20 Haziran 2014 Cuma

Beast – Good Luck Albüm İncelemesi

Hey! Yo, waasup?
Naber gençler? Nasılsınız? Görüşmeyeli oldu bayadır, farkındayım. Ama bundan sonra daha çok yazacağım. Biliyorum, biliyorum inanmadınız. :) Her seferinde aynı şeyi söylüyorum ama bu sefer çok ciddiyim, gerçekten. Neden mi? Çünkü okul bittiiiiii!!!!!! Yani bitmek üzere bütler falan var işte onlardan sonra artık tamamen özgürüm. Tebrik edin beni, millet! Tam anlamıyla tescilli diplomalı bi işsiz olacağım bundan sonra hahaha ne de güsel. :D Evde boş boş otururken burada öldürürüm zamanımı işte kekeke~~ ~

The Beauty and the Beast Vol. 1
Roller değişiyor: Beast’e Dönüşen Beauty’ler

Neyse konudan fazla sapmayalım. Burada olma sebebim başlıktan da anlaşılacağı gibi Beast’i eleştirmek ve övmek. Bu yazımdan sonra ‘’sevgili ve pek anlayışlı’’ Beauty’lerin hedef tahtası olacağım kesin zira Beast’i onlardan daha çok seven yok. Kimse onlardan daha fazla Beauty değil. Bizimkilerin yaptığı her şeye körü körüne ‘’taptıkları’’ için en ufak yapılan bi eleştiriyi bile kaldıramıyorlar. Bana bulaşmasalardı bende onlara bu şekilde ağır körü körüne tapmak tabirini kullanmazdım. Sevmiş olabilirler derdim ve saygı duyardım ki başlarda da onlara sevdikleri için hiçbir şey söylemedim ama onlar benim zevkime ağır laflar (argo kelimelerde dahil) edince kusura bakmazlar artık herhalde. Aslında tam olarak bi eleştiri sayılmazdı söylediklerim sadece zevkimi ve düşüncelerimi dile getirmiştim ama napayım canım? Beğenmediğim bi şarkıyı ya da klibi sırf Beast yaptı diye göklere çıkaramam ki. Bu Bigbang de olsa aynı şey geçerli benim için. Hatta şöyle ki Taeyang'ın Eyes, Nose, Lips ve 1AM kliplerini de beğenmedim, söyledim ama bi VIP'de çıkıp sen ne diyosun be gerizekalı demedi. VIP'ler olarak böyle şeyleri aştığımızı düşünüyorum. 
Valla Beauty'ler ne derlerse desinler beni ilgilendirmiyor artık. Evet, başta sinir olduğum doğrudur ama sonradan bu arkadan arkadan laf sokmaları falan çok eğlenceli gelmeye başladı. Hatta öyle ki acaba sırf gıcıklığına beğendiğim halde beğenmedim yazsam mı diye düşündüm hahaha! Yaşasın kötülük!

Ahh come on guys! Böyle bi şey yapacağımı düşünmüyosunuz herhalde. :) Bi anlık şeytan dürttü işte, tamamen onun suçu. Yapsam iyi olurdu aslında ama neyyseee… Zaten twitterdan da sildiler bu arkadaşlar beni. İnanın o günden beri gözüme uyku girmedi. Ne kadar önemli insanları kaybettim diye kahroluyorum bilemezsiniz. Hayır, tamam silersin anlarım. Ama ben olsam o şekilde sinir olduğum kişinin takip ettiği insanlar içinde olmak istemem. Ya söyle gıcıklığını bende seni sileyim ya da kökten engelle. Ne sen beni takip et ne ben seni. Arkan sinsice takibi bırakmakta nesi?

Bu ‘’Beast’i herkesten fazla seven’’ kişiler ben klip hakkındaki fikirlerimi söyledikten sonra kendi kendilerine twitterdan saydırmaya başladılar. ‘’Yok ben kimmişim? Beast’e nasıl böyle söyler mişim?’’ Bu kadar kötü ne dediysem artık. Hayır, bende bi Beauty’im sonuçta o kadar emek verdiklerini biliyorum. Neden onlara kötü şeyler söyleyeyim ki? ‘’Yok şarkı all-kill yapmışta ben nasıl beğenmezmişim’’ falan fıstık. Bana söylediklerini biliyorum çünkü ardından da ‘’silindim.’’ La geriii madem sinir oldun gel yüzüme söyle de kapışalım. Ay neyse iyi oldu öyle gereksiz insanların takip ettiği kişi olmak istemem. Aylardır twittera girmiyodum sırf No More hakkında bi şeyler yazmak için girmiştim oysaki. Ben yokken bu Beauty’lere bi şey olmuş. Ya da hep böyleydiler bilemicim. Neyse bende onları takipten çıkarttım ama bi süre sonra... çünkü kendi çaplarında saydırmaları ve onları bu derece sinir etmiş olmam eğlendirdi beni. Bi süre daha neler yazdıklarına baktım ve sonra sen sağ ben selamet.

