21 Haziran 2014 Cumartesi

Beast – Good Luck Albüm İncelemesi

The Beauty and the Beast Vol. 2
Roller değişiyor: Beauty’e Dönüşen Beast’ler
Her biri tam bir Beauty olan Beast... Beast için bu albüm dönüm noktası bence. Görüntüleri olsun müzik açısından olsun bundan sonra tamamen farklı bi Beast göreceğimizin sinyallerini verir gibiler… Nasıl desem daha bi olgun değiller mi sizcede? Sadece dış görünüşlerine ( Seobie’yi tamamen ayrı tutuyorum bu konudan her ne kadar bi kütle kası olsa da o bebek suratı asla erkeksi tarafını göstermesine izin vermicek ve her birinin salaklıklarını da görmüyomuş gibi yapabiliriz değil mi?) ya da şarkı sözlerine bakarak bile anlayabiliriz bunu. İster şirin imajları olsun ister şekşi her türlü kabulüm ben de böyle daha bi hoş olmuşlar yani.
Şarkıları tek tek incelemeye geçmeden önce albümde genel olarak ön plana çıkan ses benim için Dongwoon’dur. Maknae bi değişik olmuş, hoş olmuş yani. Her şarkıya karakterini veren o tonlamalarının beni benden aldığını söylemeden geçemicem. Ses rengi her zaman güzeldi ama vokalini ciddi anlamda geliştirmiş bu sefer.
Ve albümde benim için takdire şayan olan kısımlardan biri de hazinemiz Jun’un rap kısımları. O kendine has tarzı ve tonlamalarıyla rapi zirveye çıkmış.
Genel olarak elektronik müzik hakim ama romantik enstrümanları da kullanmaktan çekinmemişler. ''Ya bu alakasız şeyleri biz nasıl bağlarız'' demeden ustalıkla bütünleştirmişler. 
01.We Up

Hey little sexy Ma bubble bubble gum baby…
Vokaline biterim Jun…

Herhalde albümün en sexual parçası. Başta dediğim gibi bizim bebeler artık büyümüşler. Koca sıpa olmuşlar. Şimdi, evet Dongwoon’un sesi, sesinin o karakteristliği, tonlamaları falan filan… biri şu çocuğu gözümün önünden alsın yoksa sonum iyi değil benim. Ya hayır anlatamadım. Duygularıma tercüman olmuyor hiçbir şey. Nasıl anlatsam bilemedim ki… mest oluyorum Dongwoon’u dinlerken bu albümde ya… Dujun’a da ayrı mest oldum, kelimeleri hoplata hoplata ne güzel söylüyor salak. Şımarık karakterine uyumlu bi şımarıklıkla melodiyle ahenk içinde adeta. Karışık anlattım gibi sanki ama iyi işte, harika, mükemmel. Canlı performansta o dansçı kıza gözleri parlayarak bakması, gülücük atması falan gözümden kaçmadı yalnız, bunu da söylemek istedim. Music Bank, Music Core ve M Countdown performanslarının hepsinde aynı yerde aynı şekilde gülüyo kıza. La oğlum ne var aranızda? Bitleri bile gülüyo salağın...


Parçanın rap kısmı çok güzel… Hani Jun böyle ''Turn it up pow pow pow get loud
Pow pow pow pow pow loud'' diyo ya sanki gazoz kapağı açarmış gibi pat, pat, pat ses çıkarıyo ya… buna da mest oluyorum işte… Sonra bide Kiki'nin ''Imma take you high I I Ima take you high'' diyişine, Hyunsung'a, Yoseob'a da ayrı mest oldum.
Disco-pop tarzı bi melodisi var. Kulağım beni yanıltmadıysa üflemeli bi enstrüman kullanılmış. Elektronik müzikle bu enstrüman hoş bi uyum yakalamış.

02. Good Luck

İlk dinlediğimde hiç sevmemiştim ve çok kulak tırmalayıcı bulmuştum ama dinledikçe alıştım. Yinede bas sesi kulağımı rahatsız ediyo. MV’nun başında olan çello kısmı bi harika ama… Yoseob’un baştaki o solosu şarkıya hiç mi hiç uymamış. Bi şarkı bitiyo ötekine geçiliyo gibi olmuş ama yinede onun kısmındaki piyano melodisi çok hoş. Ağır bi elektro vuruşu var şarkının genelinde bence bu kadarına gerek yoktu ama Jun’un rap bölümünde(ki bence şarkının Dongwoon’un yerleriyle en harika kısmıdır) piyano sesini  ve elektro müziği harika ötesi harmonize etmişler ayakta alkışlıyorum. Ya aslında tüm şarkı boyunca bu orkestral enstrümanlarla elektro müzik uyumu güzel olmuş. Klip ortalama aslında ama içinde ufak mesajlar verilmeye çalışılmış. Mesela ne mi?

