1 Temmuz 2014 Salı

Pencereden Baktıktan Sonra Sorguya Tutulmak Mimleri

Selam millet. Bakın bu sefer sözümü tuttum, geldim hemen. :) Uzun zamandır bloga uğramadığımdan mim de yazamadım. Mim'e açlığım vardı yani bu yüzden sevigili Paul Muad-Dib'in blogunda gördüğüm iki mime de hemen atladım. :D Paul Muad-Dib'e tekrardan teşekkür ediyorum ve mimleri anlatmaya başlıyorum. Anlatıcak bir şey yok aslında gayet açık mimler... siz iyisi mi hemen okuyuverin. :)
Pencereden Bakma Mimi

Sağa bakıyorum, yaklaşık otuz metre kadar ilerde iki tane adam sola doğru yürüyorlar. Birlikteler ve konuşuyorlar ama nedenini anlamadığım bi şekilde aralarında bi araba kadar boşluk var. Yakındaki apartmandan bi kadın çıktı, otuzlu yaşlarında. Köpeğiyle birlikte adamlara doğru yürüyor. Köpek kadından önce adamlara ulaştı. Sanırım kadın ve adam karı koca çünkü köpek adamı tanırmış gibi şımarmaya başladı. Cinsi golden bu arada,sütlü kahve renginde bi yavru, çok tatlı bi şey. Kadın diğer adamla selamlaştı. Önceden tanıştıkları belli ama bu üçlünün arasında hala bi mesafe var, garip. Üçü de ayak üstü biraz sohbet ediyolar. Köpeği sevme sırası yabancı adama geçti. Samimi bi ortam olması gerekiyor ama üçü de diken üstünde gibi. Vücut dillerinden rahatsızlık akıyor resmen. Önemli bir şey konuşmak istiyolarmışta lafa giremiyorlarmış gibi bi halleri var. Kadın adamlarla vedalaştıktan sonra bakkala girdi adamlarda yine mesafeli bir şekilde zıt yönde yürümeye başladılar. Evli evine, köylü köyüne misali...
 Sorgu Mimi
1) Açık ilişki hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bi konuda düşünce ortaya koymak için o konu hakkında bilgi sahibi olmak gerekir, haksız mıyım? Ben açık ilişki nedir bilmem ama ‘’isteyen gelsin kapımız her zaman açık’’ tarzında bi ilk çağrışım yaptı bana. Bende cahıllığımı gidermek için hemen google amcama gittim oradan da viki teyzeme uğradım, onlar da şöyle bi cevap verdi:
Bireylerin birden çok sevgiliye sahip olabildikleri, söz konusu ilişkiye dahil olan herkesin bu durumun bilincinde olup bunu onayladığı, monogaminin (tekeşliliğin) ya da monamorinin tersi niteliğinde, insanlar arası ilişki türü.
“Poliamori” sözcüğünin kökü Yunanca ve Latinceye dayanır. Yunancada poli “çok”, Latincede amor “aşk” anlamına gelir. Bu anlamda poliamori sözcüğünü “çoklu aşk” olarak çevirmek mümkündür. Poliamori ya da çoklu aşk, “sorumlu, açık, dürüst ve uzun vadeli” duygusal birliktelikleri içerir. Çoklu aşk ilişkiye taraf olan herkesin bilgisi ve onayı ile yürür. Bu anlamda “radikal dürüstlüğe” dayanır ve “aldatma” pratiklerinden ayrılır.
Hımmm… Hımmm… İyiymiş. Ama benim tercih edeceğim bir şey değil yinede. Yani aslında ilişkideki dürüstlük olgusu hoşuma gitti. Bu poliamorideki dürüstlüğü ve açıklığı monogamiye uyarlasak olama mı?
2) Eşcinseller arasında marka takıntısı var mı? Giyimine özen gösteren sadece eşcinseller mi? Dar pantolon giyen biri hakkında hemen eşcinsel bu diye düşünür müsün? Örneğin iç çamaşırı alırken aldıklarına dikkat eder misin yoksa don olsun derli toplu tutsun mu?
Ya şimdi bu soruyu soran arkadaş hepsini arka arkaya sorarak sanki hepsi birbiriyle bağlantılıymış gibi bi çabaya girmiş ama soruların birbiriyle alakası yok bence özellikle şu don kısmı… eşcinsellerle alakası ne? Neyse dediğim gibi hiçbir sorunun birbiriyle alakası yok o yüzden daha fazla sorgulamadan cevabımı yazayım. Eşcinsellerin %100’nün marka takıntısı olduğunu düşünmüyorum, her marka takıntısı olan insan eşcinsel değildir, her eşcinselin de marka takıntısı yoktur. 
Toplum önüne çıkacak ''her'' kişi giyimine özen göstermelidir.
Yo, hayır düşünmem çünkü bu tarz meselesi mesela ben dar şeylerle çok rahat edemem dar giyen birine de  bu eşcinsel etiketini yapıştıramam.
Evet, dikkat ederim. 
3) Küçükken bebek oynamayı sever miydin? Evcilik oynamayı sever miydin? Daha çok kız arkadaşın mı vardı erkek arkadaşın mı?

