanamadım. ‘’Nasıl yani şimdi bu Dujun gerçekten varmış ve şu an benim karşımda kanlı canlı bir şekilde duruyo mu?’’ oldum. Bütün dünya dondu ve ben Dujun’a bakakaldım. Bu kadar yakışıklı olmasını bekleniyordum oooffffff aklım nereye gitti?
Neyse sunucular Türkçe olarak kendilerini tanıttılar. ‘’Merhaba, ben Beast’ten Dujun.’’ ^^ Sonra Kyuhun’da ‘’Hazırı mısınızı?’’ diyerek tatlı bir şekilde Türkçemizi katletti.  Türk sunucudan güzel işareti yapmasını öğrendiler. Gidene kadar Dujun ve Kyuhun ellerini bi aşağı bi yukarı sallayarak güzel yaptılar. Bi ara Ayşe, Dujun’a sana bir hediyem var deyip nazar boncuğu verdi. Dujun’un tepkisi ‘’Nazar boncuğu aaaaah’’ oldu. Sunucu İngilizce nazar boncuğunu anlatırken ‘’Evil Eye’’ dediği için Kyuhun nazar boncuğunu alıp önce Dujun’un sonra Suzy’nin ve en son kendisinin gözüne tutmaya çalıştı ama bütün yüzlerini kapladı boncuk. Gruplar sahneyi terk ederken Türk-Kore ortak tarihiyle ilgili bi video gösterdiler.

Ve bundan sonra gece resmi olarak başladı. MBLAQ sahneye gelerek çoşturdu bizi. Daha önce hiç dinlememiştim ama konserden önce şarkılarına bakmıştım. Lee Joon’u IRIS 2’den G.O’yu da Ghost’tan tanıyodum o kadar. Güzel bi performans sergilediler. Çok güzel dans ediyolardı. En çok hoşuma giden ana sahnede değil de ön sahnede şarkı söyleyip dans etmeleri oldu. Böylece rahat rahat görebildim hehehehe. Ve birde kooooocaman bi pankart açtılar. ‘’En güzel İstanbul! Sizleri çok seviyoruz’’ diye.


İkinci olarak Ailee çıktı ve Üsküdar’a giderkeni söyledi. Kızı takdir ettim gerçekten bilmediğin bir dili üstelikte Türkçe kadar zor bir dilde şarkı ezberleyip söylemeye çalışması cesaret işi. O sırada çığlıklardan tam olarak anlayamadım ama sonradan izleyince bence gayet başarılı bir iş çıkarmış. Bazıları sanırım konserden memnun kalmamış ama böyle şeyler yapmaları bence bize verdikleri değeri kanıtlıyor. Kız çıkıp Türkçe bi şarkı söylemek zorunda değildi yani öyle bi zorunluluğu yoktu. Ya da diğer gruplar Türkçe konuşmaya çalışmak ya da pankart falan açmak zorunda değillerdi. Neden memnun kalmamışlar anlamış değilim. Bütün hepsi acayip güler yüzlüydü ve samimilerdi, mutlulardı ve bu belli oluyodu.

Üçüncü sırada FT Island vardı. Açıkçası ben böyle bi performans beklemiyordum. Bu zamana kadar hiç onları dinlemek zahmetinde falan bulunmamıştım. Ama konserde BEAST’ten sonra en çok eğlendiğim gruptu. Hong ki tek başına çoştu ve çoşturdu. Tek başına salonu coşturmak kolay bi iş değil ama bizim Jeremy bu işi biliyo gerçekten. Sesi de çok hoştu yaaaa. Bangır bangır bağırdı o güzel sesiyle. Şundan eminim ki bundan sonra bu grubu dinlicem.

Zaten okumuşsunuzdur ama bi de benden duyun Hong Ki fanlardan aldığı havluyu geri vermedi. Sahnede olduğu süre boyunca havluyla birlikte hoplayıp zıpladı şeker şey. I Wish’i söylemeden önce Keşke olarak telaffuz etti. Bundan sonra Türkiye’de ya da kısmet olurda Kore’ye gidebilirsem bi FT Island konserine mutlaka gitmek isterim yani. Ben bide Primadonna’lar bedava balon dağıttı onu sevdim. Yanlış anlamayın bedava olmasını değil. Sırf salonda o balonlar gözüksün diye kar amacı gütmeksizin balon dağıtan Primadonna’ları sevdim. Elimde konserden tek kalan FT Island balonum, bilekliğim, biletim ve güzel anılarım oldu. Bakıp bakıp iç geçiriyorum hatıralarıma. Beast balonu satın almıştım ama konser başlamadan önce elimden uçtu gitti yaaa. 