Öyle şeyler oldu işte millet. Bunu da anlatıp azcık eğlenelim istedim ve de yine bu arkadaşlar bu yazıyı okumaya fırsat bulurlar da bi yerlerden saydırırlarsa fikriniz olsun dedim.

Yazıcaklarım ağır bi eleştiri içermiyo aslında. Sadece Beast’in daha iyisini yapabileceğini bildiğimden bazı noktalar beklentimi karşılamadı. Tamam tamam çok uzattım bitiriyorum artık burada. Son bi iki kelam etmeme izin verim ama.
Bu yazı burada sona eriyor diğer yazımda hiç bi gereksiz ayrıntıya girmeden başlığın asıl konusu olan albümü inceleyeceğim söz veriyorum. İzci sözü! Arkamdan elimi çapraz yapmadım ya da ayağımı kaldırmadım içiniz rahat olsun. Mu desem acaba? :)
Albümü incelicem dedim ama korkuyorum ben yaaa! Beast’e dönüşmüş Beautylerin gazabından beni kim koruyacak, aigoooo!


P.S. Bazı Beauty'ler hakkında yazdıklarımı herkes üstüne alınmasın rica edicim...

Yazımızın ikinci kısmı ''The Beauty and the Beast Vol. 2 Roller değişiyor: Beauty’e Dönüşen Beast’ler'' çok yakında...

8 yorum:

  1. Aman da yeni yazı gelmişmiş hoş gelmişmiş. Çok açtın arayı pek sevgili Hoi. Ben geldim sen gitmişsin :( Neyse yeniden hoşgeldin :)) Yanlış hatırlamıyorsam sende bi B2UTY değil miydin ? Sinirlendirdi(k)ler mi seni? Çoğu fan fan olmaktan çıkıyor inan son günlerde fanlıktan çok paranoyaya dönüyor şükür ki onlardan değilim :) Yani henüz değilim :)) Şahsen ben albümü çok beğendim ha bir Beautiful Night bir Shadow bir Midnight kadar çok bağlanmadım şarkılara ama 5 güdür günde en az 8 doz alıyorum :D Ellerine sağlık yeni yazılarını sabırlan bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum Pare. :D Seni gördüğüme sevindim. :) Doğru hatırlıyorsun bende bi Beauty'im hemde çok ama çok seviyorum onları. Şarkılarını dinlemediğim bi gün bile yok. Zaten benim sorunum Beast ile değil Beauty'lerle yazıdan da anlaşılacağı gibi. Şükür ki onlardan değiliz doğru dedin. Albümü genel olarak bende beğendim ama bazı kısımları da nazar boncuğu oluversin canım napim. :) Bu albümdeki balladlar bi On Rainy Days, Midnight, When I Miss You ya da Will You Be Alright vs. kadar olmasa da güzel şarkılar. Neyse bi daha ki yazımda albüm hakkında uzun uzun yazacağım için çok bi şey demek istemiyorum. :) Yorumun için çok teşekkür ederim canım yeni yazıma yoruma beklerim. :D :D

      Sil
    2. O yazını da şimdi okudum ve yazdım bişeyler :) Tekrar ellerine sağlık uzun süre yazmayınca üztüste iki yazını okumak çok iyi geldi eheheh :D

      Sil
    3. Teşekkür ederim sadık okuyucum :D Yorumlarını eksik etmiyorsun ve beni mutlu ediyorsun canım çok saol. :D :D

      Sil
  2. Sonundaa yeni yazı yazmışsınız :)
    İlk yazıyı okumaya çalıştım ama kpopa olan aşırı ilgim yüzüden devamını getiremedim :D
    Ben de bu yazıya geçiverdim :D
    VIP'ler Beauty'ler ben hala çözemedim bu dünyayı Twitter'da falan o kadar da fan takip ediyorum Kore fanlığımda da 5. yılıma girmek üzereyim sanırım kpopu anlayamadım bir tek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı fanlar hayranı oldukları idolleri sadece kendileri seviyo, onlar hakkındaki her şeyi sadece kendileri biliyo zannediyolar. Dünya da onlardan başka büyük sevgi besleyen yok. Ve hiç lafta ettirmiyolar çünkü onların sevgi dedikleri şey sorgulamadan ne yaparlarsa beğenmek oluyo. :)
      Kpop'ı seviyo musun sevmiyo musun anlayamadım ben kusura bakma. :/ Aşırı ilgim var demişsin sonra da anlayamadım falan demişsin... :)
      Herhalde yanlış yazzdın, sevmiyosun sen. :))

      Sil
    2. Haha ama orada şu an adını hatırlamıyorum tam tersini kastetme sanatı yaptım:) devamını getiremedim aşırı ilgim yüzünden :D
      Yani okumak istedim de pek bir şey anlamadım :)
      Aslında seviyorum ama anlamıyorum ya da çok ilgilenemiyorum :)

      Sil
    3. Heee... :D Ya ne bileyim ünlem falan koyuyorum ben o sanatı yapıcaksam. :D Bu arada yanlış hatırlamıyorsam Tariz sanatıydı. :))
      Ya aslında kpop güzeldir ama giren bir daha çıkamaz, sen en iyisi böyle kal. :D :D

      Sil