5 Kasım 2013 Salı

Duygulu mim

Uzun zamandan sonra yine geldim çingular. Bu sefer bi mim yazısı yazdım. Sessizgemi çingum paslamış bana bu mimi, komavo çingu. :) Neyse zaten çok beklettim mimi, daha fazla ayıp etmeden başlayalım hadi.

1) En çok kırıldığın, incindiğin kelime?
Sevdiklerinden duyduğu her kötü söz incitir insanı bence. Şu ya da bu diye ayrım yapmaya gerek yok.

2) Herkesin kullandığı bir kelime olur, ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca "alınırsın" ne düşünüyorsun?
Dedim ya sevdiğim insan bana kırılacağım tarzda bi cümle kurarsa çok alınırım. Alındığım için içime kapanırım. Ama somurturum da hiçbir şey yapmam ya da söylemem onun hatasının farkına varmasını isterim. 

3) Seni en çok duygulandıran şarkı?
Ruh halime göre değişir şarkı seçimim. Biraz melankolik olduğumdan zaten çoğu zaman slow şarkılar dinlerim. Bu eşittir ben her an duygulanırım. :)

4) Daha önce seni bırakan birisi geldi, senden ikinci bir şans istedi, sen de verdin o şansı ama buna rağmen yine bırakıp gitti.. Şimdi yine pişman! Ne yaparsın, ne hissedersin?

Kendimi tanıyorsam o kişiye ilk şansı bile çok zor vermişimdir. Bu yüzden üçüncüyü değil ikinci şansı bile vermem bi kere beni bırakıp gittiyse. Hislerime gelirsek utanmadan gelip şans istiyor diye ağzıma geleni sayarım. En karanlık düşüncelerimi üzerinde uygulamak isterim.
Olmadı açar GD'den bi Crooked dinler efkarlanırım......
Yalnızca sana inanarak mutlu olan ben,
Yalnızlığa terk edildim, zannedersin ki şaka.
Serçe parmağınla sözler veren sen,
Bak, sonunda.....
Hiçbir şey sonsuza kadar sürmez ya,
Sende değiştin eninde sonunda.
Ne bir sebebi var ne de samimiyeti,
Kes artık aşk lakırdısını.
Dağıtacağım bu gece.
Yalnız bırak beni,
Hep yalnızımdım nasılsa.
Kimsem yok yanımda.
Her şey anlamsız.
Kes cicili tesellileri,
Dağıtacağım bu gece.

5) Nefret mi aşk mı?
İkisinin de aşırısı gereksiz bence. Hiç kimse sevdiğinin hatalarını görmezden gelecek kadar körü körüne bağlanmamalı birine. Nefret ise bazen gerekli olabilir insanları tetiklemek için.

6) Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
İnsanların kalbini çok kırmam, genelde kardeşimle çok didişiriz ona da alıştık artık bi küsüp bi barışıyoruz. 

7) Nasıl ağlarsın? Bağırarak mı, içine akıtarak mı?
Çok ağlamam zaten ben ya çünkü ağlayınca böyle gözlerim mözlerim kızarıyor, burnum kızarıp şişiyor öcü gibi bir şey oluyorum anlayacağınız. Ağladığımda da sessiz ağlarım kimseler duymasın diye.
8) En korktuğun şey?
Karanlıkta her şeyden korkabilirim, her şekli bir şeylere benzetebilirim. Hani bazen olur ya eşyalar kendi kendilerine çıt çıt sesleri çıkarırlar ondan çok korkarım herkes uyumuşsa ve ben uyuma çalışıyorsam. Palyaçolar öyle çok korkmam ama çok ürkütücü değiller mi? Küçükken izlediğim korku filmleri yüzünden hep.
Sonra böcekler. Ayy, gördüğüm anda kaşınmaya başlarım, sanki vücudumda geziyolarmış gibi olur. Böceklerden daha beter bir şey varsa o da uçan böceklerdir. Gece karanlıkta aynaya bakamam mesela. Evde tek başıma gece geçiremem. Karabasandan korkarım sonra bide üç harflilerden. Yalnız kalmaktan. Ve de ölmekten.

9) Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirirsin/dinlendirirsin?
Bazen tam bir depresyon haline bürünürüm. Duygusal şarkılar eşliğinde yine duygusal yazılar okurum. Bazende sıkıntım geçsin diye hareketli müzik dinlerim.