Miss A’nın sadece Breath şarkısını biliyodum. Birde Suzy’i tabi. Ses olarak çok bir şey söyleyemicem ama gerçekten güzel kızlar ve güzel dans ediyolar. İstanbul’da olduğu sürece bir sürü resim çekip ülkemizin reklamını yaptığından Jia’ya ayrı bi sempati beslemeye başladım o ayrı. He bi ara Min’de kebaptan bahsetti, gönlümü fethetti. Suzy’nin özellikle saçlarını çok beğendim, dans ederken o saçları bi savuruşu var Allah diyosun yani.

Ve, ve, veeeeeeeeeeeeee… Sooooo BEEEEAST! Konsere gitme sebebim. Ayy tıkandım. Ne yazcamı bilmiyorum. Şöyle başlıyim o zaman böyle canavarlara can kurban! Cidden çok iyilerdi. İnsan mı bunlar dedim kendime. Abartmıyorum gerçekten hepsi birbirinden yakışıklı ama en yakışıklıları Dujun tabisi de. Ben bu geceden sonra isimlerini değiştirdim onların, asıl onlar Beauty.  Bu kadar hoş olucaklarını düşünmemiştim cidden. Ekrandan, fotolardan falan görünce bunların bi yerlerinde kesin photoshop falan vardır diyodum ama yok arkadaş yüz hatları, kemikleri o çekikcik gözleri falan öyle güzel şeyler ki ağğğğğ!.. Evet o fotolarda gördüklerimiz kesinlikle aldatmacaymış çünkü gerçekte bildiğin daha yakışıklılar böyle ışıl ışıl parlıyolar Allahımmmmmmm….

Bu kadar dış görünüşlerini övmek yeter sanırım çünkü biraz daha aklıma gelirse cidden kafamı toplamam mümkün olmayacak o yüzden ne diyoruz : Yoseob…
Yoseob’un sesi cidden cidden bir harika! Resmen kayıtla aynı yani ve acayip profesyonel bizim Aegyo Kralı. Diğerlerinin seslerinin de kayıtlarla pek farkı yok ama Yoseob başka. Umarım nazarım falan değmez fena beğendim çünkü. Arada nazar duası falan okusaydım keşke diyorum şimdi. :P

Hal ve tavırlarına gelirsek nedense konserde Yoseob’u soğuk bulmuştum normaldeki o şirin hallerinden eser yok gibi gelmişti bana ama sonradan çektiklerimi izleyince fanlara aegyo yaptığını gördüm. Pamuk şeker yine yapmış şirinlikler anlıcağınız. Ben sadece Dujun’a odaklandığımdan bazı şeyleri kaçırmışım sanırım çocukcağızında günahını almışım. Bu arada diğer bütün idollerden çok zayıf geldi bana.

Hyunseung kapı gıcırtısına oynayan bi tip. Sürekli hopladı zıpladı. Saçları çok tatlıydı. Yanlış görmediysem dil falan çıkararak o da şirinlik yapanlar kervanına katıldı. Hımmm... yanlış mı gördüm acaba. :/

Junhyung her zamanki halinden daha sevecen geldi bana. Ama yinede Beautiful şarkısında Dujun, Junhyung’u seyircilere döndürdü, elinden tuttu ve el sallattırdı çok tatlılardı.

Dongwoon sürekli Türkçe konuşmaya çalıştı. ‘’Merhaba biz Beast, Eylence mişınıcı?, Ağğğ tesekkür ederiiim, Türkiye çok güzelli’’ böyle şirin şirin konuşmaya çabaladı bizim maknae. Bu arada gerçekten Koreliye benzemiyo, ben ucundan kıyısından illaki benziyodur diye düşünüyodum ama alakası yok. Kardeşime bile gösterdim bu Koreli değil ki dedi.

Kiki dansını konuşturdu yine. O da çok sempatikti yavrum ya. Bi ara göz göze geldik kısa bi aşk yaşadık kendisiyle. :P Bana el salladı ve gülümsedi ama ben o sırada küçük Emrah modundaydım el falan sallayamadım çocuğa ya. O da bana ‘’Ben bu kıza el sallıyorum, o bana niye karşılık vermiyo’’ gibi baktı bi süre sonra ama çok tatlıydı ya o sırada bile. Boyu falanda dediği gibi kısa değil bence gayet yerindeydi. Yeni saçları da çok yakışmıştı.