Bizim Jun Hz. İsa olmuş efendim. Bilen bilir ''Son Akşam Yemeği'' adlı bi tablo vardır. Leonardo da Vinci’de dahil olmak üzere bir çok ressam tarafından remedilmiştir bu olgu. Hz. İsa ve 12 havarisi bi oda içinde uzun dikdörtgen bi masaya oturmuş, tam ortada İsa Peygamber var. Havarileri de altısı sağa altısı sola olmak üzere üçerli gruplar halinde dizilmiştir bu tabloda. Yalnız mv ile tablo arasındaki fark Jun’un havarileri ki bence onlar bizimkinin cariyeleri olur, tablodaki havarilerin hepsi erkektir biri dışında Magdadalı Meryem nam-ı diğer kutsal kase ama tabii bizi burası ilgilendirmiyor bu yazıda. Peki bu tablo bize neyi anlatır. Hz. İsa’nın çarmıha gerilmeden önce dostlarıyla yediği son yemektir. Dostları dediğime bakmayın çünkü mv’da da Jun’un başına geldiği gibi havarilerden biri İsa’ya ihanet edecektir. İşte Hz. İsa’nın masadakilere ''İçinizden biri bana ihanet edecek'' dediği anı ve herkesin yüzünde oluşan şaşkınlığı anlatır tablo bize. Farkettiyseniz mv’da kızlarda gruplar halinde toplanmışlar ve fıs fıs dedikodu yapıyolar. Ne konuşuyolar dersiniz? Tabiisi de Jun’a kimin ihanet edeceğini…


Tabloda da zaten ihaneti karşılığında Judas'a (Yahuda) verilen bi altın torbası var (İsa'nın sağında yaşlı adama doğru gerilemiş kişi olur kendisi bi de dikkat ederseniz yaşlı adamın elinde de bıçak var) ve aynı benzerliği klipte de görüyoruz. Birisi altın dolu bi sandıktan altın dolu bi kese alıp cinayeti işleyecek kişiye veriyor. Sonra da cinayet silahını… Yalnız efendim çok komiktir ki kız Jun’u kahvaltı bıçağıyla öldürüyor. Neyse tablonun orjinaline ve mv’ya bakarsanız bir çok benzerlik göreceğinize eminim buyrun kendi gözlerinizle görün. 

         

Gördüğünüz gibi odanın şekli, tavan ızgaraları, arkadaki üç pencere ki bu pencerelerden gelen ışık resmin orjinalinde İsa’ya çeker dikkati ve İsa’yı betimler aynı zamanda, burada da Jun’u simgeliyor. Yan taraflardaki detayları bile benzetmişler. Masadaki şarap Junsus’un ( Hz. İsa (Jesus) ve Jun’u shipledim, günaha girdim mi acaba? ) kanını, köşedeki ekmekler ise bedenini simgeler. Bu da Hristiyan inancında Hz. İsa’nın ölümünü ve yeniden dirilişine işaret eder. Tam kız Jun’u öldürdüğü sırada Yoseob’un ''Sen benim ilk ve sonumsun'' dediğini duyuyoruz ve akabininde de bizimkiler kızdan vazgeçtiklerini söylüyorlar son kısımlarında şarkının. Kıza mutlu olması için good luc beybi  diyorlar. Beni bıraktığını kabullendim ama ben yine de seni görüyorum diyorlar. Yani demem o ki Jun’un ölmesi aslında bu durumu kabullendiğini ve çektiği acılardan kurtulup yeniden acısız bi şekilde doğmasını, yeni aşklara yelken açmak istemesini ifade ediyor gibime geldi yani.





Son olarak bu tabloyla ilgili bir çok sır ve kompla teorisi dönüyor ortalıkta yani hepsini  burda konuşmaya kalksak, yazmaya kalsak destan olur herhalde ama ben sadece bizim kliple ilgili olanı yazacağım. Şimdi Pagan kültüründe V kadını simgeler, ve kadın kutsal kase demektir. Erkek ise ters V ile sembolize edilmiştir Paganlarda. Ben o masadaki kutsal kaselerin hem ordaki sizinde anladığınız gibi cariyeler hemde masadaki kocaman saksı gibi kaseler olduğunu düşünüyorum. Erkek ise Jun tabii ama bununla kalmıyor bence. Jun masada otururken ellerini birleştirerek ters V yapmış dikkat ederseniz. Bu ayrıntılar da böyle işte efendim çok önemli mi diye sorarsanız bence değil ama aklıma geldi.


Bundan başka hoş detaylar yok bence mv’da ortalama bi klip benim için. Klibin ve şarkının tek iyi yanı kareografidir kesinlikle. Tek kelimeyle ba-yıl-dım. O kadar harika ki aşık oldum kareografiye. Bu kadar zor bi dansın altından başarıyla kalkabildikleri için tebrik ediyorum bizimkileri cidden 10 numara bi iş. Şarkıya alışma sebebim de dansı günde bilmem kaç kere izlediğim için olabilir bu arada. Kostümleri de çok beğendim ben, atletik danslarıyla tam uyumlu. 10 numara, 10, 10, 10. Ama Hyunseung’un kafasındaki o bant nedir Allasen ya? Bide canlı performansta ki pantolonu nedir... Yorum yapmak istemiyorum...