Düşünüyorum da her oyunu oynamayı severdim ben. Evcilikten futbola kadar her şeyi oynamışlığım vardır. Mahallede benden başka kız yoktu bende erkeklerle oynamak zorundaydım. Eee erkek olunca haliyle futbol oynardık, şikayet etmezdim tabii, hoşuma giderdi futbol oynamak. Sonradan başka bi yere taşınınca kızlarla oynamaya başladım. İp atlama, ebe, saklambaç, barbie, ecvilik… her şeyi oynadım yani. He bi de hırsız polis oynardık çocuklarla. Pazar günleri ailecek pikniğe giderdik ormanda da hep bisiklet sürerdik.

4)Genelde yabancı müzik mi dinlersin? Müzik tarzın nedir? Dans etmeyi sever misin? Bacağını 180 derece açarak oturabiliyor musun?

Evet, yabancı dinlerim genelde. Ben her şeyi dinlerim yeter ki kulağım sevsin.
Dans edebilseydim severdim belki. Ama nedense yapamıyorum. Çok esnek bi insanımdır ama... övünmek gibi olmasın.  180 derece açamam ya… birkaç gün uğraştıktan sonra açabileceğimi düşünüyorum ama.

5) Fantezilerin var mı?
Fantezi… Yoktur öyle şeylerim benim cık.

6) X'ten Next olur mu? Sevgili ile arkadaş kalınabilir mi?
X’in başına E ve N, sonuna da T getirirsek neden olmasın? Sevgiliden arkadaş olmaz ama.

7) Pisuvar takıntınız var mı? Beden eğitimi dersleriyle aranız nasıl?
Pisuvarla beden eğitiminin alakası ne? Yine farklı farklı şeyleri aynı soruda sormuşlar. Hem bu soruları hazırlayan nasıl bi ruh halindeydi acaba çok merak ediyorum.
Erkek olmadığım için pisuvar takıntım yok. Hoş erkeklerin var mıdır?
Beden dersleriyle aram iyiydi sınıfta en iyi takla atan birkaç kişiden biriydim.

8) Sizce eşcinseller narsist midir? 
Töbe töbe… Ya bence bu soruları hazırlayan insan eşcinsel ama bunu itiraf edemiyor. Bu sorularla da toplumun (bu toplum blog alemi oluyor sadece sanırım) nabzını ölçüyo bence. Bu kadar eşcinsel sorusu sormanın başka açıklaması olamaz bence. Arkadaşım kimliğini saklamana gerek yok normal bir şey artık bu. Soruya gelirsek narsistlik tamamen kişilik meselesi.

9) Bir harem kur deseler haremine alacağın tek kişi?
Tek mi? Ama ya neden tek kişi?
Shin Min Ah, Song Hye Kyo, Jun Ji Hyun,  Han Hyo Joo ve Yoon Eun Hye arasından seçim yapmak çok zor benim için çünkü hepsinin oyunculuklarını da fiziksel görünüşlerini de çok beğenirim. Ama bu beşliden birini seçecek olsam sanırım Jun Ji Hyun’u alırdım.
Bi dakika ben neden harem kuruyorum ki? Napıcam Jun Ji Hyun’la… Yoksa! Yoksa bu da mı eşcinsel soru... O.o

Evet, bir mimin daha sonuna geldik... Kimleri mimlesem diye düşünüyorum ama sanırım uzun zamandır olan bi mim o yüzden çoğu kişi yapmıştır. Mimi yapmadığından emin olduğum canıms Rosa'yı ve çiçeği burnunda blogger olan Şems Pare'yi mimliyorum bende. Yazmak isteyen olursa üstüne alınabilir hiç çekinmeden. Eee hadi benden bu kadar. :)

17 yorum:

  1. Hıım haremine bütün güzelleri doldurmuşsun da gianna jun ı almayaydın bari onu bende çok severim neyse taamm
    1.sorudaki bilgiç açıklamanın ardından beni çok uzun bi yazının bekeldiğini düşünmüştüm ama hiç te öyle değilmiş.Ve 7 ve 8. sorularda biraz uğraşsaymışım aynı cevabı verirdim senle.Ama zavallı Paul kendisi demişti yalnız hatırlamıyosam bana kızmayın eğlenceliydi aldım kendim yapmadım diye :)
    Yalnız harem diyince aklına erkeklerin geldiği tek kız ben miyim?
    Hep beni yalnız bırakın zate siz :(
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin. :)
      Neden kızmam lazım anlamadım mazur gör. :/ Mimi alabilirsin tabii, merakla beklicem ne yazacağını. :D
      Bi dakika... çok mu bilgiç gözüküyorum, iticilik dercesinde. :((
      Haremde kadınlar oluyor ama erkekler için, selamlıkta kadınların olmuyor mu? :) Ama bu haremin içine erkek doldurursak oooooo.... o iş biraz zor. Valla böyle olması daha iyi yoksa o harem dolup taşardı. :D