Gel gelelim neden Kiki’ye el sallayamadım ve mal gibi kalakaldım karşısında. Sebep tabi ki Dujun! Aklımı başımdan aldı yemin ediyorum ya. Şimdi konser bitti bütün şarkıcılar sahneye çıktı, altın sarısı konfetiler yağdı. Türk ve Kore bayrağı şeklinde kocaman toplar geldi bi taraftan ve idoller salona el sallayarak veda etmeye başladı. Benim Dujun’da canım gece boyu kimseyi es geçmemeye çalıştığı için platinum sırasının sonuna indi. Ben bunun o tarafa koştuğunu görür görmez hemen atıldım oraya doğru ama ben kalabalığı ittirip oraya gidene kadar bizimkisi Hüseyin Bolt misali ordaki herkesin ellerini tuttu. Ben ancak o sahneye geri dönerken oraya girebildim. Ama bildiğiniz yanımdan geçerken çok fazla yakınındaydım. Kendimi bununla avutmaya çalışıyorum. Ama ya lanet olsun aramızda yalnızca ben diyim 10 sen de 20 cm mesafe vardı ve ben elini bile tutamadım. İşte tam bu sebepten ben Dujun’un elini tutamamanın acısını yaşarken Kiki ile göz göze geldik. Gerisini biliyosunuz zaten.

Dujun’a olan aşkımı da dillendirip Beast mevzusunu kapatıyorum. Grupta tip olarak en çok Kikwang ve Yoseob’u beğenirdim önceden ama en sevdiğim üye Dujun’du. Konserden sonra en yakışıklı bulduğum üye de Dujun oldu. Ciddi diyorum yakından bi başka güzel. Fotoğrafla alakası yok. Hele giydiği o kırmızı kareli gömleğiyle bin kat daha hoş olmuştu. Önceden de neden Dujun’u sevdiğimi konserde daha iyi anladım. Çok çok samimiydi bi kere, şarkı söylerken olsun, dans ederken olsun, sunuculuk yaparken olsun sahneye ne için çıktıysa yüzünden gülücük hiç eksik olmadı, kimseyi atlamadan her tarafa el sallamaya çalıştı. Ama mal bi bana el sallamadı. Kimin blogunu okuduysam Dujun bana el sallamadı, gülmedi diyen birini görmedim ya herkes blogunda bir kere olsun Dujun’un kendilerine el sallayıp gülümsediğinden bahsediyodu. Mal bi beni es geçmiş, geri kalan herkese boncuk dağıtmış mübarek ya, ayyy çok sinirlendim yine. Halbuki bana gelseydin bende sana mavi boncuk vercektim, bendeydi boncukların hepsi saf şey bi göremedin gitti beni. 
Neyse bütün akşam gözüm Dujun’daydı işte istesem de başkalarına bakamadım çok. Eve gelince, ertesi gün hatta şimdi bile hala Dujun, Dujun diye sayıklıyorum. Kardeşim artık bıktım senden de Dujun’dan da diyo. Kendime de şaşımıyo değilim bu hallerime hani. Ergen fanlar gibi hissediyorum şu an kendimi mal mal hayaller falan kuruyorum ki ben ergenlikte bile kimseye böyle hayran olmadım hep aman canım onlarda insan ne hayran olucam kafasındaydım. Ama Dujun akılımı başımdan aldı, kalbimi de yerinden söktü, aldı gitti yani. He bide Beautiful’un giriş kısmı Dujun’un olduğundan şarkıya girerken bi enerji patlamasıyla sahnenin önüne koştu, eğildi ve fanlara bakarak şarkıyı söyledi. Salak ya bide ellerini tuttu offf…  Sonra yerinden kalktı Dongwoon ve Yoseob’un elinden tutup ikisini de döndürdü sahnede. Sonra Junhyung’a el attı, seyircilere el sallattırdı. Sonra Dongwoon şarkının ortasında ‘’Seni Seviyoruzz!’’ dedi. Evet, yanlış duymadınız seni seviyoru’’Z’’ Şimdi düşünüyorum da seni seviyorum mu demek istedi, sizi seviyoruz mu? Sanırım bu çözülmesi zor bir gizem olarak kalcak. Şarkının sonlarına doğru Dujun ‘’Seni daha fazla seveceğim sevgilim’’ kısmında salonu işaret etti. Yoseob’ta ‘’Sen, sen…’’ kısımlarını bir fana bakarak söyledi, o şanslı kişiyi çok merak ediyom.
Birde bugün yeni yeni Beast dinlemeye başladım konserden sonra ilk defa. Onları orda gördükten sonra eve gelince dinleyemedim neden bilmiyorum. Müziği oynatıyorum seslerini duyunca bi garip oluyorum ama şükür bugün dinlemeye başlayabildim. ^^