03.Dance With U

Tetris ya da ateri oyunları müziğini anımsattı bana ilk girişteki ve sonradan da arka fonda hafifçe duymaya devam ettiğimiz o ses. Jun rap yaparken ki ses işte. Ya çok garip şeylerle benzetiyorum ama napim. Kötü olduğunu söylemiyorum aksine sevdim şarkıya eğlenceli bi hava katmış. Ama genel olarak  çokta ahım şahım bi parça değil. Ortalama olmuş işte yinede vokallere bi iki övgü etmeden bitirmek istemiyorum. Kiki’nin ''When I Was Your Man'' diyişini yerim ya. Dongwoon’un ''When I Was Your Man'' diyişini napıcaz peki? Peki ''When i was your man modeun ge neomu haengboghaesseul ttae nega nae pumeul tteonagandaneun geon hansungando sangsanghae bon jeogi eobseo'' bütün bu kısmı inanılmaz bi güzellikte söylemesini ve sondaki kısmını da hayretler içinde kaldığım gırtlağıyla söylenmesini napıcazNeden bu kadar güzel söylüyor bu çocuk? Offf… ne zaman sesiyle nunasının kalbini çarptıracak kadar büyüdü bu?

04. No More


Ortalama bi parça. Orta tempolu hafif bi ballad. Yani çoğu kişi tarafından dinlenilebilir sevilebilir. Tamam güzel şarkı dediğim gibi ama Beast’in diğer balladlarıyla kıyaslarsak… cık olmamış. Ya soundtrack havası yok mu şarkıda sizce de? Bilmiyorum yani öyle ''Ayyyyyyy canım bi No  More çekti açıp dinleyeyim'' diyebileceğim tarzda bi şarkı değil. Dongwoon’un ''İjen aniya…'' dediği yer beni benden alıyor ama söylemek isterim. Maknaenin vokalini çok beğendiğimi söylemiş miydim daha önce.

Klip saçma bana göre… bi kere esas oğlan Jun olabilir ama diğerleri neden o kadar az görünüyor. Hele ki Dujun… sanki geçerken hatrımız kalmasın diye bi uğramış gibi klibe. Hem neden her zaman esas oğlan Jun oluyo ki? Bence Kiki ya da Dongwoon’da çok güzel esas oğlan olabilir ya da Dujun. Cube lütfen duy sesimi, çebal!

Klipte verilmeye çalışılan mesaj tamam hoşta… bilmiyorum ben sevmedim. Bu kızı bırakmış şimdi… kızın aşırı sevgisi bunaltmış bence bunu ama yinede kızın mutlu olmasını istiyor. Kızımızda sapık gibi bütün gün telefon başında Beastagram’da Jun’u ve arkadaşlarını takip ediyo... Kızım istenmiyosun işte be anla, sülük seni… Çok mu ağır konuştum? Ben böyle konuşuyorum ama Allah belamı vericek bi gün… bu kızdan beter yapışkan olurmuşum bide ay evlerden ırak.
En sonunda kız hiç bi umudu kalmadığını anlıyor ve resimleri, hatırası olan her bir şeyi rafa kaldırıyor. Aslında kalbinde değil kafasında bitiriyor bu aşkı ama bitiriyor işte, zavallı kızcağız napsın. En sonunda da Beastagram’ında ''mutlu'' olduğu bir resim paylaşıyor. ''Bak bende seni unuttum, çok havalanma'' der gibi. Klibin mesajı ise bence şudur: Hepimiz gerçek hayatın acılarından ve sıkıcılığından kaçıp sanal dünya da kendimize sahte hayatlar kuruyoruz. Mutlu olduğumuz hallerimizi resim, video vs. paylaşıyoruz ama bu bizim gerçekten mutlu olduğumuzu gösterir mi? Bu kızda Jun’un başkasıyla buluşmaya gittiğini gördüğü için mutluymuş gibi yaparak resim paylaştı. Bizim safta hemen inandı ve beğendi. Mal işte…


Bu arada bugün Music Core'da bu şarkıyla birinci olduk. Haftalardır Taeyang'ın olan tahta oturdular bizimkiler. Taeciğim senin adına üzüldüm ama zaten ne zamandır birinciydin artık yeter canım değil mi? Beast'i ve bu birincilikte katkısı olan Beauty'leri tebrik edelim son olarakta.
05. History

Hepimizin bildiği üzere Kiki’nin aşk deneyimlerinden ortaya çıkmış bir eser. +18 bi parça. Şaka yaptım şaka asdghjlkşzxcvböç… Şarkının cinsellik içerdiği doğrudur. Çok sexual bi şarkı olmuş işin özü. Önceden dediğim gibi Beast’in olgunlaşmaya başladığının sözlerle kanıtı biteliğinde. Neyse güzel ama. Bu şarkıda ön plana çıkan Hyunseung… o nasıl bi History deyiştir annem ya sesine kurban senin. Bir anda nası öyle yüksek notaya çıkabildin maşallah maşallah süphanallah. Ve Jun’un rapi Allammmmm……..
Ve Dujunnnnn… yapma böyle. Please, çebal… Nası bi söyleyiştir o…