10) Bazen kızılmasından hoşlanırsın, peki en çok ne için kızılmasını seversin?
Kıskançlıktan mesela. Biri beni kıskandığı için kızıyorsa mutlu olurum.
11) Şiir/müzik/öykü/deneme?
Açık ve net müzik.
12) En son ne için ağladın?
Hatırlamıyorum ki.
13) Birinde hemen etkilendiğin özellik?
Samimi olup olmaması. İlk görüşte hemen nasıl anlıcan demeyin bir şekilde belli oluyor işte. Hiç olmadı deneye yanıla anlıyorsun.
14) Dayanamadığın şey?
Döneklik, kendi kendine tribe giren insanlar, sahte olanlar, her cümleye ''Ben'' ile başlayanlar, kendi kuruntularına başkalarını alet edenler, sırf kendi çıkarları için başkalarının arasını bozmak, her şeyi abartarak konuşmak, iftira atılması...... böyle uzar bu liste.
15) En sevdiğin duygu?
Huzur.

19 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene sevindim canım, teşekkürler. :D

    YanıtlaSil
  3. Cevaplarını çok sevdim çingum :) Benzeşiyoruz seninle :)
    Bu arada o çıtırdayan eşyalardan ben de korkarım, hele uyumaya çalışıyorsam ve eşyalardan öyle sesler geliyorsa oovvv, kafamı örtünün altından çıkaramam bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çingum ya kafamı çıkaramadığım gibi kalbim de deli gibi atmaya başlar. :) Aslında eşyadan geliyo biliyorum ama her seferinde boş bulunup korkuyorum napim. :))

      Sil
  4. "Hislerime gelirsek utanmadan gelip şans istiyor diye ağzıma geleni sayarım. En karanlık düşüncelerimi üzerinde uygulamak isterim.
    Olmadı açar GD'den bi Crooked dinler efkarlanırım......"
    en mantıklısı şu son çözüm bence :D

    YanıtlaSil
  5. Bi de bende mimin var yazmak istersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım geçti zamanı. :(
      Geç cevap verdim kusura bakma. :(

      Sil
  6. Etkileyici bir yazı olmuş. Yazı için teşekkürler chingu~ ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim chingu beğenmene sevindim. :D

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. :)))))))) Böyle düşünmene sevindim teşekkür ederim. :)
      Sonradan okuyunca bana biraz garip gelmişti oysa verdiğim cevaplar. :(

      Sil
  8. Çokk güzel bir yazı olmuş :) Blog kardeşi ararken sana denk geldim ve bloğun çok hoşuma gitti :) Bu arada bu mim'i alabilir miyim? ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin bloguma Uçay. :) Yazımı ve blogumu beğenmen çok hoşuma gitti teşekkür ederim. :D Alabilirsin tabii, hatta yeni bi mim yazdım onu da alabilirsin istersen. :D :D
      Yalnız bloguna bakmak için profline girdim ama hata veriyo takip etmek isterim seni. :D

      Sil
    2. Hoş buldum fırsat buldukça bloğunu ziyaret edeceğim :) Teşekkür ederim :D Hata mı veriyor o.O http://ucayduygu.blogspot.com.tr/ linki bu, neden hata vermiş bilmiyorum -,-

      Sil
    3. Tamamdır izlemeye aldım blogunu, her zaman beklerim. :D

      Sil
  9. Böceklerden daha beter bir şey varsa o da uçan böceklerdir. Tutum bu cümleyi :D Bende böceklerden NEFRET ederim çünkü. Ben bu mimi okudum kiiii o parmaklarla söz veren şeyi görünce hatırladım :)) Utandım yani hem mimi okuyum hemde aynı mimi sana paslamışım :( Mime gelince çok güzel olmuş, senin korkuların ne çok öyle :) Çaktırma bende o saydıklarının %80'inden korkuyorum :) Ellerine sağlııık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iğğyy böcekler... bugün rüyamda gördüm biliyor musun? İğrençlerdi! Umuyorum ki seninle bu konuyu konuşacağımıza işaret olsun başka bir şeye değil. :)
      Olsun canım nolucak sonuçta bu çok eskiden yazdığım bir mim bilemezdin ki, sıkma canını. :)

      Sil