Son olarak sahneye SuJu çıktı. Önceden demişimdir belki ama bir daha söyleyeyim ben bu grubu pek fazla sevmem, müzikal açıdan da başarılı bulduğum söylenemez. Yaptıkları şarkıların sanki müzikleri aynı gibi geliyo bana. Aynı tarz müzik, söz değişik. Neyse beni çok heyecanlandıran grup değildi ama sahneye hâkimiyetlerini ve fanlarla olan iletişimlerini sevdim ben. Özellikle Donghae gecenin en çok konuşulan adamı oldu. Bildiğiniz gibi Türk bayrağını alıp öptü, haliyle benimde sevgimi kazandı. Duyduğuma göre başka ülkelerin konserlerinde asla böyle bir şey olmamış bu da ayrı bi gurur kaynağı. Ama bayrağımızı fana geri atarken yere falan düşürecekte bi çuval inciri berbat edicek diye içim içimi yemedi değil hani. Neyse ki gayet başarılı bir atış yaptı. Giderken Super Show’da görüşürüz dediler, inşallah canlarım inşallah gelirim valla hatırınıza. Son olarak adını daha önce duymamama rağmen en çok Kang In’i beğendim, diğerlerinin yanında erkeksi duruşuyla sıyrılıyordu. Suju üyelerinin açtıkları pankartları görmüşsünüzdür zaten, hepsi o pankartta ne yazıyosa Türkçe söylemeye çalıştılar. Birde Suju için özel video hazırlanmış hep birlikte onu izledik. Türk ELF’ler vardı videoda.

Özel sahnede ilk önce Suzy ve G.O çıkarak Dream High düeti yaptılar. Onların peşinden piyanonun başında Seungho belirdi, ardından Hong Ki ve Ailee kol kola sahneye çıktılar ve benim için artı bir lütuf olarak Dujun fırladı döne döne, bacaklarını sallaya sallaya. Yaaa ne sevindim anlatamam. Çok mutluydum çok, hiç bitmesin istedim. Dördü birden Black Eyed Peas’ten I Gotta Feeling’i söylediler.

Son olarak konser bittiğinde hepsi tekrar sahneye geldiler. Ben yanlış duymadıysam Suzy Türkçe olarak ‘’Music Bank Türkiye’ye yine gelicek’’ dedi, inşallah doğrudur Allahım inşallah. Tek temennimiz bu konserlerin çoğalması artık. Bi Big Show, Beautiful Show ve diğer grupların konserlerinin yapılması.

Yalnız sinir olduğum şey fanların her şeye tepkilerinin çığlık olmasıydı. Adamlar Korece konuşuyolar bizimkiler çığlık atıyolar. Hayır, içimizde Korece bilen kaç kişi vardı acaba ne dediklerini anladınız da mı çığlık atıyosunuz. Türkçe konuşmaya çalıştılar, yine çığlık attılar. Bu seferde zaten yarım yamalak Türkçelerinin çoğunu anlayamadım.

Bütün bu laf kalabalığımın üstüne – farkındayım biraz uzun oldu ve bilmem kaç kere Dujun yazdım – gerçekten güzel bi geceydi. Herkes hakkını verdi. Konser bittiğinde salondan hem biz hem sanatçılar memnun ayrıldı. Kesinlikle herkesin yaşaması gereken bi atmosfer ama etkileri günlerdir sürüyo ve böylede devam edicek sanırım. Aslında şu an düşünüyorum da inanamıyorum orda olduğuma. Hiçbir şey hatırlayamıyorum böyle her şey bulanık, bu kadar şeyi de nasıl yazdım hiçbir şey hatırlamazken onu da bilmiyorum. Ama şu bir gerçek ki artık fanlığın başka bi boyutuna geçtim. O havayı solumak, o ortamda bulunmak başka bir şey cidden. Umarım yazdıklarım gidemeyenler için hava atmak gibi olmamıştır. Çünkü başkalarının yazdıklarına öyle diyenleri de gördüm. Gerçekten samimi bir şekilde içimden gelenleri yazmaya çalıştım. Bundan sonra olacak konserlere de gidemeyen arkadaşlarımla gitmek isterim. Onlarında sevdikleri grupları ve şarkıcıları canlı canlı izleme şansını elde etmelerini isterim. Darısı gidemeyenlerin başına…

Gelelim organizasyonun eksilerine;
-İçeri yiyecek ve içecek almadılar. Saatlerce kapıda bekleyen insanlar sıradan çıkmamak için yanlarında getirdikleri şeyleri dışarıda bırakmak zorunda kaldı ve sırada bizimle birlikte bi çöp yığını oluştu. Ben yolumu bulmaya çalışırken ayağımın altında nelere bastığımı bi Allah bilir herhalde. O sırada yanımızdaki çekiklerin çöp rezaletimize kınayan ve şaşkın bakışlarla baktıklarını gördüm ve utandım cidden. Aslında bu organizasyondan çok bizim de ayıbımızdı. Yinede en azından kontrol yerine bi çöp kutusu koyabilirlerdi ve yiyecek değil de bi şişe su almamıza izin vermelilerdi.