06. Tonight To Your Side


Bu parça bana o Amerikan çiftlik filmlerinde duymaya alışık olduğumuz country müziğini anımsattı. Baterinin vuruşu, gitar rifleri country müziğine yakın gibi. Gözlerinizi kapatın başınızda kovboy şapkası, ayaklarınızda kovboy çizmeleri, göbeğinize kadar çektiğiniz eski buz mavisi kotunuz ve kareli gömleğinizle yeşilin alabildiğince uzandığı o kırlarda elinizde gitarınızla hayal edin kendinizi… Ettiniz mi? Heh şahsen ben bu şarkıyı dinlerken bu hislere kapılıyorum. Özellikle şu ‘’Hov hov hov…’’ kısmında. Sizi bilemicem ama dediğimi yapmaya çalışmanızı öneririm. Hangisini övsem bilemedim hepsinin sesi ayrı bi güzel. Son olarak sözler bakımından en beğendiğim parçadır kendileri. Sanırım We Up’la birlikte favorim olamada kapışırlar.

07. Sad Movie

Sad Movie zaten Japonca single albümünden bildiğimiz ve severek dinlediğimiz bi şarkı. O yüzden üzerinde fazla durmıcam sadece demek istediğim genelde bi şarkının önce Japoncasını dinledikten sonra Korecesini dinleyemem, ilk Korece versiyonunu dinlediysem de Japoncasını duymaya tahammül edemem. Böyle sanki bazı partları tam oturmamış ta melodiye zorla uydurmaya çalışmışlar gibime gelir. Ama gariptir Sad Movie’de aynı şey olmadı. Gayet her şey yerli yerine oturmuş ne eksik ne fazla bi şey var şarkıda.

Son olarak bi puan vermem gerekirse Good Luck benden 5 üzerinden 4 alır. Ve Dongwoon'un sesi kalpkalpkalp...

30 yorum:

  1. Evet sayın Hoi destan uzunluğunda bir posta hazır olunuz. :)
    Öncelikle yazın 10 numara olmuş 10 10 10 :)) (Tanıdık geldi mi :) Cidden yazını okurken 'değil mi değil mi' diyerek okudum böyle düşündüklerimi almııış allayıp pullayıp yazmışsın. Normalde uzun albüm tanıtım yazılarını atlaya atlaya okurum . Ama bu yazının her bir kelimesini okudum^^ Ay çok beğendim cidden ellerine sağlık :) Dongwoon'un sesi kalp ben ya :) Cidden albümün yıldızı Dongwoon benim içinde aferin ona çok geliştirmiş kendini :) Kiki desen ayrı bir güzellik, Dujun zaten öldürücek beni :) Vee Junhyung ♥ Zaten rapine, coollluğuna, rap yaparken ki coolluğuna bitiğim yeniden aşık etti eşek sıpası. Yazını okurken fark ettim de bazı parçaları hala dinlememişim cık cık bana. Hyungseun'un sesi yani maaşallah Seob desen keza öyle :) Ve evet neden Junhyung hep esas oğlan? Ayrıcaa (daldan dala atlıyorum hoşgör) yani Good Luck klip analizine bitiğim şuan. Ulan çok zekiiceee diyerek okudum maş maş :D Jun'un kollarını ters V yapışı falan o nasıl göz öyle :D Velhasıl kelam postunuzu çok beğendim çok beğendim :)) Ellerinee klavyeneee beynine sağlık çok çok çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  2. Çok uzun olmuş değil mi ya? :/ Hayır, ayların birikimi desem o da değil ben genelde böyle yazıyorum nedense. Ve hala söyleyeceklerimi tam söylememiş gibi hissediyorum. :/
    Hehehe tanıdık gelmez mi? :D Benzer şeyler düşünmemize sevindim çünkü saçmaladım mı acaba diye merak ediyodum demek ki saçmalamamışım. :)
    Hemen hemen diğer müzikleri de dinliyosun canım balli balli... :) Yoseob'u çok fazla övmedim çünkü zaten müthiş bi sesi var ama benim içinde bu albümün yıldızı Dongwoon'dur.
    Good Luck'ı izlediğim anda hemen bu tablo geliverdi aklıma... acaba cidden o tabloya benzetmeye çalışmışlar mıdır diye düşündüm ve nette arama yaptım biraz. Yabancı fanlar genellikle böyle şeyleri hemen çakarlar ya baktım kimse bahsetmemiş ama ben yine de yazmak istedim çünkü gördüğümüz gibi bariz bi benzerlik var öyle değil mi? :)
    Yazımın her kelimesini atlamadan okuduğun için, her postumda yorumlarını eksik etmediğin için ve beğendiğin için çok teşekkür ederim canım. :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok uzun değil tam kıvamında benim yorumum uzun oldu diye demiştim post yazmışım aferin bana :) Hep gelirim ben yeter ki yaz sen :) Hatta yazmasanda gelirim gelmişliğim var çünkü nerelerde bu kız diye gözüne sokmuş gibi olmasın :) kkkk :D Ama gitme sende bu kadar uzun süre e mi :)