      Sil
  2. Hoş bulduk :)
    Yok hayır ben düdadan almıştım zaten,yazdımda
    Bana kızmayın diyen paul dü yani ona benzer bi şiyler dediğini hatırlıyorum soruların tuhaflığı üzerine
    Bilgiçlikten kastım da iticilik derecesinde değil hayır canım şimdi kendime kızdım
    bunlar hep cümle kurma özürlülüğümden :(
    Ve tamam harem deyince aklıma ilk erkek geliyo ama çokça da değil yani
    hani şöyle 3-5 yeter bana fazlasında gözüm yok :(
    Hem yazımda da dediğim gibi benim tek gözdem Khj: bir Khj de yeter bana :)
    (o da seni bekliyodu koş düşüncelerini duymadım sanma :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hee öyle yani tamam, olsun yinede merakla beklicem... dedim ve baktım ki yazmışsın zaten, bu yorumu yazınca hemen bloguna ışınlanıcam ve yorum yazıcam. :D
      Kızma kendine ya bi şey olmaz düzelttik işte yanlış anlamayı. :))
      Aslında bana da bi Dujun bi de Dujun yeter yani, keşke, keşke... :D

      Sil
  3. Selam ben geldiiim :] Yine yazmışsın okudum ellerine sağlık çok da eğlendim :) Yanlız sorular biraz ımmm şeyy GARİP :D Beni de mimlemişsin ay bi mutlu oldum bi mutlu oldum kii :) İlk mimim olacak bende hasretle bekliyordum ne zaman mim yazacağım ben diye :) Berhudar olunuz :) Cevaplarına çok güldüm yanlız :) Ve cidden mimi hazırlayan ya eşcinsel ya eşcinselliğe takıntılı :D
    O zaman bende gideyim de yazmaya başlayayım mimimi (ne çok mi yazdım :D )
    Ellerine sağlık tekrardaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam. :) Garip ama eğlenceli sorular. Aaaa gerçekten mi ilk mimin mi? Benden gelmesine çook sevindim. :D
      Nedense daha önce mim yazdın diye hatırlıyorum ama olsun ilkmiş. :D
      Ya ben sana aslında yorum yazıp haber vermiştim mimi. Şimdi baktım da cevap yazmış mısın diye benim yorumum yok gitmemiş herhalde yaaa. :( :(
      Bi daha yazayım geleyim de başka şeylerde yazmıştım çünkü. :/
      Seninde yorumuna sağlık canım mimini merakla bekliyorum. :D

      Sil
    2. Tamamıyla benden kaynaklı bir hata var. Buyur yanağım vurabilirsin :(( Telefondan yorum yaptım mimine o yüzden bloga gelen yorumu görmemişim çok çok özür dilerim tekrar yazmak zorunda kaldın :( Evet ilk mimin ve senden gelmesi ayrıca çok mutlu etti beni :) Tekrar kusuruma bakma lütfen :) Sağlıcakla kal :))

      Sil
    3. Olsun canım ne kusuru daha uzun ve daha güzel yorum yazdım bu sefer. :D Sende sağlıcakla kal. :D

      Sil
  4. Açık ilişki o zaman biraz hayvanlar aleminden kopup gelmiş gibi. Yani demek istediğim... Neyse siz anladınız bence :D Bilgilendirme için sağ ol valla, sonunda öğrenmiş olduk :D
    Jun Ji Hyun'u paylaşmamız mümkün mü acaba? :D :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha çok iyi anladım, bencede öyle. :D Ne demek efendim rica ederim. :)) Jun Ji Hyun'a çok talep var ama yaparız bi şeyler. :D

      Sil
  5. Unni seni mimledim! http://harmony-halmeoni.blogspot.com.tr/2014/07/soru-cevap-12-mim-nedir-ne-degildir.html

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ki canım. :))

      Sil
  7. Hoi hoi gerçekten yorumlamalarını çok seviyorum ! :)))) Yıkıldııımmm :D


    8) Sizce eşcinseller narsist midir?
    Töbe töbe… Ya bence bu soruları hazırlayan insan eşcinsel ama bunu itiraf edemiyor. Bu sorularla da toplumun (bu toplum blog alemi oluyor sadece sanırım) nabzını ölçüyo bence. Bu kadar eşcinsel sorusu sormanın başka açıklaması olamaz bence. Arkadaşım kimliğini saklamana gerek yok normal bir şey artık bu. Soruya gelirsek narsistlik tamamen kişilik meselesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha o soru da patladım artık. :D Biraz öyle sinirlendim işte. Takmış eşcinsellere arkadaş ya, millet ne diyo düşünmeden gitsin yaşasın hayatını ne şekilde olucaksa artık, haksız mıyım? :)
      Teşekkür ediyorum bende senin yazılarını çok beğeniyorum. Ciddi söylüyorum nezaketten değil. :D :D

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim canımm :)

      Sil