-En çok uyuz olduğum beni böyle sinir krizlerine sokan olay VIP ve Platinum arasındaki boşluk oldu. Hayır, yani bizi birbirimizden o kadar ayırmaya ne gerek vardı? İnsan mı yiyoruz biz? Platinum’u ayıran bariyerleri biraz daha öne alsalardı da bizde daha rahat görseydik ne olurdu sanki. Yemin ediyorum aramızdaki boşlukta at koşturuluyodu ve bence çok ama çok ama çok gereksiz bi uygulamaydı.

-Sonra Gold’lar Platinum sırasına inmiş, Bronzlar’da Silver ve Gold’a falan inmiş herhalde. Burada bilet sahiplerinin tabii ki bi suçu yok. Benim biletimde arkadan olsa ve yakından görmem için fırsat doğsa hiç düşünmeden bende atlardım. Organizasyonun çok büyük hatası ne diyim.

-Bide pankart falan alınmayacak demişlerdi. Keşke almasalardı. Zaten sahneyi iyice görmek için bütün gece parmak uçlarımda durmak ve zürafa gibi boynumu uzatmak zorunda kaldım birde o gözüme gözüme giren pankartlar yok muydu?.. Hayır, pankartını açıcaksan sevdiğin grup gelince, hazırladığın kişi gelince aç dimi? Beast çıktığında Eunhyuk pankartını açıp sallamanın ne anlamı var be gerizekalı, mal, beyinsiz! Sen yemin ediyorum Beast’e, o nur yüzlü çocuklara dua et yoksa ağzını burnunu kırmıştım cidden. Güzellikle söylüyorum, insan gibi rica ediyorum hala aynısını yapıyo ya. İnsan olsa bi kerede anlardı zaten. Benim laf anlatmaya çalışmam hata.

-Konserde bu derece anlayışsız insanlar olduğu gibi anlayışlı insanlarda var, insan vardı ‘’İNSAN’’ Ben video çekmeye çalışıyodum ve önümdeki kız ‘’Buraya gel istersen, sen video çekiyorsun’’ diyerek bana yer verdi. Nasıl mutlu oldum anlatamam. İnsan işte ya! Bi tane yemin ediyorum. Belli ki sevdiği grup değildi ve yerini sevenlere vermek istedi. Kim olduğunu bilmiyorum, o heyecanla yüzünü de hatırlayamıyorum ama eğer okuyosan buradan sana sevgilerimi yolluyorum gecenin en anlayışlı insanı. 

P.S. Çekimlerim çok iyi olmadı ama görmek istersiniz diye youtube'a yüklicem. Ama şunu söylemek isterim arkadan gelen çığlıkların, Dujun Dujun diye kendini yırtmaların, hatta bi ara oppa diyeni bile duydum, neyse şarkıya eşlik eden sesler kesinlikle benim değildir. Çekim yaparken ses çıkarmamaya özen gösterdim. :)

17 yorum:

  1. Çinguuumm öncelikle seni buralarda görmek çok ama çok güzel :) Yazıyı baştan sona heyecanla okudum :) Ne diyeceğimi bilemiyorum gerçekten mucize gibi harika bi olaydı en kısa sürede tekrar onları görebiliriz umarım :) Ben konsere çok az insan katılır rezil oluruz memnun kalmazlar diye çok endişe etmiştim ama neyse ki öyle bir felaket olmamış. En çok onların konserden memnun kalmalarına yaptıkları jestlere seviniyorum. İstanbul gezileri de çok keyifli geçmiş, eminim tekrar gelmeyi çok istiyorlardır :) Suju sevdiğim pek söylenemez ama konserde yaptıkları cidden çok tatlıymış. Diğerleri de sık sık dinlediğim gruplar ama FT Island bi başka benim için :) Geldiklerine hala inanamıyorum, orada olabilmek Hongkiyi canlı dinlemek isterdim :) Umarım en yakın zamanda Bigbang'i de ülkemizde görürüz :) Organizasyonun eksiklikleri cidden can sıkıcıymış utandım o çöp olayından dolayı ama bir daha böyle şeyler yaşanmaz diye düşünüyorum ya da umuyorum, tecrübesizliklerine veriyorum bunu.