      Sil
    2. Ahahahaha olsun canım bi şey olmaz uzun yorumları severim ben ama benim yazımda uzun olmuş şimdi... :))
      O zaman bi kaç güne iki tane mimle gelicem haberin olsun. :D Hatta seni mimleyeyim bak. :D

      Sil
  3. Good Luck'ın başındaki Yoseob'un solo kısmını çok alakasız bulan bir ben değilmişim çok şükür. :D Ama onun dışında çıkış şarkısını sevdim ben ya^^ Kahvaltı bıçağıyla gelen ölüm komikti, ondan daha komik olan Hyunseung'un giysileriydi. :D
    We Up'ta bir tuhaf oldum, ilk zamanlarındaki B2ST nire bu B2ST nire... Kötü oldular demiyorum ama çok büyüdüler. -Ve ben de yaşlandım demek oluyor bu- No More ise benim için Apple/iphone reklamı olmaktan öteye gidemedi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkış şarkısını başta hiç ama hiç beğenmemiştim ama şimdi seviyorum alıştım herhalde. :)
      İlk zamanlarıyla kıyaslanınca gerçekten çok değiştiler, güzel oldular, gönlümüzü feth ediyorlar. :)
      Evet ya o klip tam bir reklam cidden iki kere izledim bi daha da izlemedim. :D
      Yorumun için teşekkür ederim bu arada ve bloguma hoş geldin. Bunu başta söylemem gerekirdi ama unuttum. :D

      Sil
  4. vay vay vay sonunda blog sahalarına dönen bir hoi gördüm:')))) hoş geldin canıms özlemişim yazılarını seni:')))
    beast'e geçersek. seninle de konuşmuştuk zaten çıkış şarkısını en başta sevmemiştim. ama canlı performas sonrası sevmeye başladım asdfghjk kareografiden de kaynaklı olabilir yada şarkıyı dinledikçe alışmamdan dolayı da olabilir. bilmiyorum ama ilk baştaki olumsuz düşüncelerim yok artık.
    albümde en çok history şarkısını sevdim, bir kaç gündür şarkıyla aşk yaşıyorum falan asdfghjkl çok güzel olmuş bence. çocukların sesi, sözler müzik. bayıldım yani. en kısa zamanda klip istiyom şarkıya:')))
    söylemeden geçemiyeceğim Dance With Me klibi ne kadar saçma olmuş arkaaş ya. bir kere tek izledim bi daha da izlemedim. ne yani olay ne. hele kızın tipsizliği. benim bebekim, bi tanem jun'nun yanına koydukları kıza bak hele.(belki de sırf bu yüzden klibi sevmemişimdir asdfghjklşi) hadi kızı geçtim diğer üyeleri doğru dürüst göstermiyorlar bile. klip saçma ve gereksiz bi şey olmuş.

    bu albümde senin de dediğin gibi çocuklar büyüdüler. ve farklı bir döneme giriyoruz. ben genel olarak bu albüm konseptini tarzları beğendim. dansa ağırlık vermek istediklerini zaten söylüyorlardı ki bu albümde danslar daha ön planda. bunu da sevdim. sonuç olarak beast bebeklerim güzel dönüş yaptılar, seviyoruz dinliyoruz başarılarının devamını diliyoruz. bir de programlara falan daha çok çıkıp daha çok da izlesek başka bi şey istemiyecem:')))
    Ellerine sağlık çingum:')))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımss öncelikle kusura bakma cevap yazamadım sana bi süre. :( Aslında yazmıştım ama misafirlikteydim ve bilgisayar kapandı yorumum gitti, uzun bi şey yazmıştım halbusi yaa. :((
      Neyse hoş buldum canımss. :) Bende yazmayı özlemişim ama tanıdığımız çoğu kişi de gitmiş sanki ya... :(
      Bende Good Luck'ı beğendim bi süre sonra ama başta hiç dinlemem diyodum. Nedenini çözemesekte beğendik sonuçta ya çokta sorgulamamak lazım. :P
      History güzel parça... ayyyyyyy ne güzel olur dimi ya şöyle güzel ballada tadından yenmicek bi klip gelse, bu sefer esas oğlan başkası olsa falan. :) No More gibi bi fiyasko olmasın ama litfen... bu arada sanırım sende No More'dan bahsediyosun. :) Kız o kadar tipsiz değildi aslında ya ya da vazgeçtim dudakları, gözleri çok yapma. Yakışmamış Jun'a... :)
      Evet evet albüm güzel olmuş. Konsept, imaj, dans vs. hepsi harikeyn olmuş. Baştan bi nazlandık gibi olduk ama sonradan yine gönlümüzü feth etmeyi başardılar. :)
      Programlara çıkıyolar aslında ama altyazı sorun işte canıms... :( Neyse şu büt bi geçsin güzel bi altyazı bulursam belki ben çeviririm bi tane. :) Ama yine de bütün programlara çıksınlar ya... mesela bunlar grup olarak hiç Runing Man'e çıkmadılar. Çıksalar çok hoş olmaz mı? :)
      Seninde yorumuna sağlık çingum bi daha bekleriz. :D