    Son olarak hoş geldin çinguu ^^

    YanıtlaSil
  2. Hoş buldum çingu. :D Beğenmene çok sevindim çünkü Music Bank deyince hala heyecanlanıyorum bu yüzden de saçma sapan bir şeyler yazdığımı düşünmüştüm. Umarım çingu umarım, Bigbang bir gelse ah bir gelse... sanırım BB gelirse Türkiye'de geniş çaplı bir deprem meydana gelir. :P Hong Ki gerçekten çok iyiydi dediğim gibi Baest'ten sonra en çok onları sevdim. Ve inşallah bir daha ki konsere beraber gidebiliriz, şarkılara beraber eşlik edebiliriz çingum, yorumun için çoook teşekkürler. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç de saçma sapan değil ki çok samimi ve tatlı yazmışsın :) Eveet kesinlikle deprem yaşanır :P Düşünmesi bile çok heyecanlıı :D Ah inşallah çingum inşallah (:

      Sil
    2. Teşekkür ederim o zaman çingu beğenmene sevindim. :))) İnşallah, inşallah, inşallah. :D

      Sil
  3. Çingum yahu nerelerdesin...Özlettin özledik...Music Bank olmasa gelmeyecektin hiç demek:)
    Çok güzel olmuş yazı eline emeğine yorulan koluna sağlık..:)hehe..
    Biz gidemeyenler olarak tüm havadisleri siz gidenlerden aldık..Çok eğlenmişsiniz ve harika bir konser olmuş...Ailee'nin Üsküdara Gideriken şarkısına öldüm bittim yıkıldım..Enlerimizden yine efenim DongHae beyimizin Türk bayrağımızı öpmesi...Her üyenin Türkçe konuşma çabası pankartlar falan filan..Boşuna kardeş ülke demiyoruz demiyolar..:)
    Sık sık görmek dilekleriyle seni blogger aleminde şimdilik hoşçakal diyorum..
    Bide Gu Family Book'u izledin mi?
    Seung Gi'nin Türk Airenlere yazdığı Merhabayı gördün mü?
    ehe soru soru... görüşürüz çingu^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim çingum geldim. :)) Bende özledim valla sizleri ama nedense içimden hiç yazmak gelmedi. :(
      Cidden boşuna dememişler kardeş ülke diye. Onca ülkeye gidipte Türkiye'ye ilk geldiklerinde bizim bayrağımızı öpmesi, Türkçe konuşmaya çalışmaları, o kadar sıcak olmaları falan gerçekten neden birbirimize kardeş ülke dediğimizi kanıtlıyor. Zaten seviyoduk şimdi sevgimiz bine katlandı. :) Bak yazmayı unutmuşum inşallah Seung Gi'de gelir ülkemize ve konserdi, fan meetingdi hepsini verir. :D
      Dedim gibi baya bi uzaklaşmıştım dizilerden filmlerden blogtan falan o yüzden Seung Gi'yi de ihmal ettim baya bi. :((
      Daha diziyi de izleyemedim be çingum, başlıcam ama yakında. Güzelmiş herhalde duyduğuma göre. :)
      Ama ben bilmiyorum ya ne demiş, nerde yazmış, resmine nerden bakabilirim. :(((
      Yazımı beğenmene çook sevindim, elimden geldiğince geceyi aktarmaya çalıştım. Görüşürüz çingu. :D

      Sil
  4. dujun fangörlüğüyle dolu bir music bank yazısı okuyacağımı biliyodum ki asdfghasdf ama hak da veriyom sana. bende gitsem sevdiğim idolleri görsem bin katını yazardım bloga:)
    neyse şaka bir yana çingum bu olayı yaşamana senin adına,gidebilen herkes adına sevindim. çok güzel bir anı oldu gidenler için. biz gidemeyen ezikler de orada burada foto ve videolarla yetindik ama olsun. bir kere yapıldı bu organizasyon devamı da gelir artık.

    ay kikicim sana bakmış, ne kadar da güzel. ay çok da seviyom ben o şapşiği.
    dujun için üzülme çingum gün gelecek ben ikinizin fotoğrafınızı çekecem. inan buna:)))

    neyse videoları da atmanı bekliyom, yazı içinde ellerine sağlık.
    blogu da unutma ha, arada bir yaz yine^^

    YanıtlaSil
  5. Hehehee napim çingum hala aklımdan çıkmıyo ki kerata. :P Yalnız o elini tutamama hadisesini tekrardan düşündüm de ben mi oraya gidene kadar yavaştım yoksa kalabalık yüzünden miydi ya da Dujun mu çok hızlı koşuyo diye. Sonra bugün senin tavsiyenle Running Man'i izledim cidden bu baya hızlı koşuyomuş yani. Kalabalıktan da kaynaklanıyo hemde Dujun çok hızlıymış onu anladım. :P :))
    Bu organizasyonların devamı gelicek bence artık çingum ya. İlk kez olmasına rağmen ilgi güzeldi. :) Deme öyle kendine ezik falan, deme öyle deme. :( Beraber gidicez bi dahakine çingu öyle anlaşmadık mı? Kapıda sabahlıcaz yani. :D
    Ama sen fan meetingte çekcem dedin. :(( Ben onunla başka yerlerde aynı karede olmak istiyom ama. :((
    Çingu çok yavaş yüklüyo bu youtube ya ama Beast'in Beautiful'unu attim ilk. En güzel çekimim o olduğu için şimdilik onu izle istersen. :)
    Yok unutmam bi da Master's Sun'dan sonra bi uğrarım yine bloga. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekliyorum yazıya yüklediğim videoyu. :)

      Sil
    2. dujun çok hızlı koşuyo çingu ya. hatta programda söylediler sporcu geçmişi falan varmış. yani suç dujun'un senin değil. hızlı hızlı hareket etmiş. az biraz beklesene hoi çingum gelecek elini tutacak daha.
      tamam tamam ezik falan demiyom ama bu yazıları okudukça içten içe ezikleniyom elimde değil. evet evet anlaşmıştık:))
      hehe çingum fan meeting olması en büyük ve en gerçekçi ihtimal. hele bi orada çekelim de sonrasın da Allah büyüktür:))
      çingu video'yu izledim de gayet güzel çekmişsin. herkesin bahsettiği dujun'un hyung'un elinden tutup el salattığı anı yakalamışsın.(ki çok merak ediyordum) bunu bi senin videoda gördüm valla:))tebrikler^^
      yükleyen güzel ellerine sağlık canıms:))

      Sil
    3. Aaaaaa cidden mi? O anı bi ben mi yakalamışım? hehehehhehe çok mutlu oldum şu an çingu. Adam gibi bi Beast videom vardı. O da buydu işe yaramış demek ki? heehehheheheheh :D :D
      Çingu diğer videolarım çok iyi olmadı ya hoplarken falan. :(
      Canımsss sana ne diyom kaç gündür? Gerçeklik diye bi şey yok benim için artık. :P Olmaz fan meeting ya, olmaz, olmamalı. :(((
      Evet, çingu futbol oynamış hatta futbolcu olcakmışta kıyısından dönmüş, şarkıcı olmak istemiş. Bende çok severim futbolu, futbol oynayan erkekleri. Dujun'u sevmem için bi neden daha işte. Sanki binlercesi yokmuş gibi.