      Sil
    2. evet evet no more'dan bahsediyom. kızın tipsizliğine bakarsak ama https://modernseoul.files.wordpress.com/2014/06/beast-no-more-bigbadboii-selfie.jpg başka yorumum yok kıza asdfghjklşi
      ha işte demek istediğim oydu aslında. çeviri sıkıntısı var. show time neredeyse bitecek ama tr çevirisi hala 3. bölümde falan. hayır yani çeviri işini hiç yapmayacaklarsa bari söylesinler. korece falan öğrenelim öyle izleyelim. eminim türkçe çeviri beklemekten daha kolay olacaktır. ah keşke Running Man'e katılsalar hep birlikte. hemen bütün geçsin de çevir işine gir diye dua edeceğim canıms asdfghjklş

      Sil
    3. Ayyyyyyy napmış o yüzünü öyle ya... gözlerini açmış kocaman, ağzını yamultmuş... :/ Hiç yakışmıyo Jun'un yanına ya kesin bu kız yüzünden beğenmedik klibi kesin. :))
      Litfen laf etmeyelim malum arkalarında bi ordu Beauty var onları destekleyen, işlerini harika yapıyolar litfen canımss. :P
      Ya cidden öyle ama... hem kendileri çevirmiyolar hem de başka çeviren olursa ona kızıyolar... nasıl bi iş anlamadım canımss. :( Neyse ama benim sınav perşembe daha bugün başaladım çalışmaya şu sınav bi geçsin ramazanda evde boş boş otururken çeviricem canıms işalla. :) Sen benim sınavımın iyi geçmesi için dua et canımss. :D

      Sil
    4. asdfghjklşi doğru önce sınavın iyi geçsin diye dua etmeliyim:'))) işalla çok çok güzel geçer:'))
      gerçekten çok harika yapıyorlar işlerini, aylarca çeviri bekliyoruz,çocuklar bi yere katılınca sayfa sayfa araştırma yapıyoruz olay ne diye sonra bulamıyoruz falan, çok mıtlıyız aslında fandomla. ya bi gitsinler kırcam ağızlarını. iş yapan adam görmesek yutacaz neredeyse. neyse. tutmayayım seni, git ders çalış hadi bakem. iyi çalışmalar çingum^^

      Sil
    5. Amin canımss aminnnnnn!!!!!! :D
      Yaaa dimi mutluluğumuzu anlatacak kelime bulamıyoruzz... öyle böyle değil çok memnunuz hepsinden. Dur!! Tek başına gitme kavgaya bende geliyorum canımss. :)) Nerde Exo'nun şotaymları değil mi?. :/
      Tamam bende seni tutmayayım canımss daha izleyecek biiiiiiiirr sürü programın falan vardır dimi? asdghjklşizxcvömj Şaka maka görüşürüz çingum kendine iyi bak. :D

      Sil
  5. Çok uzun ama süüüüüppppeeeeer ötesi bir yazı olmuş *.* Hele şu son akşam yemeği kısmı... BAYILDIM! Aslında klibi ilk izlediğimde dikkatimi çekmişti ama yazıyı okuyunca taşlar yerine oturdu :D Süper ötesi bir yazı olmuş gerçekten, ellerine sağlık, klavyene kuvvet, parmaklarına bereket efenim >.<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden başka fark eden de olmuş demek ki çok sevindim. Çünkü yabancı sitelerde bile araştırdığımda kimse bu tabloyla ilişkili olarak bi şey söylememişti ki bunu ilk onların fark etmesi gerekirdi. :)
      Beğenmene çoooooook sevindim canım, ayrıca seni tekrar blogumda görmekte mutlu etti beni. Eskilerden tanıdık çingular görünce çok mutlu oluyorum da. :D

      Sil
  6. Merhaba :D B2STt'i yeni yeni tanımaya başladım en çok Yoseob'u seviyorum.Albümle ilgili post görünce çok sevindim gerçekten çok güzel olmuş ellerine sağlık. ^^
    Çocukların büyüdükleri konusunda çok haklısın çiçeği burnunda bi B2UTY olmama rağmen ben bile bunu anladım.Aslında bu değişim Shadow'dan belliydi biraz bana göre ama şimdi tam olgun olmuşlar. :)) Ve dedğin gibi müzik açısındanda belli oluyor bu.Artık kalıplaşmış kpop idollerinden daha farklı bi yere geldiler.Diğerlerine kıyasla farklarını ortaya koydular bundan sonra B2ST bambaşka bi yerde.Yoseob konusundada haklsın istediği kadar kas yapsın benim gözümde hala şebek.
    Son Akşam Yemeği ayrıntısı güzel düşünülmüş sende bunu farkedebilmişsin tebrik ediyorum.Hiçbir B2UTY'den böyle bişey duymadım ben cidden cidden tebrik ederim seni. :D
    6.parça banada country müziğini hatırlattı benden başka bunu düşünen varmış çok sevindim.Benim favori parçam History. :) Son olarak çok güzel yazıyorsun hem eğlence katıyorsun yazarken hem bilgi veriyorsun bundan sonra burdayım. :)
    Yazın uzun ama çok güzel zevkle olkudum.Son resimde melek gibiler ya çok güzeller ve görüşmek üzere. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bloguma hoş geldin Beyza. :D
      Evet, haklısın Shadow'da da bi olgunluk vardı. :) Kesinlikle bambaşka yerdeler, hem idol aleminde hem de bizim gönlümüzde. :D
      Aslında o tablo ayrıntısı bariz bi şekilde ortadaydı bence, kimsenin fark etmemesine çok şaşırdım aslında ben. Benden başka kimseden duymadım ya da belki de fark eden olmuştur da ben görmemişimdir bilmiyorum. :) Ya tabii o tabloyu bilmekte önemli bilmeyen 40 yıl düşünse far edemez ama bilen vardır illa ki... neyse ferk ettim ve sizlerle de paylaşmak istedim bunu. :)
      Yaa çok teşekkür ederim böyle düşünmene beni çok mutlu ettin gerçekten. :D :D Tabii her zaman beklerim. :D
      Beğenmene çok sevindim, yorumuna sağlık. :D
      Dimi dimi melekler adeta... ama benim favorim siyah versiyon. :D :D

      Sil
  7. Albümü henüz dinleme şansım olmadı ama klip şarkıları pek bir hoşuma gitti. Beast tutarlı bir şekilde güzel şarkılar çıkaran bir grup ve K-Pop dünyasında en beğenerek dinlediğim gruplardan birisi. Çocuklar yetenekliler... En kısa zamanda albümü de edinip dinlemek şart oldu şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Albümü edinmek... çok isterdim ama şimdilik sadece indirip dinlemek düşüyor bana. :D
      Çabucak dinlemelisin bencede, dediğin gibi Beast güzel ve kaliteli şarkılar yapan bir grup ve bu albüm de çok iyi olmuş. :D
      Bu arada hemen lafa atladım hoş geldin demeyi unutmuşum... hoş geldin ve yorumun için teşekkür ederim Yuna. :D

      Sil
    2. Hoş bulduk! ^^ Epeydir boşladım Kore semalarını... Blogları okuyarak biraz telafi edeyim dedim. Güzel de oldu. :D

      Sil
    3. Bende çok ihmal etmiştim ama geri döndüm... evet bence de güzel olmuş. :D :D

      Sil
  8. Hımm geç geldim ama iyi ki gelmişim
    Bu çocukların sesini seviyorum özellikle yoseobunkini ama görüntüleri biraz fazla soğuklar sanki,ya da hep öyle olmaya çalışıyo da olabilirler.Bu arada Hyunseung adamım ya çok tatlı bence..
    Ve tabi bi de puanlama var ki sadece History şarkısına 5 pekiyi veriyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Yoonseul. :) İyi ki geldin sefalar getirdin bloguma. :D Evet, çocukların sesleri gerçekten mükemmel hepsinin. Birinin bile ses rengi kötü değil ya da birinin ki bile zayıf değil. :)
      Ama soğuk oldukları konusunda sana katılamayacağım. :( Lütfen yanlış anlama ama bence sen ya çok tanımıyorsun bizimkileri ya da ne bileyim...
      Bizim çocuklar aksine çok güler yüzlüdür hatta Yoseob'umuz Aegyo Kralı olarak bilinir. :) Kiki'nin gülüşü çok güzeldir, ışık saçar, dünyanı aydınlatabilir. Dujun çok şapşaldır, kendisinin çok komik olduğunu düşünür. ve sürekli hınzırlıklar yapar, lider olmasına rağmen yeri geldiğinde maknaeden bile daha çok çocuk olur. Maknae Dongwoon son derece pozitiftir, olumlu alıntı sözler söylemekte üstüne yoktur. Jun soğuk gibi görünür ama o da perdelerini kaldırınca çok saftirik ve eğlencelidir. :) Hyunseung'umuz sessizdir bu yüzden o da biraz soğuk görünebilir ama aslında o da diğerleri gibi eğlenmeyi bilir ve çok değişik düşünceleri vardır iyi anlamda. :D
      Umarım beni yanlış anlamamışsındır Yoonseul. :))
      Yorumun için çoook teşekkür ederim. :) History gerçekten çok güzel bi şarkı bizim Kiki azcık daha kassa Jun'u yerinden edecek. :D :D