      Sil
  6. Çinguuuuuum :D :D
    Nasıl özlemişim seni ve senin yazılarını okumayı hiç anlatamam sen yazmayınca ne zamandır konuşamadık da hiç bak! Music bank iyi ki yapılmış yani seni geri döndürdü ;)
    Açıkçası gelen gruplar arasında ayılıp bayıldığım gruplar olmayınca konser olacağı için heyecanlanmamıştım ama senin gibi gidenlerin yazılarını okuyunca sanki koreden en sevdiğim gruplar kopup gelmiş de ben de onları dinlemişim gibi hissettim :) o kalbini yerinden söken hoşlandığın sanatçıyla göz göze gelme anlarını sizler değil de ben yaşamışım gibi hissettim deyim o derece :D Yalnızca Hong Ki'den yana gidenleri kıskandım. Bir de herkes diyor çok sevimliydi ortalığı coşturdu falan...Cık cık cık yani benim olmadığım yerde neden böyle yapar!sakin sakin şarkısını söyleyip Canlina olmadan neşem hiç yerine gelmez demeliydi! Hayal kurmak bedava tabi çingum :) Hayal bi yana gelen gruplardan FT Island dışındakilerin yalnızca bi iki parçasını biliyordum acım derin değil o yüzden. Hem biraz da herkes gibi bu konserin bi başlangıç olduğunu düşünüp seviniyorum (züğürt tesellisi olarak kalmaz umarım).
    Beast'e gelirsem çok dinlemiş olmadığım için sevdiğim 1 parçaları var o kadar:)
    Hatırlamıyorum ama o şarkıyla da belki senin blogunda karşılaşmışımdır. Üyelerini de hiç tanımazdım ama artık Dujun u adım gibi biliyorum. O ne hoş bi sevgidir çingu :)El sallamadı diye üzülme bence bak herkese sallamış sana yok, yani senin bi farkın bi değerin var orada onu anlatmak istemiştir o :):)
    İyki konsere gidebilmişsin o anları senden okumak daha bi güzel oldu :) Hoi'cim çingum sık sık senden böyle neşe dolu yazılar bekliyorum kendini fazla özletme ve umarım bi daha böyle bi konser olur da daha çok sevdiklerim gelir ve ben de gidenler kervanında yanınızda olurum. Sanki söyleyeceğim birkaç bişey daha vardı ama pek toparlayamadım artık sen beni anlarsın diyeyim napalım :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyyyyyyyyyy çingum sen misin gerçekten? :D :D Bende seni çok özledim ya. :D Ne zamandır aklımdasın çingu sende hiç yazmayınca noldu bu kıza dedim merak ettim yoksa sadece blog yazmayı mı bıraktı acaba dedim. :( Ama buluştuk sonunda geç olsun güç olmasın. Sahi çingu sen nerelerdeydin? Benim gibi biraz ara mı verdin? Ben şimdi twitter açtım seni de takibe aldım ama sen orda da hiçbi şey yazmıyodun bende merak ettim. Neyse neyse kavuştuk sonunda. :D :D
      Hong Ki cidden çok şirindi. :)) Çok enerjikti çok eğlendirdi ama gözleri bi hüzünlü bakıyodu be çingum. Bende merak ettiydim sebebini demek ki sen yoktun diye öyle bakıyomuş çocukcağız. :P Napalım çingu bizde ancak böyle hayaller kururak teselli buluyoz. Mesela ben Dujun'la ilgili nasıl hayaller kurdum, daha önce beynim ve kalbim hiç böyle fanlık yaşamamıştı. :))
      Hehehe Dujun'u sayemde tanımana sevindim. Ama çingum tavsiye ederim bence Beast dinlemelisin. Çünkü çok kaliteli bi grup ciddi diyorum, fanlarıyım diye demiyorum çok iyiler. :D
      Evet dimi çingu. :D O konserde bana el sallamadı ama vermek istediği mesaj sana el sallamdım ama ilerde elini tutcam. :D <3 <3
      Olucak çingum hiç merak etme ve o zaman beraber gideriz artık. :D Hatta bugün Super Junior sayfasının admini telefonda Siwon'la konuşmuş. Siwon'a neden Türkiye'ye gelnediğini sormuş o da çekimlerim vardı ama Super Show6'da gelcez demiş. Ne kadar doğrudur bilmiyom ama inanan var saçma bulan var çünkü daha Super Show5 bile bitmemiş. Ben pek ikna olmadım ama umarım doğrudur. :)
      Anladım çingum merak etme, sende kendini fazla özletme bende senden yeni yeni yazılar bekliyorum. :D :D

      Sil
    2. Benim gerçekteeeen :D :D Biraz üşengeçlikten biraz yoğunluktan bir şey yazmadım. Yani yaşıyorum sadece tembelim:) Ama senle konuşmak uzun bi aradan sonra çok sevindirdi beni :)
      Twitter'a da pek alışamadım ben galiba aylardır girmiyorum yani girmeyince insan alışamaz tabi de^^ Bugün gireyim bir aklıma gelmişken!
      Biricik Hong Ki'm benim kıyamam ona :D :) :D

      Bir iki yıl önce olsa Beast'i kesin takip ederdim ama artık eskisi kadar Korece şarkı dinlemiyorum. Türkçe ya da İngilizce dinliyorum. Şimdi Beast şarkılarını dinlesem sevicem,anlamlarını bilmek isteyeceğim onunla da çok zaman kaybedeceğim net başında. Bu yıl benim için nette zaman öldürmek pek mümkün görünmüyor da :/
      Kore'den dedikodulara da uzağım umarım SuJu ile ilgili olanlar doğrudur. Ama ne kadar gerçekçi şeyler konuşulsa da onlar Türkiye'ye adım atmadan inanmamak lazım :)

      Sil
    3. Bende seninle konuştuğuma çok sevindim çingum. Tanımadığın bi yerde tanıdık bi yüz görmüş gibi sevindirik oldum. :D
      Bende seninle aynı sebepten yazamadım bakalım bundan sonra nolucak.
      Anladım çingum Kpop büyük yük cidden, bi alışınca kurtulamıyosun. Hele bi de bi grupta birine kafayı taktıysan amannnnnn... :)
      Senin blogtada dediğim gibi umarım bizim için güzel bi son sene olur. :) Öptüm çingum kendine iyi bak. :))

      Sil
  7. Çingu bir mimin var bende :)

    YanıtlaSil