      Sil
    2. Hoş buldum,sağolasın konuksever blogdaş :)
      Yanlış anlamak ne kelime,haklısın kendilerini fazla tanımıyorum bi tek yoseob'un şirinliklerinden haberim var o da İrem sağolsun ondan öğrenmiştim ama ilk olarak afişteki görüntüden bahsetmiştim ve bir de cidden bunların gözlerinde bi uzaklık var gibi geliyo belki de böyle düşünmemin sebebi bu aralar çok dram izlediğimdendir.Bu arada History nin klibini izleme fırsatı bulamadım hiç kapak fotolu bi videodan şarkıyı indirmiştim yani videoya da bakmam gerek sanırım
      Bilgilendirdiğin için de teşekkürler ve haklarında daha çok şey öğrenceğime emin olabilirsin :)

      Sil
    3. Yanlış anlamadığına çok sevindim canım, nasıl rahatladım bilemezsin. :D :D
      İrem'i tanımıyorum ki ben :( :) Kim olduğunu bilmiyorum ama sana Yoseob'u tanıtmışsa iyi yapmş. :D
      Ya o afişteki onların imajları bu albümdeki. :) Çünkü önceki imajlarından sıyrılıp olgun taraflarını göstermeyi amaçlıyorlar bu albümde konsept yani. :) Her kpop idolü gibi Beast'te comebacklerinde yeni imajlar ediniyor bu da bu albümün imajı. :D
      Ama tanısan hepsini çok seversin cidden, hepsi birbirinden maldır aramızda kalsın hahaha. :D
      History'nin klinbi yok.. :( Yani en azından şimdilik umarım çekerler ona da klip. :) Bi ihtimal No More'dan bahsediyor olmayasın. :D :D

      Sil
    4. ııh ben var sandım ondan öyle demiştim
      bu arada lys sonuçları açıklanır açıklanmaz konuştuğum ilk kişisin tebrikler :(
      Neyse ben ağlamaya gidiyom burayı fazla işgal ettim :(

      Sil
    5. Ahh şu lys... :( Benim kardeşim de girdi onun da morali bozuldu biraz. :(
      Umarım aldığınız puanlarla güzel yerlere yerleşebilirsiniz. :)
      Olur mu ne işgal etmesi her zaman beklerim. :)

      Sil
  9. Merhabalar size bişey sormak istiyorum. Good lucky şarkı klibinin ilk başında şarkıya girmeden önce bi müzik çalıyor. Ben o müziği daha önce duyduğuma eminim sanki bi dizi ostu gibi ama bulamıyorum. Sizin bi fikriniz var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. :D
      Evet, biliyorum onu, çok başarılı olmuş o çello kısmı ama üzgünüm bahsettiğiniz konuda size yardımcı olamayacağım. :(
      %100 karıştırmışsınızdır çünkü hiçbir kpop grubunun dizi ostlerini albümlerinde kullandığını zannetmiyorum. :))
      Yardımcı olamadım ama kusura bakmayın, şayet benzettiğiniz müziği hatırlarsanız bana da söyleyebilir misiniz, merak ettim şimdi. :))

      Sil
  10. Yaaaa bu nasıl güzel detaylı bir incelemedir... O nasıl noktalara değinmektir arkadaş.. Oturdum itinayla yazdığın yazıyı itinayla okudum ve tam bir harikaaa ! Çevirip bizimkilere göndersek '' Gerçekten hiç böyle düşünmemiştik'' diyecekleri kaç nokta bulabilirim biliyor musun ? Gerçekten eline, emeğine sağlık kuzummm :) Beast'in olgunlaşmasına gelirsek.. Gerçekten benim adamlarım bir harika oldular. Zamanında ''Geri Dönüşüm'' diye adlandırıp moral bozmaya çalıştıkları Beast üyelerim birer altın değerinde kıymetli idoller olduklarını son ''ComeBack''le iyice kanıtladılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle geç cevap yazabildiğim için kusura bakma Masal, yaz okulum vardı gidip derslere girip döndüm de bu arada, çok yoğun geçti. Oruç, yol, ders vs. uf... :(

      Ve benzetmen tam olmuş, Beast cidden altın değerinde... Bundan sonraki comebacklerinde elmas değerinde olduklarını kanıtlayacaklar ve onlardan yayılan ışıktan gözlerimiz kamaşıcak sanırım. :))

      Ah o netizenler ya!.. Oturdukları yerden şizofreniye bağlamışlar. Bugün Kore'nin en iyi idollerine hep o çöp ağızlarından çıkan hakaretler etmişler ama hepsi de değerlerini kanıtladılar şu an bknz. Beast ve Bigbang. :)
      İncelememi beğendiğin için çok teşekkür ederim Masalım, onlar böyle harika işler çıkarmasa bende yazamazdım. :D
      Yorumun için çook teşekkürler. :))

      Sil